Millaiset oli sun surkeimmat treffit?
Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.
Kommentit (2388)
Olin tavannut baarissa fiksunnäköisen miehen edellisenä iltana. Sovittiin treffit seuraavalle iltaa. Tuli ihan umpikännissä ja menin niin lukkoon, että päästin hänet sisälle. Kaatui sohvalle makaamaan ja kusi housuun🙈 Oli työ saada se velttona makaava märkähousu asunnosta pois. Samalla ymmärsin, että miksi käytti semmoista mustaa hautajaistyyppistä takkia. Peitti ongelmaansa...
Nainen kutsui minut 150km päähän eräälle käpykylälle. Syötiin huoltoaseman baarissa ja kumpikin maksoi itse, nainen halusi niin, ok. Sitten käveltiin kylällä. Juttu ei luistanut kovin rennosti. Hän sanoi, että on vähän epäluuloinen miesten suhteen. No juteltiin siinä tunti, kämpilleen hän ei halunnut päästää. Sitten hän sanoi, että voisin jo lähteä. No minä sanoin, että jos minä nyt lähden kotiin, niin en häiritse sinua enää koskaan. Lähdin ajamaan kotiin, hän soitti, en vastannut. Seuraavana päivänä hänen äitinsä soitti, että minun pitäisi olla ymmärtäväinen, hän pelkää miehiä. No sanoin muorille, että kyllä se varmaan on parempi, että en enää tapaa tytärtäsi.
Mut on kerran pyydetty deiteille ja lähdinhän mä kattomaan, että mitä se on, kun en ole ennen ollut.
Laitoin vähän nätimpää kretonkia päälle ja punasin huulet ja olin ihastuttava. Deitti vei mut syömään. Ruoka oli niin hyvää, että innolla söin ja fiilistelin. Jälkkäriksi otin irish coffeen, vaikken ollut juonut viinejä ruuan kanssa. < tämä aiheutti deitissä ihmetystä. Minen tykkää viineistä ja olut täyttää ruuan kanssa, niin juon mieluusti vettä.
Anyway, tarjoiduin maksamaan, vähintään omat ruokani. Siitä tuo selkeesti närkästyi ja siihen näpäytti, että "tää nyt oli jo toinen loukkaus, älä tee enää uudelleen." Ihan äimänä, että TOINEN?? ja miten kukaan voi loukkaantua, jos tarjoutuu maksamaan.. ja uhkailiko se mua?
Se ruokailu yms oli ollut ihan hauska, keskustelu oli sujunut yms. Nyt vaan tuli outo tumma pilvi päälle. Mä en oikein uskaltanut sanoa mitään... hän ehdotti pientä iltakävelyä rantaa pitkin ja sitten voisi piipahtaa viinillä. Hmm.. ok.
viinibaareistakin aina saa olutta tai viskiä tms. Kuten nytkin tilasin pienen pullo oluen. Siitä sain nenän nyrpistystä. Parin juoman jälkeen tuo kysyikin, että miksi nätti ja pieni nainen juo jotain kaljaa? Kalja haisee kammalalta, eikä hän nyt voi mitenkään antaa sellaiselle iltapusua saati harrastaa seksiä... :D Btw, hän myös poltti pikkusikareita! Nehän ei haise?
Pyysin tilinumeroa, että maksan kaiken takaisin. Ei suostunut, olkoot hänen oppirahansa! Sitten mä ripitin sen, ettei mitään pusua ollut tulossa tai seksiä vielä piiitkiin aioihin, kun mä tarviin tunteen ja sitä ei ollut näkyvissä Toisekseen mä en tuhkakuppeja nuole koskaan.
Lähdin ja lopun iltaa ja yötä se lähetteli haukkumisviestejä "frigidijuntille". En blockannut, antaa nyt purkaa tuntojaan.. Kyllähän ne viestit loppu ja hän oli poistanut mut kaikista seuraavana päivänä. Ei tullut ikävä. Muutaman kuukauden päästä se raoitti blockiaan ja lähetti mulle kuvan jostain naisesta. "laatu nainen" viestillä. :D
Kaikkein ikävimpiä ensitreffejä ovat ne, joissa olen joutunut kuuntelemaan erotilityksiä exästä. Se ei vaan kuulu ekoille treffeille, mitä kaikkea epäoikeudenmukaista on joutunut kokemaan exän taholta. Yksiltä treffeiltä olen poistunut tuntien treffikumppanini exän varmasti paremmin kuin treffikumppanini. Ja treffikumppanini taas ei ollut lainkaan kiinnostunut minusta. Vain exästään.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein ikävimpiä ensitreffejä ovat ne, joissa olen joutunut kuuntelemaan erotilityksiä exästä. Se ei vaan kuulu ekoille treffeille, mitä kaikkea epäoikeudenmukaista on joutunut kokemaan exän taholta. Yksiltä treffeiltä olen poistunut tuntien treffikumppanini exän varmasti paremmin kuin treffikumppanini. Ja treffikumppanini taas ei ollut lainkaan kiinnostunut minusta. Vain exästään.
"Toivottavasti Jarilla menee ny paremmin."
Olin niin kännissä etten muista
Mies avasi oven Adidaksen nappiverkkarit ja "en ole gynekologi mutta voin vilkaista"paita yllään,olisi heti pitänyt kääntyä kannoilla. Tarjosi energiajuoman ja kysyi sitten hämmentyneen oloisena,että ai olisiko pitänyt kahvia olla? Ei 16v vaikka siltä kuulostaakin vaan 46v. Juotiin siinä sitten Batteryt ja koetettin keksiä puhuttavaa. Äkkiä mies nousi ryminällä ylös kiersi pöydän ympäri ja alkoi nuolla suutani. Kyllä,nuolla kuin joku koira. Siinä vaiheessa tuli kiire keksi syy jolla poistua ja äkkiä! Myöhemmin tuli vielä tekstaria että "oot kaunis,harmi kun pillu jäi maistamatta"
Epäonnistuneimmat treffit, joita ei tullut oman typeryyteni vuoksi. Elettiin lankapuhelinaikaa ja olin poikamies. Kävin lähikippolassa muutamalla ja tulin yömyöhällä kämpille. Kaipasin ihan vaan juttuseuraa, joten soitin johonkin keskustelunumeroon. Siellä oli arviolta ikäiseni nainen ja keskusteluhan lähti heti kulkemaan. Ajattelin, että en kerro ihan totuutta elämäntilanteestani, ettei hän kiinnostu liikaa. Kerroin nk. muunneltua totuutta, eli valehtelin (hävettää!!!). Noh siinähän kävi niin, että myös minäpä kiinnostuinkin hänestä, vaikka minulla ei edes ollut haku päällä. Hän ehdotti tapaamista, mutta hävetti niiiiiin paljon, että keksin jonkin tekosyyesteen. Voi minua typerystä!
Myöhemmin treffit ovat menneet pääasiassa hienosti ja juttujakin on syntynyt. Sellaisia ihmisiä välttelen, jotka puhuvat muista (vaikkapa existään) oikein rumasti. Tai jonkun fyysisen vajavuuden vuoksi.