Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten varmin laihdutus "kuuri" on ero!

Vierailija
04.05.2014 |

Olen seuraillut useampiakin naispuolisia tuttaviani ja todellakin näin näyttää olevan, että se ero parisuhteesta on varmin laihdutuskonsti. Jopa vuosia vaivanneet kilot, monilla helposti +10 kg haihtuvat kummasti kun on pakko laittaa itsensä uusille markkinoille.

Parisuhteen aikana ei saada millään niitä kertyneitä läskejä pois. Ilmeisesti naiset tarvitsevat paremman kannustimen laihduttamiselleen kuin parisuhde.

Vai jotuuko se siitä, että tiedetään läskien myötä seksin saamisen vähenevän jyrkästi varsinkin parisuhteen ulkopuolella?

Tarjolla on myös niitä hemaisevampia ehdokkaita mitkä korjaavat ne parhaat palat ja lihavat jäävät rannalle ruikuttamaan...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kyllä tepsi, kolmessa kuukaudessa 15 kiloa pois. Mutta se ei johtunut mistään itseni tarjolle pistämisestä, vaan surusta. En voinut syödä mitään.

Vierailija
2/10 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin iskee aina eron jälkeen levottomuus, tietysti aluksi suru joka laihduttaa, sen jälkeen se levottomuus. Ei tee mieli maata sohvalla vaan koko ajan olla liikkeessä ja mennä sinne sun tänne ja ruokahalu on kadoksissa. Sama kuin suhteen alussa, ruokahalua ei ole ja seksiä on kellonympäri kun yhdessä ollaan, tottakai siinä laihtuu.

Entisessä suhteessa onnistuin laihduttamaan suhteen aikana, eron jälkeen laihduin vielä vähän enemmän, kunnes tapasin nykyiseni ja olen vuosien aikana lihonut takaisin kaikki kilot ja vähän enemmänkin. Sitten sairastuin diabetekseen ja nyt olen taas laihtunut ja toivon, etten enää ikinä päästä itseäni repsahtamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä tiedä. Itselleni ero ei ollut mikään katastrofi, enkä laihtunut yhtään. Ei kyllä ollut tarvettakaan, 173cm/60kg on ihan hoikka jo muutenkin. 

Ei pidä yleistää. 

Vierailija
4/10 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 09:37"]Olen seuraillut useampiakin naispuolisia tuttaviani ja todellakin näin näyttää olevan, että se ero parisuhteesta on varmin laihdutuskonsti. Jopa vuosia vaivanneet kilot, monilla helposti +10 kg haihtuvat kummasti kun on pakko laittaa itsensä uusille markkinoille.

Parisuhteen aikana ei saada millään niitä kertyneitä läskejä pois. Ilmeisesti naiset tarvitsevat paremman kannustimen laihduttamiselleen kuin parisuhde.

Vai jotuuko se siitä, että tiedetään läskien myötä seksin saamisen vähenevän jyrkästi varsinkin parisuhteen ulkopuolella?

Tarjolla on myös niitä hemaisevampia ehdokkaita mitkä korjaavat ne parhaat palat ja lihavat jäävät rannalle ruikuttamaan...

[/quote]

Taidat olla joku teini-ikäisen henkiselle tasolle jämähtänyt. Eronnut ei todellakaan kaiken oman surun ja lasten surun keskellä mieti kilojaan. Suru laihduttaa. Ja osalla eronneista on kenties enemmän vapaa-aikaa huolehtia itsestään, kuin ahdistavassa parisuhteessa ollessa.

Tunnen paljon eronneita, eikä kukaan laihduta vaan ovat surusta laihtuneet.

Vierailija
5/10 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman ravintola kierroksen jälkeen ymmärsin, että sitä lohtua saa paljon paremmin kun on normaalimitoissa. Toki jotain turjakkeita saa koska vaan, mutta ei sitä kaikkea pysty kelpuuttamaan edes lohtupanona.

Varsinkin kun kasvoni ovat vieläkin kauniit laihduttaminen oli paikallaan ja lisäsi kysyntää huomattavasti. Kiloja pääsi kertymään suhteen aikana, eipä sitä silloin ajatellut.

Laihduttaminen on melko vaivatonta kun ottaa itsestään kiinni ja ryhtyy toimeen.

Vierailija
6/10 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten samaa mieltä, mutta en ymmärrä miksi kukaan haluaisi laittaa itseään tarjolle entisen eron jäljiltä. Eli tuskin se siitä johtuu, että haluaisi iskeä uuden miehen ja aloittaa uuden suhteen. Eikö ennemminkin voisi kuvitella, että kun on yhdestä suhteesta, huonosta vieläpä, juuri päässyt eroon, niin ei missään nimessä halua aloittaa uutta. Vaan nauttia siitä ihanasta vapaudesta ja laihtuu siksi, kun elämä on vihdoin ihanaa.

Vierailija
7/10 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut noin puolivuotta sitten ja itselleni helpoin tapa päästä tämän asian yli on juurikin nämä ns.lohtupanot

.

Miehiä on todella helppo saada sänkyseuraksi tai pidemmäksikin aikaa normaali ulkonäölläkin varustetun naisen. Valitsen itseäni eniten miellyttävän ja hyvin on toiminut.

Itse toimin näin, joku toinen ehkä toisin tai mahdollisuuksiensa mukaan. Ja kyllä se ero todellakin pistää kiinnittämään ulkonäköönsä huomiota.

Vierailija
8/10 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 09:37"]

Olen seuraillut useampiakin naispuolisia tuttaviani ja todellakin näin näyttää olevan, että se ero parisuhteesta on varmin laihdutuskonsti. Jopa vuosia vaivanneet kilot, monilla helposti +10 kg haihtuvat kummasti kun on pakko laittaa itsensä uusille markkinoille.

[/quote]

Tehokkain on kuitenkin puolison kuolema, en suosittele, mutta olen lähipiirissä seurannut näitä tapauksia.

Eron laihduttamista suurin osa huomaa, että on omaa aikaa ja voi käyttää sen miten haluaa, vaikka kuntosalilla. Se ei useimmilla ole varmasti tärkeimpänä mielessä, että löytäisi uuden riippakiven mahdollisimman nopeasti.

Vierailija
9/10 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten kilot lähtee kun stressi laukeaa.

Vierailija
10/10 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten käy niinkuin mulla, eron jälkeen aloitin lohtusyömisen ja lihoin melkein 20kg puolessa vuodessa. Oli niin paha olla ja niin yksin, että ruoka oli ainoa asia mikä auttoi hetkellisesti. Puolen vuoden ja 20kg jälkeen hakeuduin lääkärille kun olo vaan paheni, todettiin masennus ja määrättiin lääkkeet joilla tuli vielä toiset 20kg lisää. Nyt pari vuotta eron jälkeen olen reilu 40kg painavampi kun erotessa. Jihuu. Ei ole uudesta suhteesta motivoijaksi kun ei enää ikinä, missään tapauksessa halua yhtään suhdetta elämäänsä. On vaan hyvä olla niin oksettavan näköinen ettei kukaan vahingossakaan lähesty, niin ei ole riskiä päätyä enää siihen tilanteeseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi