Mikä on pahin loukkaus narsistille?
Kertokaa, mikä on pahin loukkaus, mitä narsisti voi kokea?
Kommentit (1115)
Vierailija kirjoitti:
Minä veikkaan, että syvästi narsistinen ei oikeastaan enää mistään. Ei välitä. Ei tunnu mikään missään.
Eli narsistia ei pysty millään loukkaamaan? Tämä kyllä kuulostaa täysin päinvastaiselta kuin mitä kuvailut sellaisen kanssa elämisestä kuulostavat. Loukkaantuvat vähän joka asiasta ja käyvät päälle.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuuntele sen juttuja, vaikka puhuu päälle. Nauraa, kun se selittää jotain tosissaan. Ignooraa täysin.
Eli jättää huomiotta suomeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuuntele sen juttuja, vaikka puhuu päälle. Nauraa, kun se selittää jotain tosissaan. Ignooraa täysin.
Tolla konstin olen saanut turpaani narskulta.
Ei kannata yrittää pahasti loukata vaan aidosti olla välinpitämätön. Et tarvitse tällaista egovaavia elämääsi, joten kohtele häntä niin, että hän on sinulle turha ja taakka suorastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä veikkaan, että syvästi narsistinen ei oikeastaan enää mistään. Ei välitä. Ei tunnu mikään missään.
Tämä. Naurahtaa ja meno jatkuu. Ei tunne häpeää mistään, aivan tuo ja sama mitä tapahtuu.
Minusta tuo on jo psykopatiaa. Narsistit ovat ns lapsellisempia, ja reagoivat tunteella.
Hallituksessa on näitä kumpiakin. Ja koulukiusaajia. Eikä mikään tunnu missään ja empatianpuutteella oikein rehvastellaan.
-winner-
Winnerin nimimerkki jo kertoo asenteesta vastustajiksi kokemiaan kohtaan. Syyttää muita narsisteiksi. Että hallituksessakin narsisteja.. Kun narsisti on juuri se, joka tällaisessa tilanteessa mielistelee saadakseen suosiota. Kukahan näin tekikään, kunnes nostettiin pois valtaistuimeltaan. ?
Minä sanoisin miusta on ihan sama kumpi pää siusta puhuu tai
voisitko mennä pilaamaan jonkun muun päivää kiitos
Täydellinen välinpitämättömyys ja se että pääset yli ja voit hyvin. Etkä tarvitse mitään heiltä.
Radiohiljaisuus saa narskun raivoihin, kun ei saa vastakaikua.
Jätetty esimerkiksi salarakas, vaikeeta kestää.
Lemput kotoa myös paha kestää.Poissa omista tutuista ympyröistä jossa valehdellut kaikille.
Niin makaa kui petaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tolla konstin olen saanut turpaani narskulta.
Anna takaisin
Vierailija kirjoitti:
Radiohiljaisuus saa narskun raivoihin, kun ei saa vastakaikua.
Juuri näin. Narsisti sekoaa, jos ei pelaa hänen säännöillään. Voi myös yrittää tavallaan puhua narsistin hiljaiseksi. Ei se helppoa ole, mutta mahdollista. Narsistit keskimäärin ovat normaaliälykkäitä (tai siis eivät ole mitenkään poikkeuksellisen älykkäitä, vaan ihan keskivertoa). Se ylimielisyys antaa vaikutelman älykkyydestä. Käyttävät myös poikkeuksellisen paljon vaivaa ja energiaa sen tilanteen "voittamiseen". Kirjaimellisesti tekevät kaikkensa sen eteen, että saavat sen hetkisen "kohteensa" nolattua tai voitettua. Eivätkä kaihda mitään keinoja.
Usein on oletus, että narsisti on aina mies. Ei ole. Ikävä kertoa, mutta näin naisena olen törmännyt aika usein elämässäni naispuoliseen narsistiin. He tuntuvat olevan hyvin suojassa huomiolta tai kritiikiltä. Heitä on tietty usein johtavissa asemissa, varsinkin kulttuurin alueella. Naiset osaavat muutenkin manipulointipelit erittäin taitavasti, olen itsekin jäänyt kilttinä ihmisenä usein jalkoihin, kun pätevyyteni on ärsyttänyt. Pissisten supattelukerhot ovat olemassa edelleen, eikä maailma ole ollenkaan tasa-arvoinen, vaikka somessa näkisikin imelää maailmansyleilyä. Miehet ovat pilanneet paljon asioita putkiaivoisella toiminnallaan, eivätkä valtaa omaavat kierot naiset eivät sitä paranna.
Miehen narsismi on ehkä jotenkin suorempaa ja toteutuu usein parisuhteen kautta, naisen narsismi on hioutuneempaa, taitavampaa ja hän saattaa olla oikein "suloinen ihminen".
Meilläkin on sama juttu. Vaikka olisi esittää vaikka itse kirjoittamansa tekstiviesti, niin ohittaa sen ihan täysin. Ja peilaa kaiken. Jos syytät häntä jostain, hän syyttää sua hetken päästä samasta asiasta. Jos väität hänen tehneen jotain, niin hetken päästä hän syyttää samasta asiasta.
Ulkopuolisille, viranomaisille, kavereille ja sukulaisille on mielin kielin. Kehuu esim. kylässä ollessa, kun tarjoillaan hyvää ruokaa. Kotona haukkuu, mitä paskaa oli taas tarjolla. Esittää ulkopuolisille eläin- ja lapsirakasta, kotona vihaa sekä koiraa että lapsia...