Mikä on pahin loukkaus narsistille?
Kertokaa, mikä on pahin loukkaus, mitä narsisti voi kokea?
Kommentit (1115)
Is kertoo ns. Uutismateriaalia?
Tajusin että olen hymistellyt narskulle joten aion sanoa omat mielipiteet keskusteluissa, olen varma että suuttuu /välit viilenee - sitähän mä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Todellinen narsisti kieroutuneessa maailmankuvassaan kääntää tappiotkin voitoiksi niin uskoisin, että siltojen polttaminen tähän ikuiseen menestyjään on pahin loukkaus. Hän tarvitsee hovin itselleensä, joka "palvelee" häntä nostattamalla hänen egoaan hännystelemällä mielipiteitä, asenteita, arvoja, tekoja jne. Narsisteilta puuttuu kyky itsekriittiikkiin, joten he eivät osaa kyseenalaistaa omaa toimintaansa vaan näkevät ongelmat muiden vikoina.
Vierailija kirjoitti:
Narsistia ei saa arvostella, palautteen sietokyky nolla, erimieltä ei saa olla, vain sydämiä ja rakkautta narsistille, muuten alkaa julkinen maalitus. Sopii hyvin muutamaan Suomen turhimpaan julkkikseen ja heidän some käyttäytymiseen. Nimiä ei saa täällä mainita, muuten ketju poistuu.
Minkä takia ketään pitää arvostella? Se on sivistymätöntä ja loukkaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei usko hänen tarinoitaan siitä, miten kaikki muut ovat pahoja mutta hän itse aina se hyvä. Kun tutustuu toiseen hänen uhriinsa ja hän saa tietää. Kun ei suostu pelkäämään hänen raivoaan ja alistu sen myötä kynnysmatoksi. Kun hän jää valehtelusta kiinni. Kun ei pidä 100 % hänen puoliaan.
Hänen voittaminen "omassa pelissä", mieluiten korkeampaan asemaan pääseminen.
Vaikea uskoa että on narsisti joka ei keskity johonkin asiaan henk.koht. jossa on se paras. Tämä asia on jokin muu kuin oman ekosysteemin ylläpito.
Pelkkä kontrollista irtautuminen ei riitä se voi vain saada narsistin fokusoitumaan entistä enemmän. Ihminen joka irtautuu ekosysteemistä on hyödytön ja uhrattavissa. Vaihdantatalous on rikki, narsisti ei tarvitse sellaista jäsentä eikä tälle tarvitse tarjota "palveluitakaan".
narcpissi jää yleensä kiinni virtsakokeessa.
Kritisoi kykyjä suoraan. Muistaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei usko hänen tarinoitaan siitä, miten kaikki muut ovat pahoja mutta hän itse aina se hyvä. Kun tutustuu toiseen hänen uhriinsa ja hän saa tietää. Kun ei suostu pelkäämään hänen raivoaan ja alistu sen myötä kynnysmatoksi. Kun hän jää valehtelusta kiinni. Kun ei pidä 100 % hänen puoliaan.
En tiedä kuka tämä on, mutta alkaapa hyvät kuvaukset profiilissa. "yks mikä varma en ala elättäjäksi ja pankiksi :)" Joo kiitti, en odottanutkaan. Päällepäin näkee, et elämänkoulu on vahvasti läsnä mut miksi tää on tarvinnut jakaa tänne?
Välinpitämättömyys,ja jos pakko reagoida narsistiin,niin häpäisee hänet piittamattomuudella ja nakkelemalla niskojaan!
Olen aina ollut narsisteille otollinen uhri,koska olen niin herkkä.Nyt se saa olla lopulliseti ohitse!Nyt kun olen yli viisikymppinen!Ei minkäänlaista tarvetta miellyttää!Menköön etsimään toista uhria,minä en enää suostu olemaan uhri!
Olen tavannut yhden aika selkeän narsistin. Olimme samassa työpaikalla, hän minua ylempänä , ja jossain vaiheessa hän kai ihastui minuun? Käyttäydyin häntä kohtaan samalla lailla kuin muitakin, eli iloisesti. Hän ehdotteli seksiä ja suhdetta jatkuvasti. Sanoin etten ole kiinnostunut varatuista miehistä.
Häntä ärsytti ainakin se, että en antanut periksi asiassa, ja toistin, etten ole kiinnostunut joka kerta.
Hän yritti ärsyttää flirttailemalla toisten kanssa. Olin välinpitämätön, ja oma iloinen itseni.
En jäänyt kahdestaan hänen kanssaan, ja välttelin hänen kavereitaan.
Juttelin edelleen muiden miesten ( ja naisten) kanssa, myös niiden joita hän inhosi.
Hain hänen selkänsä takana toista työpaikkaa, ja pääsin.
Vaihdoin puhelinnumeron, ja nykyiseen työpaikkaan ei ole vapaata pääsyä sisään.
Kuuntelee ymmärtäväisen näköisenä narsistin narinat ja tekee sitten tasan päinvastoin tai niinkuin itse haluaa, piittaamatta narsistin narinoista pätkääkään.
On se kun saatana menee ihmiseen ja tekee tästä narsistin!,En turhaa kanna ristiä,krusifiksia kaulassani!
Niin aidoasti paha ihminen tämä tuntemani narsisti,että ihan sydäntä kylmää!
Vierailija kirjoitti:
Monista johtavassa asemassa olevista ihmistä etäisesti muistuttavista olioista suorastaan huokuu hiilenmusta pahuus, oikein sellainen "aura" välittyy heistä. Monesti esimiesten toimistoissa käydessäni minulle on tullut tunne, että olen ainoa ihminen huoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Monista johtavassa asemassa olevista ihmistä etäisesti muistuttavista olioista suorastaan huokuu hiilenmusta pahuus, oikein sellainen "aura" välittyy heistä. Monesti esimiesten toimistoissa käydessäni minulle on tullut tunne, että olen ainoa ihminen huoneessa.
Klassinen tapaus Moilerin näytelämästä Don Juan,lopussa kaikki kääntävät selkänsä Don Juanille ja hän joutuu perikatoon!
Pidä piparis !