Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset oli sun surkeimmat treffit?

Vierailija
01.12.2020 |

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.

Kommentit (2388)

Vierailija
2321/2388 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saapui Tinder-treffeille. Väitti profiilissa olevansa 183 cm mutta oli pikemminkin 170cm ja hyvin ruipelo. Päätin, että kusetuksesta huolimatta annetaan mahdollisuus. En saanut sanaa sanotuksi kun mies yltyi jo kesken ensimmäisen lauseeni kehumaan minua vuolaasti "olet upea tyyppi, niin positiivinen ja innokas" (en todellakaan ollut vaan ujo, varovainen ja sisäänpäinkääntynyt yrmy) ja muisti lisätä  joka lauseeseen "vau olen samaa mieltä!!". Hänestä paistoi epätoivo. Huomasi ettei hän ollut kiinnostunut minusta ihmisenä.

Mies paljastui elämäntapatyöttömäksi kela-elätiksi jolla ei ollut aikomustakaan työllistyä tai opiskella. Mielenkiintona aseet ja ammuskelu. Tälläkin hetkellä väittää Tinderissä olevansa sotilas, malli. Milloin mikäkin, näyttelijä... Pituuskin jo kasvanut 185 cm. 

Vierailija
2322/2388 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi deitti haukkui minut huo raksi kun en antanut ekoilla treffeillä... Toinen ilmoitti ettei mun pesää tartte, saa sitä muualtakin. Eipä tullu kummankaan kanssa toisia treffejä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2323/2388 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies halusi tavata  R-kioskilla,moikkasi ja siirtyi sitten pelaamaan. Kun koetin jutella sihisi  kuin käärme (hysss). Katsoin sitä puoli tuntia,sanoin meneväni  tupakalle ja häivyin . Parin tunnin päästä tuli ihmettelevä viesti että mihin katosin.

Ja toinen mies taas tuli avaamaan oven munasillaan, ihmetteli kovin kun pakitin vauhdilla takaisin  hissiin.

Vierailija
2324/2388 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli tosi ok näköinen kuvissa (saletisti vanhoja) tai otettu ennen päihdeputkea. 

Puhe oli kahvista, saapui treffeille umpikännissä, hais vanhalle viinalle, reppu täynnä kaljaa ja naama siistimättä. Kovaan ääneen huus ja rehvasteli känniörvellysjuttujaan ym. 

Pakenin paikalta. Ei tullut toista tapaamista. 

Vierailija
2325/2388 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoituksen mukaan sosiaalinen, elämäniloinen ja huumorintajuinen nainen istui koko illan mua vastapäätä naama peruslukemilla. Pari kertaa ynähti kun kysyin jotain ja yritin saada keskustelua aikaiseksi. Lopulta poistui paikalta selvästi kiihtyneenä. Seuraavana aamuna kl 7 tuli viesti "milloin lähetään taas treffeille?"

Vierailija
2326/2388 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki luettu, lisää kokemuksia

Vierailija
2327/2388 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hieman nuhainen. Hengitin nenän kautta ja yhtäkkiä sieraimesta pullahti sellanen räkäilmakupla. Mies oli just jotain mulle puhumassa ja sana jäi kesken. Siinä tietysti sopersin että hiton nuha ja kaivoin nenäliinan laukusta. Ei olisi pitänytkään lähteä nyhaisena treffeille. Jutusta ei tullut mitään.

Vierailija
2328/2388 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnelma oli kuin poliisikuulustelussa. Nainen kyseli melkein agressiiviseen sävyyn miksi minulla ei vielä ole lapsia, miksi erosin aiemmasta pitkästä suhteestani, miksi olen ollut useita vuosia sinkku, olenko mahdollisesti homo yms yms. Heti treffien päätyttyä, samalla kun kävelin autolleni kahvilasta, poistin hänet tinder mätseistä ja estin whatsapissa. En halua enää koskaan olla missään tekemisissä tuon psykopaatin kanssa. 

Sama eukko on itse asiassa antanut mulle uudestaan tykkäyksen tinderissä hiljattain (nämä treffit oli siis reilu vuosi sitten). Säälin sitä miestä joka hänen kelkkaansa lähtee. 

Vierailija
2329/2388 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämähän on valaisevaa luettavaa. Onneksi en ole enää sinkku enkä ketään etsimässä muutenkaan.

Vierailija
2330/2388 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tuli tapaamiseen kännissä ja kysy mikä mun nimi olikaan  sanoin anne sitten seuraava kysymys irtooka tänää persettä.

Vierailija
2331/2388 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin ravintolassa. Mies tilasi jotain kuorruttetua parsaa tms en enää muista kunnolla mutta sen muistan, kun kysyin onko hyvää ja vastaus oli " PAS KAA!" Ja sitten tuli hirveät tarinat korkeasta kolestrolista ja isästään joka oli melkein kuollut nuorena sydäriin. Siinä söin pitsaa ja olin tosi vaivaantunut

Vierailija
2332/2388 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset mitkä oli sovittu taksijonossa tavatun ihmisen kanssa neljän aikaan aamuyöstä. Kun seuraavana päivänä tavattiin viestittelyjen jälkeen brunssilla oli pakko todeta että henkilö ei ollut läheskään niin viehättävä kuin yöllä oli tuntunut Itse asiassa hän oli aikalailla kaikkea paitsi viehättävä ja tunnelma oli äärimmäisen vaivaannuttava. 

Kun brunssi oli syöty maailmanennätysvauhtia tuli tietysti kysymys että lähdetäänkö hänen luokseen kahville.. Siinä vaiheessa kiitin seurasta ja sanoin että eiköhän tämä ollut tässä. 

Vierailija
2333/2388 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin hyväs piri pömpyläs naarast narraamaan ja tää perkeleen akka otti asiakseen kysyy duuni hommia no siihen sanoin et mikäs luulet olevas peace of shit ja vetäsin sumpin naamaan.

Vierailija
2334/2388 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen puhui ja puhui. Tehtävänäni oli toistella toisinaan "joo".

Vierailija
2335/2388 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi jankutti että tulisin hänen luokseen katsomaan leffaa ja juomaan kahvia,ei tartte pelätä mitään. Kompromissina tavattiin hänen kotitalonsa pihassa. Tuli pinkit rantasandaalit jaloissa rasvainen ponnari heiluen ja kainalossa termospullo,tunnelma oli tosi vaivaantunut ja juotuani kahvit kertismukista kiitin ja lähdin.

Toinen halusi kirppikselle  ja haukkui kaiken siellä,takamus oli iso ja keinui kuin naisella mustissa pillifarkuissa,tuijotin sitä järkyttyneenä kirppiksen ahtailla käytävillä.

Ja yhdellä oli hakanaula tatuoituna poskeen sekä paidassa teksti "f""ck you",järkytyin niin että keksin syyn poistua heti.

Vierailija
2336/2388 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli päällä ruskea/oranssisävyinen pitkä villatakki,jonka helmassa lilaa tekokarvaa. Olen vähän sellainen hippi ja mies myös kuvaili itseään boheemiksi rennoksi rastapääksi. No mies saapui sitten paikalle humalassa, punaisissa nahkahoususuissa ja Che Guaveran kuvalla varustetussa t-paidassa, vaati minua ottamaan itsestään kuvia kun polttaa uuden tatuointinsa kanssa (palava savuke peukalossa) ja meuhkasi miten typerää on kahviloissa suomessa ei saa enää polttaa,koetti suudella korvaani ja lopulta halusi ostaa villatakkini.

Vierailija
2337/2388 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se moukka osittautui psykopaatiksi, moukaksi, persuksi ja "känisijäksi", jotka kaikki ovatkin saman asian eri ilmentymiä. Vonkasipa tuo imbeselli poskeenottoakin. HYI :( Ja maksatti pullansa.

Vierailija
2338/2388 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaana bussilla perjantaina läheiseen kaupunkiin 50 km:n päähän bussilla. Oli paikanpäällä aika kaamea ilmestys. Valkokuvassa näytti ihan O.K.:lta. Join bissen ja kokiksen. Oli h.lvetin kuuma. Bussilla takaisin omaan pikkukaupunkiin. Kaveri oli linja-autoasemalla vastassa ja iltakin oli vasta nuori.

Vierailija
2339/2388 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin sattumalta ihan kivan oloisen naisen eräässä kahvilassa.  Sovittiin treffit seuraavalle illalle pieneen ravintolaan jossa tarkoitus oli samalla jutella ja syödä. Kuten sitten tapahtuikin.   Ennen kuin tarjoilja toi molemmille laskun esitti tämä treffikumppani että jos minä maksan sen illallisen laskun niin hän "kuittaa" sen illemmalla jos mentäisiin hänen asunnolleen...  Samalla tarjoilja toi molemmille kuitenkin oman laskun kuten hän oli käsittänytkin ennen tilauksia.      Minun lasku oli noin hieman alle 50€ ja daamin lasku hieman yli 50€.  Minusta se että nainen "hinnoitteli" kuittauksensa noin viidenkympin hintaiseksi, sai minulle sellaisen stopin mistä myös sanoin hänelle suoraan.  Eli sen että ensitapaamisella pano maksaa siis viisikymppiä!   Nousin siitä ja menin kassalle jossa maksoin oman laskuni ja lähdin daamin jäädessä pöytään.  Toisia treffejä ei ehditty sopia. 

Vierailija
2340/2388 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää treffikokemuksis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä