Auttakaa minua tuon tulostimen kanssa, että saisin sen toimimaan
Kommentit (13)
Yllättävää, nainen vaatii että muut korjaa hänen ongelmat ettei hänen itse tarvi selvittää miten korjataan ja ettei tarvi itse laittaa tikkua ristiin ongelman korjaamisen eteen. Naiselle tuo muiden hyväksikäyttö tulee luonnostaan eikö naiset sitä suostu lopettamaan
Hyvin vaikea auttaa, kun ei tiedä, mikä on vialla.
Siis minkä tulostimen? Osoita sormella mikä niistä.
Tökkää kpneeseen kiinni. Valitse File-Print ja sieltä kyseinen tulostin. Varmista että on sähköt päällä ja paperia. Avot.
Suikkari kelpaa palkkioksi.
Tarvitsen ensin pankkitunnuksesi.
T: Nortea
Vierailija kirjoitti:
Yllättävää, nainen vaatii että muut korjaa hänen ongelmat ettei hänen itse tarvi selvittää miten korjataan ja ettei tarvi itse laittaa tikkua ristiin ongelman korjaamisen eteen. Naiselle tuo muiden hyväksikäyttö tulee luonnostaan eikö naiset sitä suostu lopettamaan
Olen laittanut pari viikkoa muutaman tikun ristiin. Yleensä pärjään näiden "koneiden" kanssa, mutta nyt kysyin neuvoa. Mitään en vaadi ja voit vaikka ohittaa aloitukseni.
- ap
Katso, että oikeat ajurit. (kts. tulostus, siellä pitäisi olla huomautus asiasta, jos ei ole, asenna ne). Jos ei toimi ja muste loppumassa: HP alkoi kettuilla kuluttajille ja nykyään tulostimet hyväksyvät vain alkuperäiset HP-kasetit, eivät täytettyjä kasetteja. Itsellä saman tulostimen kanssa ongelmia, lopulta vein kierrätykseen.
Vierailija kirjoitti:
Valkoista paperia vaan tulee vaikka kaikki näyttäisi olevan kunnossa. Näkynä on siis 'tulosta, skannaa'.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Katso, että oikeat ajurit. (kts. tulostus, siellä pitäisi olla huomautus asiasta, jos ei ole, asenna ne). Jos ei toimi ja muste loppumassa: HP alkoi kettuilla kuluttajille ja nykyään tulostimet hyväksyvät vain alkuperäiset HP-kasetit, eivät täytettyjä kasetteja. Itsellä saman tulostimen kanssa ongelmia, lopulta vein kierrätykseen.
Kaikki nämä olen tehnyt. Musteen loppumisesta luulisi ilmoittavan. Mutta joo.. ehkä minäkin vien tuon kierrätykseen, jos noin on.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoista paperia vaan tulee vaikka kaikki näyttäisi olevan kunnossa. Näkynä on siis 'tulosta, skannaa'.
- ap
Oletko katsonut että värikasetti on laitettu oikein ja olet poistanut siitä muovisuojuksen?
HP-sovellus auttaa ensiasennuksessa.
Ei täällä kukaan ketään auta. Ukot laittaa seksistiä juttaja ja muijat tappelee, kuka on kaunis tai miten on oikea tapa tehdä tuuvinkia.