Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset oli sun surkeimmat treffit?

Vierailija
01.12.2020 |

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.

Kommentit (2431)

Vierailija
2381/2431 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäonnistuneimmat treffit, joita ei tullut oman typeryyteni vuoksi. Elettiin lankapuhelinaikaa ja olin poikamies. Kävin lähikippolassa muutamalla ja tulin yömyöhällä kämpille. Kaipasin ihan vaan juttuseuraa, joten soitin johonkin keskustelunumeroon. Siellä oli arviolta ikäiseni nainen ja keskusteluhan lähti heti kulkemaan. Ajattelin, että en kerro ihan totuutta elämäntilanteestani, ettei hän kiinnostu liikaa. Kerroin nk. muunneltua totuutta, eli valehtelin (hävettää!!!). Noh siinähän kävi niin, että myös minäpä kiinnostuinkin hänestä, vaikka minulla ei edes ollut haku päällä. Hän ehdotti tapaamista, mutta hävetti niiiiiin paljon, että keksin jonkin tekosyyesteen. Voi minua typerystä!

 

Myöhemmin treffit ovat menneet pääasiassa hienosti ja juttujakin on syntynyt. Sellaisia ihmisiä välttelen, jotka puhuvat muista (vaikkapa existään) oikein rumasti. Tai jonkun fyysisen vajavuuden vuoksi. 

Vierailija
2382/2431 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tavannut baarissa fiksunnäköisen miehen edellisenä iltana. Sovittiin treffit seuraavalle iltaa.       Tuli ihan umpikännissä ja menin niin lukkoon, että päästin hänet sisälle. Kaatui sohvalle makaamaan ja kusi housuun🙈 Oli työ saada se velttona makaava märkähousu asunnosta pois.                         Samalla ymmärsin, että miksi käytti semmoista mustaa hautajaistyyppistä takkia. Peitti ongelmaansa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2383/2431 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kutsui minut 150km päähän eräälle käpykylälle. Syötiin huoltoaseman baarissa ja kumpikin maksoi itse, nainen halusi niin, ok. Sitten käveltiin kylällä. Juttu ei luistanut kovin rennosti. Hän sanoi, että on vähän epäluuloinen miesten suhteen. No juteltiin siinä tunti, kämpilleen hän ei halunnut päästää. Sitten hän sanoi, että voisin jo lähteä. No minä sanoin, että jos minä nyt lähden kotiin, niin en häiritse sinua enää koskaan. Lähdin ajamaan kotiin, hän soitti, en vastannut. Seuraavana päivänä hänen äitinsä soitti, että minun pitäisi olla ymmärtäväinen, hän pelkää miehiä. No sanoin muorille, että kyllä se varmaan on parempi, että en enää tapaa tytärtäsi.

Vierailija
2384/2431 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on kerran pyydetty deiteille ja lähdinhän mä kattomaan, että mitä se on, kun en ole ennen ollut. 

Laitoin vähän nätimpää kretonkia päälle ja punasin huulet ja olin ihastuttava. Deitti vei mut syömään. Ruoka oli niin hyvää, että innolla söin ja fiilistelin. Jälkkäriksi otin irish coffeen, vaikken ollut juonut viinejä ruuan kanssa. < tämä aiheutti deitissä ihmetystä. Minen tykkää viineistä ja olut täyttää ruuan kanssa, niin juon mieluusti vettä.

Anyway, tarjoiduin maksamaan, vähintään omat ruokani. Siitä tuo selkeesti närkästyi ja siihen näpäytti, että "tää nyt oli jo toinen loukkaus, älä tee enää uudelleen." Ihan äimänä, että TOINEN?? ja miten kukaan voi loukkaantua, jos tarjoutuu maksamaan.. ja uhkailiko se mua?

Se ruokailu yms oli ollut ihan hauska, keskustelu oli sujunut yms. Nyt vaan tuli outo tumma pilvi päälle. Mä en oikein uskaltanut sanoa mitään... hän ehdotti pientä iltakävelyä rantaa pitkin ja sitten voisi piipahtaa viinillä. Hmm.. ok.

viinibaareistakin aina saa olutta tai viskiä tms. Kuten nytkin tilasin pienen pullo oluen. Siitä sain nenän nyrpistystä. Parin juoman jälkeen tuo kysyikin, että miksi nätti ja pieni nainen juo jotain kaljaa? Kalja haisee kammalalta, eikä hän nyt voi mitenkään antaa sellaiselle iltapusua saati harrastaa seksiä... :D Btw, hän myös poltti pikkusikareita! Nehän ei haise?

Pyysin tilinumeroa, että maksan kaiken takaisin. Ei suostunut, olkoot hänen oppirahansa! Sitten mä ripitin sen, ettei mitään pusua ollut tulossa tai seksiä vielä piiitkiin aioihin, kun mä tarviin tunteen ja sitä ei ollut näkyvissä  Toisekseen mä en tuhkakuppeja nuole koskaan.

Lähdin ja lopun iltaa ja yötä se lähetteli haukkumisviestejä "frigidijuntille". En blockannut, antaa nyt purkaa tuntojaan.. Kyllähän ne viestit loppu ja hän oli poistanut mut kaikista seuraavana päivänä. Ei tullut ikävä. Muutaman kuukauden päästä se raoitti blockiaan ja lähetti mulle kuvan jostain naisesta. "laatu nainen" viestillä. :D

Vierailija
2385/2431 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein ikävimpiä ensitreffejä ovat ne, joissa olen joutunut kuuntelemaan erotilityksiä exästä. Se ei vaan kuulu ekoille treffeille, mitä kaikkea epäoikeudenmukaista on joutunut kokemaan exän taholta. Yksiltä treffeiltä olen poistunut tuntien treffikumppanini exän varmasti paremmin kuin treffikumppanini. Ja treffikumppanini taas ei ollut lainkaan kiinnostunut minusta. Vain exästään.

Vierailija
2386/2431 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein ikävimpiä ensitreffejä ovat ne, joissa olen joutunut kuuntelemaan erotilityksiä exästä. Se ei vaan kuulu ekoille treffeille, mitä kaikkea epäoikeudenmukaista on joutunut kokemaan exän taholta. Yksiltä treffeiltä olen poistunut tuntien treffikumppanini exän varmasti paremmin kuin treffikumppanini. Ja treffikumppanini taas ei ollut lainkaan kiinnostunut minusta. Vain exästään.

"Toivottavasti Jarilla menee ny paremmin." 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2387/2431 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin kännissä etten muista 

Vierailija
2388/2431 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies avasi oven Adidaksen nappiverkkarit ja "en ole gynekologi mutta voin vilkaista"paita  yllään,olisi heti pitänyt kääntyä kannoilla. Tarjosi energiajuoman ja kysyi sitten hämmentyneen oloisena,että ai olisiko pitänyt kahvia olla? Ei  16v vaikka siltä kuulostaakin vaan 46v. Juotiin siinä sitten Batteryt ja koetettin keksiä puhuttavaa. Äkkiä mies nousi ryminällä ylös kiersi pöydän ympäri ja alkoi nuolla suutani. Kyllä,nuolla kuin joku koira.  Siinä vaiheessa tuli kiire keksi syy jolla poistua ja äkkiä! Myöhemmin tuli vielä tekstaria että "oot kaunis,harmi kun pillu jäi maistamatta"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2389/2431 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin lehti-ilmoitukseen,jätkät asui samassa kaupungissa onneksi. Menin sinne ja oven avasi kalpea,huonoryhtinen kuvatus liian kireissä verkkareissa.  Ei puhunut mitään,tuijotti vain outo  hymy kasvoilla. Join kahvit ja häivyin.

Vierailija
2390/2431 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menimme elokiviin,mies oli ostanut liput ja valinnut elokuvan. No oli jotain järkyttävää muka taiteellista pehmopornoa jossa oli Tom Cruise. Halusin vaan häipyä ja mietin miten sanon kohteliaasti miehelle jälkeepäin,että elokuva oli täyttä kuraa. No ei tarvinnut miettiä sitä kun näytöksen loputtua mies  halusi vaan suudella. Mentiin sen luo ja sain elämäni huonointa,hätäistä seksiä sohvalla. Tämän jälkeen mies avasi meille oluet,keitti nuudeleita  ja pyyteli jäämään yöksi mutta läksin kissanpentuun vedoten.

 

En pidä oluesta ja enkä huonoista pikapanoista,joten ei tavattu toiste,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2391/2431 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies  tarjosi pahaa pikakahvia mukeista joissa luki "His/Hers",en kysynyt mitään vaikka mieli teki ja tilasi salaa itselleen rullakebabin,sitten ihmetteli että ai olisiko sullakin ollut nälkä ja hätääntyi kun ilmoitin lähteväni kotiini syömään, Eteisessä vielä tunki ne kebabinmakuiset huulet huulilleni ja puristeli perseestä niin että mustelmat jäi.

Ja oli kovin yllättynyt,kun ei tullut toisia treffejä.

Vierailija
2392/2431 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tää ketju menee joillain niin tunteisiin?

Koska ovat itse just niitä joiden treffit eivät johda koskaan toisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2393/2431 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä ap itse tuumisi, jos deitti sanoisi että ihan vaan huvikseen lähti seuraksi kun ei ollut muutakaan tekemistä.

Tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus.

Ap

Joku sinua älykkäämpi osaisi miettiä sitäkin että kumpikos tuossa se tyhmempi osapuoli oli.

Sinuthan estettiin koska rupesit selvästikin veetuilemaan kesken treffien, eikä siksi että partneri olisi luullut sinun olevan homo tms. 

Vierailija
2394/2431 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan käynyt treffeillä. Tapasin ekan poikaystävän, kun olin 14 ja seurusteltiin 1,5 vuotta heti ekan diskokohtaamisen jälkeen. Toinen poikaystävä löytyi teatterikerhosta lukion ekalla viikolla. Ei meilläkään mitään treffejä ollut vaan suoraan alettiin seurustelemaan. Saman pojan kanssa muutettiin yhdessä ekaan yhteiseen asuntoon, kun lähdin opiskelemaan lukion jälkeen. Kolme vuotta asuttiin yhdessä ja erottiin. Nykyisen mieheni tapasin ravintolassa/yökerhossa v. 1998 ja silloinkin seurustelu alkoi heti. Itse asiassa hän muutti minun luokseni, kun oli tunnettu 4 vkoa. Ei olla tähän päivään mennessä käyty treffeillä. 3 yhteistä lasta. Pitäisi varmaan alkaa käydä, että saisi kokemuksia.

Tämä on ihan hiton hauska ketju, mutta tällaiset lässytykset pilaa sen. Jos kysytään surkeimmista treffeistä niin miksi ketään kiinnostaisi se, että sinä et ole koskaan edes käynyt treffeillä? Jos aloituksessa kysytään suosikkisieniruokaa niin en minäkään mene sinne avautumaan kuinka inhoan sieniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2395/2431 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä. Yks ei tullut paikalle. Laitoin viestiä ja sanoin olisit voinut kertoa et tule. Vastasi oli kyllä, mutta en etsinyt häntä.

Olin laittanut keltaisen paidan päälle, profiilissa tuore kuva, yritin soittaa. Hän on tavoittelemisen arvoinen. Ei ollut. 

Toinen oli väärinkäsitys. Odotin ystävääni ja hänen nimensä on Marja. Tuli mua yli 10 v nuirempi, komea myös, kysyi multa Marja. Sanoin joo ja mies teki melkeän ripityksen en saisi valehdella niin paljoa, meistä ei tuu mitään. Jatkoi minun ulkonäöstä, olen lihava jne ja en tiedä mitä tapahtui, aloin itkemään. Mies alkoi puolustelemaan kyllä jonkun pitää sanoa mulle suoraan kun olen päästänyt tähän pisteeseen. Tässä vaiheessa mun Marja tuli. Vieressä oli myös poke ja Marja yritti kysellä mitä on tapahtunut. Tää treffisankari oli lähdössä pois ja Marja veti hänet ja kysyi mitä tapahtui. 
Poke alkoi sättimään ja sanoi kenellekään ei näin puhuta ja sanoi tänne ei ole tulemista.

Ystäväni Marja haukkui tämän kunnolla ja luult siihen tuli treffimarja, joka lähti karkuun, kun kuuli mitä oli tapahtunut.


Sitten on näitä, jotka empii ja onneksi peruuttaa viime tipassa. Yksikin tyyppi lähetti kerran mp rahapyynnön 20 e.

En reagoinut mitenkään ja parin min päästä tyyppi lauttoi viestiä voinko lainaa rahaa, jotta pääsee tulemaan.

Vierailija
2396/2431 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi viedä minut syömään tiettyyn paikkaan, oli vähän liian kallis minulle.

Mies kertoi hän maksaa. Mentiin ja tilasin halvimman salaatin ja join vettä. Laskun aika, kun tuli, mies sanoi lasku puoliksi.  Kun tarjoilija toi kummallekin oman, hän alkoi sättimään loppulasku puoliksi. Mulla oli oman laskun verran köteistä, annoin ne ja sanoin heippa

Vierailija
2397/2431 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mies halusi tavata  R-kioskilla,moikkasi ja siirtyi sitten pelaamaan. Kun koetin jutella sihisi  kuin käärme (hysss). Katsoin sitä puoli tuntia,sanoin meneväni  tupakalle ja häivyin . Parin tunnin päästä tuli ihmettelevä viesti että mihin katosin.

Ja toinen mies taas tuli avaamaan oven munasillaan, ihmetteli kovin kun pakitin vauhdilla takaisin  hissiin.

Mulle on käynyt samalla tavalla.

Mies pyysi noudan hänet kotoa, syy oli joku outo, ei löydä muuten.

Soitin alhaalla summeria ja kuvittelen tulee alas, ei tapahtunut mitään. Soitin uudestaan, menin ovelle, oli pelkkä hihaton paita päällä ja sanoi jotain tätä tulin hakemaan.

Laitoin tästä kyselyn tänne ja kysyin kuka nainen lämpenee tälle. Ei kukaan

Vierailija
2398/2431 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasin lehti-ilmoitukseen,jätkät asui samassa kaupungissa onneksi. Menin sinne ja oven avasi kalpea,huonoryhtinen kuvatus liian kireissä verkkareissa.  Ei puhunut mitään,tuijotti vain outo  hymy kasvoilla. Join kahvit ja häivyin.

Tää oli niin eleettömän hauska kuvaus, että nauroin.😂

Vierailija
2399/2431 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus sellaisen miehen kanssa joka luuli olevansa rokkitähti lähdettiin kotia.

Sitten alkoi duunaamaan niin en oikeasti tiennyt oliko mitään siellä :)

Täh?

Vierailija
2400/2431 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä. Yks ei tullut paikalle. Laitoin viestiä ja sanoin olisit voinut kertoa et tule. Vastasi oli kyllä, mutta en etsinyt häntä.

Olin laittanut keltaisen paidan päälle, profiilissa tuore kuva, yritin soittaa. Hän on tavoittelemisen arvoinen. Ei ollut. 

Toinen oli väärinkäsitys. Odotin ystävääni ja hänen nimensä on Marja. Tuli mua yli 10 v nuirempi, komea myös, kysyi multa Marja. Sanoin joo ja mies teki melkeän ripityksen en saisi valehdella niin paljoa, meistä ei tuu mitään. Jatkoi minun ulkonäöstä, olen lihava jne ja en tiedä mitä tapahtui, aloin itkemään. Mies alkoi puolustelemaan kyllä jonkun pitää sanoa mulle suoraan kun olen päästänyt tähän pisteeseen. Tässä vaiheessa mun Marja tuli. Vieressä oli myös poke ja Marja yritti kysellä mitä on tapahtunut. Tää treffisankari oli lähdössä pois ja Marja veti hänet ja kysyi mitä tapahtui. 
Poke alkoi sättimään ja sanoi kenellekään ei näin puhuta ja sanoi tänne ei ole tulemista.

Ystäväni Marja haukkui tämän kunnolla ja luult siihen tuli treffimarja, joka lähti karkuun, kun kuuli mitä oli tapahtunut.


Sitten on näitä, jotka empii ja onneksi peruuttaa viime tipassa. Yksikin tyyppi lähetti kerran mp rahapyynnön 20 e.

En reagoinut mitenkään ja parin min päästä tyyppi lauttoi viestiä voinko lainaa rahaa, jotta pääsee tulemaan.

Tajusiko joku muu tästä sanaakaan? Minä en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi