Apteekki ei suostunut myymään mulle neljää Nasolin-nenäsuihketta
Perheessä on 4 flunssaista ihmistä ja jokaiselle olisin ostanut oman.
Ei onnistunut!
Mielestäni yhteiskäyttöinen yksi ainoa suihke on ällö, vaikka tauti olis sama.
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli peruste?
Väärinkäytön riski. Myyvät yhdelle ihmiselle yhden suihkeen.
Mielestäni myös ikävää raahata kuumeiset köhivät ihmiset apteekkiin ostamaan kukin omaansa. Alaikäisten kohdalla minä maksisin silti.
Ap
Osta ne suihkeet eri apteekeista.
Monet käyttävät liikaa sumutteita, siksi rajoite.
Tietenkään ette käytä yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin paikkakunnilla on vain yksi apteekki ja seuraava on 20-30km:n päässä ja sielläkin voi olla vain yksi apteekki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin paikkakunnilla on vain yksi apteekki ja seuraava on 20-30km:n päässä ja sielläkin voi olla vain yksi apteekki.
Silloin voi sen suihkeen tilata verkkoapteekosta.
Ei sitä joka flunssassa tarvi. Tietenkään.
Hullua lapsille antaa niitä suihkeita.
Vierailija kirjoitti:
nenäkannu sata kertaa parempi
Jos nenä on täysin tukossa ei nenäkannua voi käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Hullua lapsille antaa niitä suihkeita.
Jos lapsi saa yöllä hengitettyä paremmin nenäsuihkeen avulla, niin en kyllä kieltäisi käyttämästä. Lapsille on omat versiot noista. Omasta kokemuksesta tiedän, että on huomattavasti miellyttävämpää aamulla herätä ilman, että huulet on suuhengityksen myötä niin kuivuneet, että menevät halki.
Itse olen saanut monta vastaavaa kertapakkauksin myytävää lääkettä sanomalla, että vien toisen mökille tai toiselle henkilölle. Lisäksi, miksi lapset pitäisi totuttaa Nasoliniin? Parempi olisi opetella kunnon niistämistekniikka. Jos on isommista lapsista kyse, he varmaan osannevat jo itse käydä apteekkiostoksillakin.
Olisit ottanut erimerkkisiä ne 3 muuta. Sillä tavalla olen onnistunut ostamaan mm. Panadolia, jossa suureksi ihmeekseni oli myös ostorajoitus. Tai sitten ostanut ne yksi kerralla ja maksanut erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Olisit ottanut erimerkkisiä ne 3 muuta. Sillä tavalla olen onnistunut ostamaan mm. Panadolia, jossa suureksi ihmeekseni oli myös ostorajoitus. Tai sitten ostanut ne yksi kerralla ja maksanut erikseen.
Siis samaa parasetamolia myydään useammalla ei kauppanimellä. Oletettavasti myös sitä, joka on Nasolinin tehoaine. Paljon helpompaa on ostaa ensin rajallinen määrä, kassan jälkeen palata hakemaan uusi satsi ja tulla uudestaan kassajonoon kuin lähteä seuraavaan apteekkiin.
Mulla takana yksi otrivin helvetti, ja en toivo kellekään, kestää aika pitkään että nenä toipuu. Ihan max 5 päivää ja joka nuhaan ei kannata. Itsellä cpap laite ja sen takia joskus joutuu kovassa räkätaudissa vähän aikaa käyttää. Ton kuurin jälkeen kannattaa suhautella muutama päivä kortisoonipitoisia nenäsuihkeita niin paranee limakalvot nopeammin. Nenäkannu + merisuola on mulle myös iso apu.
Suihkeen käyttö aiheuttaa helpostikin nenän pitkäaikaista tukkeutumista ja riippuvuutta suihkeista. Jos perheessä on yhtaikaa neljä nuhaista, niin tautihan on jo tarttunut kaikkiin, joten samaa suihketta voi käyttää, kunhan pyyhkii sen pinnan käytön jälkeen.
Oltiin vaimon kanssa samaan aikaan flunsassa. menin apteekkiin ostamaan meille Otrivin suihkeet. Asiakaspalvelija sai totaalisen paskahalvauksen kun otin hyllystä kaksi pakettia. naama punaisena ääntä korrottaen alkoi selittämään ettei saa ostaa kuin yhden pakkauksen. Katsoin häntä nokka räkää valuen, naama punaisena ja kähisin, että kumman vaihtoehdon hän haluaa? Että menen kotiin ja kerron vaimolle, että idiootti apteekissa ei myynyt nenäsumutetta, vai käynkö apteekin ulkopuolella kääntymässä ja tulen ostamaan toisen? Ymmärsi kerrasta. Kassa ei ihme kyllä kysynyt mitään, vaan myi kiltisti kaksi sumutetta kerralla.
Vierailija kirjoitti:
nenäkannu sata kertaa parempi
Nenäkannun käyttö aiheuttaa kovan päänsäryn, onkohan käytön tekniikassa vikaa?
Vierailija kirjoitti:
Suihkeen käyttö aiheuttaa helpostikin nenän pitkäaikaista tukkeutumista ja riippuvuutta suihkeista. Jos perheessä on yhtaikaa neljä nuhaista, niin tautihan on jo tarttunut kaikkiin, joten samaa suihketta voi käyttää, kunhan pyyhkii sen pinnan käytön jälkeen.
Minä käytän niin kauan kun lääkäreillä ei ole antaa muutakaan avaavaa suihketta.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen saanut monta vastaavaa kertapakkauksin myytävää lääkettä sanomalla, että vien toisen mökille tai toiselle henkilölle. Lisäksi, miksi lapset pitäisi totuttaa Nasoliniin? Parempi olisi opetella kunnon niistämistekniikka. Jos on isommista lapsista kyse, he varmaan osannevat jo itse käydä apteekkiostoksillakin.
Mulle ei myyty Kangasniemen apteekista Imodiumia kahta pakkausta. Olimme saaressa, keskellä ei mitään.
Totesin vain, että paskotaan sitten joukolla housuun😅
Lähin apteekki olisi ollut Joutsassa tai Mikkelissä ja älkää käskekö tilaamaan verkko apteekista.🤯
Näytin varmaan narkkarilta. T. Mummo 80 v.
Mikä oli peruste?