Millaiset oli sun surkeimmat treffit?
Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.
Kommentit (2388)
Vierailija kirjoitti:
Mies sopi tapaamisen lähiöön, oletin että asuu siellä. Mutta kun tapasimme, sanoikin olleensa kaverillaan.
Olen itse, miehenä siis, treffaillut, etenkin noin nuorempana, jnk verran.
Nuo treffit todella olivat jo poikkeuksellisen etovat.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa just nyt eniten tää Alapeukuttaja, joka käy laittamassa EN TYKKÄÄ lähes kaikkiin kirjoituksiin.
Ihanan kiukkuista!
Ja suukkoja sulle, ken lienetkään!
kateelliset lähinnä inisevät alapeukuttamisillaan
Miksi joku olisi kateellinen huonoista treffeistä? 🤨
Eiköhän ne alapeukut tule ihan vaan vahingossa kun jengi selaa sivustoa puhelimella…
Vierailija kirjoitti:
Pakkasta yli -20, tullaan ulos baarista. On ihan sairaan kylmä, lunta sataa viimaisesti, kännykän mukaan ”tuntuu iholla kuin -28”.
Ystäväni 39v oli sattumalta ollut treffeillä ( eivät olleet ekat ) samassa mestassa. Ollaan lähdössä kohti taksitolppaa, koska kotiin on useampi kilometri ja kysyn pariskunnalta, että kävelläänkö yhdessä taksille.
Ystävälläni on aivan liian vähän vaatteita vallitsevaan säähän - en ihan ymmärrä miksi näin, kun kyseessä on kuitenkin aikuinen ihminen, mutta näin nyt oli.
Treffityypillä on iso untuvatakki, muhkea kaulaliina, turkiskäsineet, pipo ja iso huppu pipon päällä.
Treffityypin naama muuttui harmista tummanpunaiseksi, kun hän sanoi ”no mä periaattessa kyllä aina kävelen ravintolasta kotiin”.
Aivan, ok, mutta entäs kun olet jonkun kanssa, joka ei nyt ole varustautunut kävelemään klo 03 pakkasessa lähes viittä kilometriä?
Ystäväni tärisee ja on todella nolona.
Sanon, että tulkaa nyt vaan meidän kanssa, hypätkää samaan taksiin, mennään teidän kautta? Juu ei, treffityypille ei käy ja hän mulkoilee omituisesti ystävääni. Kyllä kävellä pitäis.
Hän ei tee elettäkään, että antaisi vaikka kaulaliinansa ystävälleni.
Ystäväni oli jo niin jäässä, että katsoin parhaaksi pakottaa hänet meidän mukaan ja hän tulikin.
Tää treffijäbä ei lopultakaan tullut taksiin, vaan lähti harppomaan muina jäämiehinä kohti lähes 5km päässä olevaa ystäväni asuntoa. Taas säästyi kymppi!Sama heppu kaupassa, tämä kesällä: muut ostivat K-lähikaupasta retkieväitä, hän ei - jäi istumaan autoon ja hänet piti kuljettaa muutaman kilometrin päässä sijaitsevaan Lidliin, koska siellä on halvempaa.
Meni sitten sinne ostamaan Lidlin ”cocacolaa” ja paketin makkaraa. Yhteisiä eväitä ei tietenkään ostanut, kun ”ei niitä syö kuitenkaan”. Paistoi omia makkaroitaan sitten perillä ja vartioi pakettiaan haukan lailla.Sama heppu, kun olin ystäväni ja hänen kanssaan ravintolassa. Kun tuli laskun aika, heppu sanoi, että maksetaanhan lasku sitten puoliksi - eli he kaksi ovat = 1 ja minä 1. Eli puoliksi.
Kun aloin ystäväni kanssa sanomaan, ettei se niin voi mennä - heppu punehtui, otti närkästyneenä kuitit ja alkoi laskemaan sentilleen kuka mitäkin oli syönyt ja juonut - ja jupisi, että hänen mielestään laskut maksetaan ravintolassa aina per talous. Hmm, jahas?Ja siis anteeks, jos tää oli eri asiaa! Mutta sivusta - ja hyvin läheltä - seuranneena näitä ystäväni ”treffejä” ajattelin, että nää vois sopia tähän. Tässä tietysti vain pieni otanta, näitä tapauksia on lukuisia.
Ja eivät ole enää yhdessä, homma meni niin mahdottomaksi, että erosivat. Senkin niin, että tyyppi ilmoitti päivää ennen ystäväni 40v syntymäpäivää haluavansa erota. Epäilimme syyn ajankohtaan olevan siinä, ettei halunnut joutua ostamaan ystävälleni lahjaa.
Onko nimeltään Jani?
Vierailija kirjoitti:
Kiusaajat hypätköön kaivoon kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ikää 36v ja en oo koskaan viel ollu treffeil, oon myös ollut 13v työttömänä eli tuskin tulee naiset musta koskaan kiinnostumaan. Olen ollut jokaisessa deittisivustossa mutta en ole löytänyt enkä saanut seuraa kertaakaan. Olen myös erittäin epäsosiaalinen ja mun itsetunto ja itsevarmuus on kummatkin tuhottu kiitos koulukiusaajien.
On muuten melko harvinaista, että hyvän itsetunnon omaava, itsevarma ihminen joutuu koulukiusatuksi.
Ymmärsinkö oikein, että koulukiusattu siis mielestäsi saa syyttää vain itseään?
Et, mutta ei vaan ole totta, että kiusaajat vievät itsetunnon ja itsevarmuuden - ne olivat jo valmiiksi huonot. Toki se ei kiusaamista oikeuta, mutta ei vääristellä tosiasioita.
Taidat olla entinen koulukiusaaja kun oot tietävinäsi noinkin hyvin? Mulla oli hyvä itsetunto siihen asti kun mua alettiin kiusata, koko peruskoulun ajan. Entinen, iloinen ja itsevarma, liikuntaa rakastava tyttö muuttui syömishäiriöiseksi viiltelijäksi. Myöhemmin myös päihteitä, koska kiusaaminen oli mun kohdalla sellaista, että myös rinnakkaisluokkalaiset kiusasi, eikä mulla ollu koulun ulkopuolella kun sisko, pikkuveli ja serkut ulkomailla.
Syömishäiriö on edelleen ja ikuiset arvet.
Kukas se tässä vääristelee tosiasioita?
Inhoan kaltaisiasi ihmisiä jotka puolustelee kiusaajia. Häpeä.-Eri jolle vastasit
36v mies vastaa, mulla siis oli aika hyvä itsetunto ja itsevarmuus kunnes koulukiusaajat sai vedettyä kummatkin syvälle maanrakoon. En ole koskaan sen jälkeen uskaltanut mennä juttelemaan kellekkään. Mua kiusattiin peruskoulussa 9v ajan, armeijassa 9kk ajan ja amiksessa 2v ajan. Oonko mä joku helvetin yhteiskunnan sylkikuppi mihin kaikki saa purkaa oman huonon olonsa ja turhaituneisuutensa.
Ja 2009 mun isän kuoltua masennuin sen verran et joitusin lopettamaan työt, ja en ole sen jälkeen onnistunut saamaan töitä. CV täynnä aukkoja. En usko enää koskaan työllistyväni. Ja yksikään nainen ei rupee kattomaan miestä kuka on vuodesta toiseen työttömänä. On mulla merkonomin tutkinto mutta en ole sillä työllistynyt, valmistuin 2v sitten.
Ainut mikä mulle tuo lohtua hieman on metallimusiikki.
Olet kirjoittanut tänne aiemminkin. Muistan sinut. Tuo pitkäaikainen, kolmessa toisistaan riippumattomassa paikassa kiusatuksi joutuminen viittaa kyllä siihen, että sinulla olisi peiliin katsomisen paikka. Jotain outoa täytyy sinussakin olla, jos joka paikassa silmätikuksi joudut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusaajat hypätköön kaivoon kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ikää 36v ja en oo koskaan viel ollu treffeil, oon myös ollut 13v työttömänä eli tuskin tulee naiset musta koskaan kiinnostumaan. Olen ollut jokaisessa deittisivustossa mutta en ole löytänyt enkä saanut seuraa kertaakaan. Olen myös erittäin epäsosiaalinen ja mun itsetunto ja itsevarmuus on kummatkin tuhottu kiitos koulukiusaajien.
On muuten melko harvinaista, että hyvän itsetunnon omaava, itsevarma ihminen joutuu koulukiusatuksi.
Ymmärsinkö oikein, että koulukiusattu siis mielestäsi saa syyttää vain itseään?
Et, mutta ei vaan ole totta, että kiusaajat vievät itsetunnon ja itsevarmuuden - ne olivat jo valmiiksi huonot. Toki se ei kiusaamista oikeuta, mutta ei vääristellä tosiasioita.
Taidat olla entinen koulukiusaaja kun oot tietävinäsi noinkin hyvin? Mulla oli hyvä itsetunto siihen asti kun mua alettiin kiusata, koko peruskoulun ajan. Entinen, iloinen ja itsevarma, liikuntaa rakastava tyttö muuttui syömishäiriöiseksi viiltelijäksi. Myöhemmin myös päihteitä, koska kiusaaminen oli mun kohdalla sellaista, että myös rinnakkaisluokkalaiset kiusasi, eikä mulla ollu koulun ulkopuolella kun sisko, pikkuveli ja serkut ulkomailla.
Syömishäiriö on edelleen ja ikuiset arvet.
Kukas se tässä vääristelee tosiasioita?
Inhoan kaltaisiasi ihmisiä jotka puolustelee kiusaajia. Häpeä.-Eri jolle vastasit
36v mies vastaa, mulla siis oli aika hyvä itsetunto ja itsevarmuus kunnes koulukiusaajat sai vedettyä kummatkin syvälle maanrakoon. En ole koskaan sen jälkeen uskaltanut mennä juttelemaan kellekkään. Mua kiusattiin peruskoulussa 9v ajan, armeijassa 9kk ajan ja amiksessa 2v ajan. Oonko mä joku helvetin yhteiskunnan sylkikuppi mihin kaikki saa purkaa oman huonon olonsa ja turhaituneisuutensa.
Ja 2009 mun isän kuoltua masennuin sen verran et joitusin lopettamaan työt, ja en ole sen jälkeen onnistunut saamaan töitä. CV täynnä aukkoja. En usko enää koskaan työllistyväni. Ja yksikään nainen ei rupee kattomaan miestä kuka on vuodesta toiseen työttömänä. On mulla merkonomin tutkinto mutta en ole sillä työllistynyt, valmistuin 2v sitten.
Ainut mikä mulle tuo lohtua hieman on metallimusiikki.
Olet kirjoittanut tänne aiemminkin. Muistan sinut. Tuo pitkäaikainen, kolmessa toisistaan riippumattomassa paikassa kiusatuksi joutuminen viittaa kyllä siihen, että sinulla olisi peiliin katsomisen paikka. Jotain outoa täytyy sinussakin olla, jos joka paikassa silmätikuksi joudut.
Ja tässä taas malliesimerkki kiusaajasta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätkä oli kaverini kaveri, olin ennenkin ollut hänen seurassaan baarissa ja hän oli superhauska joten kun tinderissä matchasi, kutsuin hänet kylään netflix and chill.
Pelattiin jotakin, tutustuttiin lisää, sanoi ettei aiemmin oo tullu esim baarissa juttelemaan, koska olin aina kavereiden seurassa.
Aloitimme katsomaan leffaa ja kysyin häneltä haluaako itsetekemääni jääkahvia, sanoi kyllä ja menin tekemään. Sanoin, että se maistuu nyt vaan maidolle, mutta kun kahvijääpalat sulaa niin se on valmista. Silti hän joi siitä heti ja sanoi "hyi hitto maistuu vaan maidolle, en juo"
No sitten oltaisiin alettu petipuuhiin, mutta tajuttiin että värkkimme ei ole soveltuvat yhtymään koko eron takia, joten sanoin että voin runkata häntä. Otin liukkaria ja aloin hommiin, mutta jätkä toteaa "tuntuu ällöttävältä ton liukkarin kanssa" no lopetimme homman siihen.
Sitten oli kello jo 2 yöllä, sanoin, että mua väsyttää ihan kauheesti, mutta voidaan koittaa katsoa leffaa loppuun (se hänen valitsema leffa kesti 3h ja oli tosi tylsä).
Nukahdin.
Aamulla jätkä toteaa "olipa kiva kun kutsuit yökylään kun kesken kaiken vaan nukahdat"
Selvisi että hän valvoo yöt ja nukkuu päivät.
Hän lähti emmekä enää jutelleet. No ehkä mä sit olin tää surkeus näissä treffeissä, mutta ei voe mitään.
Eihän tuollasta tilannetta voi ollakaan että värkit ei sovi yhteen liian ison kokoeron takia, kyllähän sieltä lapsikin mahtuu ulos. Olisitte vaan käyttäneet sitä liukkaria johonkin muuhun kuin r...nkkaukseen.
Ihmisissä kun on katsos vaihtelua, niin jos osuu yhteen pienivärkkinen nainen ja isovärkkinen mies, niin se on lähinnä kivuliasta. Koittakaa nyt tajuta, ettei se pelkkä iso molo tee autuaaksi siinä hommassa.
Jep ja ihmisten mieltymykset vaihtelee. Itellä on pienet paikat kyllä mutta mä myös rakastan kipua (musta se on just se juttu), niin ei haittaa yhtään jos on vähän isompi. Liian isoon en oo vielä törmännyt mutta enpä mä mitään mahtimunaa oo koskaan pannutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jäi mieleen treffit vuosikymmenten takaa. Käveltiin ilta kotikaupunkimme kulmilla kuten nuorisolla oli tapana. Myöhemmin illalla poika tahtoi saattaa minut kotiin. Nälkä vähän hiukoi kumpaakin. Olihan siinä nakkikioski ihan äärellä joten hyvältä näytti. Poika osti mehevän lihiksen nakeilla ja höysteillä, mutta vain itselleen. Minulla ei ollut rahaa mukana, kaverilla tukko seteleitä. Siinä sitten kävellä käpsyttelimme kotiani kohti toisen syödessä evästään ja minä sain katsella ja haistella ilmaiseksi. Perillä poika pyyhki suupieliään ja kysyi milloinkas taas tavataan, vaikutat niin mukavalta tytöltä. Sanaakaan sanomatta painelin suoraan kotiini.
Tyyppi sai minulta lempinimen kitupiikki, joka on voimassa vielä tänäkin päivänä. Myöhemmin kyseinen nuorimies alkoi talutella toista tyttöä ja he avioituivat. Tytöstä tuli siis kitupiikin vaimo joka sai minulta ja ystäviltäni muutamia säälipisteitä - sattuneesta syystä. ;)
Vähän tökerösti toki toimittu nuorelta mieheltä, mutta et voi yksien treffien perusteella tietää miten hän on rahaa käyttänyt avioliitossaan.
Fiksu mies tietää ettei kaikille onnenonkijoille kannata rahojaan syytää.
Kyllä surkeimmat treffit ovat olleet sellaiset missä kumppani ei vastaa ollenkaan kuvia. Tinderin aikakautena harmillisen yleistä...
t.M29
Paha sanoa kun en sarjadeittaile. Hyviä ollut kaikki 4 ja kahdesta päätynyt naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Surkeimmat treffini ovat aina olleet sellaiset, etten ole kelvannut naiselle koska olen ollut jännittynyt ja tehnyt virheitä, ei ole mennyt täydellisesti kuten jossain elokuvassa ja nainen on varmasti tällaisella palstalla sitten naureskellut omina surkeina treffeinään millainen ihmemies sekin oli.
Ai Macgyver? Sillä kyllä riittää naisia!
Siis miten ihmisillä voi mennä tunteisiin muiden treffit?
Vierailija kirjoitti:
Paha sanoa kun en sarjadeittaile. Hyviä ollut kaikki 4 ja kahdesta päätynyt naimisiin.
Ehkä sulla kävi hyvä tuuri vai tunsitko heidät ennestään?
Vierailija kirjoitti:
Aika kova suoritus! Itse käynyt noin 15 Tinder-treffillä eikä ole seurannut mitään suhdetta.
Pitää koittaa töissä kiinnostua jostain, on edes joku yhdistävä tekijä ja tietää edes jotain toisesta.
olin siis pykälää parempi, treffien päätteeksi mentiin kioskille ja käsi kädessä ostettiin höyrymakkarat ja lopuksi pyysin vielä kondomipaketin ja tyttö ei irroittanut otettaan joten tiesin että pesää saadaan illalla.
laskin luonnollisesti se paketin tyhjäksi eli annostelin siemennesteet viiteen eri kondoomiin ennenkuin tyttö lähti kotiiinsa, sainkin lisänimen annostelija
Vierailija kirjoitti:
Ehkä niillä menee, jotka tunnistaa itsensä…. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Koska ne on käyttäytyneet samalla tavalla ja kokee, että heille naureskellaan nyt.
1. Kömpelö kouriminen perseestä ensitreffeillä. Eivät todellakaan olleet mitkään tinder-treffit. Muutenkin sosiaalisesti todella jäykkä ja erikoinen tyyppi.
2. Toinen kamala treffikokemus oli tyypin kanssa, joka oli persujen kannattajan karikatyyri. Kuulin treffeillä, että oli ollut aikaisempana yönä mielenosoitusten takia putkassakin.. Kohteliaasti join kahvit hänen kanssaan.
Näitä huonoja kokemuksia on useampikin. Treffailu ei enää oikein ajatuksena houkuta.
N27
Vierailija kirjoitti:
1. Kömpelö kouriminen perseestä ensitreffeillä. Eivät todellakaan olleet mitkään tinder-treffit. Muutenkin sosiaalisesti todella jäykkä ja erikoinen tyyppi.
2. Toinen kamala treffikokemus oli tyypin kanssa, joka oli persujen kannattajan karikatyyri. Kuulin treffeillä, että oli ollut aikaisempana yönä mielenosoitusten takia putkassakin.. Kohteliaasti join kahvit hänen kanssaan.
Näitä huonoja kokemuksia on useampikin. Treffailu ei enää oikein ajatuksena houkuta.
N27
Lisättäköön vielä, että ensimmäinen tapahtui ihan julkisella paikalla. En sen takia kehdannut tehdä asiasta numeroa, mutta reaktiosta pystyi kyllä päättelemään ettei ollut toivottua.
Huvittaa just nyt eniten tää Alapeukuttaja, joka käy laittamassa EN TYKKÄÄ lähes kaikkiin kirjoituksiin.
Ihanan kiukkuista!
Ja suukkoja sulle, ken lienetkään!