Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esteilmoituksia mieheltä

Vierailija
27.06.2026 |

Miten kannattaisi toimia, jos tiiviisti alkanut yhteydenpito miehen kanssa on muuttunut pelkiksi tekosyiksi? Talvella viestittely oli aktiivista ja mukavaa, mutta kevään ja kesän edetessä vastaukset lyhenivät. Nykyään tilalle on tullut jatkuvasti erilaisia esteitä: kokouksia, iltamenoja, viikonloppureissuja, lomakiireitä ja pihatöitä. Kyseessä ei ole enää mikään nuoripari, joten luulisi suoran puheen onnistuvan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä ole enää kiinnostut, suhteenne on vakiintunut tuohon tai sitten hänellä on oikeasti kiire.

Vierailija
2/10 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan parisuhteen tila mennyt niin huonoon kuntoon että ukollasi o mielessä toinen nainen joka on mukavampi kuin sinä. Jos vaan valitat pikkuasioista koko ajan ja määräilet liikaa kotona niin kyllä sitä mies lopulta kypsyy siihen ja etsii parempaa seuraa. Mikä on seksin määrä nykyään vai onko sitä lainkaan? Rakkautta ja läheisyyttä etsitään muualta jos kotoa ei saa. Jos naama o koko ajan  norsunvitulla niin ei oo mikään ihme jos tekosyitä löytyy. 🤔 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan parisuhteen tila mennyt niin huonoon kuntoon että ukollasi o mielessä toinen nainen joka on mukavampi kuin sinä. Jos vaan valitat pikkuasioista koko ajan ja määräilet liikaa kotona niin kyllä sitä mies lopulta kypsyy siihen ja etsii parempaa seuraa. Mikä on seksin määrä nykyään vai onko sitä lainkaan? Rakkautta ja läheisyyttä etsitään muualta jos kotoa ei saa. Jos naama o koko ajan  norsunvitulla niin ei oo mikään ihme jos tekosyitä löytyy. 🤔 

Ketkä asuu yhdessä. Viestittelijätkö?

Vierailija
4/10 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yksiselitteisesti tuo kuulostaa siltä, ettei mies ole enää kiinnostunut. Vähän jäi nyt vaan epäselväksi, onko kyse jostain tapailumiehestä vai ihan vakikumppanistasi? Kerrot, ettei kyse ole nuorestaparista, mutta jos on vakituiseen yhdessä eletty jo pitkään, niin ei kai silloin nyt muutenkaan jatkuvasti viestitellä toiselle? Jos kyse on tapailukumppanista, niin taitaisin vetää johtopäätöksen, että on aika lopettaa se yhteydenpito molemmin puolin.

Vierailija
5/10 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuollaista yhteydenpitoa edes jatkaisi. 

Vierailija
6/10 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa erota mutta ei saa sanotuksi. Nosta kissa pöydälle, kerro että ”näyttää ettet hakua enää olla suhteessa”. Suhde tauolle. Erotkaa määräajaksi, jos hän molemmat haluaa aktiivisesti jatkaa suhdetta voitte palata yhteen. Määräaika voisi olla vaikka 2-3 viikkoa. Sen jälkeen maolemmat ovat vapaita jatkamaan eteenpäin elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teet prioriteetin ihmisestä, jolle sinä olet vain vaihtoehto? Etkä ilmeisesti aina edes vaihtoehtokaan. 

Vierailija
8/10 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että asutte yhdessä mut Eikö nii sit edes ole. Anna Jätkän olla. Elä omaa elämää. Ei häntä enää kiinnosta seurasi koska työkuvioissa on muita kivempia ihmisiä. 

Täysin selvä eron merkki tuo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai mitä halusi eli pillua ja nyt siirtyy biologiansa mukaisesti siittämään seuraavaa naarasta.

Oppikaa jo.

Vierailija
10/10 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma,että sai? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan