Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarot-kortit! Muita hurahtaneita?

Vierailija
18.04.2014 |

Löytyykö palstalta muita korttien lukijoita? Tai ihmisiä, joilla on kokemuksia asiasta? Millainen juttu tämä sinulle on? Mitä pakkaa käytät? Millaisia juttuja yleensä kyselet? Miten valitset kortit ja millaisia asetteluja käytät? Millaisia vastauksia olet saanut? Kenen uskot antavan sinulle ne vastaukset? Luetko muille? Ei tarvitse vastailla kysymyksiin tarkasti. Olen vain utelias.

Ja joo, tiedän, ettei kaikki usko tähän sitten pätkääkään. Tiedän, että saatan olla vain höntti ja harhainen. En jaksaisi inttää kovin paljoa niistä jutuista. Kysymyksiä saa toki esittää.

Itse olen melko aloittelija, mutta olen kuitenkin lukenut kortteja jo jonkin aikaa. En ennusta, vaan saan lähinnä vinkkejä siitä, mitä on meneillään, millaiset energiat ja asiat vaikuttavat mihinkin tilanteeseen. Yleensä pyydän ensin opastusta korkeammilta voimilta. Minulla on eräs, jonka apua pyydän. Hän on voimakas, hyvä ja lempeä olento, kuka sitten onkaan. :) Pyydettyäni apua, tunnen kihelmöintiä sormenpäissäni oikean kortin kohdalla. Yleensä vedän kortteja niin kauan kunnes kihelmöinti lakkaa. Joskus tulee vain ykso kortti, joskus lähes kymmenen. Toisinaan mieleeni pulpahtaa myös tieto siitä, mihin kysymykseen kukin kortti aivan erityisesti vastaa. Joskus järjestän kortit intuitiivisesti ryhmiin, ja kukin ryhmä näyttää asioiden eri puolia.

En ole lukenut vielä muille. Kovin moni ei edes tiedä tästä. Joskus haluaisin kyllä kokeilla, sillä korteista on ollut ainakin mulle tosi paljon apua eri tilanteissa. Kummasti ne antavat oikeita neuvoja. :D

En oikein tiedä, mihin itse asiassa uskon, mutta kortteihin luotan. Uskon, että jokin energia mun kättäni ohjaa. Sen verran erikoisia sattumia korttien kanssa on tullut.

Tällä hetkellä olen myös tekemässä itse pakkaa. En ole oikein löytänyt mieleistäni, joten päätin piirtää itse kuvat. :)

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
102/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekkoja nousee joka kerta. Mitä tarkoittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on modern witch kortit. Mulle ne on ollut helpot kortit tulkita. Itse teen tulkintoja osittain kuvien perustella.

Vierailija
104/112 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
105/112 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miekkoja nousee joka kerta. Mitä tarkoittaa?

Miekat viittaavat "älyyn".  Yleisin tulkinta nykyaikana lienee : "äly ei ratkaise kaikkea".

Mahdollista myös toisin päin, mutta mitä ihmettä oikein aikanaan kysyit?!

Vierailija
106/112 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mutta saisi Tarot-hupparin?

Vierailija
107/112 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen tarot kollektiivisia tarot tulkintoja mutten suhtaudu ennustamiseen tai kanavointiin kovin vakavasti. Toisinaan jokin herättää oivalluksen, mutta enimmäkseen tulkinnat eivät osu kohdilleen ja hyvä niin. Pari kuukautta sitten heitin tarot kortit roskiin. Totesin ettei tulevasta tai sieluntehtävistä- ja poluista tarvitse tietää. Pääasia, että on onnellinen. Henkinen polku ei ole ollut palkitseva yhdelläkään tasolla. 

Vierailija
108/112 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin erään lapsuuden ystävän monen vuoden jälkeen, olin hänen luona kylässä. Hän oli innostunut tarot-korteista ja halusi välttämättä katsoa minulle. Korttien mukaan olin raskaana ja ystäväni innostui tästä kovasti! Minä toppuuttelin, että höpsis, en todellakaan ole raskaana. Hän kuitenkin uskoi kortteja ja vannotti minua kertomaan, jos huomaan olevani raskaana.

Totuus oli, että olin raskaana ihan alkuaikoja raskautta, olin juuri saanut siitä itse tietää ja olin päättänyt tehdä keskeytyksen niin en halunnut sitä ystävälle sanoa. Joten kortit tiesivät, mutta ystäväni ei sitä koskaan saanut tietää. 

Minulle on myös katsottu ihan pelikorteista ja sanon että todella jänniä asioita on tiennyt. Sellaisenkin asian perheestäni, mikä tapahtunut ennen minun syntymääni eikä sitä ole tiennyt muut kuin vanhempani. Kysyin siis heiltä jälkeenpäin.

Vierailija
109/112 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AliExpressistä saisi kortteja ihan muutamalla eurolla. Haluaisin mielummin kortit omilla kuvilla.

Vierailija
110/112 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ni muut jumalat noitakalut poltetaan grillissä ulkona ja unohdetaan koko juttu oli valhetta ja ajan hukkaamista kaikesta kivasta.Ostetaan uimapuku aletaan harrastaa liikuntaa.

Vierailija
111/112 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko väärin uskovaisena käyttää tarot kortteja?

Raamattu ilmoittaa selkeästi, että on. Kannattaa pysyä kaukana!

Vierailija
112/112 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aito kristinuskovaisuus tarkoittaa hyviä tekoja kanssaihmisille. Aika hassua tuomita koko uskonto, joidenkin pahojen tapahtumien perusteella.

Kristitty ei voi olla tekemisissä minkään okkultistisen asian kanssa, ei siis tarot-korttienkaan. Raamatussa kerrottu asia.

Kristitty voi turvata Jeesukseen kaikessa.

Kirkko on editoinut ja muokannut Raamattua aika lailla ajan mittaan, muun muassa Jeesuksen Intiassa vietetyt vuodet on poistettu. 

Ei pidä paikkansa. Eksyttäjä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme