Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alex Stubbin ABSURDI vetoomus suomalaisille miehille!

Vierailija
27.06.2026 |

Siis aivan absurdi vetoomus suomalaisille miehille!!! Minä olen 48 vuotias suomalainen mies, enkä ole koskaan kohdistanut minkäänlaista väkivaltaa naista kohtaan! Älä ALEX STUBB yleistä tuota shittiä koskemaan kaikkia suomalaisia miehiä! KOHDISTA VETOOMUKSESI niihin miehiin, jotka oikeasti käyttäytyvät väkivaltaisesti naisia kohtaan!!!

MIES 48

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on itsekin suomalainen mies (ruotsinsuomalainen ON suomalainen), kohdistaako hän vetoomuksen (syytöksen) myös itseensä? Isäänsä? Poikaansa?

Vierailija
2/26 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko esim. kertonut asiattomia vitsejä naisista tai nauranut niille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat niin tyhmiä, etteivät edes tajua presidentin sanomaa.

Vierailija
4/26 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Tuo on vain tassa-arvon luomaa harhaa. Naisia ei oikein tutkita kun ei niitä oikein tuomitakkaan. Ihan sama idea kuin huoltajuuksissa naisten eduksi.

Reaalimaailmassa lapset kärsii eniten tämän harhan vuoksi.

Vierailija
5/26 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/26 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Tuo on vain tassa-arvon luomaa harhaa. Naisia ei oikein tutkita kun ei niitä oikein tuomitakkaan. Ihan sama idea kuin huoltajuuksissa naisten eduksi.

Reaalimaailmassa lapset kärsii eniten tämän harhan vuoksi.

Se on eri keskustelu. Nainen voi syyllistyä lapsenmurhaan esim synnytyspsykoosin vuoksi. Ja näihin kyllä puututaan niin hyvin kuin voidaan. Kuka puuttuu? Sote-väki, NAISET ITSE. Naiset keskustelevat synnytyksen jälkeisestä mielen kaaoksesta, masennuksesta jne, tästä puhutaan ja paljon, jotta vaaran merkit huomattaisiin; NAISET ITSE PUUTTUVAT tähän. 

 

Naiset eivät vaadi miehiä puuttumaan näihin naisten tekemiin pahoihin tekoihin. 

 

Mutta kun on toisin päin, mies tekee pahaa, niin muut miehet vaatii taas naisia puuttumaan niihin... olisiko MITENKÄÄN MAHDOLLISTA että mies / miehet ottaisivat ihan itse vastuuta siitä mitä miehet tekevät? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/26 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koira älähtää keneen kalikka kalahtaa.

Vierailija
8/26 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empattitaulukon viimeistä saa parjata vapaasti :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/26 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan kun kaikkia mmmuuttajia vaadittiin vastuuseen siitä että osa rikostelee. Ai niin, niinhän niitä vaaditaan edelleen. Ja vaatijoita just nämä uhriutujaäijät kuten ap.

Vierailija
10/26 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se koira älähtää keneen kalikka kalahtaa.

Näinhän se on. 

Ainoa mitä pyydetään, miesten tekemä väkivalta naisia kohtaan pitää loppua. 

Siihen kuuluu myös "ulkopuolisen" puuttuminen asiaan kun tätä väkivaltaa tapahtuu, tai on mahdollisesti tapahtumassa. Ole se joka avaa suusi, joka puolustaa. 

Jos vain hyväksyt hiljaa, olet osa ongelmaa. 

Tätä on tapahtunut vaikka kuinka kauan. "lumihanki kirves ja perhe - viimeinen erhe", lauloi Eppu Normaali vuonna 1982. Ja nykymiehet jotka ei olleet syntyneetkään tuolloin kuvittelee, että perheväkivalta-ongelmat tuli maahanmuuton myötä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/26 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko esim. kertonut asiattomia vitsejä naisista tai nauranut niille?

Eli vain miehistä saisi vitsailla? Tuo ei ole tasa-arvoa tai yhdenvertaisuutta, vaan taas yksi etuoikeus lisää kalpealle narsistinaiselle.

Vierailija
12/26 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubbin ajatuson hyvä, mutta miksi rajata aihetta? Jos puhuttaisiin väkivallasta yleensä (eikä pelkästään miesten naisiin kohdistamasta väkivallasta) ei syntyisi mielensä pahoittaneiden miesten "ei kaikki miehet..!" huutelua. Aihetta käsiteltäisiin ehkä neutraalimmin kun herkkänahkaiset yksilöt eivät provosoituisi niin vahvasti.

Ja nyt ei saa käsittää väärin, että itse väheksyisin naisten kokemaa väkivaltaa, vaan osoitan suoraan väkivallan TEKIJÖITÄ. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/26 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole mitään todistetta että että hän kohtelisi omaa vaimoaan hyvin. Koulukiusaaja. 

Vierailija
14/26 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko esim. kertonut asiattomia vitsejä naisista tai nauranut niille?

Mites sen vammaisen kiusaaminen lukiossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/26 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se koira älähtää keneen kalikka kalahtaa.

Näinhän se on. 

Ainoa mitä pyydetään, miesten tekemä väkivalta naisia kohtaan pitää loppua. 

Siihen kuuluu myös "ulkopuolisen" puuttuminen asiaan kun tätä väkivaltaa tapahtuu, tai on mahdollisesti tapahtumassa. Ole se joka avaa suusi, joka puolustaa. 

Jos vain hyväksyt hiljaa, olet osa ongelmaa. 

Tätä on tapahtunut vaikka kuinka kauan. "lumihanki kirves ja perhe - viimeinen erhe", lauloi Eppu Normaali vuonna 1982. Ja nykymiehet jotka ei olleet syntyneetkään tuolloin kuvittelee, että perheväkivalta-ongelmat tuli maahanmuuton myötä. 

Minä en ala puuttumaan toisten pariskuntien asioihin. Jos nainen haluaa olla väkivaltaisen miehen kanssa kimpassa, ei ole minun asiani puuttua aikuisen omiin päätöksiin. Ottakoon nainen itse vastuun elämästään. Minäkin poistin kaikki naiset elämästäni, koska heistä oli vain harmia. Pärjäilkää ja kysykää vaikka karhulta metsästä apua jos tarvii.

Vierailija
16/26 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Stubbin lausunto ehdotus suomen miehille alkaa eliminoida invaasiota tekeviä Citizen Vigilante elokuvan tyyliin?

Vierailija
17/26 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se koira älähtää keneen kalikka kalahtaa.

Näinhän se on. 

Ainoa mitä pyydetään, miesten tekemä väkivalta naisia kohtaan pitää loppua. 

Siihen kuuluu myös "ulkopuolisen" puuttuminen asiaan kun tätä väkivaltaa tapahtuu, tai on mahdollisesti tapahtumassa. Ole se joka avaa suusi, joka puolustaa. 

Jos vain hyväksyt hiljaa, olet osa ongelmaa. 

Tätä on tapahtunut vaikka kuinka kauan. "lumihanki kirves ja perhe - viimeinen erhe", lauloi Eppu Normaali vuonna 1982. Ja nykymiehet jotka ei olleet syntyneetkään tuolloin kuvittelee, että perheväkivalta-ongelmat tuli maahanmuuton myötä. 

Viinan kotiikuljettamisella ilmeisesti koitetaan korjata ongelmia.

Vierailija
18/26 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Tuo on vain tassa-arvon luomaa harhaa. Naisia ei oikein tutkita kun ei niitä oikein tuomitakkaan. Ihan sama idea kuin huoltajuuksissa naisten eduksi.

Reaalimaailmassa lapset kärsii eniten tämän harhan vuoksi.

Kannattaa lukea muutakin historiaa kuin vaan pelkästään sodista. Sieltä tulee selkä vastaus, miksi naiset on vahvoilla huoltajuuskiistoissa. Silloin kun nainen ja naisen omaisuus oli miehen omistamaa, oli myös avioliittoon syntyneet lapset ja mahdolliset lehtolapset. Jos nainen uskalsi ja pystyi, sekä sai ottaa eron, jäi naisen koko omaisuus miehelle, jopa lapset. Syy on miesten, mitä ne mahdollisesti teki lapsille. Feministi pelasti silloisen aikakauden mies vallalta lapset. 

Vierailija
19/26 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap et sano, että loistavaa, alex, meitä hyviä miehiä pitäisi olla maailmassa enemmän.

Vierailija
20/26 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko esim. kertonut asiattomia vitsejä naisista tai nauranut niille?

Oletko sinä hihitellyt koskaan asiattomasti miehille tyttöporukassasi? Minkälainen rangaistus tästä kuuluisi määrätä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi