Synnytyksestä kuukasi, mies uhkasi pettävänsä jos ei pian saa
"Synnytyksestä on hei jo kuukausi, et sä loputtomiin voi sen varjolla pihdata. Jos mä en pian ala saamaan sulta seksiä niin meen kyllä ihan varmana vieraisiin. Ei tällanen puutteessa oleminen oo normaalia parisuhteessa."
Kele :(... Nytkö pitäisi sitten tuon jälkeen olla haarat auki valmiina odottelemassa kun mies saapuu töistä? Oksettaa eikä todellakaan tee mieli koskea mieheen pitkällä tikullakaan. Lähdin vauvan kanssa ystävän luokse "evakkoon". Ei paljoa tee mieli katsella miehen ällöttävää naamaa.
Kommentit (206)
Mun ei tehnyt mieli seksiä synnytyksen jälkeen moneen kuukauteen. Olin hyvin väsynyt kahden pienen lapsen kanssa. ei ollut mitään haluja edes tyydyttää miestä millään keinoilla. ahdisti ajatuskin seksiin liittyen. No mies sanoi saman, et pettää jos ei tipu. Annoin sitten ja itkin aktin aikana ja sen jälkeen. Eipä paljon mies välittänyt, kunhan sai pussit tyhjäksi. Lopulta myös petti. Multa kuoli halu siihen ihmiseen. 5vuotta silti katsoin ja sitten vasta erosin. Enpä paljon ole kaivannut koko miestä.
Kyllä naisella on tuon rääkin jälkeen oikeus palautua kaikessa rauhassa. Sitten kun halut palautuvat, niin sittenhän on vasta valmis rakastelee. Kyllä osa miehistä käyttäytyy kuin eläimet, itsekkäästi vain omia haluja ajatellen.
Täytyy tunnustaa, että näin sinkkumiehenä koen tästä(kin) melkoista vahingoniloa. Sori. Aika hieno mies sulla.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:24"]
"Synnytyksestä on hei jo kuukausi, et sä loputtomiin voi sen varjolla pihdata. Jos mä en pian ala saamaan sulta seksiä niin meen kyllä ihan varmana vieraisiin. Ei tällanen puutteessa oleminen oo normaalia parisuhteessa."
Kele :(... Nytkö pitäisi sitten tuon jälkeen olla haarat auki valmiina odottelemassa kun mies saapuu töistä? Oksettaa eikä todellakaan tee mieli koskea mieheen pitkällä tikullakaan. Lähdin vauvan kanssa ystävän luokse "evakkoon". Ei paljoa tee mieli katsella miehen ällöttävää naamaa.
[/quote]
Mistä ihmeestä te noita tuollaisiä äijiä löydätte ja vielä olette yhdessä tuollaisen jälkeen!
Oli syy mikä hyvänsä ja vaikka kuinka pitkä kuiva kausi ilman mitään, niin äijä vaihtoon. Saisi räyhätä, valittaa ym. mutta vieraisiin menolla uhkaamalla välittömästi ulos. Se on sellainen kolaus luottamukseen ja itsehän kertoo olevansa valmis pettämään, ei halua olla uskollinen.
Toivottavasti 20 löysit itsellesi uuden kunnioittavan miehen. Huh kun oksettava k#*pää sun ex!
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:44"]
Mun ei tehnyt mieli seksiä synnytyksen jälkeen moneen kuukauteen. Olin hyvin väsynyt kahden pienen lapsen kanssa. ei ollut mitään haluja edes tyydyttää miestä millään keinoilla. ahdisti ajatuskin seksiin liittyen. No mies sanoi saman, et pettää jos ei tipu. Annoin sitten ja itkin aktin aikana ja sen jälkeen. Eipä paljon mies välittänyt, kunhan sai pussit tyhjäksi. Lopulta myös petti. Multa kuoli halu siihen ihmiseen. 5vuotta silti katsoin ja sitten vasta erosin. Enpä paljon ole kaivannut koko miestä.
[/quote]
eipä mieskään varmaan sua.
Voi kyynel, kun ei tehnyt mieli kuukausiin, niin äijä on taas sika. Akat saa tehdä näköjään mitä vaan, pitää jalat ristissä ja kädet taskussa. Suu ei varmastikaan pysy kiinni kuitenkaan.
Kunpa joskus naisetkin muistais, että siinä missä heillä on oikeus, on myös tietynlainen velvollisuus. Tai sitten ei ole miehellekään sen enempää. Miksi pitäisi pysyä uskollisena, jos toinen ei viitsi astua oman mukavuusalueensa ulkopuolelle sitä vertaa, että tuottaisi välillä toiselle mielihyvää? Joo, tai sitten jos astutaan, niin sitten itketään koko ajan, ku on niin kauheeta, ku joutuu omalle miehelleen tekemään jotain, josta tämä nauttii.
Pistää v*tuttaan omat kanssasisaret aina välillä.
Ja taas sama kysymys: miehesi idiotismi paljastui vasta lapsen saannin jälkeen? Ennen sitä hän oli tietysti maailman fiksuin mies eikä koskaan olisi voinut uskoa kuinka itsekäs...
Sen lapsi kuitenkin sulle kelpasi..
Mies
miehesi kommentti kertoo paljon seksielämästä. seksin pitäisi olla parisuhteen liima, tunnetta hellyyttä orgasmeja nautintoa omaa ja toisen. ei antamista ja ottamista.
Luultavasti petaa pettämistään etukäteen että se olisi sitten sun syy. ei kuukauden "saamattomuuteen" kuole. mun eksä oli varsinainen tomppeli muttei sekään ollut tuollainen vaan oli aika tohkeissaan siitä vauvasta ja tajusi jossain pahviaivojensa syvyyksissä että tämä toipuminen on vähän raskasta hommaa mullekin.
Onneksi olkoon, ap. Perheessänne on nyt kaksi vauvaa.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:44"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:40"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:38"]
Mies oli todellakin tahditon, mutta repeskö se suukin synnytyksessä? Ja kädet irtos?
[/quote]
Onkohan siltä ukolta revenneet kädet, jos ei osaa masturboida ihan itse?
[/quote]
No sitten on loppuun asti ääliö mies.
Naiset hokee aina oikeuttaan siihen, että ei ole pakko harrastaa seksiä, jos ei halua. Ei ole ei, mutta ei miehenkään ole sen enempää pakko elää selibaatissa/ masturboiden.
Mutta se, jos ei muu kuin yhdyntä riitä, oli syy sitten mikä tahansa, on pelkkää päävikaa. Ehkä joo pidemmän päälle, jos aina vaan saisi suuhoitoa, se saattaisi alkaa harmittaa, mutta ei nyt sentään vielä mitään kuukaudessa, saati, kun on kuitenkin ihan oikea syykin.
[/quote]
Koita nyt ymmärtää, että synnytyksestä on vasta 4 VIIKKOA! Vauva valvottaa, hänellä ei ole minkäänlaista rytmiä vielä, imetyskin on vielä harjoitteluvaiheessa sekä äidillä että lapsella. Naisella on hormonit sekaisin, rinnat vuotaa ja on jälkivuotoa. Miehen pitäisi ymmärtää tämä ja on todella itsekäs ja typerä mies, joka tulee
siihen vielä mulkkunsakin kanssa kitisemään.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:51"]Sen lapsi kuitenkin sulle kelpasi..
Mies
[/quote]
Onko se lapsi joku lahja jonka mies armollisesti antaa naiselle ja vastalahjaksi naisen täytyy sitten antaa miehelle seksiä?
Anteeksi jos toistan itseäni mutta mä todella toivon että sinulla ja kaltaisillasi ihmisillä ei tule koskaan olemaan tyttölapsia. Todella surullista jos tällaisen mallin kotoaan saa.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:51"]
Ja taas sama kysymys: miehesi idiotismi paljastui vasta lapsen saannin jälkeen? Ennen sitä hän oli tietysti maailman fiksuin mies eikä koskaan olisi voinut uskoa kuinka itsekäs...
[/quote]
Mun exä alkoi pihdata, kun oltiin oltu joitain vuosia yhdessä. Loppujen lopuksi selvisi, että oli sen alun vaan näytellyt ja oikeasti ei ollut koskaan oikeasti ollut mikään varsinainen seksin ystävä.
Hän vetosi, että ei oo pakko jos ei halua.
Vuoden mä yritin tehdä kaikkeni, että olisin saanut innostumaan. Ei innostunut, irtosi seksiä vissiin viisi kertaa tuona aikana.
Loppujen lopuksi kysyin, että onko parempi, jos menen vieraisiin. Ei kuulemma, koska haluaa, että ollaan uskollisia.
Niinpä erosimme.
Mun mielestä parisuhteeseen kuuluu myös seksi. Koin, että mies pihtaamalla ei pitänyt omaa puoltaan tästä, joten miksi mun ois pitänyt jäädä siihen kärsimään.
Mä siis yllätin sikamaisuudellani ja ihan vaikka olen nainen.
Me oltiin selibaatissa puoli vuotta raskauden loppukuukausista syntymän jälkeen siihen kun vauva oli kolmekuukautinen. Kyllä mies todellakin ymmärsi, mulle tehtiin eppari ja todella pelkäsin sitä ekaa yhdyntää. Ja ei, mies ei pettänyt eikä todellakaan uhkaillut sillä, mikä urpo niin tekee? Toivottavasti mies on kuitenkin hyvä isä vauvalle.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:57"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:51"]Sen lapsi kuitenkin sulle kelpasi..
Mies
[/quote]
Onko se lapsi joku lahja jonka mies armollisesti antaa naiselle ja vastalahjaksi naisen täytyy sitten antaa miehelle seksiä?
Anteeksi jos toistan itseäni mutta mä todella toivon että sinulla ja kaltaisillasi ihmisillä ei tule koskaan olemaan tyttölapsia. Todella surullista jos tällaisen mallin kotoaan saa.
[/quote]
Kummasti kelpasi seksi, että lapsi sai alkunsa... nainen olisi vaikka voinut kertoa, että seksielämä loppuu, kun lapsi syntyy, koska siihen ei ole tarvetta ennen kuin pitää siittää seuraava lapsi.
Monet ihmiset kun saavat myös nautintoa seksistä eivätkä pane pelkästään lisääntyäkseen. Olisi hyvä olla myös tästä avoin eikä sitten ihmetellä, kun toinen haluaakin sitä seksiä ilman lisääntymistarkoitustakin.
Anna mennä. Et tarvitse tuollaista hiirtä mihinkään.
M32
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:57"]
Todella surullista jos tällaisen mallin kotoaan saa.
[/quote]
Todella hirveä malli, että osaisi ottaa huomioon muitakin!
Miten joku onnistuu kasvattamaan tuollaisen miehen? Millainen äiti ja isä tuollaisella miehellä on?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:40"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:38"]
Mies oli todellakin tahditon, mutta repeskö se suukin synnytyksessä? Ja kädet irtos?
[/quote]
Onkohan siltä ukolta revenneet kädet, jos ei osaa masturboida ihan itse?
[/quote]
No sitten on loppuun asti ääliö mies.
Naiset hokee aina oikeuttaan siihen, että ei ole pakko harrastaa seksiä, jos ei halua. Ei ole ei, mutta ei miehenkään ole sen enempää pakko elää selibaatissa/ masturboiden.
Mutta se, jos ei muu kuin yhdyntä riitä, oli syy sitten mikä tahansa, on pelkkää päävikaa. Ehkä joo pidemmän päälle, jos aina vaan saisi suuhoitoa, se saattaisi alkaa harmittaa, mutta ei nyt sentään vielä mitään kuukaudessa, saati, kun on kuitenkin ihan oikea syykin.