Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teinit tällaisia?

Vierailija
12.05.2014 |

Meillä asuu vieras teini. Hän ei tee kotitöitä muuta kuin äärimmäisellä pakolla, kukkuu yöt, nukkuisi päivät, puhuu vain puhelimessa tai näpyttää tietokonetta. Kukaan muu ei kiinnosta kuin hän itse. Mikään ei kiinnosta. Yhtään ei käyttäydytä - muuta kuin kaverien kanssa. Kaverit kaikki kaikessa. Tekemisistään ei saa selvää edes hohtimilla. Ja kaikki, aivan kaikki, pyörii hänen napansa ympärillä. Siis näkee kaiken niin, että kyse on hänestä ja vain hänestä.

Onko teinit tällaisia?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä se paska ulos!

Vierailija
82/83 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseinen teini on vaihto-oppilas, niin ihan OK minusta, että antaa sen "ydinperheen" juhlia äitienpäivää aamulla keskenään. Ap ei ole vaihtarin äiti. Ap (tai joku muu perheenjäsen) olisi voinut herättää teinin vaikka tunti ennen lounaalle lähtöä ja sanoa, että klo xx lähdetään, jos haluat mukaan niin silloin pitää olla valmiina. Vaihtoehdoksi voi antaa luvan jäädä kotiin, jos äitienpäiväjuhlinta ei nappaa.

Toisaalta ymmärrän ap:n hermostumisen, jos koko vuosi on ollut vääntöä kyseisen vaihtarin kanssa. Mutta silloin olisi kannattanut laittaa vaihtari kotiin tai toiseen perheeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun teini on aivan sika! Ja ei tasan ole multa oppinut. Aivan täydellisen välinpitämätön sotkemisen ja Kaiken muunkin suhteen aaarghh!!! Jos pyytää jotain tekemään karjaisee että vittu mä mikään kotiorja ole!:( ärsyttää välillä niin että voisin vain vihata..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan