Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naistenpäivä: millä tavalla sinua on tänään huomioitu?

Vierailija
08.03.2014 |

Noniin, eli onko miehesi huomioinut jotenkin erityisesti tai esimerkiksi vanha herra kaupassa avannut oven ja toivottanut hyvää naistenpäivää? :)

Hyvää naistenpäivää tytöt ja naiset!

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni ohi ilman muistamisia, kukaan ei toivotellut mitään ja meidän pienellä kylällä ei muutenkaan ole mitään naistenpäiviin liittyviä tapahtumia. Yhden naistenpäivän vuoksi ei kiinnosta matkustaa kaupunkiin, jonne on lähimpään matkaa yli 100 km. Täyttä työtä koko päivä alusta loppuun saakka.

Vierailija
22/101 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin vaimon tyytyväiseksi ja sen jälkeen sain kuulla olevani taas pettävä paskiainen. Eli ihan normipäivä oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri (nainen)toi suklaata töihin kahvihuoneeseen ja eräs potilas toivotti hyvää naistenpäivää. Hänkin siis oli nainen.

Vierailija
24/101 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies toivotti heti aamulla hyvää naistenpäivää, herätteli mut silittämällä poskeani. 

Olisi vienyt minut ja lapset syömään, mutta esikoinen on kovassa kuumeessa joten siirrettiin odottamaan terveitä päiviä.

Vierailija
25/101 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä venäläinen nainen. Mies vapaata töistä ja tuoda miljoona ruusua minulle <3

Vierailija
26/101 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/101 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
28/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies järjesti lapset mummolle hoitoon!

Vierailija
29/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää naistenpäivää! Mies toi aamiaisen sänkyyn <3

Vierailija
30/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi aamulla lukiessaan seinäkalenteria ihan muusta syystä, että "aijaa, hyvää naisten päivää". Siinä se...

Vierailija
31/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vieressä nukkuu, ei täällä valvo muut kuin minä. Tuskinpa meillä naistenpäivää huomata millään tavalla.

Vierailija
32/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli alastomana nostamaan koiran, joka ei päässyt loikkimaan ulkoportaita ylös. Sitten meni takas nukkumaan. Koiralla on siis päässään leikkauksen jälkeen muovikauluri, eikä se uskaltanut pomppia sen kanssa portaita ylös. Näytti kyllä aika koomiselta, kun alaston mies kantoi koiraa tuolla räntäsateessa. Lasketaanko tuo naistenpäivän muistamiseksi?

Vierailija
33/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 09:10"]

Mies tuli alastomana nostamaan koiran, joka ei päässyt loikkimaan ulkoportaita ylös. Sitten meni takas nukkumaan. Koiralla on siis päässään leikkauksen jälkeen muovikauluri, eikä se uskaltanut pomppia sen kanssa portaita ylös. Näytti kyllä aika koomiselta, kun alaston mies kantoi koiraa tuolla räntäsateessa. Lasketaanko tuo naistenpäivän muistamiseksi?

[/quote]

Kyllä lasketaan! jos mies ei tullut rakkia kantamaan, se olisi sinun pitänyt tehdä

Vierailija
34/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykkäkoululla

Vierailija
35/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 09:11"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 09:10"]

[/quote]

Kyllä lasketaan! jos mies ei tullut rakkia kantamaan, se olisi sinun pitänyt tehdä

[/quote]

Jäi pois tuosta viestistä: mä oon raskaana ja jouduin hälyyttämään miehen kantamaan koiraa, joka kuulemma eilen oli kaulurista huolimatta tullut portaat ylös. Mies ei ollut hirveän iloinen, mutta tuli kuitenkin. Joten ehkä sitten joo, mua on muistettu naistenpäivänä!

Vierailija
36/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään ja suoraan sanoen en kyllä kaipaakaan mitään huomioimista vain sukupuoleni perusteella. Pikemminkin ärsyttää nämä keinotekoiset "päivät" meillä Suomessa. Innokkat voisivat käyttää energiansa naisen aseman parantamiseen niissä maissa, missä siitä olisi oikeasti hyötyä.

Vierailija
37/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistetaan naiset että päivä vasta sarastaa, eli miehillä on hyvin aikaa vielä muistaa. Tosin täälläkin itse olen hoitanut vinkkailut päivästä, tuskinpa silti erikoisempaa keksii :) Ihana mies se on silti. Ap

Vierailija
38/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun en ole vielä miestä nähnyt, mutta osoitti eilen taas kerran sellaista ymmärtäväisyyttä, järkevyyttä ja kärsivällisyyttä minua kohtaan, että en välitä vaikka nyt ei tätä asiaa mitenkään huomioisikaan.

Mutta illaksi olen kyllä kutsunut meille ystäväpariskunnat naistenpäivänviettoon . Pääsee sitten miehetkin osallisiksi naistenpäiväkekkereistä.

Vierailija
39/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroimalla. Kukkia toi etukäteen eilen - oppi kerrasta ettei leikkokukkia kannata säilyttää esim. vaatekaapissa yön yli :D Oli kerran aika kärsineet ruusut kun olivat vajaan vuorokauden olleet vaatekaappiin runtattuina paketissaan :D

Vierailija
40/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei mitenkään, eilen illalla sain 15 ruusua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi