Millaiset oli sun surkeimmat treffit?
Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.
Kommentit (2388)
Vierailija kirjoitti:
Tapasin sattumalta ihan kivan oloisen naisen eräässä kahvilassa. Sovittiin treffit seuraavalle illalle pieneen ravintolaan jossa tarkoitus oli samalla jutella ja syödä. Kuten sitten tapahtuikin. Ennen kuin tarjoilja toi molemmille laskun esitti tämä treffikumppani että jos minä maksan sen illallisen laskun niin hän "kuittaa" sen illemmalla jos mentäisiin hänen asunnolleen... Samalla tarjoilja toi molemmille kuitenkin oman laskun kuten hän oli käsittänytkin ennen tilauksia. Minun lasku oli noin hieman alle 50€ ja daamin lasku hieman yli 50€. Minusta se että nainen "hinnoitteli" kuittauksensa noin viidenkympin hintaiseksi, sai minulle sellaisen stopin mistä myös sanoin hänelle suoraan. Eli sen että ensitapaamisella pano maksaa siis viisikymppiä! Nousin siitä ja menin kassalle jossa maksoin oman laskuni ja lähdin daamin jäädessä pöytään. Toisia treffejä ei ehditty sopia.
Eiköhän tuo ollut lähinnä mauttoman vitsin muotoon puettu kutsu seksiin. Tuskinpa tosissaan tarkoitti olevansa myytävänä. Noh, en itsekään moista vitsiä suusta päästäisi kuin ehkä sellaiselle, jonka kanssa olen jo seksisuhteessa ja jonka huumorintaju olisi tiedossa. Mutta hiukan tiukalla on täällä ihmisten pipot välillä.
N53
Mies tuli treffeille armeijapuvussa (olisiko sitten ollut iltalomilla, en muista) ja selitti ainoastaan armeijajuttujaan. Vähän väliä huusi - Hymy pyllyyn! ja sitten jatkoi armeijajuttujaan.
Witty stuff, eventually, howdy ma'am, osaan englishiä hey...
Luultavasti moni mies pitää treffejä minun kanssani tosi huonoina. Kohtelin monia miehiä jäisesti. Tästä on jo tosi paljon aikaa. Eräskin mies soitti treffien jälkeen ja kysyi, tapasimmeko me. En enää treffaile, mutta jos vielä joskus niin teen, niin aion olla ystävällinen ja kannustava.
Vähän menee ohi aiheen sillä kerron MELKEIN treffeistä. Tapasin Hingessä kivan oloisen tyypin, jonka kanssa juttu luisti viestein koko illan ajan. Seuraavana päivänä soiteltiinkin jo ja mietin miten helppoa tämän tyypin kanssa oli jutella ja miten kiva että juttelu oli jopa syvällistä, olematta kiusallista yhtään. No, sovimme treffit viikon päähän ja samana päivänä kun piti tavata, tämä herra pamautti aivan puskista kysymyksen että olenko saanut paljonkin munaa viimeaikoina ja jos olen niin keneltä. Olin ihan että WTF, mikä tapahtuu?? Miksi mennä laukomaan jotain noin typerää aivan puskista. Vastasin että miksi hän tuollaista kyselee, niin sanoi että ihan kiinnostuksesta, haluu tietää kuinka aktiivinen s*ksielämä mulla on. Peruin treffit ja estin tyypin.
N37
Mies haisi todella pahalta,maakellarilta ja kissankuselta ja röökiltä. Join kohteliaasti kahvit ja keksin syyn poistua.
Kävin treffeillä kauniin naisen kanssa, syötiin, juotiin ja minä maksoin kaiken. Mutta sitten ei naitukaan kun nainen ei ymmärtänyt antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän menee ohi aiheen sillä kerron MELKEIN treffeistä. Tapasin Hingessä kivan oloisen tyypin, jonka kanssa juttu luisti viestein koko illan ajan. Seuraavana päivänä soiteltiinkin jo ja mietin miten helppoa tämän tyypin kanssa oli jutella ja miten kiva että juttelu oli jopa syvällistä, olematta kiusallista yhtään. No, sovimme treffit viikon päähän ja samana päivänä kun piti tavata, tämä herra pamautti aivan puskista kysymyksen että olenko saanut paljonkin munaa viimeaikoina ja jos olen niin keneltä. Olin ihan että WTF, mikä tapahtuu?? Miksi mennä laukomaan jotain noin typerää aivan puskista. Vastasin että miksi hän tuollaista kyselee, niin sanoi että ihan kiinnostuksesta, haluu tietää kuinka aktiivinen s*ksielämä mulla on. Peruin treffit ja estin tyypin.
N37
Miten jengi (lue: miehet) kehtaa kirjoitella näin törppöjä? Kaikista viesteistä tyypin nimineen ja kuvineen saa kuvakaappaukset, ja sana leviää. Haluavat ottaa tämän riskin? Siis mt-potilaitahan nuo ovat.
Oharit. Olin varannut pöydän naisen ehdottamasta ravintolasta ja odottelin siinä edustalla. Kukaan ei tullut, mutta joku tyttöporukka kävi kävi kadun vastakkaisella puolella naureslkelemassa että tuossa tuo hölmö seisoskelee. Tai siltä ainakin vaikutti ettei porukka sattumalta siellä ollut.
Kyselin vielä parilla viestillä perään , mutta mitään ei kuulunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin sattumalta ihan kivan oloisen naisen eräässä kahvilassa. Sovittiin treffit seuraavalle illalle pieneen ravintolaan jossa tarkoitus oli samalla jutella ja syödä. Kuten sitten tapahtuikin. Ennen kuin tarjoilja toi molemmille laskun esitti tämä treffikumppani että jos minä maksan sen illallisen laskun niin hän "kuittaa" sen illemmalla jos mentäisiin hänen asunnolleen... Samalla tarjoilja toi molemmille kuitenkin oman laskun kuten hän oli käsittänytkin ennen tilauksia. Minun lasku oli noin hieman alle 50€ ja daamin lasku hieman yli 50€. Minusta se että nainen "hinnoitteli" kuittauksensa noin viidenkympin hintaiseksi, sai minulle sellaisen stopin mistä myös sanoin hänelle suoraan. Eli sen että ensitapaamisella pano maksaa siis viisikymppiä! Nousin siitä ja menin kassalle jossa maksoin oman laskuni ja lähdin daamin jäädessä pöytää
Kyllä minä olisin lähtenyt panemaan, ei tuo nyt niin kallista olisi ollut. Jos vaikka olisit saanut useamman panon.
Vierailija kirjoitti:
Mies tuli treffeille armeijapuvussa (olisiko sitten ollut iltalomilla, en muista) ja selitti ainoastaan armeijajuttujaan. Vähän väliä huusi - Hymy pyllyyn! ja sitten jatkoi armeijajuttujaan.
"Hymy pyllyyn!" on myös armeijajuttu.
Mies hyökkäsi suutelemaan 5min siitä kun oli tavattu ja kun torjuin suudelman,alkoi laulaa täysillä Jope Ruonansuun "menkkakränkkää".
Jätin laulamaan ja lähdin. Luuli vissiin että vessaan, kun puolen tunnin päästä tuli viesti että onko hattivatti jumissa pildessä vai maha kipeä. Ihme
pervo jolla joku menkka-pakkomielle.
Monesti musta tuntuu että noi miehet heittäytyy tahallaan hulluiksi kun huomaavat ettei natsaa:D
Ehkä toinen oli niin mykistynyt nähdessään sut livenä = ihastui ihan heti.
niin voi käydä - itselleni kävi niin.
Juurikin tämä. Tämän virheen olen kerran mennyt tekemään. Juttelin miehen kanssa varmaan pari viikkoa ennen näkemistä. Vaikutti tosi kivalta tyypiltä. Sydän emojia läheteltiin toisillemme ja joka päivä hyvät yöt ja kauheeta söpöilyä puolin ja toisin (typerää, mutta olin aika nuori). Sitten kun nähdään, niin mies osoittautuu kauheeks k*sipääks ja puhui vaan itsestään olematta yhtään kiinnostunut minusta. Oli karmea pettymys mutta erittäin opettavainen kokemus. Joten suosittelen ehdottomasti tosi pian näkemään, ettei ehdi muodostaan vääränlaista kuvaa toisesta!
Kommentoin siis 168 kirjoittajan kommenttiin
t. 2377
Menin syömään opiskelukaverin kanssa 50v sitten.Poika oli superkaunis ja kaikki tuijottivat häntä.Hän puolestaan "esitteli" itseään katsoen herkeämättä ympärilleen, joten keskustelusta ei tullut mitään.Söin nopeasti ja lähdin kotiin,hän tuskin jäi ilman seuraa kuin hetkeksi...
Mies oli sekä krapulassa että aineissa. Jos noin kävisi nyt, lähtisin paikalta heti, mutta tuolloin jäin ja tarjosinpa vielä teenkin, koska mies oli kadottanut lompakkonsa edellisenä iltana.
Monilla huonoilla treffeillä olen ollut, ja siinä sivussa oppinut pitämään puoleni ja alkanut kohdella itseäni paremmin. Vuosi sitten Tinderistä löytyi kultakimpale, josta jo ekojen treffien alusta tiesin, että hänessä on jotain erityistä.
mitä