Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pahin loukkaus narsistille?

Vierailija
11.11.2020 |

Kertokaa, mikä on pahin loukkaus, mitä narsisti voi kokea?

Kommentit (1115)

Vierailija
1/1115 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ignoraa se

Vierailija
2/1115 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välinpitämättömyys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1115 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilisin ulkoisen statuksen ja maineen menetystä. Senhän varaan he rakentavat.

Vierailija
4/1115 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä, tämä on vain yksi narsismin muoto, toki se yleisesti tunnetuin. Narsisti voi myös korottaa itseään vaikkapa sillä, että hän ei ainakaan ole kiinnostunut materiasta.

Vierailija
5/1115 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kiinnosta sun seura.

Kokeile, mut omalla vastuulla.

Vierailija
6/1115 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuuntele sen juttuja, vaikka puhuu päälle. Nauraa, kun se selittää jotain tosissaan. Ignooraa täysin.

Vierailija
7/1115 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välinpitämättömyys. Olet niin kuin kyseessä olisi ihan tavallinen ihminen kaikkien muiden ihmisten joukossa

Vierailija
8/1115 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen narsisti kieroutuneessa maailmankuvassaan kääntää tappiotkin voitoiksi niin uskoisin, että siltojen polttaminen tähän ikuiseen menestyjään on pahin loukkaus. Hän tarvitsee hovin itselleensä, joka "palvelee" häntä nostattamalla hänen egoaan hännystelemällä mielipiteitä, asenteita, arvoja, tekoja jne. Narsisteilta puuttuu kyky itsekriittiikkiin, joten he eivät osaa kyseenalaistaa omaa toimintaansa vaan näkevät ongelmat muiden vikoina.

Vierailija
9/1115 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpäisy. Aika paljon narsistin käytöksessä on lapsellista häpeää. Hän nauraa muista niitä asioita joita häpeää itsessään.

Mä myös viihdytin itseäni kertomalla narskulle eräästä tutusta, joka lupailee minulle kaikenlaista ja sitten kertoo yhtäkkiä, että tämä ja tämä ”niin etevä henkilö” olikin nyt hyvä valinta siihen. Narsku teki tätä mulle enkä koskaan langennut ansaan, lisäksi oli hauska hieroa hänen naamaansa miten ilmiselvää se oli. Hän vain yritti peluuttaa panoksilla jotka oli aivan hemmetin epäkiinnostavia.

Vierailija
10/1115 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuuntele sen juttuja, vaikka puhuu päälle. Nauraa, kun se selittää jotain tosissaan. Ignooraa täysin.

Kyllä se jotain keksii . Tuollaisen jälkeen taitaa alkaa mustanmaalaus kampanja.

Vierailija
11/1115 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä, tämä on vain yksi narsismin muoto, toki se yleisesti tunnetuin. Narsisti voi myös korottaa itseään vaikkapa sillä, että hän ei ainakaan ole kiinnostunut materiasta.

Ihan mikä vain yksittäinen asia voidaan tulkita narsismiksi, kun täydet vastakohdat ovat nykyään merkki narsismista.

Vierailija
12/1115 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mikä vain yksittäinen asia voidaan tulkita narsismiksi, kun täydet vastakohdat ovat nykyään merkki narsismista.

Paitsi että tämä ei ole mikään tulkintakysymys. Narsisti voi korottaa itseään vaikkapa hyväntekeväisyydellä, näitähän on kautta aikojen ollut uskonnollisissa yhteisöissä ja kulteissa. Narsismi liittyy persoonaan ja siihen, miten yksilö kokee itsensä ja muut, ei mihinkään ulkoiseen.

Vierailija
13/1115 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua kiinnosta sun seura.

Kokeile, mut omalla vastuulla.

Ei auttanut - kokeilin 😐

Vierailija
14/1115 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Itsepäisyys, hyväksikäyttö, ahneus, valehtelu, syyllistely, uhkailu ja väkivalta on niitten perusjuttuja.

Pitäs vaa häipyy suhteesta.

Kerro totuus.

Vierailija
15/1115 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinasit, että toimii narsistisesti narsistia vastaan? Nuohan ovat täysin narsistisia käyttäytymispiirteitä:

Niinpä, ja sille narsistille tällainen kohtelu vain vahvistaa hänen omaa käsitystään itsestään uhrina (mitä he aina mielestään ovat).

Vierailija
16/1115 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittamalla korvatulpat korviin kun se juttelee sulle.

Vierailija
17/1115 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpäisy.

Tämä... :-|

Voit olla varma että narsku kostaa mikäli tämän erehdyt tekemään.

Vierailija
18/1115 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ignooraaminen, ns. grey rock -menetelmä, googlatkaa. Valitettavasti tulokset ovat englanniksi, Suomessa ilmeisesti tullaan vähän jälkijunassa mitä tulee puolustautumiskeinoihin narskua vastaan. Itse ajattelin pitkään, ettei kivimenetelmä voi toimia, mutta psyykkasin itseni kokeilemaan sitä. Narsku on sukulainen, jota on melkolailla pakko tavata säännöllisesti, onneksi ei kovin usein. Hän on rikkonut mielenterveyttäni vuosikaudet.

Yhden, noin vuorokauden mittaisen tapaamisen aikana tapahtui selvä muutos. Toimin välinpitämättömästi, tylsästi, enkä niellyt hänen syöttejään ja myrkyllisiä huomautuksia. Olin hiljaa tai naurahdin niille tylsämielisesti, vaikka sisällä kiehui. Olin hänelle emotionaalisesti täysin katatoninen.

Tapaamisen lopulla narsku alkoi seurata kintereilläni selvästi hämmentyneenä. Hän tuli viereeni ja alkoi käskyttää minua hätääntyneenä. Minun piti katsoa hänen tuomaansa esinettä, "Hanna, katso tätä kynää, katso, nyt katsot sitä Hanna!!" Hymähdin ja lähdin pois. Hän oli pois tolaltaan, vaikka älykkäänä ihmisen peittää sen hyvin.

Odotan innolla seuraavaa tapaamistamme. Olen saanut itse hämmästyttävän määrän energiaa, kun sitä ei valunutkaan narskulle kuten aiemmin.

Vierailija
19/1115 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa narsistille päinvastaista mitä hän haluaa, ja liian myöhään ja liian vähän.

Vierailija
20/1115 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ignooraaminen, ns. grey rock -menetelmä, googlatkaa. Valitettavasti tulokset ovat englanniksi, Suomessa ilmeisesti tullaan vähän jälkijunassa mitä tulee puolustautumiskeinoihin narskua vastaan. Itse ajattelin pitkään, ettei kivimenetelmä voi toimia, mutta psyykkasin itseni kokeilemaan sitä. Narsku on sukulainen, jota on melkolailla pakko tavata säännöllisesti, onneksi ei kovin usein. Hän on rikkonut mielenterveyttäni vuosikaudet.

Yhden, noin vuorokauden mittaisen tapaamisen aikana tapahtui selvä muutos. Toimin välinpitämättömästi, tylsästi, enkä niellyt hänen syöttejään ja myrkyllisiä huomautuksia. Olin hiljaa tai naurahdin niille tylsämielisesti, vaikka sisällä kiehui. Olin hänelle emotionaalisesti täysin katatoninen.

Tapaamisen lopulla narsku alkoi seurata kintereilläni selvästi hämmentyneenä. Hän tuli viereeni ja alkoi käskyttää minua hätääntyneenä. Minun piti katsoa hänen tuomaansa esinettä, "Hanna, katso tätä kynää, katso, nyt katsot sitä Hanna!!" Hymähdin ja lähdin pois. Hän oli pois tolaltaan, vaikka älykkäänä ihmisen peittää sen hyvin.

Odotan innolla seuraavaa tapaamistamme. Olen saanut itse hämmästyttävän määrän energiaa, kun sitä ei valunutkaan narskulle kuten aiemmin.

”Tapaamisen lopulla narsku alkoi seurata kintereilläni selvästi hämmentyneenä. Hän tuli viereeni ja alkoi käskyttää minua hätääntyneenä. Minun piti katsoa hänen tuomaansa esinettä, "Hanna, katso tätä kynää, katso, nyt katsot sitä Hanna!!" Hymähdin ja lähdin pois. Hän oli pois tolaltaan, vaikka älykkäänä ihmisen peittää sen hyvin.”

Anteeksi, mutta nyt kuulostaa lähinnä kehitysvammaisen käytökseltä, ei narsistin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän