Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naistenpäivä: millä tavalla sinua on tänään huomioitu?

Vierailija
08.03.2014 |

Noniin, eli onko miehesi huomioinut jotenkin erityisesti tai esimerkiksi vanha herra kaupassa avannut oven ja toivottanut hyvää naistenpäivää? :)

Hyvää naistenpäivää tytöt ja naiset!

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalilta ruusu.

Vierailija
82/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niinkin kivasti huomioitiin, että mies sai nukkua pitkään sillä välin kun siivosin ja hoidin 2-vuotiastamme. Ai niin ja laskettuun aikaan on pari viikkoa. Sen jälkeen huomioiminen jatkui siten, että mies lähti näkemään kavereitaan ja vielä harrastuksensa pariin lopuksi. Hyvää miestenpäivää mulle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 11:01"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 09:29"]

Ei ole vielä huomioitu, sillä naisystäväni tulee vasta illalla. 

Silloin tarjolla hyvää ruokaa kera viinin ja sitten tietysti vien illalla naiseni hekuman huipulle ;)

T: mies

[/quote]

Huusholli siiivottu, puhtaat petivaattteet vaihdettu, viini kylmässä ja kynnet leikattu ;)

Nyt ostaa tuoreet elintarvikkeet illan menua varten :)

Hyvää naistenpäivää!

T: mies

[/quote]

Sika

aaveemamma

Vierailija
84/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIes tuli juri kaupasta 8-vuotiaan pojan kanssa. Poika oli nimenomaan halunnut ostaa kukkia: toivat vaaleanpunaisia ruusuja.

Muuten päivää ei ole erityisemmin muistettu. Ukko toi kyllä 4 kassillsta ruokaa ja soitti erikseen kysyäkseen tarvitsisinko kenties pyykkipulveria, kun näytin pyykkäävän niin ahkerasti aamusta alkaen. Huomaavaista!

Vierailija
85/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittoi mulle toivomaani herkkuruokaa!

Vierailija
86/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 09:46"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 09:36"]

Ei mitenkään, enkä mitään kaipaakaan. Olen nainen myös vuoden muina päivinä ja tärkeintä on, että olemassaoloni muistetaan ympäri vuoden.

[/quote]

Just. Nää on näitä "olen äiti joka päivä, en kaipaa huomiota äitienpäivänä ja jokainen päivä on syntymäpäiväni, en välitä, vaikka en saa syntymäpäivälahjaa ja joulut on teennäisiä, koska koko elämäni on joulua, minulle ei tarvi joululahjoja laittaa " :DD

[/quote]

Hah, täsmälleen.

Muistan erään naisen joka lehtihaastatteluissa ym selitti että hän ei tarvitse tällaisia aamiainen sänkyyn vouhotuksia.

No, se mies löysikin sitten uuden naisen, sellaisen joka osa ottaa vastaan naisellista huomioimista ja kuhertelua.

Vierailija
87/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 10:44"]

Ei ole miestä mutta on oma tahto, itsenäisyys, omat rahat. Hienoa Naistenpäivää kaikille naisille.

[/quote]

Oma yksinäisyys, oma peilikuva, omat hajut, omat monologit.

Vierailija
88/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hääpäivä <3

Vierailija
89/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään tavalla. En ole parisuhteessa eikä tänään ole työpäiväkään (työpaikalla on pomo/miespuoliset työkaverit yleensä muistaneet kaikkia naispuolisia työntekijöitä). Ihan tavallinen lauantaipäivä minulle. Ehkä voisin hemmotella itseäni nauttimalla illalla viiniä, itseleivottua suklaakakkua ja katsomalla Dallas Buyers Club -leffan J. Leton Suomenvierailun kunniaksi. Aurinkoinen sää houkuttelee myös lenkkeilemään koiran kanssa tavallista pidemmän iltapäivälenkin. Narttukoiralle voisin tarjota jotain herkkuruokaa. Hyvää naistenpäivää kaikille! :)

Vierailija
90/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole huomioitu mitenkään, enkä sitä kyllä vaadikaan. En ole juhlaihmisiä oikein muutenkaan :D

Vierailija
91/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 09:43"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 09:13"]

Ei mitenkään ja suoraan sanoen en kyllä kaipaakaan mitään huomioimista vain sukupuoleni perusteella. Pikemminkin ärsyttää nämä keinotekoiset "päivät" meillä Suomessa. Innokkat voisivat käyttää energiansa naisen aseman parantamiseen niissä maissa, missä siitä olisi oikeasti hyötyä.

[/quote]

Kyllä on pipo taas kireällä :)

Kohta ajattelin lähteä kauppaan ja ostaa kahdelle tytölleni naistenpäivänkukat :)

Ovat ne ansainneet. Hienoja nuoria naisia.

[/quote]

Ihana! <3 Täytyypä itekin hakea tuolle tytölleni..

Vierailija
92/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on oppinut omilta vanhemmiltaan, että tänään mies on naisen orja. Eli miestä saa käskeä tekemään mitä vaan. Aamulla aloitin käskemällä sänkypuuhiin, sit piti pestä mut suihkussa, sit tekee ruokaa, illalla varmaan joutuu urheilemaan mun kanssa.

Ja selvennykseksi tiukkapipoille: orjuus ei tarkoita muiden päivien osalta kenellekään mitään, eli kukaan tässä perheessä ei ole kenenkään orja muuten, ja tämäkin päivä on vain leikkiä.

Vierailija
93/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin tänään hieman tavallista myöhempään eikä mies herättänyt, mies oli sitten aamulla hiipinyt käymään kaupassa. Osti sieltä kimpun punaisia ruusuja, jotka toi sitten aamulla kahvin kera sänkyyn. <3

Vierailija
94/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään tavalla.

Vierailija
95/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kukkia ja kuulemma uunissa valmistuu vielä pieni yllätys :)

Vierailija
96/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkapuska saatu aamulla! Bussissa miehet toivottavat hyvää naisten päivää, ja museoihin ilmainen sisäänpääsy. Sovittiin, että lahja ostetaan huomenna, koska olin muutenkin ostamassa uusia aurinkolaseja ( 20€). Meidän narttu koirakin saa pienen lahjan illalla. Ei olla Suomessa.

Vierailija
97/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aamiaisen vuoteeseen :-)

Vierailija
98/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nähtävästi mitenkään. Meillä tämä tasa-arvo pelaa. Minä muistan kyllä miestenpäivän,mutta mies nähtävästi ajattelee kuin palstamamma, että mitä tuota muistamaan, kun onhan tuolla pillu ja on nainen joka päivä.

Tuli töistä ja istui koneelle pelaamaan.

Vierailija
99/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 09:04"]

Noniin, eli onko miehesi huomioinut jotenkin erityisesti tai esimerkiksi vanha herra kaupassa avannut oven ja toivottanut hyvää naistenpäivää? :)

Hyvää naistenpäivää tytöt ja naiset!

[/quote]

Hitto,ei ole kyllä toistaiseksi huomioitu mitenkään.Taidankin odottaa miestä kaulimen kanssa kun se tulee kotiin!

Vierailija
100/101 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni näin:

Minä: tiedätkö mikä päivä tänään on?

Mies: öö, lauantai..

Minä: mikä muu?

Mies: kaheksas..

Minä: entä vielä joku?

Mies: no?

Minä: no naistenpäivä!

Mies: aijaa, eikö se ollu eilen? Kun kaupassa jaeltiin ruusuja...

Minä: höh, jos luulit että oli eilen, niin miksi et sanonu mitään?

Mies: no hyvää naisten päivää

tulipa siis oikein sydämestä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi