Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset oli sun surkeimmat treffit?

Vierailija
01.12.2020 |

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.

Kommentit (2388)

Vierailija
1281/2388 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli ammattivalittaja, jota ärsytti ihan kaikki, satunnaisia ohikulkijoita myöten. Iältään kolkytviis ja jotenkin äitisuhteessa taisi olla pientä riippuvaisuutta havaittavissa. Ylettömän negatiivinen ihminen ja treffit päättyivät seksin vonkaamiseen. Hyppäsin taksiin ja tyyppi sai jäädä marisemaan itsekseen, ellei sitten päätynyt äitinsä luo haukkumaan minua. Hih!

Vierailija
1282/2388 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten ihmisillä voi mennä tunteisiin muiden treffit?

Mihin tää viesti liittyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/2388 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli puolet naisista on ollut lihavia vaikka kuvissa voisi olettaa toisin. Luuleeko naiset ettei se haittaa. Laittaisi sitten läskinsä kuviin eikä tuhlaisi toisen aikaa

Vierailija
1284/2388 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder treffit. Mies olikin ainakin 30 kiloa ylipainoinen kuin profiilikuvassaan, finninen naama, likaiset ja rasvaiset hiukset. Profiilikuvat oli otettu niin ettei lihavuutta näkynyt ja naama oli varmaan pakkeloitu jotenkin finnipuikoilla ym. Myös vaatteet oli reikäiset/kuluneet. Kohteliaisuudesta join kahvit ja totesin että en voi sietää valehtelijoita ja kehoitin olemaan tinderissä ym jatkossa rehellinen.

Ollaanko treffattu sama mies, Helsingissä? Sillä oli tinderissä jotain futiskuvia muutaman vuoden takaa. Ei tunnistanut samaksi ihmiseksi livenä.

Oonkohan mäkin tavannut tän? Kertoo harrastavansa futista, mutta vaikea kuvitella että jaksais juosta metriäkään. Kuvassa näytti ihan hyvältä mutta epäilin olikohan edes oma kuva.. Helsingissä tämäkin

Vierailija
1285/2388 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuin kahden 15v. poikani kanssa. Kerran sitten uskalsin tuoda tapaamani fiksun oloisen miehen meille kylään. Poika mulkoili miestä pahasti ja sanoi: "Kaikenlaisia hamppareita se meidän äiti kotiin raahailee". Tilanne oli perin kiusallinen ja mies näki parhaaksi poistua paikalta.

Ymmärsin kyllä poikaa joka halusi puolustaa äitiä omaa tonttia tungettelijoilta.

Edes minä, nuori aikuinen en käytä sanaa hamppari muusta kuin hampurilaisesta. Varmaan joku 15-vuotias käyttää sellaista sanaa.

Tuolle jollekin alemmalle, joka sanoi ettei nykyään ketään voi kutsua suoraan kotiin: ei ole voinut ikinä kutsua -__- se, että olet ollut tyhmä, ei tarkoita että se on ollut jotenkin maagisesti turvallista aiemmin.

Pientä täsmennystä vielä tuohon, että olin toki jo tavannut kyseisen miehen, käyty autoajelulla ja juteltu. Uskalsin siinä mielessä tuoda hänet kotiini. Mutta koska koti oli myös alaikäisen poikani koti, reaktio oli jopa odotettu. Ollaan me sille jälkeenpäin naurettukin. Mainittakoon, että teini on nykyään hyväkäytöksinen aikamies jolla on oma perhe.

Vierailija
1286/2388 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin treffeille fiksun oloisen miehen kanssa ja se raiskasi. Oltiin juteltu ja tavattukin aiemmin, oli siisti älykäs tyttären isä. Yllätti täysin, miten voikaan kusipäisyyden piilottaa niin täysin

Vierailija
1287/2388 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaajat hypätköön kaivoon kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ikää 36v ja en oo koskaan viel ollu treffeil, oon myös ollut 13v työttömänä eli tuskin tulee naiset musta koskaan kiinnostumaan. Olen ollut jokaisessa deittisivustossa mutta en ole löytänyt enkä saanut seuraa kertaakaan. Olen myös erittäin epäsosiaalinen ja mun itsetunto ja itsevarmuus on kummatkin tuhottu kiitos koulukiusaajien.

On muuten melko harvinaista, että hyvän itsetunnon omaava, itsevarma ihminen joutuu koulukiusatuksi.

Ymmärsinkö oikein, että koulukiusattu siis mielestäsi saa syyttää vain itseään?

Et, mutta ei vaan ole totta, että kiusaajat vievät itsetunnon ja itsevarmuuden - ne olivat jo valmiiksi huonot. Toki se ei kiusaamista oikeuta, mutta ei vääristellä tosiasioita.

Taidat olla entinen koulukiusaaja kun oot tietävinäsi noinkin hyvin? Mulla oli hyvä itsetunto siihen asti kun mua alettiin kiusata, koko peruskoulun ajan. Entinen, iloinen ja itsevarma, liikuntaa rakastava tyttö muuttui syömishäiriöiseksi viiltelijäksi. Myöhemmin myös päihteitä, koska kiusaaminen oli mun kohdalla sellaista, että myös rinnakkaisluokkalaiset kiusasi, eikä mulla ollu koulun ulkopuolella kun sisko, pikkuveli ja serkut ulkomailla.

Syömishäiriö on edelleen ja ikuiset arvet.

Kukas se tässä vääristelee tosiasioita?

Inhoan kaltaisiasi ihmisiä jotka puolustelee kiusaajia. Häpeä.

-Eri jolle vastasit

36v mies vastaa, mulla siis oli aika hyvä itsetunto ja itsevarmuus kunnes koulukiusaajat sai vedettyä kummatkin syvälle maanrakoon. En ole koskaan sen jälkeen uskaltanut mennä juttelemaan kellekkään. Mua kiusattiin peruskoulussa 9v ajan, armeijassa 9kk ajan ja amiksessa 2v ajan. Oonko mä joku helvetin yhteiskunnan sylkikuppi mihin kaikki saa purkaa oman huonon olonsa ja turhaituneisuutensa.

Ja 2009 mun isän kuoltua masennuin sen verran et joitusin lopettamaan työt, ja en ole sen jälkeen onnistunut saamaan töitä. CV täynnä aukkoja. En usko enää koskaan työllistyväni. Ja yksikään nainen ei rupee kattomaan miestä kuka on vuodesta toiseen työttömänä. On mulla merkonomin tutkinto mutta en ole sillä työllistynyt, valmistuin 2v sitten.

Ainut mikä mulle tuo lohtua hieman on metallimusiikki.

Ehkä sun pitäs ryhdistäytyä ja lakata olemasta kynnysmatto. Jotain sussa selkeesti on jos aina joudut silmätikuksi. T. Itsekin kiusattu

Vierailija
1288/2388 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuin kahden 15v. poikani kanssa. Kerran sitten uskalsin tuoda tapaamani fiksun oloisen miehen meille kylään. Poika mulkoili miestä pahasti ja sanoi: "Kaikenlaisia hamppareita se meidän äiti kotiin raahailee". Tilanne oli perin kiusallinen ja mies näki parhaaksi poistua paikalta.

Ymmärsin kyllä poikaa joka halusi puolustaa äitiä omaa tonttia tungettelijoilta.

Edes minä, nuori aikuinen en käytä sanaa hamppari muusta kuin hampurilaisesta. Varmaan joku 15-vuotias käyttää sellaista sanaa.

Tuolle jollekin alemmalle, joka sanoi ettei nykyään ketään voi kutsua suoraan kotiin: ei ole voinut ikinä kutsua -__- se, että olet ollut tyhmä, ei tarkoita että se on ollut jotenkin maagisesti turvallista aiemmin.

Pientä täsmennystä vielä tuohon, että olin toki jo tavannut kyseisen miehen, käyty autoajelulla ja juteltu. Uskalsin siinä mielessä tuoda hänet kotiini. Mutta koska koti oli myös alaikäisen poikani koti, reaktio oli jopa odotettu. Ollaan me sille jälkeenpäin naurettukin. Mainittakoon, että teini on nykyään hyväkäytöksinen aikamies jolla on oma perhe.<3

Siis nuori aikuinen on 18-28v. Sinulla jo aikamies lapsi jolla oma perhe?? Oho.

Vierailija
1289/2388 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pientä täsmennystä vielä tuohon, että olin toki jo tavannut kyseisen miehen, käyty autoajelulla ja juteltu. Uskalsin siinä mielessä tuoda hänet kotiini. Mutta koska koti oli myös alaikäisen poikani koti, reaktio oli jopa odotettu. Ollaan me sille jälkeenpäin naurettukin. Mainittakoon, että teini on nykyään hyväkäytöksinen aikamies jolla on oma perhe.<3

Hamppari on nimenomaan btw vanhemman väen käyttämä nimitys laitapuolen kulkijoista. Lapset ja nuoret kutsuvat hampurilaista hamppariksi.

Vierailija
1290/2388 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulle joku yllätys, että teinit kasvaa aikuisiksi ja saa omia lapsia?

Vierailija
1291/2388 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli puolet naisista on ollut lihavia vaikka kuvissa voisi olettaa toisin. Luuleeko naiset ettei se haittaa. Laittaisi sitten läskinsä kuviin eikä tuhlaisi toisen aikaa

Jos naisella ei ole selkeitä kroppakuvia profiilissa niin 100% varmuudella ylipainoa löytyy

Vierailija
1292/2388 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisella ei ole selkeitä kroppakuvia profiilissa niin 100% varmuudella ylipainoa löytyy

Selkeästi kuva, kokovartalokaan, ei takaa mitään. Voi olla filttereitä, imartelevia kuvakulmia, vanhoja kuvia ja jopa kuvia toisista ihmisistä. Sekä miehet että naiset huijaavat tällä saralla.

Videopuhelu ennen tapaamista, jos se pinta on teille tärkeintä.

Vierailija
1293/2388 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Itse olen ainakin jättänyt kroppakuvat pois siitä syystä, että se karsii osan karjamarkkinameinigillä naisia etsivistä ääliöistä. Enkä todellakaan edes lähetä niitä pyytäjille. Ei paljon kiinnosta tapailu miehen kanssa, jolle kumppanin etsiminen on kuin auton osto.

Vierailija
1294/2388 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmaalta yhden naisen kanssa treffeillä, hän kertoi heti että on ostanut mummonmökin maalta ja etsii remppataitoista miestä ;-)) Se oli siinä !

Vierailija
1295/2388 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"hän oli valehdellut pituutensa, oli nimittäin minua, 165cm pituista naista hiukan lyhyempi ja oli väittänyt pituudekseen 175cm."

Yllä ns. naisen logiikkaa.

Ehkä todellisuudessa näin:

Mies: 170 cm, kengän korko 3 cm, siis kengät jalassa näennäispituus 170 cm + 3 cm = 173 cm.

Nainen: 165 cm, kengän korko 10 cm, siis kengät jalassa näennäispituus 165 cm + 10 cm = 175 cm.

Koska tässä naisen kengät jalassa näennäispituus 175 cm > miehen kengät jalassa näennäispituus 173 cm, niin naisen logiikan mukaan "mies on minua lyhyempi", vaikka todellisuudessa tuo mies on 5 cm tätä naista pidempi.

Niitä naisia, jotka hyväksyvät minut sellaisena kuin olen, niin kunnioitan, muita naisia halveksin täysin avoimesti.

Vierailija
1296/2388 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hamppari on nimenomaan btw vanhemman väen käyttämä nimitys laitapuolen kulkijoista. Lapset ja nuoret kutsuvat hampurilaista hamppariksi.

Kevät toi kevät toi muurarin,

kevät toi, kevät toi maalarin,

kevät toi, kevät toi rakennukselle hanslankarin

ja rannoille hampparin.

Vierailija
1297/2388 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kun meninkin parkkipaikalle treffeille. Onneksi en noussut autosta. Näin treffikumppanin ja muistin ett ei jumalauta se on toi. Ei muuta kun vaihde päälle ja menoksi......

Vierailija
1298/2388 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivoava illallisseuralainen kirjoitti:

Neljännet treffit. Kutsuin miehen kotiini ja suunnittelin hänelle illallisen. Mies viipyi kolmisen tuntia ja käytti koko sen ajan haukkumiseeni. En saanut sanaa väliin, ja lopulta pelkäsin häntä, koska ääni koveni kovenemistaan, eikä hän näyttänyt rauhoittuvan ollenkaan. Mitään merkkejä tällaisesta ei ollut ollut aiemmilla treffeillä, ja olin vähän ehtinyt jo ihastua tyyppiin.

Homma lähti siitä, että hän ei kestänyt sitä, että asun vuokralla. Hän päätteli, että se tarkoittaa sitä, että olen köyhä. Tämän seurauksena hän olikin sitten varma, että tapailen häntä siksi, että hänellä on omistusasunto ja kuvittelen pääseväni sinne asumaan ilmaiseksi. Ja siitähän se sitten lähti. Hän keksi päässään koko ajan pidemmälle meneviä teorioita siitä, kuinka mätä ihminen olenkaan, ja välillä osa näistä teorioista sekoittui hänen edellisen tyttöystävänsä ominaisuuksiin.

Tilanne oli jotenkin aivan absurdi, minä siinä kokkasin hänelle ihanaa illallista, ja koko ruokailunkin ajan hän jatkoi raivoamista, kuinka paska ihminen olen. Olin käytännössä hiljaa koko sen kolme tuntia, koska en saanut sanaa väliin. Välillä yritin puolustella itseäni hieman, mutta se sai hänet vain raivostumaan lisää. Ihan niinkuin av-keskustelu, mutta livenä.

Mies oli aiemmin kertonut, että joutuu työpaikalla vähän väliä konflikteihin ihmisten kanssa, ja olin vähän ollut siitä huolissani, että mistäköhän mahtaa johtua. No, selvisi sitten.

Eipä nähty enää.

Heh, tuli mieleen omat kiusalliset treffit. Oltiin juteltu tinderissä melko pitkään, ihan sellaisia "haluatko lapsia"-tyyppisiä asioita myöten. Mies vaikutti mukavalta ja oli ystävieni mielestä komeakin. Omaan makuun ehkä liiankin plastiikkakirurgin tekemän näköinen. Mies tuli käymään luonani, oli myöhässä. Istui sohvalle ja totesi ettei ole nyt juuri töissä mutta omistaa osakkeita. Kerroin, että itselläni ei ole suoria osakkeita, vain indeksirahastoja. Mies ei koko loppuiltana päässyt yli tästä asiasta. Lisäksi asuntoni laminaatti oli kuulemma oudon värinen. Kun en lämmennyt, alkoi mies kertoa, kuinka on kovin suosittu tinderissä vähä kitkerän oloisena. Kun sovelias aika oli kulunut, vihjasin, että kello olisi jo paljon. Mies yritti suudella ja kun kieltäydyin, happamasti totesi, ettei moni olisi edes viitsinyt ajaa näin pitkää matkaa treffeille.

Vierailija
1299/2388 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ikää 36v ja en oo koskaan viel ollu treffeil, oon myös ollut 13v työttömänä eli tuskin tulee naiset musta koskaan kiinnostumaan. Olen ollut jokaisessa deittisivustossa mutta en ole löytänyt enkä saanut seuraa kertaakaan. Olen myös erittäin epäsosiaalinen ja mun itsetunto ja itsevarmuus on kummatkin tuhottu kiitos koulukiusaajien.

On muuten melko harvinaista, että hyvän itsetunnon omaava, itsevarma ihminen joutuu koulukiusatuksi.

Tökerö kommentti, koska puhumme lapsista, joiden itsevarmuus yms. on vasta kehittymässä.

Itsevarmuus yms. ei koskaan ole omaa ansiota. Mikäli sitä on, omat vanhemmat on tehneet hyvää työtä eikä ole sattunut liikaa ikäviä juttuja, vaikkapa niitä kiusaamiskokemuksia.

Entinen koulukiusattu olen siis itsekin, en vaan koskaan sano, että itsetuntoni on huono kiusaamisen vuoksi, koska syy kiusaamiseeni oli juuri se, että itsetuntoni oli surkea ja olin helppo uhri. Ei se siitä tietenkään hyväksyttävää tee.

Kiusaajalla on Suomessa vahvat oikeudet.

Vierailija
1300/2388 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap: lle kävi vain kurja mäihä. Eipä mies huumoria ymmärtänyt. Toisaalta, hyvä vain, ei tuommoista miestä ois jaksanut kauaa katella.

Ehkäpä ap oli se, joka ei ymmärtänyt huumoria ja naiselliseen tapaan otti heti nokkiinsa.

Miksi mä olisin ottanut nokkiini? En mä menettänyt yhtään mitään. Mulla oli oikein kiva ilta.

Ap

Ap oli "keskittynyt pelaamiseen". Jo siinä vaiheessa selväjärkinen mies ymmärtää että tämä ämmä ei ole normaaliälyinen.

Kerrotko mitä pahaa pelaamisessa on harrastuksena?

Sairaalloinen ylipaino, puutteellinen hygienia, haju, vajavaiset älynlahjat.

Se, että ajattelet pelaajien olevan typeriä, sairaalloisen ylipainoisia, pahalle haisevia ja etteivät he huolehdi hygieniasta, kertoo enemmän susta kuin pelaajista.

Ei, vaan nimenomaan juuri pelaajista.

Tästähän on itseasiassa tehty tutkimuksia maailma yliopistoissa ja on todettu keskimäärin pelaajien olevan keskimääräistä älykkäämpiä. Tunnen haisevia pelinörttejä, mutta enemmän tunnen menestyneitä, niin akateemisesti kuin taloudellisestikin, ihmisiä jotka pitävät pelaamisesta. Tämä foorumi tuskin kaipaa lähteitä, mutta etsivä löytää scholarista.

Terveisin itsekin pelaamista harrastava aviomies ja kahden lapsen isä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi