Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYT SAA RIITTÄÄ! -Suurmielenosoitus 25.4.14

Vierailija
19.04.2014 |

NYT SAA RIITTÄÄ! - MIELENOSOITUS KANSAN OIKEUKSIEN PUOLESTA!

https://www.facebook.com/events/248255138692900/

 

Nyt Saa Riittää! 25.4.2014 Vapaa keskustelu

https://www.facebook.com/groups/nyt.saa.riittaa/

 

NYT SAA RIITTÄÄ! - MIELENOSOITUS KANSAN OIKEUKSIEN PUOLESTA!

 

Helsingissä järjestetään rauhanomainen mielenosoitus perjantaina 25.4.2014, jonka tarkoituksena on tuoda julki kansan tyytymättömyys maan nykyiseen poliittiseen tilaan ja siihen suuntaan, johon se on menossa. Mielenosoituksen taustalla on turhautuminen vaihtoehdottomuuden politiikkaan, joka on johtanut siihen, että hyvinvointivaltiostamme on tullut jotain aivan muuta kuin hyvinvoiva valtio.

 

Mielenosoittajat haluavat kertoa päättäjille, että asioihin on tultava muutos. Talous on laitettava palvelemaan hyvinvointivaltiota. Leikkaamispolitiikka rapauttaa hyvinvointivaltiota ja palvelee ainoastaan markkinoita. Rahallisen hyödyn tavoittelun ja ihmisten hyvinvoinnin vaalimisen välille on löydettävä tasapaino. Tällä hetkellä vaaka on keikahtanut vahvasti rahallisen hyödyn tavoittelun puoleen.

 

Mielenosoituksella halutaan tukea lapsiperheitä, koululaisia, opiskelijoita, köyhiä, työttömiä, pätkätyöläisiä, vammaisia, eläkeläisiä ja jokaista muutakin tavallista suomalaista ja heidän arkeaan.

 

Mielenosoitus alkaa kello 17 Säätytalolta marssilla, josta kulkue kulkee Aleksanterinkadun ja Mannerheimintien kautta Eduskuntatalon edustalle. Eduskuntatalolle saavutaan poliisin arvion mukaan n. kello 17:45, jonka jälkeen on luvassa kattavasti erilaisia yhteiskunnallisia puheita, esityksiä ja artisteja seuraavan 2 tunnin ajan! 

 

Mielenosoitus on poliittisesti sitoutumaton ja toiveena olisikin, että puoluetunnukset ja liput jätettäisiin kotiin. 

 

Tapahtuman viralliset järjestäjät ovat Jari Ahlfors ja Anita Koivunen! Taustalla pyörii ja hääräilee lisäksi reilut 10 ahkeraa ihmistä erilaisten asioiden parissa tapahtuman tiimoilta!

 

Muistakaa hyvät ihmiset, että me järjestäjät ja taustatiimi emme tee tätä mielenosoitusta vaan te/me, Suomen kansa yhdessä. Nyt ja tulevaisuudessa! Asioihin on saatava muutos, ennenkuin on liian myöhäistä ja vain sinulla on mahdollisuus vaikuttaa! Sinä, joka voit tehdä jotain tämän tapahtuman parantamiseksi, tee se! Kerro tästä vieressä istuvalle mummolle bussissa, kaupungilla, tutuillenne, töissä, ja kotona, jotta saamme kaikki nykypolitiikkaan kyllästyneet kertomaan mielipiteensä, että NYT SAA RIITTÄÄ! Sinun mielipiteelläsi on merkitystä!

 

Nähdään Helsingissä siskot ja veljet! 

 

 

Linkit:

 

Tapahtumaan järjestetään yhteiskuljetuksia ympäri maata, joissa on vielä tilaa.

Tässä linkki yhteiskuljetuksiin: https://www.facebook.com/groups/1402312556707201/

 

Keskustelua pyritään ohjaamaan erilliseen ryhmään, jottei tapahtuma huku ihmisten erilaisiin mielipiteisiin ja uutisiin! 

Tässä linkki keskusteluryhmään: https://www.facebook.com/groups/nyt.saa.riittaa/

 

Facebook: 

Helsinki: https://www.facebook.com/events/248255138692900/

Kommentit (191)

Vierailija
81/191 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 12:18"]

Bussikuljetus Tampereelta onko ?

[/quote]

Kyydit/Kuljetukset 25.4 Mielenosoitukseen
https://www.facebook.com/groups/1402312556707201/

 

Nyt Riittää! Tampere https://www.facebook.com/events/457380857727539/

 

Nyt riittää! - Tukimielenosoitus Tampere https://www.facebook.com/groups/375836615892107/

 

NYT MIULLE RIITTÄÄ! 25.4.2014 - Lappeenranta 
https://www.facebook.com/events/462495270549462/

NYT SAA RIITTÄÄ! MIELENOSOITUS-OULUhttps://www.facebook.com/events/453214724808506/

 

Nyt saa riittää mielenilmaisuTurku https://www.facebook.com/events/225301800993450/

Nyt saa riittää! Mielenosoitus @ Turku!

https://www.facebook.com/events/711715012200834/?ref_newsfeed_story_type=regular

 

 

 

Vierailija
82/191 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menossa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/191 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 12:12"]

Kyllä nämäkin kommentit osoittavat sen, että suomalaiset ovat tyhmiä lampaita. Hyväksytään nöyränä kaikki ja propaganda työttömistä lusmuilijoista uppoaa kuin veitsi voihin. Ei auta, vaikka samoille lampaille esittäisi työttömyys ja työllistymistilastoja kädestä pitäen, muisti ei ole kovin pitkä ja minuutin päästä se jo määkii tyhmistä työttömistä, jotka ei vain kävele töihin. Leikkauskohteita olisi ollut muitakin, mutta ei, kun lauhkea suomilammas hyväksyy kaiken ja halveksii niitä, jotka eivät halua keppiä nilkoilleen. Bää bää!

[/quote]

 

Juuri näin!

Vierailija
84/191 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

 

Nyt saa riittää!

Mielenosoitus järjestetään Helsingissä pe 25.4.2014 , joka alkaa mielenosoituskulkueena Helsingin säätytalolta klo 17.00 aina eduskuntatalolle asti.

Vierailija
85/191 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka maksaa?

 

Lastemme lapset?

 

Muuten olis ihan kiva jakaa rahaa kaikille, mutta kun jonkun pitää maksaa lainan korot...

 

Vierailija
86/191 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://hukkinen.jp/live/#live Suoraa lähetystä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/191 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 17:47"]

http://hukkinen.jp/live/#live Suoraa lähetystä

[/quote]

 

Ei näy mobiililla tuo. 

 

Vierailija
88/191 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 12:02"]

Uskokaa nyt että vaikeimmat päätökset ja isoimmat leikkaukset on vielä edessä. Tämä on ainoa keino estää Suomea seuraamasta Kreikan tietä. Turhaan möykkäätte, säästäkää ääntänne tulevaan.

 

Heti kun tulee suurmielenosoitus ylipöhöttyneen julkisen sektorin karsimiseksi niin olen mukana.

[/quote]

 

Jeps ilmat pihalle ylipöhöstä julkissektorista. Särähti pikkasen korvaan tuo  "Talous on laitettava palvelemaan hyvinvointivaltiota." Niinhän se on palvellut, mutta ei sitten jaksanut enää ja muutti viroon. Happy now? 

 

Kyllä on myöhäistä saada viroon muuttaneet firmat ja veronmaksajat takaisin suomeen. Näin päättäjät ovat pelanneet tämän pelin. Maksajat ovat nyt kortilla ja edessä on vain leikkauksia - suuria sellaisia. 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/191 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tulee paljon porukkaa!

Vierailija
90/191 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook ilmottautuminen ei mitään takaa. Toivottavasti saatte porukkaa kasaan, itse odotan jotain räväkämpää ja luovempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/191 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että vaikka niiltä päättäjiltä otettaisiin tonnikin pois niin se ei ole kuin 200000 €. Mitä sillä rahalla saa?

Vierailija
92/191 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mä keksin; kaikille sama kansalaispalkka vaikka 2500 euroa kuukaudessa, kenenkään ei tarvitse sitten lähteä töihin kun se tulee joka kuukausi tilille, rahaahan voi setelipaino tehdä vaikka kuinka paljon ; D(niin kauan kun voimalat tuottaa virtaa ilman työntekijöitä ja setelikoneet ilman työntekijöitä), pitää sitten vaan oppia olemaan ilman nykyajan hienouksia ja metsästämään oman ruokansa.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/191 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 08:07"]

Mielenosoitus on muuten SKP:n eli kommunistien järjestämä. 

 

Muistakaa, ettei Venäjä ole enää kommunistinen vaan sen johdossa on oikeistopuolue. Tuloerot ovat siellä suurimpia koko Euroopassa. Suomessa tuloerot taas ovat pienimpiä koko maailmassa.

 

Tämä vain varoituksena, koska naapurin johto tavoittelee juuri sitä, että Suomi jäisi pois EU:sta ja liittyisi Euraasian liittoon. Kummassa niistä ihmisten hyvinvoinnista ja sananvapaudesta huolehditaan?

[/quote]

 

Nyt tarkkana, mitä kannatatte, ihmiset. Terijoki, älkää unohtako.

 

Vierailija
94/191 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olihan se Kreikallekin annettu laina melkein viiskymppiä per suomalainen 400000000/5000000 ; D, ite ainakin lahjoitin verottajalle viime vuonna yli 20000 eli sillä kattaa 400 sossupummia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistun T. Äänestäjä

Vierailija
96/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 16:42"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 15:16"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 12:28"]

Kuinka mielenosoittajat hankkivat verovaroja, jotka jaetaan? Ottakaa duuni ja maksakaa veroja. Kun ei passaa tehdä työtä, ei sovi ruinatakkaan ylläpitoa!

[/quote]

 

Taidanpa osallistua. Kyllä tässä duunia tehdään, molemmat. Yrittäjä vetää hillot taskuunsa ja maksaa paskapalkkaa ja väläyttelee palkkakeskusteluissa yt:stä. 

 

Ihme propangandaa tuo yrittäjien muka työllistäminen. Meilläkään ei palkata uusia vaikka kuin olisi tarvetta, samaan hengenvetoon suitsutetaan kuinka hyvä oli taas vuosineljännes. Taputtavat käsiään, kun joku jää eläkkeelle tai löytää paremman työpaikan. Kolmeen vuoteen ei ole poistuneiden tilalle otettu ketään.

 

[/quote]

 

 

Ei missään enää uusia palkata kun vanhimmat jää eläkkeelle. Jäljelle jäävät tekee kahden tai kolmen työt yhden ihmisen palkalla.

 

[/quote]

 

Eipä niin, mutta kokoomus huutaa, että yrittäjät ne tämän maan suosta nostaa, not. Vai onko tarkoitus, että kaikki olisivat yrittäjiä? Kukas ne työt tekee?

 

Vierailija
97/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion äänestää Halla-ahoa EU-vaaleissa, siinä on mun haiseva vastalauseeni.

Vierailija
98/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaadin, minä vaadin!.

Vierailija
99/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 16:26"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 13:07"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 12:12"]

Minä haluan mieluusti tehdä töitä. Fakta on, että ketään ei oteta, jos ei ole koulutusta kyseiseen ammattiin.

Ymmärrän kyllä, että monet laiskat kansalaiset antavat koiransa, lapsensa ja eläkeläisensä jonkun työttömän hoiviin, että työtön saa kuussa sen 600 euroa. Viettäkää muutama kuukausi itse tuolla summalla, tulkaa sen jälkeen huutelemaan!

 

Kyllä nämäkin kommentit osoittavat sen, että suomalaiset ovat tyhmiä lampaita. Hyväksytään nöyränä kaikki ja propaganda työttömistä lusmuilijoista uppoaa kuin veitsi voihin. Ei auta, vaikka samoille lampaille esittäisi työttömyys ja työllistymistilastoja kädestä pitäen, muisti ei ole kovin pitkä ja minuutin päästä se jo määkii tyhmistä työttömistä, jotka ei vain kävele töihin. Leikkauskohteita olisi ollut muitakin, mutta ei, kun lauhkea suomilammas hyväksyy kaiken ja halveksii niitä, jotka eivät halua keppiä nilkoilleen. Bää bää!

 

[/quote]

 

 

 

Juuri tuollainen vaahtoaminen ja lietsominen ei auta mitään. Juna meni jo. Isot päätökset tehtiin vuosia sitten. Leikkausten tie ei ole vielä edes alkanut kunnolla.

 

 

[/quote]

 

Joten suomilammas seuraa kiltisti mukana, koska mitään ei voi tehdä koska näin nyt vaan on päätetty ja päätetään lisää ja kaikki hyväksytään. Lyödessä käännetään kristilliseen tapaan toinenkin poski. Tai jotain voi lammas tehdä, määkiä idioottina sivukaupalla, ETTÄ LUSMUT TÖIHIN!!! Mihin töihin? Eikä lammas tajua vieläkään, koska ei osaa laskea.

[/quote]

 

Äläkä jauha paskaa.

Töitä on vaikka mitä jos tehdä haluaa. Työpaikan voi myös itse luoda ryhtymällä yrittäjäksi.

Pahimman hädän edessä koiran ulkoiluttajia, mattojen pesijöitä, lasten hoitajia, mummoille kauppakassin kantajia yms yms tarvitaan aina. :)

[/quote]

Vierailija
100/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 17:21"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 16:26"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 13:07"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 12:12"]

Minä haluan mieluusti tehdä töitä. Fakta on, että ketään ei oteta, jos ei ole koulutusta kyseiseen ammattiin.

Ymmärrän kyllä, että monet laiskat kansalaiset antavat koiransa, lapsensa ja eläkeläisensä jonkun työttömän hoiviin, että työtön saa kuussa sen 600 euroa. Viettäkää muutama kuukausi itse tuolla summalla, tulkaa sen jälkeen huutelemaan!

 

Kyllä nämäkin kommentit osoittavat sen, että suomalaiset ovat tyhmiä lampaita. Hyväksytään nöyränä kaikki ja propaganda työttömistä lusmuilijoista uppoaa kuin veitsi voihin. Ei auta, vaikka samoille lampaille esittäisi työttömyys ja työllistymistilastoja kädestä pitäen, muisti ei ole kovin pitkä ja minuutin päästä se jo määkii tyhmistä työttömistä, jotka ei vain kävele töihin. Leikkauskohteita olisi ollut muitakin, mutta ei, kun lauhkea suomilammas hyväksyy kaiken ja halveksii niitä, jotka eivät halua keppiä nilkoilleen. Bää bää!

 

[/quote]

 

 

 

Juuri tuollainen vaahtoaminen ja lietsominen ei auta mitään. Juna meni jo. Isot päätökset tehtiin vuosia sitten. Leikkausten tie ei ole vielä edes alkanut kunnolla.

 

 

[/quote]

 

Joten suomilammas seuraa kiltisti mukana, koska mitään ei voi tehdä koska näin nyt vaan on päätetty ja päätetään lisää ja kaikki hyväksytään. Lyödessä käännetään kristilliseen tapaan toinenkin poski. Tai jotain voi lammas tehdä, määkiä idioottina sivukaupalla, ETTÄ LUSMUT TÖIHIN!!! Mihin töihin? Eikä lammas tajua vieläkään, koska ei osaa laskea.

[/quote]

 

Äläkä jauha paskaa.

Töitä on vaikka mitä jos tehdä haluaa. Työpaikan voi myös itse luoda ryhtymällä yrittäjäksi.

Pahimman hädän edessä koiran ulkoiluttajia, mattojen pesijöitä, lasten hoitajia, mummoille kauppakassin kantajia yms yms tarvitaan aina. :)

[/quote]

[/quote]

Ammattina kauppakassin kantaja, tirsk.

 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi