Saatko vasemman käden peukalon ja keskisormen oikean käden ranteen ympäri?
Niin että sormet koskettavat toisiaan.
Entä toisinpäin?
Mä saan sormet just ja just vasemman ranteen ympäri, mutta oikea ranne näyttää olevan hitusen paksumpi. Näin päin ei ihan onnistukaan. :-P
Kommentit (66)
Helposti vaikka ei edes sirot ranteet ole. Pitkähköt sormet auttaa asiaa.
En saa. Olen 156-senttinen nakkisormi. Ranteet on ihan normipaksuiset kai, mutta sormet on oikeasti helvetin lyhyet. En kyllä tiedä mitä ajattelin teininä, kun kovasti haaveilin kosketinsoittajan urasta. Ei näillä nakeilla :D
saan ja melkein 100kg geimissä. Peukalo ja etusormi menee myös.
Saan. Saan myös pikkurillin ja peukalon. Pitkät sormet ja kapeat ranteet.
Saan peukalo+pikkurillinkin, ranne on rimpula 13.5 cm.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 08:59"]Saan, ja pystyn liukuttamaan sitä siinä vielä aika pitkälle ylöspäin. Näyttää koomiselta nämä tikkukäpälät kun muuten olen pitkä ja raamikas ruumiiltani.
[/quote]
Oletko mies?
Saan. Ihme, olen yli 100kg ja keskipituinen. Ranteen mittasin just 17cm. Kai se on uskottava kun jotkut sanoo että mulla on pitkät sormet :D
Kaikkien sormien kanssa saan ja menevät päällekkäinkin hyvän matkaa.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 08:36"][quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 08:34"]Saan, ja menee vielä kyynärvarren puolivälistäkin kevyesti ympäri. Pitkät sormet ja hoikat käsivarret.
[/quote]
Hui miten hoikkia ihmisiä täällä on. :O Mulla on töppösormet muiden sormiin verrattuna.
Ap
[/quote]
Ei kait Se tarkoita että on lihava jos on pienet kädet tai lyhyet sormet :)
Minulla on pienet kädet. Käsineet joudun yleensä ostamaan lasten osastolta, vain harvoin naisten käsineissä on riittävän pieniä kokoja. Ranteetkin on kyllä ohuet ja saan sormet ranteen ympäri. Muuten olen ihan keskuvertokokoinen.
Saan ja menee vielä yhden rystysen yli päällekkäin.
Saan helposti, kaikki sormet ja molempiin ranteisiin.
Saan pikkurillin ja peukalonkin. Mittani muuten 175/78. Lihavallakin voi olla siro ranne :) sormenikin kyllä pitkät.
33 mittasi ei oo mun mielestä mitenkään erityisläskit tai siis edes lihavat. Mulla on 20kg ylipainoa ja menee tosiaan helposti kaikki sormet kummankin ranteen ympäri, vaikka en todellakaan mikään hentoranteinen/rakenteinen olekaan. Ilmeisesti pitkät sormet?
Helposti!! Peukalo- pikkurilli ote onnistuu myös ihan helposti.
Joo, en todellakaan saa, jää 1-2 cm puuttumaan. Ja mulla on isot kädet, käytän hanskoissa miesten M-kokoa, kun naisten lapaset on aina liian pieniä. Paksut pyykkimuijan käsivarret.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 08:25"]Saan kaikki sormet kumminkin päin toisen käden ranteen ympäri.
[/quote]
Sama.
Saan helposti vasemman käden sormet yhteen oikean ranteen ympäri, toisin päin ei onnistu yhtä notkeasti ja olen oikeakätinen. Odottakaa kun se vanhuus tulee ja teilläkin on nivelet heikossa kunnossa muka vahvemmassa kädessä.
Kyllä onnistuu. Mutta oikea ranne on todellakin hieman paksumpi.
Saan molemmin päin, ja tosi paljon tyhjääkin. Pitkät sormet & ohuet ranteet.