Mikä on pahin loukkaus narsistille?
Kertokaa, mikä on pahin loukkaus, mitä narsisti voi kokea?
Kommentit (1115)
En pidä yhtään pahoista pojista,pidän enemmän kilteistä nörteistä.Puolisoni on ihanan kiltti,olen täydellisesti häneen sitoutunut !
Yleensä joudun pahojen poikien kanssa (narsistien) tappeluun siitä epäuskosta,että he eivät kohtele minua kunnioittavasti!Oma isäni kohteli minua ja sisartani kuin prinsessaa ,joten VAADIN saman kunnioituksen miehiltä myös nyt aikuisena! Mikään e iole ällöttävävämpä kuin narsistinen pahapoika(ehkä myös miesmalli)joka koko ajan peilailee ja on vielä h...tin tosikko:Yäk! Tulee aistiyliherkkänä pahaolla,rupeaa oksettamaan!
Vierailija kirjoitti:
Todellinen narsisti kieroutuneessa maailmankuvassaan kääntää tappiotkin voitoiksi niin uskoisin, että siltojen polttaminen tähän ikuiseen menestyjään on pahin loukkaus. Hän tarvitsee hovin itselleensä, joka "palvelee" häntä nostattamalla hänen egoaan hännystelemällä mielipiteitä, asenteita, arvoja, tekoja jne. Narsisteilta puuttuu kyky itsekriittiikkiin, joten he eivät osaa kyseenalaistaa omaa toimintaansa vaan näkevät ongelmat muiden vikoina.
Tämähän on nähtävillä joka porukassa. Kaikissa on pomo ja hännystelijät. Ettekö ole huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä joudun pahojen poikien kanssa (narsistien) tappeluun siitä epäuskosta,että he eivät kohtele minua kunnioittavasti!Oma isäni kohteli minua ja sisartani kuin prinsessaa ,joten VAADIN saman kunnioituksen miehiltä myös nyt aikuisena! Mikään e iole ällöttävävämpä kuin narsistinen pahapoika(ehkä myös miesmalli)joka koko ajan peilailee ja on vielä h...tin tosikko:Yäk! Tulee aistiyliherkkänä pahaolla,rupeaa oksettamaan!
Ei miehestä voi tulla uutta isää koskaan. Se on vaan illuusio ja pilvessä elämistä luuloissa.
En ole enää hovineitosi,olet ihan kauhea ihminen!
Kaikissa ns. terveissä ihmisissä asuu pieni narsisti, sorretuissa vähän isompi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehestä voi tulla uutta isää koskaan. Se on vaan illuusio ja pilvessä elämistä luuloissa.
Puolisoni on minulle pitkälti isähahmo!Oltu yhdessä 30 vuotta!
Yäk,oot ällö,kun olet narsisti!
Toivon,että viestini meni viimeinkin sinulle perile,narsisti!
Ei niiden mulkkujen läsnäollessa kannata, eikä pidä sanoa mitään, ei yhtään mitään. Vielä suurempi virhe on sanoa narsistille suoraan. Kaikki mitä sellaiselle sanot tai sen kuullen, kääntyy itseä vastaan. Paras olla puhumatta mitään ja vielä parempi välttää seuraa kokonaan. Jos sellainen ilmestyy kuvioihin jostain ilman suunnasta, niin vaihtaa ihmeessä ja äkkiä oman kurssinsa. Maisemiin jääminen on sanomisten jälkeen se toiseksi isoin virhe narsistin suhteen. Kun itseä vastaan ei käänny vain sanomiset, vaan myös tekemiset ja tekemättä jättämiset. Se käyttää ihan kaikkea aseena. Jopa sillä, että narsisti näkee sut jossain kävelemässä ohimennen ja etäältä, on ikävät seuraukset.
Kokemus puhuu.
Jo vuosia sitten aloin ymmärtämään erakoita. Sitä, että miksi joku homehtuu johonkin kerrostalokämppäänsä tai muuttaa johonkin korpeen torppaan asumaan ja erakoituu. Ehkä se elämä vaan meni sellaiseksi, että se (erakoituminen) oli ainut järkevä vaihtoehto. En ihmettele.
Yritän ajatella niin,että hän on sairas ja häiriintynyt iihminen ja tekee ihan omia mielisairaita tulkintojaan,narsisti kun on ja vielä päälle päätteeksi paranoidinen!
Häivyn kuvioista ja keskityn erakon elämääni,sillä olen saanut elää äärimmäisen rikkaan elämän,11 vuotta sitten,kun täytin 40 vuotta ajattelin,että minulle on tapahtunut elämässäni niin paljon,että toivon,ettei minulle enää tapahdu yhtään mitään.On tapahtunt liikaakin! Olen bilettänyt kolmella eri vuosikymmenellä alkaen 80 -luvulta ja saanut matkustella.Elän nyt vanhuuttani ja keskityn terveelliseen elämääni ja kuntoiluun!
Löin niin sanotusti luukut kiinni!
Joo sen olen huomannut,mitä välinpitämättömämpi olen,sen enemmän vastakkaista sukupuolta kiinnostaa.Paradoksi!
Vinkkini naisille kun tässä ajassa rakkautta etsitte,näytelkää aina vaikeasti tavoiteltavaa, miesten pitää saada valloittaa kohteensa,itse olen ollut varattuna 30 vuotta jotenkin olen ajatellut ,että 50 vuotiaana saisin jo olla rauhassa."Et saa,etkä saa vanhentua!" miehet huutavat Anteeksi,mutta en voi vanhenemiselleni yhtään mitään!
Vaihdevuosissani,hormoonit antavat lisäaikaa,mutta ei ne hormoonitkaan ihmeitä tee!
Lähtiessä työyhteisöstä en mennyt läksiäistilaisuuteen. Hykertelin itsekseni, että siitäs sait! :D
American psyko.Juoksen tuolla liikenteessä,ollessani karkuun narsistia sen minkä suinkin kintuiltani kykenen!Minulle et enää ikinä pahaa tee,narsisti!