Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYT SAA RIITTÄÄ! -Suurmielenosoitus 25.4.14

Vierailija
19.04.2014 |

NYT SAA RIITTÄÄ! - MIELENOSOITUS KANSAN OIKEUKSIEN PUOLESTA!

https://www.facebook.com/events/248255138692900/

 

Nyt Saa Riittää! 25.4.2014 Vapaa keskustelu

https://www.facebook.com/groups/nyt.saa.riittaa/

 

NYT SAA RIITTÄÄ! - MIELENOSOITUS KANSAN OIKEUKSIEN PUOLESTA!

 

Helsingissä järjestetään rauhanomainen mielenosoitus perjantaina 25.4.2014, jonka tarkoituksena on tuoda julki kansan tyytymättömyys maan nykyiseen poliittiseen tilaan ja siihen suuntaan, johon se on menossa. Mielenosoituksen taustalla on turhautuminen vaihtoehdottomuuden politiikkaan, joka on johtanut siihen, että hyvinvointivaltiostamme on tullut jotain aivan muuta kuin hyvinvoiva valtio.

 

Mielenosoittajat haluavat kertoa päättäjille, että asioihin on tultava muutos. Talous on laitettava palvelemaan hyvinvointivaltiota. Leikkaamispolitiikka rapauttaa hyvinvointivaltiota ja palvelee ainoastaan markkinoita. Rahallisen hyödyn tavoittelun ja ihmisten hyvinvoinnin vaalimisen välille on löydettävä tasapaino. Tällä hetkellä vaaka on keikahtanut vahvasti rahallisen hyödyn tavoittelun puoleen.

 

Mielenosoituksella halutaan tukea lapsiperheitä, koululaisia, opiskelijoita, köyhiä, työttömiä, pätkätyöläisiä, vammaisia, eläkeläisiä ja jokaista muutakin tavallista suomalaista ja heidän arkeaan.

 

Mielenosoitus alkaa kello 17 Säätytalolta marssilla, josta kulkue kulkee Aleksanterinkadun ja Mannerheimintien kautta Eduskuntatalon edustalle. Eduskuntatalolle saavutaan poliisin arvion mukaan n. kello 17:45, jonka jälkeen on luvassa kattavasti erilaisia yhteiskunnallisia puheita, esityksiä ja artisteja seuraavan 2 tunnin ajan! 

 

Mielenosoitus on poliittisesti sitoutumaton ja toiveena olisikin, että puoluetunnukset ja liput jätettäisiin kotiin. 

 

Tapahtuman viralliset järjestäjät ovat Jari Ahlfors ja Anita Koivunen! Taustalla pyörii ja hääräilee lisäksi reilut 10 ahkeraa ihmistä erilaisten asioiden parissa tapahtuman tiimoilta!

 

Muistakaa hyvät ihmiset, että me järjestäjät ja taustatiimi emme tee tätä mielenosoitusta vaan te/me, Suomen kansa yhdessä. Nyt ja tulevaisuudessa! Asioihin on saatava muutos, ennenkuin on liian myöhäistä ja vain sinulla on mahdollisuus vaikuttaa! Sinä, joka voit tehdä jotain tämän tapahtuman parantamiseksi, tee se! Kerro tästä vieressä istuvalle mummolle bussissa, kaupungilla, tutuillenne, töissä, ja kotona, jotta saamme kaikki nykypolitiikkaan kyllästyneet kertomaan mielipiteensä, että NYT SAA RIITTÄÄ! Sinun mielipiteelläsi on merkitystä!

 

Nähdään Helsingissä siskot ja veljet! 

 

 

Linkit:

 

Tapahtumaan järjestetään yhteiskuljetuksia ympäri maata, joissa on vielä tilaa.

Tässä linkki yhteiskuljetuksiin: https://www.facebook.com/groups/1402312556707201/

 

Keskustelua pyritään ohjaamaan erilliseen ryhmään, jottei tapahtuma huku ihmisten erilaisiin mielipiteisiin ja uutisiin! 

Tässä linkki keskusteluryhmään: https://www.facebook.com/groups/nyt.saa.riittaa/

 

Facebook: 

Helsinki: https://www.facebook.com/events/248255138692900/

Kommentit (191)

Vierailija
101/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 14:04"]

Jatkuvasti potkitaan ulos töistä porukkaa, mistä niitä töitä sitten saa, kysymys näille jotka huutelee että menkää lusmut töihin?

[/quote]

 

Työttömät peskööt toistensa paitoja vaikka 5 vuotta. Sen jälkeen onkin 5 vuotta työkokemusta paitojen pesusta, ja töitä saa helpommin. Työttömät eivät voi mitenkään väittää, että heillä ei olisi tähän aikaa.

Vierailija
102/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 17:27"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 14:04"]

Jatkuvasti potkitaan ulos töistä porukkaa, mistä niitä töitä sitten saa, kysymys näille jotka huutelee että menkää lusmut töihin?

[/quote]

 

Työttömät peskööt toistensa paitoja vaikka 5 vuotta. Sen jälkeen onkin 5 vuotta työkokemusta paitojen pesusta, ja töitä saa helpommin. Työttömät eivät voi mitenkään väittää, että heillä ei olisi tähän aikaa.

[/quote]

 

Huutonaurua

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 17:27"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 14:04"]

Jatkuvasti potkitaan ulos töistä porukkaa, mistä niitä töitä sitten saa, kysymys näille jotka huutelee että menkää lusmut töihin?

[/quote]

 

Työttömät peskööt toistensa paitoja vaikka 5 vuotta. Sen jälkeen onkin 5 vuotta työkokemusta paitojen pesusta, ja töitä saa helpommin. Työttömät eivät voi mitenkään väittää, että heillä ei olisi tähän aikaa.

[/quote]

 

Saako siitä palkkaa?

 

Vierailija
104/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 17:30"]

 

Saako siitä palkkaa?

 

[/quote]

 

Saahan siitä, jos pyytää.

Vierailija
105/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 17:27"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 14:04"]

Jatkuvasti potkitaan ulos töistä porukkaa, mistä niitä töitä sitten saa, kysymys näille jotka huutelee että menkää lusmut töihin?

[/quote]

 

Työttömät peskööt toistensa paitoja vaikka 5 vuotta. Sen jälkeen onkin 5 vuotta työkokemusta paitojen pesusta, ja töitä saa helpommin. Työttömät eivät voi mitenkään väittää, että heillä ei olisi tähän aikaa.

[/quote]

Eikö samantien perusteta rekryfirma johon työttömien on pakko liittyä ja sitten valtio maksaa firmalle siitä että keksii työttömille työpaikkoja. Vaikka lähettää ne Bangladeshiin vaatetehtaalle tai Intiaan tiilitehtaalle tai Kajaaniin paidanpesuhommiin. 

 

Vierailija
106/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mielenosoitus on poliittisesti sitoutumaton - -." Hmm, en nyt oikein ymmärrä, mitä vastaan tässä sitten osoitetaan mieltä. Eikö mielenosoituksen tarkoitus ole saada aikaan muutos vallitsevaan päätöksentekoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 17:31"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 17:30"]

 

Saako siitä palkkaa?

 

[/quote]

 

Saahan siitä, jos pyytää.

[/quote]

Antaisitko yhteystietosi niin tulen pesemään :)

 

Vierailija
108/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 17:36"]

"Mielenosoitus on poliittisesti sitoutumaton - -." Hmm, en nyt oikein ymmärrä, mitä vastaan tässä sitten osoitetaan mieltä. Eikö mielenosoituksen tarkoitus ole saada aikaan muutos vallitsevaan päätöksentekoon?

[/quote]

 

Sitä nyt ei tunnu tietävän kukaan, notta mitä vastaan mieltä ollaan osoittamassa.

Ilmeisesti EU:ta, hallitusta, maahanmuuttoa, tukien leikkauksia, kansanedustajien palkkoja, henkilökohtaisesti Jyrki Kataista, tukien jakamista, työttömyyttä ja ylempiä yhteiskuntaluokkia vastaan on tämä, mutta mitään ratkaisuja ei ole tarkoituskaan tarjota. Mutta kovasti vastustetaan juu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermapersesuomalaisille ei maistu duuni, saa mamut tehdä työt. 

Vierailija
110/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 17:55"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 17:36"]

"Mielenosoitus on poliittisesti sitoutumaton - -." Hmm, en nyt oikein ymmärrä, mitä vastaan tässä sitten osoitetaan mieltä. Eikö mielenosoituksen tarkoitus ole saada aikaan muutos vallitsevaan päätöksentekoon?

[/quote]

 

Sitä nyt ei tunnu tietävän kukaan, notta mitä vastaan mieltä ollaan osoittamassa.

Ilmeisesti EU:ta, hallitusta, maahanmuuttoa, tukien leikkauksia, kansanedustajien palkkoja, henkilökohtaisesti Jyrki Kataista, tukien jakamista, työttömyyttä ja ylempiä yhteiskuntaluokkia vastaan on tämä, mutta mitään ratkaisuja ei ole tarkoituskaan tarjota. Mutta kovasti vastustetaan juu.

[/quote]

Vaihtoehtojen puutetta? Sitä että vaikka mitä puoluetta äänestät niin meno jatkuu samanlaisena. Vaikka viime vaaleissa tuli jytky niin se ei vaikuttanut mihinkään. Äänestit oikeistoa tai vasemmistoanin hallituksessa ne tekevät samanlaisia päätöksiä. 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tämä elämä on vähän ykstoikkoista yksiössä kolmen lapsen kanssa. siivoojan palkalla ei isompaan ole varaa ja pääkaupunkiseudulla pitää asua, muuten matkoihin menisi isoin osa palkasta, mutta näillä mennään :)

Vierailija
112/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 17:27"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 14:04"]

Jatkuvasti potkitaan ulos töistä porukkaa, mistä niitä töitä sitten saa, kysymys näille jotka huutelee että menkää lusmut töihin?

[/quote]

 

Työttömät peskööt toistensa paitoja vaikka 5 vuotta. Sen jälkeen onkin 5 vuotta työkokemusta paitojen pesusta, ja töitä saa helpommin. Työttömät eivät voi mitenkään väittää, että heillä ei olisi tähän aikaa.

[/quote]

Minä olen hoitanut lapsia monta vuotta, saanko töitä paremmin nyt :D

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 18:10"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 17:55"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 17:36"]

"Mielenosoitus on poliittisesti sitoutumaton - -." Hmm, en nyt oikein ymmärrä, mitä vastaan tässä sitten osoitetaan mieltä. Eikö mielenosoituksen tarkoitus ole saada aikaan muutos vallitsevaan päätöksentekoon?

[/quote]

 

Sitä nyt ei tunnu tietävän kukaan, notta mitä vastaan mieltä ollaan osoittamassa.

Ilmeisesti EU:ta, hallitusta, maahanmuuttoa, tukien leikkauksia, kansanedustajien palkkoja, henkilökohtaisesti Jyrki Kataista, tukien jakamista, työttömyyttä ja ylempiä yhteiskuntaluokkia vastaan on tämä, mutta mitään ratkaisuja ei ole tarkoituskaan tarjota. Mutta kovasti vastustetaan juu.

[/quote]

Vaihtoehtojen puutetta? Sitä että vaikka mitä puoluetta äänestät niin meno jatkuu samanlaisena. Vaikka viime vaaleissa tuli jytky niin se ei vaikuttanut mihinkään. Äänestit oikeistoa tai vasemmistoanin hallituksessa ne tekevät samanlaisia päätöksiä. 

 

[/quote]

 

Valtapuolueita ei sanota syyttä kartellipuolueiksi. Ne eivät enää kilpaile keskenään, mutta jakavat vallan aina vaalien päätteeksi, eivätkä tee mitään paitsi nostavat omia palkkojaan. Fantastinen systeemi, ne tienaa sillä!

Vierailija
114/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 16:26"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 13:07"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 12:12"]

 



Kyllä nämäkin kommentit osoittavat sen, että suomalaiset ovat tyhmiä lampaita. Hyväksytään nöyränä kaikki ja propaganda työttömistä lusmuilijoista uppoaa kuin veitsi voihin. Ei auta, vaikka samoille lampaille esittäisi työttömyys ja työllistymistilastoja kädestä pitäen, muisti ei ole kovin pitkä ja minuutin päästä se jo määkii tyhmistä työttömistä, jotka ei vain kävele töihin. Leikkauskohteita olisi ollut muitakin, mutta ei, kun lauhkea suomilammas hyväksyy kaiken ja halveksii niitä, jotka eivät halua keppiä nilkoilleen. Bää bää!

 

[/quote]

 

 

 

Juuri tuollainen vaahtoaminen ja lietsominen ei auta mitään. Juna meni jo. Isot päätökset tehtiin vuosia sitten. Leikkausten tie ei ole vielä edes alkanut kunnolla.

 

 

[/quote]

 

Joten suomilammas seuraa kiltisti mukana, koska mitään ei voi tehdä koska näin nyt vaan on päätetty ja päätetään lisää ja kaikki hyväksytään. Lyödessä käännetään kristilliseen tapaan toinenkin poski. Tai jotain voi lammas tehdä, määkiä idioottina sivukaupalla, ETTÄ LUSMUT TÖIHIN!!! Mihin töihin? Eikä lammas tajua vieläkään, koska ei osaa laskea.

[/quote]

 

Äläkä jauha paskaa.

Töitä on vaikka mitä jos tehdä haluaa. Työpaikan voi myös itse luoda ryhtymällä yrittäjäksi.

Pahimman hädän edessä koiran ulkoiluttajia, mattojen pesijöitä, lasten hoitajia, mummoille kauppakassin kantajia yms yms tarvitaan aina. :)

[/quote]

 

Haista nyt jo vittu. Joku raja siinä typeryydessäkin pitää olla. Esimerkkisi ovat täysin vammaisia. Ei tuollaisia töitä ole ollut enää vuosisataan. Lastenhoitajaksikin vaaditaan jopa yliopistokoulutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 17:31"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 17:30"]

 

Saako siitä palkkaa?

 

[/quote]

 

Saahan siitä, jos pyytää.

[/quote]

 

 

Haista vittu, ei saa.

 

Nykyään jos sitä palkkaa pyydät, jää se työpaikka saamatta. Työkkäristä työnantajalle ilmaiset 9 euron orjat kun tekevät samat hommat.

Vierailija
116/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 12:46"]

 

Mieluummin pitäisi olla työssäkäyvän keskiluokan mielenosoitus, missä keskiluokka osoittaa, ettei suostu enää olemaan nykyiseen tapaan "hyvinvointivaltion" loputon maksumies ja kieltäytyy jatkossa rahoittamasta tätä "pahoinvointivaltion" ylläpitoa nykyisessä muodossa.

[/quote]

 

Amen to this! Kannatetaan!

Vierailija
117/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 17:27"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 14:04"]

Jatkuvasti potkitaan ulos töistä porukkaa, mistä niitä töitä sitten saa, kysymys näille jotka huutelee että menkää lusmut töihin?

[/quote]

 

Työttömät peskööt toistensa paitoja vaikka 5 vuotta. Sen jälkeen onkin 5 vuotta työkokemusta paitojen pesusta, ja töitä saa helpommin. Työttömät eivät voi mitenkään väittää, että heillä ei olisi tähän aikaa.

[/quote]

 

Jo on sulla vittu ideoita. Mä olen pyyhkinyt persettäni vähintään keraan päivässä 40+ vuotta. Eli mulla on siitä monivuotinen kokemus. Mitäs siihen sanot, palkkaatko nyt mut rassaamaan hanuriasi?

Vierailija
118/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen on tähän tilaan ajanut vain yksi kuolemansynti: AHNEUS.

 

Vierailija
119/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju kertoo sen miksi "kilttien"  mielenosoitusten aika on ohi. Kovat ihmiset ymmärtävät vain kovuutta.

Vierailija
120/191 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju kertoo sen miksi "kilttien"  mielenosoitusten aika on ohi. Kovat ihmiset ymmärtävät vain kovuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän