Millaiset oli sun surkeimmat treffit?
Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.
Kommentit (2388)
Kerran vein erään Tinder miehen ensitreffeille Pancho Villaan. Hän oli ensin ehdottanut kävelyä, mutta minä ehdotin, että mennään syömään ja mä voin tarjota. Mä siis kuvittelin, että se mies kuitenkin maksaisi itse omat safkansa, mutta niin vain minun piti maksaa. Ja kaiken lisäksi se mies tilasi itselleen burgerin ja ranskalaisia, mutta söi annoksesta vain puolet. Hän sanoi, ettei hänellä ole nälkä, kun hän söi ennen lähtöä munakkaan kotona. Mikä järki on syödä kotona ennen ravintolaan menoa???
Sitten kerran kävin ensitreffeillä nelikymppisen diplomi-insinööri miehen kanssa Via Tribunalissa (=artesaanipizzeriaketju). Kun oltiin syöty loppuun, mentiin kassalle yhtä matkaa mies minun edelläni. Tarjoilija kysyi häneltä, että maksetaanko samasta vai erikseen, jolloin mies kääntyi minuun päin ja kysyi: " haluatko sä maksaa molemmat vai maksetaanko erikseen?" . Vastasin, että maksetaan erikseen. Ja minä siis olen päivä työssä käyvä sairaanhoitaja, joten kyllä hän tiesi, että minulla ei ole rahaa millä mällätä. Ne loppulaskut olivat siis n. 30€/hlö.
Christiiina kirjoitti:
Kerran vein erään Tinder miehen ensitreffeille Pancho Villaan. Hän oli ensin ehdottanut kävelyä, mutta minä ehdotin, että mennään syömään ja mä voin tarjota. Mä siis kuvittelin, että se mies kuitenkin maksaisi itse omat safkansa, mutta niin vain minun piti maksaa. Ja kaiken lisäksi se mies tilasi itselleen burgerin ja ranskalaisia, mutta söi annoksesta vain puolet. Hän sanoi, ettei hänellä ole nälkä, kun hän söi ennen lähtöä munakkaan kotona. Mikä järki on syödä kotona ennen ravintolaan menoa???
Sitten kerran kävin ensitreffeillä nelikymppisen diplomi-insinööri miehen kanssa Via Tribunalissa (=artesaanipizzeriaketju). Kun oltiin syöty loppuun, mentiin kassalle yhtä matkaa mies minun edelläni. Tarjoilija kysyi häneltä, että maksetaanko samasta vai erikseen, jolloin mies kääntyi minuun päin ja kysyi: " haluatko sä maksaa molemmat vai maksetaanko erikseen?" . Vastasin, että maksetaan erikseen. Ja minä siis olen päivä työssä k
Ehdotit siis miehelle, että menette syömään ja sä voit tarjota. Sitten kovasti ihmettelet, että mies oletti sun maksavan. Kyllä on logiikkaa kerrakseen! Et taida olla ihan tästä maailmasta...
Vierailija kirjoitti:
Tapasin sattumalta ihan kivan oloisen naisen eräässä kahvilassa. Sovittiin treffit seuraavalle illalle pieneen ravintolaan jossa tarkoitus oli samalla jutella ja syödä. Kuten sitten tapahtuikin. Ennen kuin tarjoilja toi molemmille laskun esitti tämä treffikumppani että jos minä maksan sen illallisen laskun niin hän "kuittaa" sen illemmalla jos mentäisiin hänen asunnolleen... Samalla tarjoilja toi molemmille kuitenkin oman laskun kuten hän oli käsittänytkin ennen tilauksia. Minun lasku oli noin hieman alle 50€ ja daamin lasku hieman yli 50€. Minusta se että nainen "hinnoitteli" kuittauksensa noin viidenkympin hintaiseksi, sai minulle sellaisen stopin mistä myös sanoin hänelle suoraan. Eli sen että ensitapaamisella pano maksaa siis viisikymppiä! Nousin siitä ja menin kassalle jossa maksoin oman laskuni ja lähdin daamin jäädessä pöytään. Toisia treffejä ei ehditty sopia.
No 50 € on itse asiassa pilkkahinta. Perus tunnin kyyti maksaa normaalisti 150-250 €.
Joimme kahvit ja mies vaikutti ihan normaalilta,kunnes äkkiä siirtyi ihan viereeni ja kuiskasi korvaani "mennään vessaan, haluan sivellä saippuaa sun peppureikään ja upottaa mun sykkivän sinne".. vedin kahvit väärään kurkkuun ja aloin nauraa hysteerisenä,mies tuijotti vieressä loukkaantuneena. Kun ilmoitin nyt meneväni vessaan,YKSIN,mies poistui vihaisena.
tapasin hyvin viehättävän oloisen naisen Tinderin kautta, syötiin hyvin ja maksoin laskun ja jatkoja kysyessä tämä nirppanokka sanoi vain hei ja kiitti ruuasta!!!!!
Oli elokuu ja satoi kaatamalla. Naisella oli puukengät eli hollanikkaat ja valitti kun jalat läpimärät . Kuulemma tupakkakaan ei syttynyt sateessa. Mentiin Heseen jossa nainen huomasi pankkikortin unohtuneen kotiin. Maksoin hänen ruokansa ,Ruokailun jälkeen poltti tupakan ulkona (en itse polta mutta olin siinä seurana) ja ähkäisi sitten että pitää mennä paskalle. Minä taas "muistin" äkillisen menon ja tiemme erosivat. Lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Oli elokuu ja satoi kaatamalla. Naisella oli puukengät eli hollanikkaat ja valitti kun jalat läpimärät . Kuulemma tupakkakaan ei syttynyt sateessa. Mentiin Heseen jossa nainen huomasi pankkikortin unohtuneen kotiin. Maksoin hänen ruokansa ,Ruokailun jälkeen poltti tupakan ulkona (en itse polta mutta olin siinä seurana) ja ähkäisi sitten että pitää mennä paskalle. Minä taas "muistin" äkillisen menon ja tiemme erosivat. Lopullisesti.
Ihan järkyttävää! Miksi edes menit treffeille röökimuijan kanssa kun itse et tupakoi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tuli hakemaan minut kotoa kolisevalla amisautollaan, ja soittimesta kuului ripiitillä @junkmailin mä toivon tätä sulle, kuole kuole. Noh, yritin siinä kysellä kuulumisia ja pian jo kurvailtiinkin Teboilille. Mies osti itselleen kahvin ja meni pelaamaan pelikonetta. No kävin sitten myös hakemassa itselleni kahvin ja istuiduin pöytään odottamaan, josko häntä kiinnostaisi tulla tutustumaan. En halunnut toisille treffeille, koska mies ei puhunut käytännössä sanaakaan koko aikana. Jälkikäteen olen arvellut, että tätä miestä ehkä jännitti seurassani (taisin olla ylipukeutunut kiharoineni ja korkkareideni kanssa). Toki tämä mies itsekin käytti vähintään 10cm korkeita kenkiä mutta oli silti minua lyhyempi. Ja itse olen ilman korkkareita 161cm.
Miten se on mahdollista, että tuollaiset hyypiöt pääsee treffeille? Onko ne deittiprofiilit(ja ehkä viestintä) ulkoistettu jollekin
Valtaosa miehistä ei juuri osaa kirjoitella kauniisti tai älykkäästi, huumorilla. Olen monesti kertonut kaverilleni että vastaa näin.
Parhaillaan älykäs, molemminpuolinen tekstittelyflirtti on aivan parasta.
Elettiin 90-lukua ja minä 25-vuotiaana tapasin yökerhossa kivanoloisen miehen ja vaihdetiin puhelinnumeroita.
Sovittiin tällit ja että hän hakee minut ja ajetaan johonkin kivaan paikkaan kahville tai syömään. Ehdotin muutamaa ravintolaa, mutta mies kuitenkin ihan välttämättä halusi, että poikkeaisimme kaverinsa mökillä pikkukunnassa x. Hölmönä pääkaupunkilaisena en tajunnut, että matkaa mökkikuntaan on 160 kilometriä ja joo, oli tyhmänrohkeaa lähteä jonnekin mökille ekoilla treffeillä.
Ajomatka tuntui tosi pitkäpiimäiseltä, vaikka jutustelu sujuikin kohtalaisesti. Siellä mökillä olikin sitten useampia herran kavereita ja yhden kamuista puoliso, joka oli raskaana. Treffikumppani painui samantien kavereineen rantaan saunomaan ja grillaamaan ja minä jäin raskaana olevan naisen kanssa mökkiin. Meillä ei oikein ollut mitään puhuttavaa ja katsoimme vaitonaisina telkkaa yli puoleen yöhön, kunnes treffisankari tuli ilmoittamaan, että on kotiinlähdön aika. Jälleen toiset 160 kilsaa autossa, no pääsin kuitenkin turvallisesti kotiin ja tapaamiset jäi tähän.
Tutustuimme Tinderissä, keskustelu kulki loistavasti, witty stuff etc...ulkoisesti oikein viehättävä, verbaalinen nainen oli myyntitehtävissä, ja kaikista keskusteluista päätellen erittäin sosiaalinen ja muutenkin hyvää seuraa.
Noh, kun sitten tapasimme ihan teen merkeissä, hän oli livenä ulkoisesti juuri niin ihana kuin kuvissa, mutta...ensimmäisen 5 min aikana selvisi, ettei hän livenä saanut juuri sanaa suustaan - itse olin täysin vastuussa keskustelun etenemisestä kyselemässä hänen elämästään/toiveistaan ym. saaden yksisanaisia vastauksia asiaan kuin asiaan...huomasin sitten ehkä 15 min jälkeen ettei minkäänlaista, vastavuoroista keskustelua tämän ihmisen kanssa oikeasti tule.
Hän ei mm. kertaakaan kyennyt katsomaan silmiin keskustellessa, vaan katsoi minulle puhuessaan lähinnä kattoon/lattianrajaan. Kun sain vihdoin hätäpäissäni hätävalheena kerrottua, että itselle tuli akuutti tilanne teinin kanssa, ja lähdimme puolen tunnin jälkeen tahoillemme, niin kuinka ollakaan: kun olin juuri sanomassa että "ei meillä kuitenkaan taida olla yhteistä kemiaa*, hän ehti ensin ja totesi: *mulla oli tosi kivaa, koska nähdään uudelleen?"
Ja ei, ei tullut uusia treffejä ;)
M49, nyt onnellisessa parisuhteessa, thanks Tinder, eventually :)
Minullekin on käynyt niin, että en ole tiennyt olevani treffeillä! Lähdin aikuisena opiskelemaan uuteen ammattiin ja yksi toinen uusi opiskelija oli minua 15 vuotta vanhempi mies. Päädyimme juttelemaan lähinnä siksi, että muita juttukavereita oli aika huonosti, mutta hän oli kyllä muutrenkim ihan mukava tyyppi. Kävimme pari kertaa opiskelujen ulkopuolella kävelyillä niitä näitä höpötellen.
Mies paasasi päivittäin, miten kovasti hän halusi ex-vaimonsa takaisin. Hän kertoi, kuinka piiritti naista ja koitti maanitella tätä takaisin yhteen ja miten sydäntä särkevää oli saada pakit kerta toisensa jälkeen. Hän kyseli myös minun rakkauselämästäni, jolloin kerroin hänelle olevani aseksuaali. Parisuhdehistoriaa ei siis ollut eikä ollut tullossakaan. Minulla ei ollut minkäänlaista mielenkiintoa hypätä yhdenkään miehen kainaloon. Asia tuli loppujen lopuksi varsin moneen otteeseen puheeksi, mutta (hölmönä) uskoin hänen ymmärtäneen lopulta.
Kun koulukaverini vinkumista exänsä perään oli kestänyt jo jonkin aikaa, hän kutsui minut käymään luonaan. Alku sujui ihan normaalisti, hän esitteli kotiaan ja joimme kupit kahvia. Tämän jälkeen istahdimme sängylle (sohvaa ei ollut) ja mies katsoi minua riemukas kiilto silmissään tokaisten: "Joko me nyt alamme seurustelemaan?"
Katsoin häntä typertyneenä kysymerkit pääni päällä viuhtoen. Siihen hän sanoi: "Mehän olemme mies ja nainen, tottahan toki alamme seurustelemaan." Kerroin, että en ollut hänestä kiinnostunut kuin kaverina. Mies tuumasi siihen, että "no, seksiä voimme ainakin harrastaa silloin tällöin." Tässä kohtaa nousin ja ilmoitin lähteväni kotiin. Hänen piti heittää minut autolla (syrjässä kun asui) eikä hän ajaessaan maininnut enää mitään äskeisestä keskustelusta.
Kaveruus jatkui joten kuten normaalisti, sitten tuli korona ja koulunkäynti muuttui etäopiskeluksi. Hän laittoi minulle aina välillä viestejä kunnes lopulta tuli vuoden mittainen radiohiljaisuus ja miehen WhatsApp profiilikuvaksi vaihtui pienen vauvan kuva. Eli oli ilmeisesti kinunnut exänsä ottamaan takaisin ja hankkimaan lisää lapsia. Hänellä oli mm. tytär, joka oli minua vain 3 vuotta nuorempi. Sanomattakin selvää, etten vastannut enää miekkosen viesteihin. Meidän "kaveruutemme" kun perustui todellisuudessa siihen, että olin hänelle potentiaalinen panopuu mikäli ex ei olisi lämmennyt.
Vierailija kirjoitti:
tapasin hyvin viehättävän oloisen naisen Tinderin kautta, syötiin hyvin ja maksoin laskun ja jatkoja kysyessä tämä nirppanokka sanoi vain hei ja kiitti ruuasta!!!!!
Monet naiset eivät ymmärrä treffien tarkoitusta.
En ole monilla treffeillä ollut, että ei ole tarinoita.
Pöytä- ja käytöstavat kyllä ällöttää, esimerkiksi syödessä viedään veitsi suihkuun ja maiskutetaan.
ei osata nousta pöydästä ilman, että pöytäliina lähtee mukana.
Kertokaapa lisää kunnon treffiällötyksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni kävi niinpäin, että treffeille pyytänyt mies kertoi ihastuneensa töissä toiseen mieheen ja vuodatti tuntojaan, noin tunnin verran ennenkuin kehtasin lähteä.
Olen siis itse nainen.
Oujea!
Eipä mulla ole oikeastaan koskaan ollut mitään kauheita treffejä.
Kerran nainen olikin merkittävästi lihavampi kuin mitä hänen kuvansa antoivat ymmärtää, mikä oli toki pettymys, mutta loppujen lopuksi ihan mukavat treffit nekin olivat.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni kävi niinpäin, että treffeille pyytänyt mies kertoi ihastuneensa töissä toiseen mieheen ja vuodatti tuntojaan, noin tunnin verran ennenkuin kehtasin lähteä.
Tarttiko tämä kertoa? Olisi pidetty vain salaisuutenamme.
Vierailija kirjoitti:
Tapaamani poika tuli hakemaan minua autolla ,oli tarkoitus mennä lentokentän kahvilaan kahville.Huomasin,että auton jalkatilassa kieri olutpulloja.Kun hänen oli pakko pysäyttää auto muutaman sadan metrin päässä kotoani liikenteen takia,avasin ovan ja jäin pois kyydistä ja kävelin takaisin kotiini.
Olet varmaan edelleen sinkku🤣
keski sormi vähän märäksi ja kaffeet naamalleni