Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset oli sun surkeimmat treffit?

Vierailija
01.12.2020 |

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.

Kommentit (2388)

Vierailija
1261/2388 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menee treffeille vaikka kahvilaan ja toteaakin melkein heti, että itseä ei jostain syystä kiinnostakaan tämä treffikumppani, niin kumpi on parempi vaihtoehto?:

1. Tekee asian heti selväksi treffikumppanille ja päättää treffit samoin tein. Säästää omaa, sekä toisen aikaa.

2. Viettää toisen kanssa vaikka ne parin tunnin treffit keskusteluineen ja tutustumisineen kahvin ääressä. Jos treffien päättyessä vieläkään ei ole kiinnostus herännyt enempää, niin siinä vaiheessa sitten ilmaisee sen ja toivottaa hyvät jatkot.

Itse en ole sinkku, mutta ihan mielenkiinnosta mietiskelin, että miltä tuntuisi olla jompikumpi osapuoli.

-M29

Kyllä on käytöstavat ihan täysin hukassa, jos edes miettii vaihtoehtoa 1.

Kiinnostus tuskin enää herää jos heti alussa tulee fiilis että ei toimi. Mutta pitää se yksi kahvikuppi nyt tyhjentää ja jutella kohteliaasti. Ei sitä tarvitse paria tuntia ryystää, siksi juuri kahvilaan sovitaan ensitreffit kun siitä voi sitten tarvittaessa lähteä kun kuppi on tyhjä.

Vierailija
1262/2388 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin kahden 15v. poikani kanssa. Kerran sitten uskalsin tuoda tapaamani fiksun oloisen miehen meille kylään. Poika mulkoili miestä pahasti ja sanoi: "Kaikenlaisia hamppareita se meidän äiti kotiin raahailee". Tilanne oli perin kiusallinen ja mies näki parhaaksi poistua paikalta.

Ymmärsin kyllä poikaa joka halusi puolustaa äitiä omaa tonttia tungettelijoilta.

Jatkan vielä tuota omaa kommenttiani. Arvostin teinipoikani näkemystä, koska hänelle juuri oma isä oli rakas. Senpä takia en enää tuonut treffikavereita kotiimme ennenkuin poika lähti armeijaan. Siinä vaiheessa sitten tutustuin ihanaan mieheen jonka kanssa olemme eläneet kohta 20v onnellisessa avioliitossa. Tämän uuden puolisoni kanssa pojalla on hyvät ja lämpimät välit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/2388 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella oli naama täynnä finnejä ja ainakin 20 kg ylipainoa. Kuvat olivat sillä tavoin otettu, ettei läskejä näkynyt. 

Vierailija
1264/2388 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötin ja juotin. Mutta en saanut.

Vierailija
1265/2388 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikille kirjoitti:

Aivan mahtavia juttuja. Haluan kyllä jonkun vauva-palstalaisen seuraavaksi kumppaniksi jos nykyisen kanssa menee joskus lusikat jakoon. Näitä tarinoita kuuntelisi vaikka kymmenet treffit putkeen!

T.m27

Sinähän olet itsekin vauvapalstalainen näemmä. MIksi jonkun pitäisi erikseen kertoa sinulle näitä juttuja? :D

Jos nyt halutaan viisastella niin eksyin tälle sivulle (ja ketjuun) ensimmäistä kertaa iltapulun mainoksesta, kys. päivänä mutta ehkä tulin jäädäkseni, mene ja tiedä. Kyllä musta saatetaan vielä aito vauva-palstalainen leipoa.

Näköjään jäit kerrasta koukkuun kun taas olet siinä. :D Ja nimenomaan, jos nyt halutaan viisastella... ;) Täällä on varmaan aika moni ekaa ja viimeistä kertaa eksyneenä, ei lähdetä lokeroimaan ihmisiä.

Vierailija
1266/2388 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh olen laiska ja asun kotona ullakolla. Ikää 44. Ihan oman isäni kanssa menin treffeille olkkariin. No eihän se ees puhunu mitään. Turhaan laitoin nappiverkkarit ja pumpulia liiveihin. Joo ei enää toiste. Pitää kai sitte kotoota poistua naapuritaloon serkun luokse.

Vierailija
1267/2388 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder treffit. Mies olikin ainakin 30 kiloa ylipainoinen kuin profiilikuvassaan, finninen naama, likaiset ja rasvaiset hiukset. Profiilikuvat oli otettu niin ettei lihavuutta näkynyt ja naama oli varmaan pakkeloitu jotenkin finnipuikoilla ym. Myös vaatteet oli reikäiset/kuluneet. Kohteliaisuudesta join kahvit ja totesin että en voi sietää valehtelijoita ja kehoitin olemaan tinderissä ym jatkossa rehellinen.

Vierailija
1268/2388 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi mieleen yhdet treffit, joilla kyseinen mies joi päänsä aivan täyteen, unohti nimeni ja koko lopputreffien ajan kutsui minua ihan toisen naisen nimellä, vaikka useaan kertaan muistutin että ei, en ole Sanna. Treffien aikana miehen kaveri pistäytyi samassa ravintolassa ja hetken siinä jotain tarinoi. Noh minä jätin koko treffit kesken, liukenin paikalta ja jätin tämän känniääliön kaverinsa kanssa selviytymään. Seuraavana päivänä tämän deitin kaveri laittoi viestiä että kiinnostaiskos.

Vierailija
1269/2388 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin ja käytiin parissa paikassa juomassa, hänellä oli paljon ongelmia lopulta tajusin olinki laastari.

Toinen tapaus piti treffata mutta kerroin olikin muuta menoa. Tyyppi poisti mut kaikkialta. Säälittää kun olisi ollut aikaa tuon menoni jälkeen. En alkanut selittää mutta poistin myös yhteystiedoista.

Vierailija
1270/2388 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeimmilla treffeilläni tapasin naisen (olen itsekin nainen) kahvilassa. Juteltiin ja juotiin kahvit. Sitten hän pyysi mut mukaansa läheiseen baariin, jossa kuulemma oli hänen ystäviään. Baarissa nainen unohti minut ja jutteli vain ystäviensä kanssa. Lopulta yksi hänen ystävistään osoitti enemmän kiinnostusta minua kohtaan kuin deittini. Tilanne oli outo ja vaivaannuttava, enkä tiennyt missä vaiheessa olisi sopivaa lähteä pois.

Vierailija
1271/2388 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ja rakkaani ensitreffit oli aika kamalat, mutta nyt 20v. myöhemmin naurattaa: nähtiin metroasemalla, mies oli ostanut leipomosta jotain herkkuja joita tarjosi mulle. Mä totesin haudanvakavana (olin 18v. ja jyrkkä mielipiteissäni) että olen vegaani enkä syö tuollaisia. Sit siirryttiin metroon, mies kaiveli repustaan jotain paperia ja onnistui saamaan sormeensa paperiviillon joka alkoi vuotaa verta ihan hirveästi. Verta meni hänen housuille ja mun housuille ja metron lattialle ja miesparka alkoi näyttää aika epätoivoiselta. Sitten vielä mun äiti soitti enkä kilttinä tyttönä kehdannut sanoa äidille että oon treffeillä, vaan kuuntelin äidin jaaritteluja yli 20min ja mies istui vieressä hiljaa ja vaikean näköisenä. Mutta lopputreffit sujui hyvin ja yhdessä ollaan edelleen :). 

Vierailija
1272/2388 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos menee treffeille vaikka kahvilaan ja toteaakin melkein heti, että itseä ei jostain syystä kiinnostakaan tämä treffikumppani, niin kumpi on parempi vaihtoehto?:

1. Tekee asian heti selväksi treffikumppanille ja päättää treffit samoin tein. Säästää omaa, sekä toisen aikaa.

2. Viettää toisen kanssa vaikka ne parin tunnin treffit keskusteluineen ja tutustumisineen kahvin ääressä. Jos treffien päättyessä vieläkään ei ole kiinnostus herännyt enempää, niin siinä vaiheessa sitten ilmaisee sen ja toivottaa hyvät jatkot.

Itse en ole sinkku, mutta ihan mielenkiinnosta mietiskelin, että miltä tuntuisi olla jompikumpi osapuoli.

-M29

Kyllä on käytöstavat ihan täysin hukassa, jos edes miettii vaihtoehtoa 1.

Kiinnostus tuskin enää herää jos heti alussa tulee fiilis että ei toimi. Mutta pitää se yksi kahvikuppi nyt tyhjentää ja jutella kohteliaasti. Ei sitä tarvitse paria tuntia ryystää, siksi juuri kahvilaan sovitaan ensitreffit kun siitä voi sitten tarvittaessa lähteä kun kuppi on tyhjä.

Pinnallinen ihminen näkee kyllä jo heti, onko deitti omaan makuun vai ei.

Vierailija
1273/2388 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder treffit. Mies olikin ainakin 30 kiloa ylipainoinen kuin profiilikuvassaan, finninen naama, likaiset ja rasvaiset hiukset. Profiilikuvat oli otettu niin ettei lihavuutta näkynyt ja naama oli varmaan pakkeloitu jotenkin finnipuikoilla ym. Myös vaatteet oli reikäiset/kuluneet. Kohteliaisuudesta join kahvit ja totesin että en voi sietää valehtelijoita ja kehoitin olemaan tinderissä ym jatkossa rehellinen.

tuo tarkoittaa, että hän oli sen näköinen kuin kuvassaan..

Vierailija
1274/2388 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin kahden 15v. poikani kanssa. Kerran sitten uskalsin tuoda tapaamani fiksun oloisen miehen meille kylään. Poika mulkoili miestä pahasti ja sanoi: "Kaikenlaisia hamppareita se meidän äiti kotiin raahailee". Tilanne oli perin kiusallinen ja mies näki parhaaksi poistua paikalta.

Ymmärsin kyllä poikaa joka halusi puolustaa äitiä omaa tonttia tungettelijoilta.

Ymmärrän hyvin, että poika on vain mustasukkainen, jos kerran treffikumppani käyttytyi ihan asiallisesti. Mutta mietipä toisinpäin...kuinka kivaa olisi mennä miehen luokse treffeille ja miehen lapsi sanoisi, että 'Kaikenlaisia sutturoita se meidän isä kotiin raahailee'. Ei sitä vieras jaksa kauheasti ymmärtää siinä kohtaa vieraan lapsen sielunelämää vaan ajattelee, että lapselta puuttuu käytöstavat. Siksi loppuisi ainakin minulta tapailu siihen. Ei huvittaisi katsoa enää, mitä muuta jatkossa seuraa.

Vierailija
1275/2388 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä surkeimmat treffit ovat olleet sellaiset missä kumppani ei vastaa ollenkaan kuvia. Tinderin aikakautena harmillisen yleistä...

t.M29

Pätee myös miehiin

Lainaamassasi viestissä puhuttiin kumppanista, sukupuolesta ei ollut mainintaa.

't. M29'

Vierailija
1276/2388 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtui ennen älylaitteita kun lehti- ilmoituksilla etsittiin seuraa. Vastasin yhden musikaalisen miehen viestiin ja sovittiin treffit minun luo. (Nykyisin ei tulisi kuuloonkaan kutsua ketään tuntematonta omaan kotiin).

Mies vaikutti kunnolliselta ja meillä synkkasi heti. Kumpikin tunsi, että tästä tulisi hyvä suhde. Soitettiin yhdessä pianoa nelikätisesti, tuntui hienolta. Sitten istuttiin sohvalla romanttisissa tunnelmissa kun mies yhtäkkiä sanoi ettei voi alkaa seurustelemaan kanssani. Hämmästyin kovasti ja kyselin syytä. Hän kertoi, että joku ns. kummi hell.srk:ssa oli profetoinut, että tuleva vaimo on tummatukkainen. Minä en kuulema ole sopiva koska olen vaalea.

Mies nousi, laittoi kengät jalkaansa ja lähti. Jäin ihmettelemään itsekseni erikoista tapaamista.

Olisihan hän voinut laittaa jo ilmoitukseen, että vaaleaveriköt älkööt vaivautuko.😉

Eräälle tutulle oli profetoitu  samalla lailla että hänen pitäisi irtisanoutua ja mennä tietyn yrityksen palvelukseen. Sittemmin se yritys irtisanoi hänet ja lopulta lakkasi olemasta. Tutulla oli hyvä ja arvostettu valtion virka ja lähti siitä jonkun pätemisen tarpeessa olevan "profeetan" takia. Varokaa näitä.

Vierailija
1277/2388 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapahtui ennen älylaitteita kun lehti- ilmoituksilla etsittiin seuraa. Vastasin yhden musikaalisen miehen viestiin ja sovittiin treffit minun luo. (Nykyisin ei tulisi kuuloonkaan kutsua ketään tuntematonta omaan kotiin).

Mies vaikutti kunnolliselta ja meillä synkkasi heti. Kumpikin tunsi, että tästä tulisi hyvä suhde. Soitettiin yhdessä pianoa nelikätisesti, tuntui hienolta. Sitten istuttiin sohvalla romanttisissa tunnelmissa kun mies yhtäkkiä sanoi ettei voi alkaa seurustelemaan kanssani. Hämmästyin kovasti ja kyselin syytä. Hän kertoi, että joku ns. kummi hell.srk:ssa oli profetoinut, että tuleva vaimo on tummatukkainen. Minä en kuulema ole sopiva koska olen vaalea.

Mies nousi, laittoi kengät jalkaansa ja lähti. Jäin ihmettelemään itsekseni erikoista tapaamista.

Olisihan hän voinut laittaa jo ilmoitukseen, että vaaleaveriköt älkööt vaivautuko.😉

Eräälle tutulle oli profetoitu  samalla lailla että hänen pitäisi irtisanoutua ja mennä tietyn yrityksen palvelukseen. Sittemmin se yritys irtisanoi hänet ja lopulta lakkasi olemasta. Tutulla oli hyvä ja arvostettu valtion virka ja lähti siitä jonkun pätemisen tarpeessa olevan "profeetan" takia. Varokaa näitä.

Profetiat jotka eivät ole Jumalasta vaan ihmisestä ovat melko vaarallisia koska annetaan ihmisille väärää rauhaa ja toivoa.

Vierailija
1278/2388 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten kamalimmat treffit: ei kun kuvassa, ruma.

naisten kamalimmat treffit: ällötyksiä, ahdistelijita, jopa vainaajia ja raiskaaja.

Vierailija
1279/2388 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miesten kamalimmat treffit: ei kun kuvassa, ruma.

naisten kamalimmat treffit: ällötyksiä, ahdistelijita, jopa vainaajia ja raiskaaja.

hups. piti olla vainoajia..

Vierailija
1280/2388 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaanko treffattu sama mies, Helsingissä? Sillä oli tinderissä jotain futiskuvia muutaman vuoden takaa. Ei tunnistanut samaksi ihmiseksi livenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme