Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarot-kortit! Muita hurahtaneita?

Vierailija
18.04.2014 |

Löytyykö palstalta muita korttien lukijoita? Tai ihmisiä, joilla on kokemuksia asiasta? Millainen juttu tämä sinulle on? Mitä pakkaa käytät? Millaisia juttuja yleensä kyselet? Miten valitset kortit ja millaisia asetteluja käytät? Millaisia vastauksia olet saanut? Kenen uskot antavan sinulle ne vastaukset? Luetko muille? Ei tarvitse vastailla kysymyksiin tarkasti. Olen vain utelias.

Ja joo, tiedän, ettei kaikki usko tähän sitten pätkääkään. Tiedän, että saatan olla vain höntti ja harhainen. En jaksaisi inttää kovin paljoa niistä jutuista. Kysymyksiä saa toki esittää.

Itse olen melko aloittelija, mutta olen kuitenkin lukenut kortteja jo jonkin aikaa. En ennusta, vaan saan lähinnä vinkkejä siitä, mitä on meneillään, millaiset energiat ja asiat vaikuttavat mihinkin tilanteeseen. Yleensä pyydän ensin opastusta korkeammilta voimilta. Minulla on eräs, jonka apua pyydän. Hän on voimakas, hyvä ja lempeä olento, kuka sitten onkaan. :) Pyydettyäni apua, tunnen kihelmöintiä sormenpäissäni oikean kortin kohdalla. Yleensä vedän kortteja niin kauan kunnes kihelmöinti lakkaa. Joskus tulee vain ykso kortti, joskus lähes kymmenen. Toisinaan mieleeni pulpahtaa myös tieto siitä, mihin kysymykseen kukin kortti aivan erityisesti vastaa. Joskus järjestän kortit intuitiivisesti ryhmiin, ja kukin ryhmä näyttää asioiden eri puolia.

En ole lukenut vielä muille. Kovin moni ei edes tiedä tästä. Joskus haluaisin kyllä kokeilla, sillä korteista on ollut ainakin mulle tosi paljon apua eri tilanteissa. Kummasti ne antavat oikeita neuvoja. :D

En oikein tiedä, mihin itse asiassa uskon, mutta kortteihin luotan. Uskon, että jokin energia mun kättäni ohjaa. Sen verran erikoisia sattumia korttien kanssa on tullut.

Tällä hetkellä olen myös tekemässä itse pakkaa. En ole oikein löytänyt mieleistäni, joten päätin piirtää itse kuvat. :)

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tappoi lapsensa kun kuulemma kortit käski.

ja monet on tapppaneet lapsensa kun rahat loppu.

VAI ON TAPPPPPANEET. Olipa huono argumentti, häpee.

Vierailija
82/112 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsotteko muille korteista? Jostain blogista luin, ettei voi katsoa toiselle koska korteille ei voi esittää toista koskevaa kysymystä.

Kyllä katson, aina silloin tällöin, eikä mitään estettä toisille katsomisessa ole, muutenhan ei esim. tarot -tulkitsijat voisi harjoittaa tointaan .. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsotteko muille korteista? Jostain blogista luin, ettei voi katsoa toiselle koska korteille ei voi esittää toista koskevaa kysymystä.

Kyllä katson, aina silloin tällöin, eikä mitään estettä toisille katsomisessa ole, muutenhan ei esim. tarot -tulkitsijat voisi harjoittaa tointaan .. :D

Voit kysyä, esim miehesi tai lapsesi puolesta, koska näiden elämä koskee sinunkin elämääsi. Mutta et voi kysyä, esimerkiksi naapurin Liisan miehen kummin kaiman taloudellisesta tilanteesta.

Vierailija
84/112 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tappoi lapsensa kun kuulemma kortit käski.

ja monet on tapppaneet lapsensa kun rahat loppu.

VAI ON TAPPPPPANEET. Olipa huono argumentti, häpee.

Varovainen on syytä olla, ettei herätellä sellaisia voimia, joita ei hallita.

Vierailija
85/112 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit kysyä, esim miehesi tai lapsesi puolesta, koska näiden elämä koskee sinunkin elämääsi. Mutta et voi kysyä, esimerkiksi naapurin Liisan miehen kummin kaiman taloudellisesta tilanteesta.

Jos naapurin Liisan kummin kaima tulee itse pyytämään tulkintaa, minä tosiaankin voin sen tehdä.

Itsestäänselvyys kaikille, jotka jollain tavalla ovat tekemisissä tarot/oraakkeli/Lenormand/PSY/Zener -korttien kanssa, ettei ilman lupaa koskaan, mutta jos henkilö tulee itse pyytämään, voi tulkinnan tehdä :D

Vierailija
86/112 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan jatkuvasti nämä 4: Towerin, Devilin, Starin ja Loversin. Puoli vuotta putkeen.

Olen varattu, seksisuhteessa varattuun mieheen ja ymmärrämme toisiamme täysin.

En tiedä onko tällä suhteella tulevaisuutta, elämme hetkessä. Olemme tavallaan kuin sielunkumppanit, tavallaan tavanneet väärässä ajassa ja paikassa tässä elämässä. Tuntuu siltä kuin olisimme tunteneet toisemme ainakin tuhat vuotta, ja se pelottaa molempia. Jokin outo voima veti meidät toistensa puoleen todella voimakkaasti, vaikka yritimme vastustella ja hidastella. Tapasimme yllättävässä olosuhteessa.

Outoa sekin että olemme toistemme kaltaiset, toistemme näköiset, mutta jotkut piirteet todella vastakohtaisia mutta nekin täydentävät toisiaan. Mitä ihmettä tämä on? Kokemuksia?

Vierailija
87/112 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarot- tai enkelikorteissa koskaan mitään PELOTTAVAA tule.

Ei mikään niistä ole Se Kohtalo!

Osa kuvastaa vastoinkäymisiä, osa antaa hieman ohjetta siihen oikeaan suuntaan ja pistää miettimään.

Vierailija
88/112 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä saan jatkuvasti nämä 4: Towerin, Devilin, Starin ja Loversin. Puoli vuotta putkeen.

En tiedä onko tällä suhteella tulevaisuutta, elämme hetkessä. Olemme tavallaan kuin sielunkumppanit, tavallaan tavanneet väärässä ajassa ja paikassa tässä elämässä. Tuntuu siltä kuin olisimme tunteneet toisemme ainakin tuhat vuotta, ja se pelottaa molempia. Jokin outo voima veti meidät toistensa puoleen todella voimakkaasti, vaikka yritimme vastustella ja hidastella. Tapasimme yllättävässä olosuhteessa.

Outoa sekin että olemme toistemme kaltaiset, toistemme näköiset, mutta jotkut piirteet todella vastakohtaisia mutta nekin täydentävät toisiaan. Mitä ihmettä tämä on? Kokemuksia?

Huumaa se on. Saatte tuosta vain parhaat puolet ja salailu kiihottaa. Sinuna ryhdistäytyisin.

Vierailija
89/112 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.free-tarot-reading.net/free.php

Tämä on toiminut itselläni!

On tiennyt urani, ystäväni, rakkauteni ja pelkojeni tilanteet. Jo 3 vuoden ajan!

Vierailija
90/112 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huumaa se on. Saatte tuosta vain parhaat puolet ja salailu kiihottaa. Sinuna ryhdistäytyisin.

mitä pahaa kahden ihmisen kiihottumisessa??

Vierailija
91/112 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oisko vaikka se pettäminen kun molemmat varattuja!!

Vierailija
92/112 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hauskaa, että ap on aloittanut tän ketjun vuonna 2014 ja kukaan muu kuin ap itse ei vastannut siihen mitään, ja nyt vuonna 2020 ketju on herännyt eloon. Onkohan ap vielä kuulolla.

Vierailija
93/112 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oisko vaikka se pettäminen kun molemmat varattuja!!

Jos ei ymmärtämystä ja seksiä vakituisissa suhteissa, niin miksi kahden ihmisen pitäisi jäädä sellaiseen? Ehkä kortit tietävät enemmän kuin mitä me ihmiset tajutaan?

Voi olla kaksoisliekki, sellaisia ei usein tule vastaan!!

Vierailija
94/112 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että lopeta ajoissa, leikit pimeyden voimien kanssa. Ennustajat ja tarokortit saavat "tietonsa" itse paholaiselta. Noudata vielä heidän antamia ohjeita niin tulet huomsamaan kuinka oikeasti saatana pääsee luikertelemaan elämääsi ja tuhoamaan sinua ja kaikkea mitä omistat. Ja ei, tämä ei todellakaan tapahdu niin läpinäkyvästi vaan pikkuhiljaa. Aluksi saatana pukee kaiken niin kauniiksi ja hienoksi. Usko mua, heitä pois nuo tarot kortit ja lue raamattua

Vierailija
95/112 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että lopeta ajoissa, leikit pimeyden voimien kanssa. Ennustajat ja tarokortit saavat "tietonsa" itse paholaiselta. Noudata vielä heidän antamia ohjeita niin tulet huomsamaan kuinka oikeasti saatana pääsee luikertelemaan elämääsi ja tuhoamaan sinua ja kaikkea mitä omistat. Ja ei, tämä ei todellakaan tapahdu niin läpinäkyvästi vaan pikkuhiljaa. Aluksi saatana pukee kaiken niin kauniiksi ja hienoksi. Usko mua, heitä pois nuo tarot kortit ja lue raamattua

Haluaisin että muut ottaa kantaa tähän? Mulla on nuo kortit ja kiinnostusta asiaan mutta välillä ahdistaa ja mietityttää nää ihmisten pelottelut.

Vierailija
96/112 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on iätön aihe, joten ihan sama, milloin ketju on aloitettu, sillä aina joku voi saada siitä jotain itselleen.

Kortit eivät ole sen enempää hyvä, kuin pahakaan, vaan kyseessä on ns. elämäntaitopeli, jonka avulla voidaan oppia ymmärtämään ympärillämme olevia, kokemiamme asioita, käsittelemään niitä, oivaltamaan, ymmärtämään myös muita ihmisiä.

Meillä jokaisella on oma polkumme, ja oli se sitten kortit, Raamattu, Koraani, tai vaikka pöydän jalka yms. oma polkumme meille suotakoon, kunhan ei vahingoita ketään toista millään tavalla.

Kaikki ei ole kaikkien kuppi kahvia, ja se suotakoon.

Vierailija
97/112 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin että muut ottaa kantaa tähän? Mulla on nuo kortit ja kiinnostusta asiaan mutta välillä ahdistaa ja mietityttää nää ihmisten pelottelut.

Uskon, että kortilla tosiaan on voimia, mutta niiden tarkoitus on nimenomaan auttaa ja ohjata ihmistä elämässä tekemään oikeita valintoja. Kortteja on käytetty vuosisatojen ajan. Uskon, että kirkko vastustaa kortteja, koska kirkkokin kokonaisuutena on egoistinen ja haluaa, että ihmiset ovat riippuvaisia kirkon opeista, eikä haluaa myöntää että jokaisella on oikeus ja mahdollisuus saada neuvoja suoraan siltä lähde-energialta/Jumalalta ilman kirkon toimimista välikätenä. Itse uskon, että Jumalaan yksilö saa parhaiten yhteyden meditoidessa ja ruokouksessa ja kirkkoa ei tähän tarvita. Jos joku kirkossa haluaa käydä, niin toki se heille sallittakoon. Kaikkien näiden pedofiiliskandalien jälkeen, mulla ainakaan ei ole kovin vahva luottamus kirkkoon instituutiona (uskon siis kyllä Jumalaan).

Vierailija
98/112 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vastaan itse omasta elämästäni, ja valinnoistani. Aivan kuten sinä vastaat omistasi.

Ei ole sinun asiasi.

Äläkä turhaan vetoa siihen, että haluat vain pelastaa, kun kaikki, jotka nämäKIN metkut teikäläisiltä tunnemme, tiedämme, että haluat vain pelastaa oman nahkasi, ja saada kaikki nojaamaan samaan, jotta sinun, tai kaltaistesi ei tarvitsisi koskaan vaivautua ajattelemaan ihan itse, omilla aivoillasi.

Sinulla on sinun polkusi, meillä muilla omamme, eikä meidän polkumme kuulu millään lailla sinulle.

Vierailija
99/112 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kortit on paperinpalasia, joilla on sanoja ja kuvia. Siinä kaikki. Kaikki muu tulee omasta intuitiosta. Korteilla itsessään ei ole mitään voimia, tai mitään kytköksiä henkiin, paholaiseen tai mihinkään muuhun.

Vierailija
100/112 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahuus ja "pimeyden voimat" tässä maailmassa ovat kyllä jossain ihan muualla kuin Tarot-korteissa. Toki paholainen kortti sieltä löytyy, mutta sekin on hyvin negatiivisessa valossa esitetty ja edustaa mitä nyt paholainen tässä maailmassa edustaa.

On oikeasti todella törkeää ja ylimielistä, että tulet ketjuun pelottelemaan muita OMILLA USKOMUKSILLASI kuin ne olisivat faktaa. Mikään pakko aihetta koskevaa ketjua ei ole avata eikä lukea, jos koet asian pelottavaksi ja uhkaavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan