Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pahin loukkaus narsistille?

Vierailija
11.11.2020 |

Kertokaa, mikä on pahin loukkaus, mitä narsisti voi kokea?

Kommentit (1115)

Vierailija
861/1115 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrian ammattilaiset väittävät, että "se kun et huomaa ollenkaan". Narsisti ei kestä olla ilman huomiota, narsistille negatiivinen huomio on parempi, kuin ei huomiota ollenkaan. Narsisti voi tehdä vaikka mitä epätoivoisia tekoja saadakseen huomiota. 

Vierailija
862/1115 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti-psykopaattikokkareet, ihmistä etäisesti muistuttavia tyhjiä nollia!

Niin on ja just niitä ihmisiä ketä kannattaa ensimmäisenä olla loukkaamassa ja ärsyttämässä tahallaan. Helpolla pääset jopa hengestäsi ilman että psykopaatin tarttee koskea sua sormenpäälläänkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/1115 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei usko hänen tarinoitaan siitä, miten kaikki muut ovat pahoja mutta hän itse aina se hyvä. Kun tutustuu toiseen hänen uhriinsa ja hän saa tietää. Kun ei suostu pelkäämään hänen raivoaan ja alistu sen myötä kynnysmatoksi. Kun hän jää valehtelusta kiinni. Kun ei pidä 100 % hänen puoliaan. 

Vierailija
864/1115 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs narsisti sukulainen hakee huomiota keinolla millä hyvänsä. Esimerkiksi toisen sukulaisen juhlissa hän saattaa haluta huomion itseensä vaikka kihlautumalla juuri juhlia edeltävällä viikolla jotta huomio olisi hänessä..

Paras keino on olla huomaamatta kihlasormusta

Vierailija
865/1115 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on taatusti narsisti kun kiinnostaa loukata muita ihmisiä. Ei ketään tervettä ihmistä jaksa tuollainen kiinnostaa kovin hirveesti. 

Suosittelen tutustumaan aiheeseen, jos ei onneksesi pyöri narsistia lähipiirissä - vaikka vaikea on tunnistaa, jos on sellainen "yksi uhri kerrallaan" -narsku. Etkä sinä ole se uhri, joten et näe mikä tilanne on.

Jos tuo uhri sattuisi avautumaan tilanteestaan sinulle, et uskoisi, koska "sehän on niin ihana ihminen" ja siten menisit mukaan narskun suunnitelmaan tuhota tuo uhrinsa.

Vierailija
866/1115 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua kiinnosta sun seura.

Kokeile, mut omalla vastuulla.

Ei auttanut - kokeilin 😐

Kai sitä nyt ihmisestä eroon pääsee kun haluaa. Estät sen puhelimesta, salaat henkilötietosi, muutat vaikka nimesi. Oppiipahan olemaan.

Et kuuntele sen puheita etkä hypi sen pillin mukaan yhtään. 

Vierailija
867/1115 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin saa raivariin antamalla ystävällistä kritiikkiä.

Vierailija
868/1115 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kutsuu narsistia säälittäväksi, ja tietää mistä puhuu, tapahtuu aika "hassuja". Säälittävä on jokseenkin kaikkien naristien feikki-imagojen vastakohta jollain tavalla, silloinkin jos narsistisesta on urhiutuvaa sorttia. En suosittele kyllä toimimaan näin. 

Vierailija
869/1115 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että uskaltaa juurikin arvostella hänen epäjohdonmukaista ja epäreilua käytöstä ja törkeyttään läheisiään kohtaan. Meillä suvussa tällainen hyväntekijänarsisti, joka korottaa itseään jatkuvasti erilaisilla keinoilla, on olevinaan niin hyvä ihminen kun vaan voi olla. Todellisuudessa on aivan järkyttävä kontrollifriikki, empatiakyvytön, törkeä, pettää lupauksiaan, itsekäs jne jne. Jos hänelle uskaltaa sanoa, että hei, nyt käyttäydyt törkeästi ja teet väärin, se on pahin loukkaus ikinä, koska hän ei tee koskaan mitään väärin omasta mielestään. Ja jos et sitten taivu, kun hän yrittää kostaa erinäisillä keinoillaan, kuten mustamaalaus, mykkäkoulu jne muut tosi terveet toimintamallit.

Vierailija
870/1115 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tullutkin tämä, että katkaisee yhteydenpidon kokonaan.

Näin minä tein ja se toimii. 

Vierailija
871/1115 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua narsisti eukko aina haukkui ja vähätteli vieraille ja jos eivät lähteneet mukaan hänen juttuunsa, niin meno vaan yltyi kokoajan. Parin kaverin kanssa sovittiin että minä vuorostani alan haukkua narsisti eukkoani heidän aikaan ja kaverit nauraa sitten minun jutuilleni, eli narsistille omaa lääkettään takaisin. Narsisti eukko meni tästä tempusta täysin sekaisin ja yritti kääntää jutun minua vastaan onnistumatta, sillä kaverini eivät reagoineet ollenkaan hänen sanomisistaan. Hän alkoi huutaa kuin hyeena, paiskoi tavaroita ympäriinsä ja kaikenkukkuraksi oksensi olohuoneen lattialle. Onneksi se suhde meni karikolle ja pääsin hänestä eroon, tosin narsisti ei oppinut mitään vaan sama uuden kumppaninsa haukkuminen jatkuu edelleen.

Vierailija
872/1115 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs narsisti sukulainen hakee huomiota keinolla millä hyvänsä. Esimerkiksi toisen sukulaisen juhlissa hän saattaa haluta huomion itseensä vaikka kihlautumalla juuri juhlia edeltävällä viikolla jotta huomio olisi hänessä..

Paras keino on olla huomaamatta kihlasormusta.

Paras keino on olla huomaamatta koko ääliötä.

Vierailija
873/1115 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin loukkaus narsistille on että sanoo tulppaanin olevan paljon paljon  kauniimpi kuin narsissi.

Vierailija
874/1115 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisti-psykopaattikokkareet, ihmistä etäisesti muistuttavia tyhjiä nollia!

Niin on ja just niitä ihmisiä ketä kannattaa ensimmäisenä olla loukkaamassa ja ärsyttämässä tahallaan. Helpolla pääset jopa hengestäsi ilman että psykopaatin tarttee koskea sua sormenpäälläänkään.

Joo, narsisti kostaa, jos onnistut loukkaamaan häntä. Esim. jos käsket hänen jättää sinut rauhaan, niinkuin itse aikanaan tein. En tosin onneksi päässyt hengestäni, kyseinen narsisti käytti "vain" henkistä väkivaltaa. Onnistui kuitenkin kostossaan. Nyt toivon, että hän on jo unohtanut minut, enkä koskaan enää joudu koston kohteeksi.

Vierailija
875/1115 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on taatusti narsisti kun kiinnostaa loukata muita ihmisiä. Ei ketään tervettä ihmistä jaksa tuollainen kiinnostaa kovin hirveesti. 

Suosittelen tutustumaan aiheeseen, jos ei onneksesi pyöri narsistia lähipiirissä - vaikka vaikea on tunnistaa, jos on sellainen "yksi uhri kerrallaan" -narsku. Etkä sinä ole se uhri, joten et näe mikä tilanne on.

Jos tuo uhri sattuisi avautumaan tilanteestaan sinulle, et uskoisi, koska "sehän on niin ihana ihminen" ja siten menisit mukaan narskun suunnitelmaan tuhota tuo uhrinsa.

Ja vaikka olisikin itse tuo ainoa uhri, niin aika pitkään kieltää kaiken ja toteaa aina itselleen, että sehän on tosi mukava, mä vain ymmärsin väärin.

Vierailija
876/1115 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistin saa raivariin antamalla ystävällistä kritiikkiä.

Toisaalta myös narsistin uhri menee ylikierroksille tuosta. Kun on joutunut tarpeeksi syvälle suohon, jossa sinua lytätään koko ajan rivien välissä, niin ystävällisetkit kommentit alkavat kuulostaa ilkeilyltä.

Vierailija
877/1115 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsistin pahin painajainen on se että joku asia on hänen vikansa tai hänen syynsä.

Vierailija
878/1115 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on tullutkin tämä, että katkaisee yhteydenpidon kokonaan.

Näin minä tein ja se toimii. 

Jos onnistut loukkaamaan narsistia, niin hän kostaa. Hän lopettaa vasta, kun on omasta mielestään saanut kostonsa. Eli jos olet päässyt hänestä eroon, hän joko ei ole ollut sinusta kiinnostunut, tai sitten hän on jo kostanut.

Vierailija
879/1115 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sana NARSISTI tulee Kreikan mytologiasta Narcissos.

Katsoi omaa peilikuvaansa heijastuvan lammen pinnassa ja rakastui itseensä.

Aika tyhjentävästi annettu ymmärtää yhdenlaisen luonteenpiirteen olemus.

Eli itserakkaus, omahyväisyys suomeksi.

Vierailija
880/1115 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että oot kyllä tosi iso mulkku, mutta mulla on isompi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi