Tarot-kortit! Muita hurahtaneita?
Löytyykö palstalta muita korttien lukijoita? Tai ihmisiä, joilla on kokemuksia asiasta? Millainen juttu tämä sinulle on? Mitä pakkaa käytät? Millaisia juttuja yleensä kyselet? Miten valitset kortit ja millaisia asetteluja käytät? Millaisia vastauksia olet saanut? Kenen uskot antavan sinulle ne vastaukset? Luetko muille? Ei tarvitse vastailla kysymyksiin tarkasti. Olen vain utelias.
Ja joo, tiedän, ettei kaikki usko tähän sitten pätkääkään. Tiedän, että saatan olla vain höntti ja harhainen. En jaksaisi inttää kovin paljoa niistä jutuista. Kysymyksiä saa toki esittää.
Itse olen melko aloittelija, mutta olen kuitenkin lukenut kortteja jo jonkin aikaa. En ennusta, vaan saan lähinnä vinkkejä siitä, mitä on meneillään, millaiset energiat ja asiat vaikuttavat mihinkin tilanteeseen. Yleensä pyydän ensin opastusta korkeammilta voimilta. Minulla on eräs, jonka apua pyydän. Hän on voimakas, hyvä ja lempeä olento, kuka sitten onkaan. :) Pyydettyäni apua, tunnen kihelmöintiä sormenpäissäni oikean kortin kohdalla. Yleensä vedän kortteja niin kauan kunnes kihelmöinti lakkaa. Joskus tulee vain ykso kortti, joskus lähes kymmenen. Toisinaan mieleeni pulpahtaa myös tieto siitä, mihin kysymykseen kukin kortti aivan erityisesti vastaa. Joskus järjestän kortit intuitiivisesti ryhmiin, ja kukin ryhmä näyttää asioiden eri puolia.
En ole lukenut vielä muille. Kovin moni ei edes tiedä tästä. Joskus haluaisin kyllä kokeilla, sillä korteista on ollut ainakin mulle tosi paljon apua eri tilanteissa. Kummasti ne antavat oikeita neuvoja. :D
En oikein tiedä, mihin itse asiassa uskon, mutta kortteihin luotan. Uskon, että jokin energia mun kättäni ohjaa. Sen verran erikoisia sattumia korttien kanssa on tullut.
Tällä hetkellä olen myös tekemässä itse pakkaa. En ole oikein löytänyt mieleistäni, joten päätin piirtää itse kuvat. :)
Kommentit (112)
20v. aikana on kerenny kertyä pakkaa jos jonkinlaista, laidasta laitaan.
Osan olen antanut pois, osan myyny eteenpäin, ja osan taas pitänyt itselläni, niin tarot, - kuin oraakkelipakkoja, jopa joitain Lenormandin, sekä Zenerin.
Tällä hetkellä käteen tarttuu herkemmin joko James R. Eadsin The Prisma Visions Tarot (4.painos), Ian Danielsin The Tarot Of Vampyre, Rebecca Cambellin The Starseed Oracle, Lightstarin Magical Dimensions Oracle & Activators, tai Alana Fairchildin Isis Oracle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko väärin uskovaisena käyttää tarot kortteja?
No Takuulla.
Nuo Tarot-kortit ovat ennustajaeukkojen apuneuvoja päästä yhteyteen paholaisen voimien kanssa ja Raamatun mukaan sellainen on Jumalalle KAUHISTUS.
Miksi musta tuntuu, että kaikkitietävälle, kaikkivoipaiselle voimalle, joka on tämän maailman ja kaiken siellä luonut, mikään asia ei ole kauhistus?
Musta tuntuu, että ihmiset on ihan liian hysteerisiä näiden puhdistusrituaalien suhteen. Jos omassa kodissa, omien energioiden parissa lukee, niin pitäisi riittää että keskittyy ja saa yhteyden itseensä.
Ihmiset pelottelee ja toimii kuin ympärillä olisi jatkuvasti jotain pahoja henkiä jotka päivystää niiden kotona ja elämässä ja yrittää sabotoida asioita, kuten korttien lukemista. Jos ne "pahat henget" voi saada pakasta valikoitumaan väärät kortit, niin ne voi kyllä saada paljon pahempaakin aikaan. Jos sellaiseen siis uskoo. Mua naurattaa kun esim. Eranovan myydyin tuote on jatkuvasti salvia: on ihmisillä kyllä huonoja viboja ympärillä..
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että ihmiset on ihan liian hysteerisiä näiden puhdistusrituaalien suhteen. Jos omassa kodissa, omien energioiden parissa lukee, niin pitäisi riittää että keskittyy ja saa yhteyden itseensä.
Ihmiset pelottelee ja toimii kuin ympärillä olisi jatkuvasti jotain pahoja henkiä jotka päivystää niiden kotona ja elämässä ja yrittää sabotoida asioita, kuten korttien lukemista. Jos ne "pahat henget" voi saada pakasta valikoitumaan väärät kortit, niin ne voi kyllä saada paljon pahempaakin aikaan. Jos sellaiseen siis uskoo. Mua naurattaa kun esim. Eranovan myydyin tuote on jatkuvasti salvia: on ihmisillä kyllä huonoja viboja ympärillä..
Uuden Kuun ja Täydenkuun energiassa yön yli riittää varsin hyvin, ja välillä voi viuhahduttaa pakan Valkoisen Salvian läpi muutaman kerran, mutta mitään sen kummempia puhdistusrituaaleja ei ole koskaan tarvinnu näiden 20v. aikana tehdä, ja aina on pakasta tulleet just ne kortit, jotka sieltä on pitänytkin tulla :)
Tästäkään "harrastuksesta" ei seuraa mitään hyvää, jos lähtee vallan lapasesta, ja silloin on syytä harkita "harrastuksen" vaihtoa ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On
Ethän voi tietää mikä voima sinulle vastaaMä puhdistan kortit ennen lukua ja luen rukouksen. Näin tekevät yleensä muutkin korteista lukevat ennustajat.
Tämä! Muistakaa aina tehdä suojaus ennen korttien lukua.
Millaisen rukouksen teette?
Mulla on käytössä tämä https://pin.it/7ELZMAU
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuden Kuun ja Täydenkuun energiassa yön yli riittää varsin hyvin, ja välillä voi viuhahduttaa pakan Valkoisen Salvian läpi muutaman kerran, mutta mitään sen kummempia puhdistusrituaaleja ei ole koskaan tarvinnu näiden 20v. aikana tehdä, ja aina on pakasta tulleet just ne kortit, jotka sieltä on pitänytkin tulla :)
Tästäkään "harrastuksesta" ei seuraa mitään hyvää, jos lähtee vallan lapasesta, ja silloin on syytä harkita "harrastuksen" vaihtoa ..
Aivan. Uuden pakan puhdistus ja vaikka rukous/meditaatio tms. on ihan hyvä rituaali.
Mulla on ollut pakka n. 20v. ja huomaan kaivelevani sen esiin aina kriisitilanteissa. Sitten onkin kiva kun keskellä on Torni väärinpäin ja sen päällä miekkojen ysi tai kymppi (se jossa runsas määrä miekkoja on lävistänyt ihmispolon sänkyynsä).
Vierailija kirjoitti:
Tarotin ison arkanan kortti 19 on aurinko. Korona on auringonkehä ja maailmassa jylläävä epidemia on nimetty covid 19:ksi.
Ja höpsistä. Jos koronalle pitäisi joku kortti valita niin se olisi ehdottomasti Torni.
Kaaosta, perinteiset instituutiot murtuu ja romahtaa, asioita jotka on aikaisemmin ollut piilossa tulee päivänvaloon. Mm. näitä tornin putoava kruunu, salama, liekit ja mureneva perusta edustavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On
Ethän voi tietää mikä voima sinulle vastaaMä puhdistan kortit ennen lukua ja luen rukouksen. Näin tekevät yleensä muutkin korteista lukevat ennustajat.
Miten kortit tulee puhdistaa oikeaoppisesti?
En ole koskaan puhdistanut kortteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On
Oikeaoppiseen korttien puhdistamiseen, sekä kun, ne ovat ihan uudet, että paljon käytön jälkeen, riittää joko pakan läpiveto Valkoisessa Salviassa, 3 sormella naputusta pakan kummallekin puolen, tai yö Uuden Kuun / Täysikuun energiassa esim. pöydällä ikkunan äärellä, tai ikkunalaudalla.
Ei ole tarpeen tehdä siitä mitään esitystä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On
Oikeaoppiseen korttien puhdistamiseen, sekä kun, ne ovat ihan uudet, että paljon käytön jälkeen, riittää joko pakan läpiveto Valkoisessa Salviassa, 3 sormella naputusta pakan kummallekin puolen, tai yö Uuden Kuun / Täysikuun energiassa esim. pöydällä ikkunan äärellä, tai ikkunalaudalla.
Ei ole tarpeen tehdä siitä mitään esitystä :)
Kiitos :) Pitää puhdistaa kortit ohjeillasi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut pakka n. 20v. ja huomaan kaivelevani sen esiin aina kriisitilanteissa. Sitten onkin kiva kun keskellä on Torni väärinpäin ja sen päällä miekkojen ysi tai kymppi (se jossa runsas määrä miekkoja on lävistänyt ihmispolon sänkyynsä).
Torni väärinpäin ei ole välttämättä huono juttu ollenkaan, eikä oikeinpäinkään vaikka kortilla on huono maine.
Jos sait Torni väärinpäin+ Miekkojen 9, tulkitsisin sen esim niin, että saat selvyyden johonkin asiaan joka on pitkään vaivannut, valvottanut öisin ja aiheuttanut murhetta sekä ahdistusta. Niitä ns. negatiivisia kortteja ei tarvitse pelätä. Nekin on osa elämää.
Mulla on myös enkelikortit, pitääkö nekin puhdistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Torni väärinpäin ei ole välttämättä huono juttu ollenkaan, eikä oikeinpäinkään vaikka kortilla on huono maine.
Jos sait Torni väärinpäin+ Miekkojen 9, tulkitsisin sen esim niin, että saat selvyyden johonkin asiaan joka on pitkään vaivannut, valvottanut öisin ja aiheuttanut murhetta sekä ahdistusta. Niitä ns. negatiivisia kortteja ei tarvitse pelätä. Nekin on osa elämää.
Niinhän se taitaa olla. Ne vain näyttävät niin pahaenteisiltä. Ja kyllähän pahaakin tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös enkelikortit, pitääkö nekin puhdistaa?
Voit puhdistaa myös enkelikorttisi, jos sille tuntuu.
Samat puhdistamiset pätee niin tarot, kuin oraakkeli, Lenormandin ym. henkisellä polulla käytettyihin kortteihin.
Kun pakka on upouusi, tai ollut paljon käytössä, sen voi puhdistaa :
Täydenkuun / Uuden Kuun energiassa yön yli (ikkunalaudalla, tai pöydällä, joka ikkunan vieressä),
Käyttämällä Valkoisen Salvian savuissa,
Napauttamalla pakan kummaltakin puolen 3 kertaa,
Myös rukous ihan hyvä puhdistustapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se taitaa olla. Ne vain näyttävät niin pahaenteisiltä. Ja kyllähän pahaakin tapahtuu.
Toki, mutta en tiedä kannattaako kortteja lukea, jos pelkää että sieltä tulee jokin pahaenteinen kortti. On myös olemassa pakkoja, joissa korttien kuvat ja nimet on positiivisempia kuin perinteisesti. Ehkä kannattaa aloittaa sellaisesta?
Muistan silloin kun itse aloitin pelkäsin myös tiettyjä kortteja, mutta nyt aika monenlaisia asioita läpikäyneenä mikään kortti ei hätkäytä.
Katsotteko muille korteista? Jostain blogista luin, ettei voi katsoa toiselle koska korteille ei voi esittää toista koskevaa kysymystä.
Millaisen rukouksen teette?