Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa neidit, kun en osaa kysyä työkaveria treffeille. Olen mies.

Vierailija
08.11.2024 |

Olen työskennellyt samassa toimistossa jo pian kolme vuotta, mutta koskaan aikaisemmin en ole tuntenut mitään tällaista. Hän astuu sisään aamuisin kuin suloinen kevät, ja koko maailma tuntuu kirkastuvan. Hän on uusi markkinointikoordinaattori, joka on saapunut joukkoomme muutama kuukausi sitten. Hänellä on tummat, laineikkaat hiukset ja nauru, joka saa minut unohtamaan jopa tärkeimmät tehtäväni.

Alkuun pysyn hiljaa, seuraan häntä kauempaa. Joka kerta, kun näen hänet, sydämeni lyö hieman nopeammin, ja vatsassani tuntuu outo, kutkuttava tunne. Kun hän hymyilee minulle yli työpöytien, tuntuu siltä kuin koko huone olisi vain meitä kahta. Mutta kuinka voin lähestyä häntä? Olen miettinyt tätä kuukausia.

Aamukahveilla olen aluksi vain sivustakatsoja, kuuntelen hänen keskustelujaan muiden kanssa. Huomaan, miten hän nauraa ja kuinka hänen silmänsä loistavat, kun hän puhuu intohimoisesti työprojekteistamme. Yritän kerätä rohkeuteni, mutta jokainen yritys tuntuu luhistuvan, kun avaan suuni. Pelko epäonnistumisesta tuijottaa minua suoraan silmiin.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nyt ensin edes puhua hänelle normaalisti edes niistä työasioista. 

Vierailija
2/31 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat kuin homo. Hommaa poikaystävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota yhteistä lounasta ja sen jälkeen lyhytkestoista sukupuoliyhdyntää yrityksen wc-tiloissa.

Vierailija
4/31 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy nyt ensinnäkin palata maanpinnalle, älä romantisoi noin paljon tuntematonta ihmistä.

Vierailija
5/31 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda . Se on työkaveri todennäköisesti ystävällinen sulle pelkästään siksi.

Yrität pyytää treffeillä, pahimmassa tapauksessa alkaa pitää sua ahdistelijana. Tai sit alkaa vältetellä sua.

Vierailija
6/31 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% varmuudella kyseinen mimmi pyörittää jo usean miehen ku771karu5ellia. Tai on bi/lesbo.

Vierailija
7/31 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itseäni saattas ällöttää jos oon just alottanu ja heti joku on kimpussa. Tosin näin kävikin kun olin parikymppinen. Eka päivä ja heti yks kysy miten ois seksisuhde.? En saanu sanaakaan suustani, olin vaan wtf?

Vierailija
8/31 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (nainen) kysyin miestä ulos. Tosin oltiin työskennelty saman katon alla vähän kauemmin. Tässäpä vielä reffit jatkuu toistakymmentä vuotta. 

Vierailija
9/31 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on jo poikaystävä vai kaksi. Ei se ole susta kiinnostunut, ellet mene haukkumaan sitä ja vetämään turpaan sen poikaystäviä.

Vierailija
10/31 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä treffipyyntö?

Vierailija
11/31 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan mies voi kirjoittaa noin äitelää tekstiä 🤢

Vierailija
12/31 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Silti itsevarmuus on pyöreät nolla. Itse olin hieman samanlainen reilu 20 vuotta sitten. Burgeroin selvätkin tapaukset, joten ota sinä itseäsi niskasta kiinni.

Mikäli neitonen ei tunnu olevan kiinnostunut, niin jätä suosiolla väliin. Saattaa vaikuttaa työilmapiiriin. Odota vaikka jotain firman tilaisuutta, missä voit tutustua paremmin.

Vierailija
13/31 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskin mies ja kyllähän niitä kivoja nuorempia naisia on omalla työmaallakin nähty, mutta ei. Kuormasta ei oteta eikä työmaalle *askota. Ajattele niin, että mitä kivempi ja kauniimpi nainen, sitä todennäköisemmin tämä on jo vahvasti varattu. Toisin ilmaistuna, miksi hyvännäköinen hyvä nainen olisi käytännössä koskaan ilman miestä, ellei aivan erityisesti näin haluaisi?

Työkaverien kanssa tehdään töitä ja on täysin varmaa, että tämä nainen ei jaa samoja tunteita. Miksi jakaisi? Pyytämällä  ulos tms rikot ei vain teidän molempien työkuvioita, vaan suuremmassa kuvassa koko työyhteisöä. Parempi vain antaa olla, kyllä se siitä ajan kuluessa.

Vierailija
14/31 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy onko hänellä pitkä ja komea avomies. Varmasti on

Vierailija
15/31 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että "anna pillua, mä tiedän että sulla on"...

Vierailija
16/31 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ikinä töistä ketään mikäli tää nainen ei tuu sulle suoraan sanomaan että haluan sut...

Riski on ihan älyttömän iso. Et sä luet häntä väärin. Varsinkin uudet työntekijät on pakostakin super mukavia kaikille.

Vierailija
17/31 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ei voi vastata muuta kuin vanhan kunnon...

xD

Vierailija
18/31 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Junttilasta päivää.

Vierailija
19/31 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha naisiin tutustua muualla kuin netissä, ehkä siitä jotain urkenee.

Vierailija
20/31 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pelkäävät hymyillä miehille, varsinkin perähikiällä, koska siellä on vain runk-kareita, KOVIA metsämiehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi