Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pahin loukkaus narsistille?

Vierailija
11.11.2020 |

Kertokaa, mikä on pahin loukkaus, mitä narsisti voi kokea?

Kommentit (1115)

Vierailija
881/1115 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna huomiota narsistille. Harmaa kivi. 

Vierailija
882/1115 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääntyä selin , pyllistää ja pieraista äänekkäästi. Tuskin voi keksiä pahempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/1115 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistia ei saa arvostella, palautteen sietokyky nolla, erimieltä ei saa olla, vain sydämiä ja rakkautta narsistille, muuten alkaa julkinen maalitus. Sopii hyvin muutamaan Suomen turhimpaan julkkikseen ja heidän some käyttäytymiseen. Nimiä ei saa täällä mainita, muuten ketju poistuu.

Vierailija
884/1115 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittoi viestin jossa yritti selittää mustan valkoiseksi, miten kuitenkin olen hänelle niiiiinnnn tärkeä. Luin viestin, en vastannut eli jätin roikkuun.

Oletan sen vituttaneen.

Vierailija
885/1115 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

narsistin pahin painajainen on se että joku asia on hänen vikansa tai hänen syynsä.

Tämä on todella pahinta. Mutta sulla pitää olla vedenpitävät todisteet tai hän puhuu itsensä ulos tilanteesta.

Vierailija
886/1115 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidilläni oli jokin persoonallisuushäiriö, en tiedä mikä. Narsistisia piirteitä ainakin. Hänellä oli päähänpinttymiä, joiden kehteena olin minä. Kun sitten älähdin niistä, hän loukkaantui sydämellisesti ja aidosti siitä. Osaako joku sanoa mihin häiriöön tällainen viittaisi?

Minkälainen päähänpinttymä? Tämä pitäisi tietää, ennen kuin voi päätellä mitään. Eihän pelkkä loukkaantuminen sinänsä todista mitään - kaikki ihmiset loukkaantuvat jostakin. Se syy ratkaisee: mitän hän väitti?

Vierailija
887/1115 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidilläni oli jokin persoonallisuushäiriö, en tiedä mikä. Narsistisia piirteitä ainakin. Hänellä oli päähänpinttymiä, joiden kehteena olin minä. Kun sitten älähdin niistä, hän loukkaantui sydämellisesti ja aidosti siitä. Osaako joku sanoa mihin häiriöön tällainen viittaisi?

En, mutta sen osaan sanoa, että sydämellisesti ei ihan tarkoita sitä mitä luulet. Sydämellisesti loukkaantuminen on varsin outo  ajatuksenakin. Tarkoitit sanoa sydänjuuriaan myöten.

Vierailija
888/1115 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun et anna enää minkäänlaista huomiota sille. Täysi välinpitämättömyys. Se on myös itsellesi parasta. 

Vierailija
889/1115 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti-psykopaattikokkareet, ihmistä etäisesti muistuttavia tyhjiä nollia!

Kokeilisit töihin menemistä, niin ei tarvitsisi olla niin katkera.

Vierailija
890/1115 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

exposettaminen on pahin loukkaus jonka voit tehdä. Mutta ÄLÄ tee sitä! Narsisti kostaa kaikin mahdollisin tavoin tämän. Tai jos teet, niin varmistat, että tiedät että sieltä voi tulla ihan mitä tahansa. Omalla vastuulla siis. Mutta korostan että sä et hyödy mitään siitä että exposetat narsistin. Mieluummin vaan anna olla. Jätä narsisti, ja älä jää katsomaan, kun narsistin maailma palaa.

Oikea tapa reagoida/ olla onnellinen on että sulje koko ihminen pois elämästäsi, älä anna mitään huomiota, täysi ignore. Vaikka narsisti tekisi mitä niin ole ihan neutraalisti "ok" "ok, joo, ymmärrän, juu, näinhän se on, no ei mitään, asia selvä..." jne.

Ja lopullinen no contact jos vain mitenkään mahdollista.

Olen paennut narsistin otteesta, ja se oli vaikeinta mitä oon elämäni aikana tehnyt 

Mikä saata nan exposettaaminen? Onko ihan mahdotonta kirjoittaa kunnollista suomea?

Vierailija
891/1115 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei huomaa sitä.  Kävelee ohi eikä näe sitä.

Riippuu tietysti narsistista itsestään, eihän ne kaikki samanlaisia ole.  Jotkut on väkivaltaisia, mutta ei tietenkään kaikki.  Joittenkin mustasukkaisuus menee sairauteen asti, jotkut on vaan äärettömän ylimielisiä.  Jotkut on laiskoja ja jotkut tekee hulluina töitä.

Mun narsistimiehelle olisi pahin loukkaus sanoa, että tällä mun uudella miehellä on reilusti isompi muna kuin sulla ja on paras mies sängyssä mitä tiedän.

Mutta se olis voinut tehdä siitä vaikka murhan.  Koska seksi oli sille se äärimmäisasia ja piti itseään Luojan lahjana naisille.

Joten en vaan huomioinut sitä enää ollenkaan.  En, vaikka teki kaikkensa herättääkseen huomioni  ja saadakseen minut reagoimaan.  Mutta olin kuin en olisi nähnyt enkä kuullut.  

Vierailija
892/1115 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

exposettaminen on pahin loukkaus jonka voit tehdä. Mutta ÄLÄ tee sitä! Narsisti kostaa kaikin mahdollisin tavoin tämän. Tai jos teet, niin varmistat, että tiedät että sieltä voi tulla ihan mitä tahansa. Omalla vastuulla siis. Mutta korostan että sä et hyödy mitään siitä että exposetat narsistin. Mieluummin vaan anna olla. Jätä narsisti, ja älä jää katsomaan, kun narsistin maailma palaa.

Oikea tapa reagoida/ olla onnellinen on että sulje koko ihminen pois elämästäsi, älä anna mitään huomiota, täysi ignore. Vaikka narsisti tekisi mitä niin ole ihan neutraalisti "ok" "ok, joo, ymmärrän, juu, näinhän se on, no ei mitään, asia selvä..." jne.

Ja lopullinen no contact jos vain mitenkään mahdollista

Olen paennut narsistin otteesta, ja se oli vaikeinta mitä oon elämäni aikana tehnyt 

Mikä saata nan exposettaaminen? Onko ihan mahdotont

Juuri näin. Suomen kieli on rikas kieli, josta löytyy taatusti oikea ilmaisu ihan joka asiaan. 

Joten tästä lähtien "exposetan" kaikki nää kielen turmelijat, merkitsee se sitten mitä vaan.  En lue eteenpäin heti, kun törmään johonkin tällaiseen.  Siihen loppuu mun mielenkiinto.

Vierailija
893/1115 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin loukkaus mun tuntemalle henkilölle on ollut ehdottomasti se, kun hänen tekonsa on nostettu kaunistelematta tapetille ja myös muiden nähtäväksi. Se raivo on käsin kosketeltava. Ei myöskään kestä ajatusta, että puhuisin hänestä jotakin jollekin.

Se hyvä puoli tässä on, että jotkut ihmiset ovat edes hieman heränneet, kun puheet ja toiminta on menneet niin koviksi. Monet entiset hovilaiset ovat nyt kauhuissaan hänen teoistaan. 

Vierailija
894/1115 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kritisoi jotain sellaista jota pitää kultaisena rintanappinaan tai mistä puhuu ylpeydellä, eli usein itsestään, vähättele merkitystä ja täten arvoa, varmasti saat vihat niskaan, voit olla satavarma.Narsistin kanssa pitää aina taistella, siten se on sama kuin valtio ja byrokratia, joiden kanssa myös pitää jatkuvasti taistella. Valehtelee ne molemmat ainakin paljon, se on selvää.

Vierailija
895/1115 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee akka lääkäriin.

Vierailija
896/1115 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ikävä narsku tulee kättelemään, kättele oikealle sivulle katsomatta narskua ollenkaan. Näin teki eräs poliitikko toiselle 1980-luvulla.

Vierailija
897/1115 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ignooraaminen, ns. grey rock -menetelmä, googlatkaa. Valitettavasti tulokset ovat englanniksi, Suomessa ilmeisesti tullaan vähän jälkijunassa mitä tulee puolustautumiskeinoihin narskua vastaan. Itse ajattelin pitkään, ettei kivimenetelmä voi toimia, mutta psyykkasin itseni kokeilemaan sitä. Narsku on sukulainen, jota on melkolailla pakko tavata säännöllisesti, onneksi ei kovin usein. Hän on rikkonut mielenterveyttäni vuosikaudet.

Yhden, noin vuorokauden mittaisen tapaamisen aikana tapahtui selvä muutos. Toimin välinpitämättömästi, tylsästi, enkä niellyt hänen syöttejään ja myrkyllisiä huomautuksia. Olin hiljaa tai naurahdin niille tylsämielisesti, vaikka sisällä kiehui. Olin hänelle emotionaalisesti täysin katatoninen.

Tapaamisen lopulla narsku alkoi seurata kintereilläni selvästi hämmentyneenä. Hän tuli viereeni ja alkoi käskyttää minua hätääntyneenä. Minun piti katsoa hänen tuomaansa esinettä, "Hanna, katso tätä

Katkaisin aikanaan välit narsistivanhempaan. Sitten alkoi uhriutuminen ja sain kestää sukulaisten valitusta kun en pidä yhteyttä. Sitten alkoi juttujen levittely minusta ja puolisosta. Työpaikalle soiteltiin ja väitettiin että minulla on rikosrekisteri. Lopulta tuli lasuja. Sitten kerättiin kaikki jutut ja mentiin käräjille. Äitini rakas puudeli, Pekka poika pikkarainen, sai puhuttua asiat äidin dementian tiliin. Sain kuitenkin lähestymiskiellon hankittua. Nyt veljeni jatkaa samaa rataa.

Vierailija
898/1115 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot riikalle, ettei hän osaa valtion talousasioita. Vartin päästä on 10 -sivuinen uhriutunut blogikirjoitus vastineena.

-winner-

Vierailija
899/1115 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot riikalle, ettei hän osaa valtion talousasioita. Vartin päästä on 10 -sivuinen uhriutunut blogikirjoitus vastineena.

-winner-

Toimii myös willelle.

-winner-

Vierailija
900/1115 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt otti modelle narskumoodi aika pahoin päälle ;D

Mestari ja f-sana -yhdistelmä on liikaa...odotellaan julkaisua ;DDDD

-winner-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi