Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset oli sun surkeimmat treffit?

Vierailija
01.12.2020 |

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.

Kommentit (2388)

Vierailija
2301/2388 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tindertreffit. Haki autollansa, huomasin heti että pärstä 15 v anhempi, mitä profiilikuvassa. Matkalla kahville, ajoi omakotitalonsa ohi (kehuen taloa). Kahvilla selitti, että pitää tyynyn alla aina 30 000 euroa. Niitä autobisneksiä varten kuulemma (omansa oli ruosteinen mersu, mutta kuulemma vain lainassa hällä). Sitä kehua ja rahalla pätemistä koko ajan. Selvisi vielä, että oli exäni hyvä tuttu... Joo, ei kiitos. 

Tällaisten kertomusten jälkeen sitä ihmettelee aina ja poikkeuksetta, että mikä sitten on saanut a) tykkäämään Tinderissä -> match ja b) menemään treffeille. Kuvista on tykätty niin paljon, että jututkin ovat menneet paremmin läpi ja kuitenkin sitten tosielämä.. on mitä on? Valitettavasti vain jälleen kerran, tuntuu siltä, että syy miksi on yksinäisiä ihmisiä niin paljon on se, että naisille kelpaa vain "jännämiehet".

Vierailija
2302/2388 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tindertreffit. Haki autollansa, huomasin heti että pärstä 15 v anhempi, mitä profiilikuvassa. Matkalla kahville, ajoi omakotitalonsa ohi (kehuen taloa). Kahvilla selitti, että pitää tyynyn alla aina 30 000 euroa. Niitä autobisneksiä varten kuulemma (omansa oli ruosteinen mersu, mutta kuulemma vain lainassa hällä). Sitä kehua ja rahalla pätemistä koko ajan. Selvisi vielä, että oli exäni hyvä tuttu... Joo, ei kiitos. 

Tällaisten kertomusten jälkeen sitä ihmettelee aina ja poikkeuksetta, että mikä sitten on saanut a) tykkäämään Tinderissä -> match ja b) menemään treffeille. Kuvista on tykätty niin paljon, että jututkin ovat menneet paremmin läpi ja kuitenkin sitten tosielämä.. on mitä on? Valitettavasti vain jälleen kerran, tuntuu siltä, että syy miksi on yksinäisiä ihmisiä niin paljon on se, että naisille kelpaa vain "jännämiehet".

Kommentoit viestiä, jossa kuvataan huonosti käyttäytyvää, rahoillaan pätevää miestä siitä kulmasta, että kiitos ei tätä. Ja jotenkin onnistut lukemaan sen todisteena omalle kieroutuneelle maailmankuvallesi, jossa on jotain "jännämiehiä", joita naiset haluavat. Samassa aikaan täällä oikeassa elämässä me tavalliset naiset olemme ihan tavallisten miesten kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2303/2388 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ei haittaa vaikka mies on valehdellut jo alunalkaenkin väärällä profiili kuvalla, naisten vika kun ei kusettajista tykkää.

Juuh. 

Vierailija
2304/2388 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli hakemaan minut kotoa kolisevalla amisautollaan, ja soittimesta kuului ripiitillä @junkmailin mä toivon tätä sulle, kuole kuole. Noh, yritin siinä kysellä kuulumisia ja pian jo kurvailtiinkin Teboilille. Mies osti itselleen kahvin ja meni pelaamaan pelikonetta. No kävin sitten myös hakemassa itselleni kahvin ja istuiduin pöytään odottamaan, josko häntä kiinnostaisi tulla tutustumaan. En halunnut toisille treffeille, koska mies ei puhunut käytännössä sanaakaan koko aikana. Jälkikäteen olen arvellut, että tätä miestä ehkä jännitti seurassani (taisin olla ylipukeutunut kiharoineni ja korkkareideni kanssa). Toki tämä mies itsekin käytti vähintään 10cm korkeita kenkiä mutta oli silti minua lyhyempi. Ja itse olen ilman korkkareita 161cm.

Vierailija
2305/2388 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tykkää jännämiähet

Vierailija
2306/2388 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka halusi treffit paikalliseen bupiin joka oli niin kivasti lähellä. Kävi ilmi että se muuli että baarimikko on sen hyvä kaveri koska se jutteli. No akka juttelikin kuvittelen lomassa sen kanssa enemmän kuin mun. Liukenin paikalta vähin äänin.

Vierailija
2307/2388 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin exän kanssa treffeille ja se luuli, että palataan yhteen. Mentiin baariin ja menin röökille ja soitin vakipanolle, että oon tulossa. Puolen tunnin päästä oltiin jo panemassa. Ex lähetteli viestejä perään. Huh noita naisia.

Vierailija
2308/2388 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tuli hakemaan minut kotoa kolisevalla amisautollaan, ja soittimesta kuului ripiitillä @junkmailin mä toivon tätä sulle, kuole kuole. Noh, yritin siinä kysellä kuulumisia ja pian jo kurvailtiinkin Teboilille. Mies osti itselleen kahvin ja meni pelaamaan pelikonetta. No kävin sitten myös hakemassa itselleni kahvin ja istuiduin pöytään odottamaan, josko häntä kiinnostaisi tulla tutustumaan. En halunnut toisille treffeille, koska mies ei puhunut käytännössä sanaakaan koko aikana. Jälkikäteen olen arvellut, että tätä miestä ehkä jännitti seurassani (taisin olla ylipukeutunut kiharoineni ja korkkareideni kanssa). Toki tämä mies itsekin käytti vähintään 10cm korkeita kenkiä mutta oli silti minua lyhyempi. Ja itse olen ilman korkkareita 161cm.

Miten se on mahdollista, että tuollaiset hyypiöt pääsee treffeille? Onko ne deittiprofiilit(ja ehkä viestintä) ulkoistettu jollekin kaverille tai palveluntarjoalle ja sitä kautta toimii? Ihan mielenkiinnosta kyselen näin normimiehenä, ja tuollaisiin tapauksina verrattuna jopa supermiehenä, jolle on todella haastavaa päästä treffeille. Oletan, että ensikontakti tuli siis jossain deittipalvelussa.

Vierailija
2309/2388 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on mahdollista, että tuollaiset hyypiöt pääsee treffeille? Onko ne deittiprofiilit(ja ehkä viestintä) ulkoistettu jollekin

Nyt pitää mainita, että tästä on aikaa, eikä deittipalveluja ollut silloin tietääkseni olemassakaan. Olikohan mies saanut jostain numeroni ja laittoi vaan tekstarin että Lähdetkö ulos?. Olin nuori ja hölmö ja kaikkeen suostuvainen. Teki ehkä vaikutuksen, kun hän noin itsevarmasti meni heti asiaan, että Tulen hakemaan sinut treffeille huomenna uudella autollani klo 18. Niin ajattelin, että no miksipä ei. Laittauduin sitten viimeisen päälle ja laitoin kauniit vaatteet ylleni Saattoihan se koliseva amisromu olla hänelle toki uusi auto, mutta hieman hämmennyin koko tapauksesta. Moni mies edes yrittää tehdä vaikutuksen ensitreffeillä avaamalla vaikka oven tai tarjoamalla sen Teboilin kahvin tai soittamalla edes jotain muuta kuin kuole kuole -kappaletta, mutta ei. Laittoi kuitenkin ehkä 100 tekstaria myöhemmin, joissa kertoi halauavansa nähdä uudelleen ja myöhemmin olin paska ja vammainen sika hänen mielestään, kun en halunnut toisille treffeille.

Vierailija
2310/2388 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuhan sitä. Hyvät naurut ainakin jälkeenpäin.

Vierailija
2311/2388 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti olla jotkut ensitreffit. Tulin kotiin ja rupesin laittautumaan ja aloitin kasvonaamiolla. Sitten kävi niin että hanasta ei tullut vettä ollenkaan... en päässyt suihkuun enkä poistamaan naamiota... tunti ja monta kului... Mies soitteli aina välillä ja lopulta alkoi hermostua. En muista olisinko antanut todellakin osoitteeni mutta hän ilmestyi paikalle ja nähtyään minut haukkui pataluhaksi. Hänellä ei ollut sitten minkäänlaista ymmärrystä tämmöisestä tilanteesta - enpä ihmettelisi vaikka olisi luullut että tämmöinen on joku minun 'normaalitila'... Tätä tuskin voi unohtaa...

Vierailija
2312/2388 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein naisen ravintolaan syömään. Oli aivan eri näköinen kuin profiilissaan, haisi pahalta ja hikoili koko ajan. Sen jutut olivat tylsiä jaarituksia meikeistä ja koirista. 9 vuoden jälkeen hain eroa ja yhteishuoltajuutta. 

Kertoo millanen tarjonta täällä on.

Vierailija
2313/2388 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin miestä, jolla oli tapana piereskellä niin joulupöydässä vanhempieni edessä (ilmestyi paikalle vain muovikassi puolillaan bissejä) kuin sängyssäkin seksiä harrastaessa. Oli työtön/osa-aikainen ja alkoi vaan hengaa vuokrakämpässäni kun lähdin joka aamu töihin. Poltti luvatta sisällä ja dokaili päivät. Joudun maksamaan kaikki kauppa ja ravintolakäynnit tietenkin kun aina lompakko unohtu jonnekin. Kerran kun tilasi myös laskuuni itselleen iskender kebabin lähipitseriasta (ei kysynyt haluaisinko mä jotain, olis tullut kuljetusmaksukin halvemmaksi) ja kun avasi laatikon sai hullut raivarit kun oli hänen mielestään väärä kastike tms. ja soitti sinne ja haukkui ne ravintolan työntekijät järkyttävällä kielenkäytöllä. Osoitteeseeni ei enää ikinä toimitettu ruokaa sieltä paikasta. No, kerran jäin perjantaina työkavereiden kanssa after workille ja ilta venähti. Kun tulin huppelissa kotiini hän päätti jättää minut koska hänelle tuli joku trauma äidistään tai vastaavaa. Eipä kamalasti haitannut. Ihmettelen, että miten siedin tollasta käytöstä niinkään pitkään, varsinkin kun viikottain sain töissäkin treffikutsuja menestyneiltä ja komeilta miehiltä.

Vierailija
2314/2388 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videopelejä pelaava mies. Avasi oven ja jätti mut eteiseen riisumaan takkia ja kenkiä. Löysin istumasta sohvalta pleikkarin ohjain kädessä ja halusi jollain wiillä pelata tennistä. Kiroili jotenkin teinimäisesti ja ihan kun olisi ollut teinin huoneessa. Tarjosi kanaa ja riisiä, se kaasupakatun kanan haju vaan leijaili siellä koko treffien ajan ja mietin että "ei kehtaa lähteä, mutta ehkä kaikki seuraavat treffit muiden kanssa tuntuu paremmilta". No niin on tuntunut :D 

Vierailija
2315/2388 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka ei antanut eka iltana p..llua. Toisia ei tullut.

Vierailija
2316/2388 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli aikaa ennen Tindereitä,löysin miehen nelosen tekstiviesti-chatista ja pyysin kahville.  Lisäsin nopeasti meikkiä ja hajuvettä,ovelle ilmestyi heille haiseva rasvalettinen jätkä jonka nahkatakki oli suoraan 80luvulta ja liian tiukka. Mietin että voi v""u. Keitin kahvit ja  kundi paukutteli miun rintsikoiden olkaimia kun näkyi topin alta,sanoin että viitsisitkö lopettaa niin alkoi sitten pussailla miun korvaa! Ehdotin että mentäisiin röökille mutta oli sielläkin koko ajan perseessä kiinni. Onneksi kaveri soitti ovikelloa ja kundi  häippäisi samalla oven avauksella. Kaveri vaan ihmetteli että kukas se oli 😆

Vierailija
2317/2388 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vein naisen ravintolaan syömään. Oli aivan eri näköinen kuin profiilissaan, haisi pahalta ja hikoili koko ajan. Sen jutut olivat tylsiä jaarituksia meikeistä ja koirista. 9 vuoden jälkeen hain eroa ja yhteishuoltajuutta. 

Kertoo millanen tarjonta täällä on.

Menit sen kanssa naimisiin ja teit lapsia 😅

Vierailija
2318/2388 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin autolla reilut 100km treffeille. Mentiin syömään huoltoaseman baariin. Juteltiin kankeasti. Kierrettiin kylällä kilometrin lenkki. Nainen pelkäsi koko ajan, että joku näkee. 2 tunnin päästä nainen ehdotti, että lähtisin kotiin. Sanoin hänelle, että jos minun nyt jo pitää lähteä kotiin niin en enää häiritse. 10 km päässä hän soitti minulle. Seuraavana päivänä hänen äitinsä soitti minulle. Että sellaiset treffit.

Vierailija
2319/2388 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies luuli olevansa Jack Sparrow. Rastat,huivi päässä,huonot hampaat ,pieni suiro parta. Olkapäähän tatuoitu huonosti kyseinen hahmo. Kun mietimme mihin menisimme kahville pohti,missä voisi juoda maksamatta! Poimi maasta tupakannatsoja ja  laittoi muovipussiin,luulin ensin  että siivoaa niitä pois mutta keräsikin poltettavaksi!

Mentiin sitten mäkkäriin jossa otti kahvin ja minä  pirtelön sekä hampurilaisen,kesken syömiseni mies meni ulos röökille ja kusaisi siihen! Meni muutes ruokahalu.Viereisessä pöydässä oli vieläpä lapsiperhe ja yksi idi ootti muna esillä ikkunan takana :( Syötyäni ilmoitin miehelle ettei oikein maailmat meillä nyt kohdanneet,hyvää loppuelämää johon mies ihmetteli,eikö saa edes suikkaria. Siksi varmaan kusikin siihen ikkunan taa,luuli että tulen kiimaan heti kun kikkeli vedetään esiin.

Siis mitä ihmettä ton tyypin päässä on liikkunut? En usko, että noilla "viettelynlahjoilla" se on onnistunut saamaan mitään koskaan yhdeltäkään naiselta. Ei tokia treffejä, suikkareita eikä edes ilmaista kahvia. Miksi se lähtee sekoilemaan treffeille ja tuhlaamaan omaa ja toisen aikaa :D

Vierailija
2320/2388 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderdeitin tapasin yhdellä ostarilla kahvilassa. Mies puhui vain itsestään, ruokavaliosta, lihaksista ja treeenaamisesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi