Mikä on pahin loukkaus narsistille?
Kertokaa, mikä on pahin loukkaus, mitä narsisti voi kokea?
Kommentit (1115)
Rakastan koulun penkilä olemista,ikuinen opiskelija kun olen!Opiskelu on hauskaa!
Vierailija kirjoitti:
Ap. Sano sille narsistille: Olet väärässä.
Johan kimpoilee pitkin seiniä.
Tärkeää: Älä perustele, miksi narsisti on väärässä. On virhe alkaa tinkaamaan narsistin kanssa. Totuudella ole väliä narskulle. Mutta narskun kanssa ei tarvitse olla samaa mieltä, ja se on myös sanottava ääneen.
Narsisti valehtelee jatkuvasti. Täytyy kommentoida.
totaalinen ignooraaminen seurueessa
Kuka hullu tänne yhtäkkiä tuli kirjoittelemaan horinoitaan ihan asian vierestä?
Mutta asiaan palaten,miten minun kaltainen pihtiputaan mummo suojautuisi mahdolllisilta identiteettivarkauksilta tai deepfakelta?En osaa täällä puoliani pitää,siihen järkeni eikä älykkyyteni riitä! Onneksi puolisoni tarvittaessa auttaa ja pitää puoliani,koska en itse osaa pitää puoliani!
Anteeksi,että horisen asian vierestä,mutta tämä on minulle tärkeää,että jotenkin saisin ääneni kuuluviin!Sillä minua kiusataan!Tämä on viimeinen viestini,anteeksi!
Vierailija kirjoitti:
Ja ajatelkaa,että jotakin ei herran vuonna 2024 jaksa yhtään kiinnostaa mikä on esim pre-paid liittymä!Mikä se on? Ei yhtään kiinnosta tietää.Keskityn mieluummin hesarin pääkirjoitukseen,joka sekin on melko kuivakka(paperi-versio) kuin opin sisäistämään mitä tarkoittaa omata joku prepaid liittymä! Ei yhään kiinnosta!
Mun salapenis- tai jonkun salapillupuhelin, joka on vaatekaapissa vaatteiden välissä "piilossa", otetaan sieltä kauppaan ja töihin mukaan, omille vapaa-ajoille tai keittiöhommiin kokkauksen seuraksi illalla.
Joo, nähdään.
Tämä video traumasidoksen leikkaamisesta on hyvä.
Narsistia loukkaa pahiten kun ei kiinnitä huomiota ja hoitaa itsensä kuntoon, ja mahdollisimman kauas vaikutuspiiristä. Narsisti vihaa sitä, jos ei saa mitään reaktiota. Narsisti on kuin vampyyri, jolle verta edustaa uhrin tunteilu ja reagointi.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuosissani,hormoonit antavat lisäaikaa,mutta ei ne hormoonitkaan ihmeitä tee!
Harmooni
Hormoni
Kahden viikon lakko ilmeisesti.
Joo aina olen ollut narsistien hampaissa,onneksi minun ihana puolisoni tarvittaessa pitää puoliani ja tempoo kiusaajiani turpaan!
Ajatelkaapa tätä Herran vuonna 2024 mieheni maksaa ainoan puhelinliitymäni (dna). puhelin laskun kun minä en osaa!
Pitääkö hän etu vai takapuolta?
Ei varmaan tule ylätyksenä,että olen holhouksen alainen,mieheni on edunvalvojani ja päättä meillä kaikesta,tämä edellyttää myös sen,että kerron kaiken aina hänelle,en ole yksittäinen soloilija,vaan olen kaikesta miehestäni riippuvainen!Ei minun tarvitse osata jos ei anopinkaan tarvitse osata!Tällainen iso vauva kun olen!
Jos haluatte jostain valittaa,valittakaa miehelleni,älkää tulko kiusaamaan heikompianne!
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaapa tätä Herran vuonna 2024 mieheni maksaa ainoan puhelinliitymäni (dna). puhelin laskun kun minä en osaa!
MIkä on liitymä?
En ole kiinnostunut nykyajasta,joten uutisia lukiessani skippaan kaikki ne uutiset jotka liittyvätjollain tavalla vastenmieliseen digiin!Ei kiinnosta!Ja minun ei pakko ole olla kiinnostunut jos en halua!
blokkaat, ghostaat, ignoraat et kiinnostu mistään hänen tekemisistään, toimii varmasti!
Ynnä analyyttiisen kirjoittamisen kurssin,ynnä suullisen presentaation,ynnä engalnnin kurssin ynnä ruotsin kurssin niinikään avoimessa yliopistossa ja kaikki läpi!Vaikka en osaakaan kirjoittaa!:D