Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naistenpäivä: millä tavalla sinua on tänään huomioitu?

Vierailija
08.03.2014 |

Noniin, eli onko miehesi huomioinut jotenkin erityisesti tai esimerkiksi vanha herra kaupassa avannut oven ja toivottanut hyvää naistenpäivää? :)

Hyvää naistenpäivää tytöt ja naiset!

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 09:46"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 09:36"]

Ei mitenkään, enkä mitään kaipaakaan. Olen nainen myös vuoden muina päivinä ja tärkeintä on, että olemassaoloni muistetaan ympäri vuoden.

[/quote]

Just. Nää on näitä "olen äiti joka päivä, en kaipaa huomiota äitienpäivänä ja jokainen päivä on syntymäpäiväni, en välitä, vaikka en saa syntymäpäivälahjaa ja joulut on teennäisiä, koska koko elämäni on joulua, minulle ei tarvi joululahjoja laittaa " :DD

[/quote]

En ole äiti, mutta joulua tai synttäreitä en vietä, koska ei kiinnosta ja joulu varsinkin on pelkkää kaupallisuuden juhlaa. Häiritseekö se sua jotenkin?

On teennäistä muistaa yhtenä päivänä vuodessa, jos muina päivinä ei huomioi mitenkään.

Vierailija
2/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 20:50"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 09:46"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 09:36"]

Ei mitenkään, enkä mitään kaipaakaan. Olen nainen myös vuoden muina päivinä ja tärkeintä on, että olemassaoloni muistetaan ympäri vuoden.

[/quote]

Just. Nää on näitä "olen äiti joka päivä, en kaipaa huomiota äitienpäivänä ja jokainen päivä on syntymäpäiväni, en välitä, vaikka en saa syntymäpäivälahjaa ja joulut on teennäisiä, koska koko elämäni on joulua, minulle ei tarvi joululahjoja laittaa " :DD

[/quote]

En ole äiti, mutta joulua tai synttäreitä en vietä, koska ei kiinnosta ja joulu varsinkin on pelkkää kaupallisuuden juhlaa. Häiritseekö se sua jotenkin?

On teennäistä muistaa yhtenä päivänä vuodessa, jos muina päivinä ei huomioi mitenkään.

[/quote]

Niin ja mä tosiaan saatan antaa miehelle tai kaverille lahjan muuten vain tai vaikka tarjota kahvilassa, ei minkään juhlapäivän varjolla. Olit siis melko oikeassa viestisi kanssa, mä en todellakaan edes halua joulu- tai synttärilahjoja. Ympäri vuoden muistaminen on paljon aidompaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa naistenpäivänä mitään erityishuomiota, prinsessakohtelua tai muuta vastaavaa. Mua naistenpäivä pikemminkin muistuttaa niistä huonompiosaisista naisista jossain kaukana. Tosin yleensä en edes muista koko päivää.

Vierailija
4/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 11:06"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 09:55"]

Laittakaapa muuten samalla tiedoksi, miten te muistitte miestänne kansainvälisenä miestenpäivänä. Siis 19.11. ;)

[/quote] :-D Kylläpä olikin tullut alapeukkuja. En usko, että yksikään näistä naisista miestenpäivää juhlii. En minäkään.

[/quote]

Mua ei kiinnosta naistenpäivän vietto tai muistamiset tippaakaan, mutta alapeukun tuo kommentti saisi multa siksi, ettei aihe liity mitenkään tähän ketjuun, joten se on turhaa saivartelua. Tosin siinä on myös pointtinsa, joten jätän peukuttamatta. Onhan se meinaan aika hupaisaa, että halutaan itselle kukkia ja aamiaista sänkyyn jos ei itse tehdä vastavuoroisesti mitään.

Vierailija
5/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykääpiöt googlettakaa kansainvälinen naistenpäivä ja etsikää tietoa. Ei ole tarkoituskaan muistaa naisia millään ruusuilla, vaan päivää on vietetty yli sata vuotta kansainvälisesti ja lähinnä poliittisessa mielessä.

Vierailija
6/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tasa-arvoinen suhteessa, ja minua kohdellaan hyvin vuoden jokaikinen päivä. Juhlat muuttuvat vuosien varrella. Mietitään esim joulua, ja sitä miten sen viettäminen on muuttunut vuosien saatossa. Minulle henk koht naistenpäivä on päivä jolloin olen nainen jota kohdellaan vanhojen tapojen mukaisesti, eli siis antifeminismin päivä ;)

Vierailija
7/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin mitenkään. Asun syrjäseudulla ja olen vakavasti sairastuneen mieheni omaishoitaja. Lapset asuvat jo muualla. Kukaan ei ole muistanut mitään naistenpäivää, saati muistuttanut siitä minua. Elämä on aika raskasta, eikä tuollaiset teennäiset juhlapäivät kiinnosta mua ollenkaan. Mieheni on nykyisin vanhuksen ja dementikon tasolla, vaikka ikää on vasta 50+. Ei hän muista joka päivä enää edes minua. Olen onnellinen kaikesta siitä ajasta, jolloin hän vielä tunnistaa minut.

Vierailija
8/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisesti sovinismilla :(

Vierailija
9/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle toivotettiin onnea vaginan omaamisen johdosta

Vierailija
10/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 23:37"]Ei niin mitenkään. Asun syrjäseudulla ja olen vakavasti sairastuneen mieheni omaishoitaja. Lapset asuvat jo muualla. Kukaan ei ole muistanut mitään naistenpäivää, saati muistuttanut siitä minua. Elämä on aika raskasta, eikä tuollaiset teennäiset juhlapäivät kiinnosta mua ollenkaan. Mieheni on nykyisin vanhuksen ja dementikon tasolla, vaikka ikää on vasta 50+. Ei hän muista joka päivä enää edes minua. Olen onnellinen kaikesta siitä ajasta, jolloin hän vielä tunnistaa minut.

[/quote] Minä haluan toivottaa hyvää naistenpäivää sinulle!

Vierailija
11/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 23:37"]

Ei niin mitenkään. Asun syrjäseudulla ja olen vakavasti sairastuneen mieheni omaishoitaja. Lapset asuvat jo muualla. Kukaan ei ole muistanut mitään naistenpäivää, saati muistuttanut siitä minua. Elämä on aika raskasta, eikä tuollaiset teennäiset juhlapäivät kiinnosta mua ollenkaan. Mieheni on nykyisin vanhuksen ja dementikon tasolla, vaikka ikää on vasta 50+. Ei hän muista joka päivä enää edes minua. Olen onnellinen kaikesta siitä ajasta, jolloin hän vielä tunnistaa minut.

[/quote]Sulle soisin matkan jonnekin lämpimään ja miehen siksi aikaa hoitoon. Muista pitää myös itsestäsi huolta. Saa olla välillä itsekäs. Varsinkin kun on tuollainen tilanne.

Vierailija
13/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväni (miespuolinen) laittoi tekstarin jossa toivotti hyvää naistenpäivää :)

Vierailija
14/101 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies toi ruusuja ja itkuhan siinä tuli :-)

Vierailija
15/101 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 11:21"]Otin mieheltäni tänä aamuna suihin ja lauettuaan hän (vielä ihan unisena) sanoi " Ole hyvä, eiku eiku kiitos! Niin ja hyvää naistenpäivää". Molempia nauratti. Noustiin ylös, suihkun kautta aamiaisen laittoon.

[/quote]

HYI!

Vierailija
16/101 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 10:44"]

Ei ole miestä mutta on oma tahto, itsenäisyys, omat rahat. Hienoa Naistenpäivää kaikille naisille.

[/quote]

Oma yksinäisyys, oma peilikuva, omat hajut, omat monologit.

[/quote]

Ei vaan oma rauha, oma lupa. Ihana 28 vuotta nuorempi uros, mutta vain silloin kun minä haluan.

Mies ei ole maksullinen ja tämä on oikeasti totta.

Vierailija
17/101 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 10:44"]

Ei ole miestä mutta on oma tahto, itsenäisyys, omat rahat. Hienoa Naistenpäivää kaikille naisille.

[/quote]

Oma yksinäisyys, oma peilikuva, omat hajut, omat monologit.

[/quote]

Ei vaan oma rauha, oma lupa. Ihana 28 vuotta nuorempi uros, mutta vain silloin kun minä haluan.

Mies ei ole maksullinen ja tämä on oikeasti totta.

Vierailija
18/101 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 09:04"]Noniin, eli onko miehesi huomioinut jotenkin erityisesti tai esimerkiksi vanha herra kaupassa avannut oven ja toivottanut hyvää naistenpäivää? :)

Hyvää naistenpäivää tytöt ja naiset!

[/quote]

Akat toivotteli hyvää naisten päivää facebookissa siinä se olen nainen.

Vierailija
19/101 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan mieskassa kumarsi ja antoi alennusta toivottaen erinomaista Naistenpäivää. Vitsi vitsi, tavallinen päivä siinä kuin muutkin. Haittaakse?

Vierailija
20/101 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin kaupassa ja mies marmatti että täytyykö hänen muka kantaa molemmat kassit. Antoi mulle toisen ja sanoi "Hyvää naistenpäivää annoin sulle kevyemmän"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme