Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYT SAA RIITTÄÄ! -Suurmielenosoitus 25.4.14

Vierailija
19.04.2014 |

NYT SAA RIITTÄÄ! - MIELENOSOITUS KANSAN OIKEUKSIEN PUOLESTA!

https://www.facebook.com/events/248255138692900/

 

Nyt Saa Riittää! 25.4.2014 Vapaa keskustelu

https://www.facebook.com/groups/nyt.saa.riittaa/

 

NYT SAA RIITTÄÄ! - MIELENOSOITUS KANSAN OIKEUKSIEN PUOLESTA!

 

Helsingissä järjestetään rauhanomainen mielenosoitus perjantaina 25.4.2014, jonka tarkoituksena on tuoda julki kansan tyytymättömyys maan nykyiseen poliittiseen tilaan ja siihen suuntaan, johon se on menossa. Mielenosoituksen taustalla on turhautuminen vaihtoehdottomuuden politiikkaan, joka on johtanut siihen, että hyvinvointivaltiostamme on tullut jotain aivan muuta kuin hyvinvoiva valtio.

 

Mielenosoittajat haluavat kertoa päättäjille, että asioihin on tultava muutos. Talous on laitettava palvelemaan hyvinvointivaltiota. Leikkaamispolitiikka rapauttaa hyvinvointivaltiota ja palvelee ainoastaan markkinoita. Rahallisen hyödyn tavoittelun ja ihmisten hyvinvoinnin vaalimisen välille on löydettävä tasapaino. Tällä hetkellä vaaka on keikahtanut vahvasti rahallisen hyödyn tavoittelun puoleen.

 

Mielenosoituksella halutaan tukea lapsiperheitä, koululaisia, opiskelijoita, köyhiä, työttömiä, pätkätyöläisiä, vammaisia, eläkeläisiä ja jokaista muutakin tavallista suomalaista ja heidän arkeaan.

 

Mielenosoitus alkaa kello 17 Säätytalolta marssilla, josta kulkue kulkee Aleksanterinkadun ja Mannerheimintien kautta Eduskuntatalon edustalle. Eduskuntatalolle saavutaan poliisin arvion mukaan n. kello 17:45, jonka jälkeen on luvassa kattavasti erilaisia yhteiskunnallisia puheita, esityksiä ja artisteja seuraavan 2 tunnin ajan! 

 

Mielenosoitus on poliittisesti sitoutumaton ja toiveena olisikin, että puoluetunnukset ja liput jätettäisiin kotiin. 

 

Tapahtuman viralliset järjestäjät ovat Jari Ahlfors ja Anita Koivunen! Taustalla pyörii ja hääräilee lisäksi reilut 10 ahkeraa ihmistä erilaisten asioiden parissa tapahtuman tiimoilta!

 

Muistakaa hyvät ihmiset, että me järjestäjät ja taustatiimi emme tee tätä mielenosoitusta vaan te/me, Suomen kansa yhdessä. Nyt ja tulevaisuudessa! Asioihin on saatava muutos, ennenkuin on liian myöhäistä ja vain sinulla on mahdollisuus vaikuttaa! Sinä, joka voit tehdä jotain tämän tapahtuman parantamiseksi, tee se! Kerro tästä vieressä istuvalle mummolle bussissa, kaupungilla, tutuillenne, töissä, ja kotona, jotta saamme kaikki nykypolitiikkaan kyllästyneet kertomaan mielipiteensä, että NYT SAA RIITTÄÄ! Sinun mielipiteelläsi on merkitystä!

 

Nähdään Helsingissä siskot ja veljet! 

 

 

Linkit:

 

Tapahtumaan järjestetään yhteiskuljetuksia ympäri maata, joissa on vielä tilaa.

Tässä linkki yhteiskuljetuksiin: https://www.facebook.com/groups/1402312556707201/

 

Keskustelua pyritään ohjaamaan erilliseen ryhmään, jottei tapahtuma huku ihmisten erilaisiin mielipiteisiin ja uutisiin! 

Tässä linkki keskusteluryhmään: https://www.facebook.com/groups/nyt.saa.riittaa/

 

Facebook: 

Helsinki: https://www.facebook.com/events/248255138692900/

Kommentit (191)

Vierailija
121/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meno ei muutu ennenkuin kansa kyllästyy ja lahtaa jonkun poliitikon ensiteoikseen. Ikävää mutta 99% todennäköistä.

Vierailija
122/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n teksti osoittaa täydellisesti sen, ettein talousasioista eikä paljon muistakaan asioista ole mitään ymmärrystä: "Talous on laitettava palvelemaan hyvinvointivaltiota. Leikkaamispolitiikka rapauttaa hyvinvointivaltiota ja palvelee ainoastaan markkinoita. Rahallisen hyödyn tavoittelun ja ihmisten hyvinvoinnin vaalimisen välille on löydettävä tasapaino. Tällä hetkellä vaaka on keikahtanut vahvasti rahallisen hyödyn tavoittelun puoleen." anteeks vaan mutta mistä ajattelit ne rahat pieraista jos systeemi ei palvele markkinoita. sillä on vain yksi seuraus ja se on konkurssi.

 

vassareille tekis taloustiedon perusteet ja muutama vuosi töitä hyvää niin tietäisi mitä työssäkäyvien ihmisten elämä on. nykyinen systeemi ei palkitse työntekoa ja yrittämistä vaan on parempi istua kotona ja ruinata rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi tämäkin kun ei mitään, jotain herätystä itse kullekin.

Vierailija
124/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotakin muutosta tarvitaan, se onkin vaikeempi juttu että mitä :D

Vierailija
125/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 12:40"]

Surullista kuinka tässäkin ketjussa ollaan pihalla kuin lumiukot. Mä tuun jos vaan pääsen. Nykyinen meno on aivan hirveeetä katsottavaa. Nro 12 seuraa aikaasi niin ei tarvitse kysellä tyhmiä. Nro 6 ole vain ylimielinen, tätä menoa koko maa on perikadossa. Ps. olen korkeasti koulutettu enkä suinkaan sellainen toimeton mihin viittaat. Vain moukka ajattelee ja tutkii asioita omasta norsunluutornistaan, elää hyvinvoinnin harhassa ja heittää kutosen kaltaisia kommentteja. Tyhmä olet kuin vasemman jalan saapas nro6. Täytyy pitää vähäosaistenkin puolta ja koko maan tulevaisuuden puolta.

[/quote]

En tiedä kutosen tyhmyydestä enkä sinunkaan, mutta ihmettelen, jos et ole järjestävää porukkaa ja silti noin vain olet hyppäämässä heidän kelkkaansa, tietämättä yhtään, mitkä ovat tämän porukan perimmäiset motiivit.

Kun tämän jutun luin, niin välittömästi aloin googlailla, että minkäs porukan pippalot on kyseessä ja vaikka jotain selvisikin, niin silti kokonaisuus vaikuttaa aika sekavalta. Poliittisin vaikuttimin ollaan liikkeellä, mutta yksikään porukka ei tunnusta olevansa mielenosoituksen takana. Itse en tasantarkkaan ota yhteenkään poliittiseen mieleosoitukseen osaa, ellen tarkasti tiedä, mitkä on mielenosoituksen motiivit ja ketkä on mielenosoituksen takana. IPUlaisia ainkin jonkun verran tuntuu olevan järjestelyjoukoissa, mutta näiden kahden pääpukarin polittisista motiiveista en tiedä mitään.

 

 

Vierailija
126/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 19:22"]

ap:n teksti osoittaa täydellisesti sen, ettein talousasioista eikä paljon muistakaan asioista ole mitään ymmärrystä: "Talous on laitettava palvelemaan hyvinvointivaltiota. Leikkaamispolitiikka rapauttaa hyvinvointivaltiota ja palvelee ainoastaan markkinoita. Rahallisen hyödyn tavoittelun ja ihmisten hyvinvoinnin vaalimisen välille on löydettävä tasapaino. Tällä hetkellä vaaka on keikahtanut vahvasti rahallisen hyödyn tavoittelun puoleen." anteeks vaan mutta mistä ajattelit ne rahat pieraista jos systeemi ei palvele markkinoita. sillä on vain yksi seuraus ja se on konkurssi.

 

vassareille tekis taloustiedon perusteet ja muutama vuosi töitä hyvää niin tietäisi mitä työssäkäyvien ihmisten elämä on. nykyinen systeemi ei palkitse työntekoa ja yrittämistä vaan on parempi istua kotona ja ruinata rahaa.

[/quote]

 

Siitä sitten vaan alat palkata niitä "vassareita" töihin äläkä lässytä. Ja mikä sua estää antamasta työpaikkaasi pois ja jäämästä työttömäksi, jos noin kovin kadehdituttaa? Mutta ei sunlaisistasi ole mihinkään muuta kuin kyykyttämään huonompiosaisia, kyllä se tiedetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
127/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana!

Vierailija
128/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 15:25"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 12:14"]

Mua kiinnostaisi tietää, mikä on se Suuri Muutos, jota tää porukka penää.

[/quote]

Suuri Muutos on sitä, että valtio vie joka sentin, jonka tienaamme ja sitten jakelee "tarvitsijoille" armopaloja. Lopetetaan lapsiperheiltä turhat tuet, niin rahaa säästyy jo pitkä penni. Ei niiden pentujen tarvitse saada mitään kalliita merkkivaatteita ja -vaunuja meidän muiden kustannuksella. Jos joku tekee lapsia, vastaa myös niiden elättämisestä. Jos joutuu luopumaan sitten jostain muusta, niin on vain tehtävä, elämä on valintoja.

[/quote]

 

Jeps. Tehdään myös niin että mun pennut ei maksa sun eläkkeitä, ei hoida sinua kun olet vanha ja sairas eikä muutenkaan tee mitään sinun hyväksesi. Tehdään kaksi eri yhteiskuntaa, toinen lapsellisille, toinen lapsettomille. Siellä olette sitten kohta vanhukset keskenänne kipeinä pissavaipoissa, ehkä joku nuori vela loikkaa välillä sinne puolelle mutta toinen juttu alkaako hoitajaksenne. Minä olen tehnyt kuusi tulevaisuuden yhteiskunnan pyörittäjää, ensimmäinen maksanut jo muutaman vuoden verojakin ja pitää yhteiskuntaa pyörimässä valtion leivissä. Oletko sinä tehnyt oman osasi yhteiskunnan säilymiseksi, vai meinaatko heittäytyä meidän muiden ihmisten " pentujen" riesaksi ja hoidettavaksi tulevaisuudessa? Siellä velayhteiskunnassa sulla onkin ruusuinen tulevaisuus, kuka pyörittää koko yhteiskuntaanne ja maksaa sinulle eläkkeen kun olette kaikki vanhoja? Ihan hyvä etteivät kaikki yksinkertaiset omaan napaan tuijottajat lisäänny, lienee luonnonvalinta sekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
129/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä matka tulla :(

Vierailija
130/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 18:10"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 17:55"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 17:36"]

"Mielenosoitus on poliittisesti sitoutumaton - -." Hmm, en nyt oikein ymmärrä, mitä vastaan tässä sitten osoitetaan mieltä. Eikö mielenosoituksen tarkoitus ole saada aikaan muutos vallitsevaan päätöksentekoon?

[/quote]

 

Sitä nyt ei tunnu tietävän kukaan, notta mitä vastaan mieltä ollaan osoittamassa.

Ilmeisesti EU:ta, hallitusta, maahanmuuttoa, tukien leikkauksia, kansanedustajien palkkoja, henkilökohtaisesti Jyrki Kataista, tukien jakamista, työttömyyttä ja ylempiä yhteiskuntaluokkia vastaan on tämä, mutta mitään ratkaisuja ei ole tarkoituskaan tarjota. Mutta kovasti vastustetaan juu.

[/quote]

Vaihtoehtojen puutetta? Sitä että vaikka mitä puoluetta äänestät niin meno jatkuu samanlaisena. Vaikka viime vaaleissa tuli jytky niin se ei vaikuttanut mihinkään. Äänestit oikeistoa tai vasemmistoanin hallituksessa ne tekevät samanlaisia päätöksiä. 

 

[/quote]

 

Tirsk! On muisti lyhyt ja valikova, Persuilla oli mahdollisuus päästä hallitukseen, mutta takaovesta mentiin hiljaa ulos. Joten tietenkään jytky ei auttanut.

 

Edelleen haluaisin konkreettisesti tietää, mitä tässä halutaan muuttaa ja mistä? Vastaukseksi on saanut vain ympäripyöreitä lauseita, joita poliitikoiltakin kuulee. Ja tää "mielenosoitus" ei todellakaan vaikuta mitenkään poliittisesti sitoutummattomalta.

 

Ps. Valtion taloutta ei hoideta kuin henkilökohtaisia pankkiasioita. Kreikan miljoonat ei olisi muutenkaan koskaan olleet Suomen tileillä, vaikka Kreikkaa ei olisi autettu. Kansainvälinen laina pyörittää tätä palloa ja onneksi näin, muuten olisi tämä lama ollut paljon pahempi globaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
131/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 21:34"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 18:10"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 17:55"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 17:36"]

"Mielenosoitus on poliittisesti sitoutumaton - -." Hmm, en nyt oikein ymmärrä, mitä vastaan tässä sitten osoitetaan mieltä. Eikö mielenosoituksen tarkoitus ole saada aikaan muutos vallitsevaan päätöksentekoon?

[/quote]

 

Sitä nyt ei tunnu tietävän kukaan, notta mitä vastaan mieltä ollaan osoittamassa.

Ilmeisesti EU:ta, hallitusta, maahanmuuttoa, tukien leikkauksia, kansanedustajien palkkoja, henkilökohtaisesti Jyrki Kataista, tukien jakamista, työttömyyttä ja ylempiä yhteiskuntaluokkia vastaan on tämä, mutta mitään ratkaisuja ei ole tarkoituskaan tarjota. Mutta kovasti vastustetaan juu.

[/quote]

Vaihtoehtojen puutetta? Sitä että vaikka mitä puoluetta äänestät niin meno jatkuu samanlaisena. Vaikka viime vaaleissa tuli jytky niin se ei vaikuttanut mihinkään. Äänestit oikeistoa tai vasemmistoanin hallituksessa ne tekevät samanlaisia päätöksiä. 

 

[/quote]

 

Tirsk! On muisti lyhyt ja valikova, Persuilla oli mahdollisuus päästä hallitukseen, mutta takaovesta mentiin hiljaa ulos. Joten tietenkään jytky ei auttanut.

 

Edelleen haluaisin konkreettisesti tietää, mitä tässä halutaan muuttaa ja mistä? Vastaukseksi on saanut vain ympäripyöreitä lauseita, joita poliitikoiltakin kuulee. Ja tää "mielenosoitus" ei todellakaan vaikuta mitenkään poliittisesti sitoutummattomalta.

 

Ps. Valtion taloutta ei hoideta kuin henkilökohtaisia pankkiasioita. Kreikan miljoonat ei olisi muutenkaan koskaan olleet Suomen tileillä, vaikka Kreikkaa ei olisi autettu. Kansainvälinen laina pyörittää tätä palloa ja onneksi näin, muuten olisi tämä lama ollut paljon pahempi globaalisti.

[/quote]

 

Sanoo hän, joka on ensimmäisenä itkemässä vääryyttä, kun oma pankkitili hupenee.

 

Vierailija
132/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 21:38"]

 

 

Sanoo hän, joka on ensimmäisenä itkemässä vääryyttä, kun oma pankkitili hupenee.

 

[/quote]

 

Anteeks :D Osaan kyllä omat rahani hoitaa kuluja ja menoja seuraamalla, ei ole oman pankkitilin asia yhteiskunnallinen vääryys millään tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
133/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 12:28"]

Kuinka mielenosoittajat hankkivat verovaroja, jotka jaetaan? Ottakaa duuni ja maksakaa veroja. Kun ei passaa tehdä työtä, ei sovi ruinatakkaan ylläpitoa!

[/quote]

 

Taidanpa osallistua. Kyllä tässä duunia tehdään, molemmat. Yrittäjä vetää hillot taskuunsa ja maksaa paskapalkkaa ja väläyttelee palkkakeskusteluissa yt:stä. 

 

Ihme propangandaa tuo yrittäjien muka työllistäminen. Meilläkään ei palkata uusia vaikka kuin olisi tarvetta, samaan hengenvetoon suitsutetaan kuinka hyvä oli taas vuosineljännes. Taputtavat käsiään, kun joku jää eläkkeelle tai löytää paremman työpaikan. Kolmeen vuoteen ei ole poistuneiden tilalle otettu ketään.

 

[/quote]

No jos osaat itse pyörittää yritystä paremmin etkö liioin halua siitä itsellesi tavan pulliaista parempaa palkkaa vaan ilomielin jaat kaikille saman verran,niin mitäs jos perustat sellaisen sitten itse?

Vierailija
134/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 21:43"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 12:28"]

 

Kuinka mielenosoittajat hankkivat verovaroja, jotka jaetaan? Ottakaa duuni ja maksakaa veroja. Kun ei passaa tehdä työtä, ei sovi ruinatakkaan ylläpitoa!

 

[/quote]

 

 

 

Taidanpa osallistua. Kyllä tässä duunia tehdään, molemmat. Yrittäjä vetää hillot taskuunsa ja maksaa paskapalkkaa ja väläyttelee palkkakeskusteluissa yt:stä. 

 

 

 

Ihme propangandaa tuo yrittäjien muka työllistäminen. Meilläkään ei palkata uusia vaikka kuin olisi tarvetta, samaan hengenvetoon suitsutetaan kuinka hyvä oli taas vuosineljännes. Taputtavat käsiään, kun joku jää eläkkeelle tai löytää paremman työpaikan. Kolmeen vuoteen ei ole poistuneiden tilalle otettu ketään.

 

 

[/quote]

 

No jos osaat itse pyörittää yritystä paremmin etkö liioin halua siitä itsellesi tavan pulliaista parempaa palkkaa vaan ilomielin jaat kaikille saman verran,niin mitäs jos perustat sellaisen sitten itse?

[/quote]

 

Tässäpä yksi Suomen ongelmista onkin. Yritysten perustaminen ja ylläpito on aika riskialtista toimintaa, joten ei ihmekään, jos tietotaitoa omaava ihminen ei uskalla omaa puljua pystyyn laittaa (eri asia sitten on viitsimättömät ihmiset). Yrittäjille pitäisi saada enemmän helpotuksia, tehdä yrittämisestä pienempi riski ja helpottaa palkkaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
135/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 21:41"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 21:38"]

 

 

Sanoo hän, joka on ensimmäisenä itkemässä vääryyttä, kun oma pankkitili hupenee.

 

[/quote]

 

Anteeks :D Osaan kyllä omat rahani hoitaa kuluja ja menoja seuraamalla, ei ole oman pankkitilin asia yhteiskunnallinen vääryys millään tavalla.

[/quote]

 

Kyllä se sinullakin tuntuu tilillä, jos nämä "aktivistit" saavat tahtonsa läpi, eikä mistään saa koskaan leikata.

Helppohan se on tukiloisten ruikuttaa, kun raha tulee sossusta ja sähkö töpselistä.

Vierailija
136/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 21:43"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 12:28"]

 

Kuinka mielenosoittajat hankkivat verovaroja, jotka jaetaan? Ottakaa duuni ja maksakaa veroja. Kun ei passaa tehdä työtä, ei sovi ruinatakkaan ylläpitoa!

 

[/quote]

 

 

 

Taidanpa osallistua. Kyllä tässä duunia tehdään, molemmat. Yrittäjä vetää hillot taskuunsa ja maksaa paskapalkkaa ja väläyttelee palkkakeskusteluissa yt:stä. 

 

 

 

Ihme propangandaa tuo yrittäjien muka työllistäminen. Meilläkään ei palkata uusia vaikka kuin olisi tarvetta, samaan hengenvetoon suitsutetaan kuinka hyvä oli taas vuosineljännes. Taputtavat käsiään, kun joku jää eläkkeelle tai löytää paremman työpaikan. Kolmeen vuoteen ei ole poistuneiden tilalle otettu ketään.

 

 

[/quote]

 

No jos osaat itse pyörittää yritystä paremmin etkö liioin halua siitä itsellesi tavan pulliaista parempaa palkkaa vaan ilomielin jaat kaikille saman verran,niin mitäs jos perustat sellaisen sitten itse?

[/quote]

 

No mutta sitten on turha vinkua julkisen puoeln menoista ja hypettää miten yritykset muka hoitavat homman. Kukaanhan ei viitsi orjana olla.

 

On kai sullekin kelvannut synnyttää ja lapsiesi koulutus? Nehän ovat juurikin näitä julkisen puolen menoja.

 

Vierailija
137/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 21:47"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 21:43"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 12:28"]

 

Kuinka mielenosoittajat hankkivat verovaroja, jotka jaetaan? Ottakaa duuni ja maksakaa veroja. Kun ei passaa tehdä työtä, ei sovi ruinatakkaan ylläpitoa!

 

[/quote]

 

 

 

Taidanpa osallistua. Kyllä tässä duunia tehdään, molemmat. Yrittäjä vetää hillot taskuunsa ja maksaa paskapalkkaa ja väläyttelee palkkakeskusteluissa yt:stä. 

 

 

 

Ihme propangandaa tuo yrittäjien muka työllistäminen. Meilläkään ei palkata uusia vaikka kuin olisi tarvetta, samaan hengenvetoon suitsutetaan kuinka hyvä oli taas vuosineljännes. Taputtavat käsiään, kun joku jää eläkkeelle tai löytää paremman työpaikan. Kolmeen vuoteen ei ole poistuneiden tilalle otettu ketään.

 

 

[/quote]

 

No jos osaat itse pyörittää yritystä paremmin etkö liioin halua siitä itsellesi tavan pulliaista parempaa palkkaa vaan ilomielin jaat kaikille saman verran,niin mitäs jos perustat sellaisen sitten itse?

[/quote]

 

Tässäpä yksi Suomen ongelmista onkin. Yritysten perustaminen ja ylläpito on aika riskialtista toimintaa, joten ei ihmekään, jos tietotaitoa omaava ihminen ei uskalla omaa puljua pystyyn laittaa (eri asia sitten on viitsimättömät ihmiset). Yrittäjille pitäisi saada enemmän helpotuksia, tehdä yrittämisestä pienempi riski ja helpottaa palkkaamista.

[/quote]

 

 

Ja yrittäjät itkevät kun ovat eläkeiässä, miten vähän saavat eläkettä. Kai sitä saa vähän kun ovat valehdelleet työtulonsa.

 

Vierailija
138/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin riittää!

Vierailija
139/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 16:26"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 13:07"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 12:12"]

 

Kyllä nämäkin kommentit osoittavat sen, että suomalaiset ovat tyhmiä lampaita. Hyväksytään nöyränä kaikki ja propaganda työttömistä lusmuilijoista uppoaa kuin veitsi voihin. Ei auta, vaikka samoille lampaille esittäisi työttömyys ja työllistymistilastoja kädestä pitäen, muisti ei ole kovin pitkä ja minuutin päästä se jo määkii tyhmistä työttömistä, jotka ei vain kävele töihin. Leikkauskohteita olisi ollut muitakin, mutta ei, kun lauhkea suomilammas hyväksyy kaiken ja halveksii niitä, jotka eivät halua keppiä nilkoilleen. Bää bää!

 

[/quote]

 

 

 

Juuri tuollainen vaahtoaminen ja lietsominen ei auta mitään. Juna meni jo. Isot päätökset tehtiin vuosia sitten. Leikkausten tie ei ole vielä edes alkanut kunnolla.

 

 

[/quote]

 

Joten suomilammas seuraa kiltisti mukana, koska mitään ei voi tehdä koska näin nyt vaan on päätetty ja päätetään lisää ja kaikki hyväksytään. Lyödessä käännetään kristilliseen tapaan toinenkin poski. Tai jotain voi lammas tehdä, määkiä idioottina sivukaupalla, ETTÄ LUSMUT TÖIHIN!!! Mihin töihin? Eikä lammas tajua vieläkään, koska ei osaa laskea.

[/quote]

 

Äläkä jauha paskaa.

Töitä on vaikka mitä jos tehdä haluaa. Työpaikan voi myös itse luoda ryhtymällä yrittäjäksi.

Pahimman hädän edessä koiran ulkoiluttajia, mattojen pesijöitä, lasten hoitajia, mummoille kauppakassin kantajia yms yms tarvitaan aina. :)

[/quote]

 

Noista hommista vaan ei kukaan maksa. Vapaaehtoistyöstä lähimmäisten hyväksi tulee karenssia, tai epäilyt pimeän työn tekemisestä mutta samaan aikaan kunta voi pistää lapioimaan mummon pihatietä lumesta valtion maksamalla työttömyyskorvauksella ja vetää siltä mummolta 9 € joka kerrasta. 

 

Vierailija
140/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

 

Äläkä jauha paskaa.

Töitä on vaikka mitä jos tehdä haluaa. Työpaikan voi myös itse luoda ryhtymällä yrittäjäksi.

Pahimman hädän edessä koiran ulkoiluttajia, mattojen pesijöitä, lasten hoitajia, mummoille kauppakassin kantajia yms yms tarvitaan aina. :)

[/quote]

 

Ei nuilla oikein maksa vuokraa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän