Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYT SAA RIITTÄÄ! -Suurmielenosoitus 25.4.14

Vierailija
19.04.2014 |

NYT SAA RIITTÄÄ! - MIELENOSOITUS KANSAN OIKEUKSIEN PUOLESTA!

https://www.facebook.com/events/248255138692900/

 

Nyt Saa Riittää! 25.4.2014 Vapaa keskustelu

https://www.facebook.com/groups/nyt.saa.riittaa/

 

NYT SAA RIITTÄÄ! - MIELENOSOITUS KANSAN OIKEUKSIEN PUOLESTA!

 

Helsingissä järjestetään rauhanomainen mielenosoitus perjantaina 25.4.2014, jonka tarkoituksena on tuoda julki kansan tyytymättömyys maan nykyiseen poliittiseen tilaan ja siihen suuntaan, johon se on menossa. Mielenosoituksen taustalla on turhautuminen vaihtoehdottomuuden politiikkaan, joka on johtanut siihen, että hyvinvointivaltiostamme on tullut jotain aivan muuta kuin hyvinvoiva valtio.

 

Mielenosoittajat haluavat kertoa päättäjille, että asioihin on tultava muutos. Talous on laitettava palvelemaan hyvinvointivaltiota. Leikkaamispolitiikka rapauttaa hyvinvointivaltiota ja palvelee ainoastaan markkinoita. Rahallisen hyödyn tavoittelun ja ihmisten hyvinvoinnin vaalimisen välille on löydettävä tasapaino. Tällä hetkellä vaaka on keikahtanut vahvasti rahallisen hyödyn tavoittelun puoleen.

 

Mielenosoituksella halutaan tukea lapsiperheitä, koululaisia, opiskelijoita, köyhiä, työttömiä, pätkätyöläisiä, vammaisia, eläkeläisiä ja jokaista muutakin tavallista suomalaista ja heidän arkeaan.

 

Mielenosoitus alkaa kello 17 Säätytalolta marssilla, josta kulkue kulkee Aleksanterinkadun ja Mannerheimintien kautta Eduskuntatalon edustalle. Eduskuntatalolle saavutaan poliisin arvion mukaan n. kello 17:45, jonka jälkeen on luvassa kattavasti erilaisia yhteiskunnallisia puheita, esityksiä ja artisteja seuraavan 2 tunnin ajan! 

 

Mielenosoitus on poliittisesti sitoutumaton ja toiveena olisikin, että puoluetunnukset ja liput jätettäisiin kotiin. 

 

Tapahtuman viralliset järjestäjät ovat Jari Ahlfors ja Anita Koivunen! Taustalla pyörii ja hääräilee lisäksi reilut 10 ahkeraa ihmistä erilaisten asioiden parissa tapahtuman tiimoilta!

 

Muistakaa hyvät ihmiset, että me järjestäjät ja taustatiimi emme tee tätä mielenosoitusta vaan te/me, Suomen kansa yhdessä. Nyt ja tulevaisuudessa! Asioihin on saatava muutos, ennenkuin on liian myöhäistä ja vain sinulla on mahdollisuus vaikuttaa! Sinä, joka voit tehdä jotain tämän tapahtuman parantamiseksi, tee se! Kerro tästä vieressä istuvalle mummolle bussissa, kaupungilla, tutuillenne, töissä, ja kotona, jotta saamme kaikki nykypolitiikkaan kyllästyneet kertomaan mielipiteensä, että NYT SAA RIITTÄÄ! Sinun mielipiteelläsi on merkitystä!

 

Nähdään Helsingissä siskot ja veljet! 

 

 

Linkit:

 

Tapahtumaan järjestetään yhteiskuljetuksia ympäri maata, joissa on vielä tilaa.

Tässä linkki yhteiskuljetuksiin: https://www.facebook.com/groups/1402312556707201/

 

Keskustelua pyritään ohjaamaan erilliseen ryhmään, jottei tapahtuma huku ihmisten erilaisiin mielipiteisiin ja uutisiin! 

Tässä linkki keskusteluryhmään: https://www.facebook.com/groups/nyt.saa.riittaa/

 

Facebook: 

Helsinki: https://www.facebook.com/events/248255138692900/

Kommentit (191)

Vierailija
1/191 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki työ siirtyy ulkomaille, eikö sille asialle pitäs jotain tehdä? Vientiä pitäis lisätä, ei me täällä keskenään toisillemme myymällä pärjätä. Mitäs meillä täällä on, no puuta ainakin, siitä kehettämään kaikenlaista :D

Vierailija
2/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset mielenosoitukset on niin naurettavia, että kukaan ei ota niitä vakavasti. Päättäjät ja muut herrat nauravat paskaisesti kun kansa " osoittaa mieltään".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirsk. Jäi vielä mainitsematta  kodittomien ja kolopesijöiden tukeminen. Vasemmiston mielestä deekutkin ovat tyypillisiä tavissuomalaisia.

Vierailija
4/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä tämä muka auttaa käydä vaahtoamassa jossain torilla isoon ääneen,

meinaatko ap että meno muuttuu yks kaks ? :D

Vierailija
5/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa niille ketkä ei jaksa/ tahdo käydä töissä! Miks mitään pitäis tehdä, kun ei huvita?

Vierailija
6/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Normaalit työtätekevät ihmiset painelevat perjantaina töiden jälkeen kotiinsa pikavauhtia hakemaan lapset päivähoidosta, ruokakauppaan, ruokkimaan lapset ja tekemään perjantaisiivousta, valmistautumaan viikonlopun viettoon tai mökkireissuun.

 

Juu, ihan vapaasti voivat kaikki toimettomat mennä osoittamaan mieltään... Muut kun rahoittavat tämänkin yhteiskunnan toiminnan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä, minä olen mukana!

Vierailija
8/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko mitään hyötyä, mutta aina kannattaa yrittää :) Äänestyskopissa on hyvä osoittaa mieltään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa nyt että vaikeimmat päätökset ja isoimmat leikkaukset on vielä edessä. Tämä on ainoa keino estää Suomea seuraamasta Kreikan tietä. Turhaan möykkäätte, säästäkää ääntänne tulevaan.

 

Heti kun tulee suurmielenosoitus ylipöhöttyneen julkisen sektorin karsimiseksi niin olen mukana.

Vierailija
10/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon helpompi on vain äänestää seuraavissa vaaleissa persuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nämäkin kommentit osoittavat sen, että suomalaiset ovat tyhmiä lampaita. Hyväksytään nöyränä kaikki ja propaganda työttömistä lusmuilijoista uppoaa kuin veitsi voihin. Ei auta, vaikka samoille lampaille esittäisi työttömyys ja työllistymistilastoja kädestä pitäen, muisti ei ole kovin pitkä ja minuutin päästä se jo määkii tyhmistä työttömistä, jotka ei vain kävele töihin. Leikkauskohteita olisi ollut muitakin, mutta ei, kun lauhkea suomilammas hyväksyy kaiken ja halveksii niitä, jotka eivät halua keppiä nilkoilleen. Bää bää!

Vierailija
12/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi tietää, mikä on se Suuri Muutos, jota tää porukka penää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään järkeä osoittaa mieltä ellei muuta äänestyskäyttäytymistä. Nykyiselle menolle ei ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin äänestää persuja. Kun heistä tulee ylivoimaisesti suurin puolue ei tarvitse enää kuunnelle kokoomuksen kettuilua, ei ruokkia demarien eusosiaaliapua eikä kärsiä kepun kieroilusta.

 

Muutos tulee vain äänestämällä. Lampaat ei äänestä.

Vierailija
14/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut on perseestä!

Vastuu ja persut ei sovi yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT MIULLE RIITTÄÄ! 25.4.2014 - Lappeenranta 
https://www.facebook.com/events/462495270549462/


NYT SAA RIITTÄÄ! MIELENOSOITUS OULU https://www.facebook.com/events/453214724808506/


Nyt riittää! -Tukimielenosoitus Tampere https://www.facebook.com/groups/375836615892107/


Nyt saa riittää mielenilmaisu Turku https://www.facebook.com/events/225301800993450/


Nyt Riittää! Tampere https://www.facebook.com/events/457380857727539/

Vierailija
16/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti taas noita facebook-linkkejä ei pääse avaamaan jos ei facessa. Muuten voisin olla mukana mut ei sitten. Pitäkää tunkkinne.

Vierailija
17/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka mielenosoittajat hankkivat verovaroja, jotka jaetaan? Ottakaa duuni ja maksakaa veroja. Kun ei passaa tehdä työtä, ei sovi ruinatakkaan ylläpitoa!

Vierailija
18/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa!

Käsi ojossa kuin nälkäiset linnunpojat, mutta työ ei kelpaa.

Vierailija
19/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauksia tarvitaan lisää ja paljon, jotta hyvinvointiyhteiskunta pelastuisi!

Vierailija
20/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksikää jotain uutta, ottakaa kiakkovieraat mukaan niin kappas kiinnostuu mediakin. Nämä vanhanaikaiset mielenosoitukset ovat niin kuluneita vaikka asia ok.

Onhan tämä nykyin kehitys ihan rikollista, jotkut vetävät tolkuttomia etuisuuksia kun taas toiset tekevät niin pienellä palkalla töitä, että joutuvat hakemaan yhteiskunnan tukia lisäksi.

Pienyrittäminen on tehty mahdottomaksi.

 

Mutta miten asian osaisi ilmaista niin, että ihmiset jotka nyky systeemissä kärvistelevät kokisivat mielenosoituksen omakseen?

 

Mielenosoitukset ovat jotenkin väsähtäneitä. Kiakkovieraat saivat hirveän tumion, mutta heidät kyllä huomattiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme