Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarot-kortit! Muita hurahtaneita?

Vierailija
18.04.2014 |

Löytyykö palstalta muita korttien lukijoita? Tai ihmisiä, joilla on kokemuksia asiasta? Millainen juttu tämä sinulle on? Mitä pakkaa käytät? Millaisia juttuja yleensä kyselet? Miten valitset kortit ja millaisia asetteluja käytät? Millaisia vastauksia olet saanut? Kenen uskot antavan sinulle ne vastaukset? Luetko muille? Ei tarvitse vastailla kysymyksiin tarkasti. Olen vain utelias.

Ja joo, tiedän, ettei kaikki usko tähän sitten pätkääkään. Tiedän, että saatan olla vain höntti ja harhainen. En jaksaisi inttää kovin paljoa niistä jutuista. Kysymyksiä saa toki esittää.

Itse olen melko aloittelija, mutta olen kuitenkin lukenut kortteja jo jonkin aikaa. En ennusta, vaan saan lähinnä vinkkejä siitä, mitä on meneillään, millaiset energiat ja asiat vaikuttavat mihinkin tilanteeseen. Yleensä pyydän ensin opastusta korkeammilta voimilta. Minulla on eräs, jonka apua pyydän. Hän on voimakas, hyvä ja lempeä olento, kuka sitten onkaan. :) Pyydettyäni apua, tunnen kihelmöintiä sormenpäissäni oikean kortin kohdalla. Yleensä vedän kortteja niin kauan kunnes kihelmöinti lakkaa. Joskus tulee vain ykso kortti, joskus lähes kymmenen. Toisinaan mieleeni pulpahtaa myös tieto siitä, mihin kysymykseen kukin kortti aivan erityisesti vastaa. Joskus järjestän kortit intuitiivisesti ryhmiin, ja kukin ryhmä näyttää asioiden eri puolia.

En ole lukenut vielä muille. Kovin moni ei edes tiedä tästä. Joskus haluaisin kyllä kokeilla, sillä korteista on ollut ainakin mulle tosi paljon apua eri tilanteissa. Kummasti ne antavat oikeita neuvoja. :D

En oikein tiedä, mihin itse asiassa uskon, mutta kortteihin luotan. Uskon, että jokin energia mun kättäni ohjaa. Sen verran erikoisia sattumia korttien kanssa on tullut.

Tällä hetkellä olen myös tekemässä itse pakkaa. En ole oikein löytänyt mieleistäni, joten päätin piirtää itse kuvat. :)

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina silloin tällöin vastaanotan tarotkorteilta ohjausta elämääni. Se ei ole ennustamista, vaan oman itseni tutkailua ja alitajuntani ohjauksen tuomista tietoiseen tajuntaan.

Sekoittelen kortteja samalla puoliksi meditoiden. Annan ajatusten ja tunteiden virrata, tyhjennän ja rauhoitan mieleni. Sitten levitän kortit viuhkaksi eteeni. Keskityn minua askarruttavaan asiaan/tilanteeseen ja annan käden juosta korttien yllä. Jossain vaiheessa käsi pysähtyy, ja vain intuitiivisesti "tiedän" oikean kortin. (toisinaan useammankin). Luen kirjasta kortin tulkinnan ja symbolit, jolloin alitajuntani yhdistaa asiayhteydet ja saan tuotua itselleni tietoisuuteen sen, minkä jo sisimmässäni tiedän.

Yleensä kortit ovat auttaneet tekemään kiperiä valintoja. Usein valinnassa se oikea on jo tiedossa, mutta ei tiedostettuna. Kortit auttavat tiedostamaan tuon oikean valinnan, antaa sille varmuuden. Olen aina jälkeenpäin havainnut valintani oikeiksi ja hyviksi: niiden olevan juuri sitä mitä halusinkin.

Lisäksi kortit saattavat auttaa huomaamaan jonkun asian todellisen laidan, tarjota uusia näkökulmia ja kiinnittää huomioni oikeisiin asioihin. En ole varma, uskonko mihinkään korkeampaan johdatukseen, ehkä ennemmin uskon siihen, että vastaukset ovat jo minulla, ne vain pitää löytää ja tiedostaa. Tässä Tarot-kortit auttavat.

Vierailija
2/112 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa iso arkana ja pieni arkana? Minulla pakka jossa 78 korttia, ja ihmettelen mitä eroa noilla on? Voiko kaikkia kortteja siis kuitenkin käyttää yhdessä? Olen tyhmä, tiedän :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama vaikka tulkitsee joulu- tai maisemakortteja. Lopputulos sama.

Vierailija
4/112 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama vaikka tulkitsee joulu- tai maisemakortteja. Lopputulos sama.

Kaikkea ei pidä ottaa niin vakavasti!

Vierailija
5/112 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan joka päivä yhden kortin päivälle, eivätkä ne ole koskaan olleet väärässä ml. läheisten kuolemat.

Vierailija
6/112 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, haluan kysyä sulta tuosta toteamuksestasi, että olisit höntti ja harhainen. Itse olen ehkä jollakin tavalla vasta "auennut" henkisesti. Ja tosiaan välillä tuntuu, että onko vaan omaa harhaani, vaikka jollakin tasolla tiedän, että tosia esim. kokemani asiat on.

Vierailija
7/112 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko väärin uskovaisena käyttää tarot kortteja?

Vierailija
8/112 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Ethän voi tietää mikä voima sinulle vastaa

Vierailija
9/112 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On

Ethän voi tietää mikä voima sinulle vastaa

onko näin?

Vierailija
10/112 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tarot korteista ennustaja aikoinaan surmasi lapsensa, että varokaahan vähän.

Vierailija
11/112 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarotin ison arkanan kortti 19 on aurinko. Korona on auringonkehä ja maailmassa jylläävä epidemia on nimetty covid 19:ksi. 

Vierailija
12/112 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskova kysyy Jeesukselta ja saa suoraan vastauksen henkeensä kunhan ei kysy typeriä. Ja tarot on demoneista

Vierailija
13/112 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä katselen mutta ihan huvin kannalta otan.

Vierailija
14/112 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarotin ison arkanan kortti 19 on aurinko. Korona on auringonkehä ja maailmassa jylläävä epidemia on nimetty covid 19:ksi. 

korona on kruunu. idiootti. korona sen sijaan löytyy raamatusta

Vierailija
15/112 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

paavali kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

korona on kruunu. idiootti. korona sen sijaan löytyy raamatusta

https://fi.wikipedia.org/wiki/Korona_(aurinko)

Vierailija
16/112 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut rakkaana harrastuksena ollut jo likipitäen 20v, sekä tarot, että oraakkeli. Ja ihan itsekseni niiden kanssa touhuillut, alan kirjoja lukenut, kysellyt milloin mitäkin, ja silloin tällöin myös niiden avulla opastellut muitakin. Pakka, joka kulloinkin on kätösissä riippuu, mistä roikkuu.

Vierailija
17/112 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelen parasta aikaa. Käytän Rider-Waite pakkaa, koska tuon sanotaan olevan paras aloittelijoille. Nyt olen vasta siinä vaiheessa, että opettelen korttien merkityksiä, enkä ole vielä kokeillut ennustella.

Vierailija
18/112 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinkokortti on  yksi pakan positiivisimmista korteista.

Vierailija
19/112 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs tarot korteista ennustaja aikoinaan surmasi lapsensa, että varokaahan vähän.

Veikkaampa, että suurin osa murhaajista ei ole ikinä kokeillut tarotia....

Vierailija
20/112 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aurinkokortti on  yksi pakan positiivisimmista korteista.

No luuletko, ettei tämä tilanne olisi positiivinen, suorastaan hunajaa, atonisteille - aurinkokulttilaisille - maailman raha/valtaeliitille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan