Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan maksanut vahingossa perusteettomia laskuja?

Vierailija
15.07.2022 |

Pystytkö tarkasti seuraamaan nettipankin laskutuksen oikeellisuutta?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua myöntää 😂.

Vierailija
2/32 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin kerran laskun mutta unohdin laittaa viitenumeron. Siitä tuli sitten muistutus että lasku maksamatta.

Maksoin muistutuksen. Sen jälkeen hoksasin että "jaa minusta kyllä maksoin tämän laskun". Nopea tarkistus ja kappas vaan, olin jo tosiaan sen maksanut mutta ilman viitenumeroa.

Asia saatiin hoidettua ja rahat palautettiin tuosta toisesta maksusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan mielelläni pari euroa lisää paperilaskusta, jotta pystyn tarkasti seuraamaan asioita. Kaikki laskut on mapitettu ja niihin on merkattu, milloin ne on maksettu.

Pidän kontrollista.

Vierailija
4/32 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheellisiä maksuja työkseni selvitelleenä täytyy ihmetellä, kun ihmiset saattavat maksaa tuhansienkin eurojen maksuja kahteen kertaan. Täytyy olla pinkka kunnossa.

5/32 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus vahingossa maksanut saman sähkölaskun kaksi kertaa. Itse en huomannut mitään. Vasta kun rahat palautettiin tililleni automaattisesti, sain tietää virheestä.

Tästä on jo kymmenisen vuotta. En tiedä onko vieläkin sellainen systeemi, että ylimääräiset maksut palautetaan automaattisesti.

Vierailija
6/32 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan mielelläni pari euroa lisää paperilaskusta, jotta pystyn tarkasti seuraamaan asioita. Kaikki laskut on mapitettu ja niihin on merkattu, milloin ne on maksettu.

Pidän kontrollista.

Mulla on oikein välilehdet eri maksunsaajille. Kaikki tietenkin kronologisessa järjestyksessä. Sopimukset ehtoineen myös samassa mapissa.

Vierailija
7/32 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan ole maksanut. Haloo!!!

Vierailija
8/32 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki laskut tulee paperisina. Paljon selkeämpää siten hoitaa asioita ja näkee laskutusperusteen. Kaikki jää muistiin.

Vierailija
9/32 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas palstalla rahantarkkoja talousammattilaisia! Miksette voisi vaan yksinkertaisesti hyväksyä kaikkia teille tulevia laskuja nettipankissa?

Vierailija
10/32 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö yhtään, millaisia laskutusyrityksiä yritykset saa? Niitä tulee varmasti myös yksityisille henkilöille. Osa voi johtua inhimillisestä virheestä.

Vierailija
11/32 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne laskut nettipankissaki, ja näkeehän sieltä mitä menee ja mihin, ei ole pakko laittaa automaattisesti maksuun.

Turha paperia  säilyttää.

Vierailija
12/32 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin kerran maksaa verot t. Kaisa

Vierailija
13/32 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku oikein tarkasti tsekkaisi kaikki laskunsa, niin varmasti löytäisi jotain outoa.

Vierailija
14/32 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Olen joskus vahingossa maksanut saman sähkölaskun kaksi kertaa. Itse en huomannut mitään. Vasta kun rahat palautettiin tililleni automaattisesti, sain tietää virheestä.

Tästä on jo kymmenisen vuotta. En tiedä onko vieläkin sellainen systeemi, että ylimääräiset maksut palautetaan automaattisesti.

On.

En siis koskaan maksele aiheettomia laskuja, joskus saattaa mennä suoraveloituksena joku lasku ja sitten olen maksanut vielä erikseen sen, sitten hokannut. Mutta yleisesti ottaen olen todella tarkka siinä että mitä maksan ja kenelle.

Vierailija
15/32 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän kontrollista.

Tuolloin mapittaessa näkee automaattisesti edellisen laskutussumman, johon verrata.

Vierailija
16/32 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö yhtään, millaisia laskutusyrityksiä yritykset saa? Niitä tulee varmasti myös yksityisille henkilöille. Osa voi johtua inhimillisestä virheestä.

Firmoissa on laskutusperusteet ja hyväksyntäperiaatteet. Ne tietysti saattaa vuotaa, mutta yksityinen henkilö on oman tarkkaavaisuutensa varassa.

Vierailija
17/32 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa farmoja, ettei teitä kusetta.

Nimimerkillä kokemusta on.

Vierailija
18/32 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netit voi kaatua, saattaa olla järkevää ottaa paperille. Nettiin luottaminen on sitä ja tätä?

Vierailija
19/32 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netin pystyy tuhoamaan, mutta paperia ei.

Vierailija
20/32 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netit voi kaatua, saattaa olla järkevää ottaa paperille. Nettiin luottaminen on sitä ja tätä?

Siellä netissähän ne rahatkin on eikä paperilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi