Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pahin loukkaus narsistille?

Vierailija
11.11.2020 |

Kertokaa, mikä on pahin loukkaus, mitä narsisti voi kokea?

Kommentit (1115)

Vierailija
281/1115 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin kanssa nussiminen on hyvää aivojumppaa! Ajatuksen asteella panettelua....

Vierailija
282/1115 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli aikoinaan parisuhdeviritelmä narsistisia piirteitä omaavan henkilön kanssa. Hän tykkäsi niistä ihme peleistä ja hippaleikeistä, eli suhteessa oli aina ne tietyt temput hänen ehdoillaan, mykkäkoulut ja hurmaamiset. Menin niihin aina. Lopulta hän otti taas yhteyttä, kun viimeisestä tapaamisesta oli kulunut kaksi vuotta. Käytiin ne samat flirtit läpi mitä aina. Kehuttiin hänen tekemisiään jne. Sitten hän sai viritettyä sen ansansa, eli kysyi mitä tekisin kesälomalla. Tähän leikkiin kuului se, että minun olisi pitänyt alkaa oikein anelemaan jotain tapaamista tai viikonloppua ja sitten hän olisi kertonut miten äärimmäisen kiireinen hän on, ja olisi lopettanut keskustelun heti. Kerroinkin poikkeuksellisesti että olin menossa naimisiin (se oli totta), ja toivotin hänellekin kivaa lomaa. Sen jälkeen en kuullut hänestä mitään. Tuskin tuo mitään tunteita hänessä herätti mutta itselle jäi vaan hyvä mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1115 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että häntä säälii, eli joku näkee hänen kuorensa läpi.

Vierailija
284/1115 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa on tietoa paljonkin, mutta sosiaalialan ihmisillä ole diagnosointioikeutta. Yksikään sosiaalialan ihminen ei voi työssään sanoa ääneen edes sitä, että epäilee narsistista persoonallisuushäiriötä. Ja yleinen luulo on, että sosiaalialan ihmiset ajattelevat tällaisten ihmisten olevan vain miehiä. Väärä luulo, sillä näitä ihmisiä on molemmissa sukupuolissa, se on nähty. 

Tämä on niin totta. Ei ne edes pariterapiassa tai perheterapiassa saa alkaa diagnosoimaan yhtään ketään. Niiden pitää pysyä puolueettomina ja päämäärä on ratkaista suhteessa olevia ristiriitoja.

Vierailija
285/1115 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistakaa tehdä pesäeroa ja etäisyyttä myös hovin jäsenten kohdalla narsku pitää heitä nuorassaan ja he informoi sinusta narskulle kaiken tv. kokemusta on

Vierailija
286/1115 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välttele vähitellen kunnes et ole missään tekemisissä.

Narsku on aina varmistanut, että sinä vaikutat täydeltä sekopäältä lähipiirille vaikka kertoisit totuuden. (Narsku on kertonut ennakkoon asioista vihjaillen, että olet valehtelija, petturi, et halua erota jne, jolloin kertomasi jälkeen on helppo koota asia omaksi hyväksi, ”muistatko kun kerroin”).

Ajantuhlausta narskujen kanssa olo ja vielä enemmän heihin tuhlattu aika suhteen jälkeen.

Tuttua. Me oltiin kerran menossa yhteisen tutun juhliin yhteisen lapsen ja tämän narskun uuden kumppanin kanssa. Tämä uusi kumppani suhtautui minuun jotenkin oudosti, mistä en taaskaan yllättynyt yhtään. Illan mittaan kuitenkin tutustuin häneen. Lapsen isä puolestaan oli todennäköisesti jättänyt auki kaksi vaihtoehtoa; hän saisi "kutsun työkeikalle" jos tulisimme liian hyvin uuden kumppanin kanssa toimeen tai sitten kutsua ei tulisi, jos hänen suunnitelmansa olisi toteutunut ja hän olisi saanut naureskella uuden kumppaninsa kanssa minulle kenties isommalla porukalla. Minä olisin hänen logiikkansa mukaan kärsinyt yksin jossain ja ollut hänen kyydissään riippuvainen.

Myöhemmin, ystävystyttyäni tämän uuden kumppanin kanssa kävi ilmi, että lapsen isä oli ennen juhlia naureskellen kertonut, että olen sekaisin ja että uusi kumppani tulisi vielä näkemään, mitä hän oli tarkoittanut.

Vuosia myöhemmin , lapseni isoissa juhlissa, hänen pitikin mennä yhtäkkiä hakemaan myrskyn merkkinä kaveriaan lentokentältä. Minä kiersin ikään kuin "emäntänä" seurustelemassa kaikkien vieraiden, myös tämän narskun sukulaisten kanssa. Olivathan he myös lapseni sukulaisia. Narsku ei tullut takaisin ennen kuin juhlien päätyttyä, jolloin hänen uusi kumppaninsa oli hyvän aikaa odottanut. Tarjosimme hänelle kyytiä, mikäli narsku ei tulisi, mutta tuli sitten kuitenkin. Ilmeisesti jotakuta piti saada hallita kun juhlissa se ei onnistunut.

Olipa sekavaa, en tajunnut yhtään.

Vierailija
287/1115 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti narsistien taikapiiristä pitää vain yrittää päästä pois, se on usein parasta ainakin itselle, mitä voi tehdä. Narsistina ei kukaan synny, uhreja ovat hekin, mutta ymmärrystä on vaikea saada, kun käytös on niin lähipiiriä tuhoavaa. Miksi kukaan fiksu ihminen haluaisi tehdä pahaa narsistille? Silloinhan putoaa itse samalle tasolle. Minä en lähtisi kostamaan, vaan poistuisin kauas, jos voisin.

Narsisti EI OLE UHRI. Ainoastaan kusipää ja hirvittävän tyhmä, kun itsekritiikki puuttuu täysin.

Narsku ei ole uhri ja kyllä narskuksi synnytään ja kasvetaan tai molemmat. Niillä on aivoissa täysin olematon tunne-elämä ne esittää tumteita kun ne ei muuten kykene tuntemaan mitään. Epä aitous on vahvasti läsnä kun ne jää kiinni.

Vierailija
288/1115 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisa ei ole uhri. 

Vierailija
289/1115 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti on aina ylpeästi sitä mieltä että hän pärjää, hän osaa, hän on terve, hänhän ei apua tarvitse vaan hän on aina se parempi osapuoli joka voi auttaa muita!

Narsistilla toki on heikkouksia, haavoittuvaisuuksia, mutta ne hän pitää salassa. Jos hän inhoaa sinua niin hän ei todennäköisesti paljasta sinulle ainuttakaan heikkouttaan, vaan hän useimmiten tahtoo pitää vaikutelman sellaisena että hän on vahva ja sinä olet heikko.

Joten tee näin: kun huomaat että hän jossain vaiheessa vaikkapa hieman menettää malttinsa, siis vähän suuttuu, ärtyy, huutaa, niin HUOLESTU HÄNESTÄ. Mene hänen luokseen oikein hurjan huolestuneena tyyliin "voi kamala, oletko sä kunnossa, anna mä autan sua! sä tarvitset apua! sulle pitää saada apua! sähän olet aivan sairas, jokin hätä sulla on! jokin paha olo, olisko sulla masennus vai jokin muu mielenterveyden ongelma? ethän sä yksin pärjää! ei sua saa jättää yksin! minä en sinua hylkää! en hylkää! minä autan sinua vaikka väkisin! vaikka väkisin! pakkohan sulle on apua saada!"

Aloita jättimäinen narsistin auttamiskampanja. Aina kun näet hänet niin paasaa samaa pitkää litaniaa siitä kuinka hänelle pitää saada apua. Kysele häneltä että miten hän voi, onko hän jo hankkinut apua. Paasaa hänelle sitä ettei hän saa kieltyäytyä avusta, hänen täytyy ottaa apu vastaan, paasaa hänelle, paasaa hänelle, ole hurjan huolissasi hänestä. Aivan varmasti hänellä on jokin kamala mielenterveyden ongelma ja kyllähän se pitää saada hoidettua äkkiä koska muutoinhan saattaa tapahtua vaikka mitä kamalaa. Painosta häntä menemään hoitoon! Jankkaa, jankkaa, jankkaa! Ahdistele häntä auttamistyrkytyksellä vaikka maailmanloppuun saakka!

Tuo hänelle joka himskatin päivä kaikenmaailman informaatiolehtisiä joissa kerrotaan mielenterveysongelmista ja siitä miten voi saada apua. Kerro hänelle moneen kertaan jonkin auttavan palvelun puhelinnumero. Anna monta kertaa se numero! Muista aina kysellä että "soititko jo? oletko jo soittanut? mitä ne sanoi? saatko apua? olethan sä soittanut? olethan?"

Kerro hurjan huolissasi kaikille muillekin siitä että hänellä on jokin hätä. Kerro KAIKILLE, kerro ehdottomasti silloin kun hän on paikalla vieressä kuulemassa. Hän saa vierestä kuulla kun sinä kerrot sadalle tuttavalle "tuolla Matilla on jokin hätä, jokin mielenterveysongelma, kyllä meidän kaikkien nyt täytyy auttaa häntä, puhu sinä hänelle, puhu hänelle, ehkä hän uskoo sinua, häntä ei saa hylätä!"

Hupinsa kaikilla. Jos sinulla on elämä niin et varmaan tuollaiseen kampanjaan ryhdy.

Vierailija
290/1115 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittamalla korvatulpat korviin kun se juttelee sulle.

Amiksessa oli mun luokalla yks muide joka oli aapiskirja narsku. Tein tän sille ku ei jättänyt rauhaan. Ai että mikä show alkoi. Lopetti sitten viimein ku tajus ettei sillä oo eikä tuu oleen mitään valtaa muhun.

Vierailija
291/1115 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti on aina ylpeästi sitä mieltä että hän pärjää, hän osaa, hän on terve, hänhän ei apua tarvitse vaan hän on aina se parempi osapuoli joka voi auttaa muita!

Narsistilla toki on heikkouksia, haavoittuvaisuuksia, mutta ne hän pitää salassa. Jos hän inhoaa sinua niin hän ei todennäköisesti paljasta sinulle ainuttakaan heikkouttaan, vaan hän useimmiten tahtoo pitää vaikutelman sellaisena että hän on vahva ja sinä olet heikko.

Joten tee näin: kun huomaat että hän jossain vaiheessa vaikkapa hieman menettää malttinsa, siis vähän suuttuu, ärtyy, huutaa, niin HUOLESTU HÄNESTÄ. Mene hänen luokseen oikein hurjan huolestuneena tyyliin "voi kamala, oletko sä kunnossa, anna mä autan sua! sä tarvitset apua! sulle pitää saada apua! sähän olet aivan sairas, jokin hätä sulla on! jokin paha olo, olisko sulla masennus vai jokin muu mielenterveyden ongelma? ethän sä yksin pärjää! ei sua saa jättää yksin! minä en sinua hylkää! en hylkää! minä autan sinua vaikka väkisin! vaikka väkisin! pakkohan sulle on apua saada!"

Aloita jättimäinen narsistin auttamiskampanja. Aina kun näet hänet niin paasaa samaa pitkää litaniaa siitä kuinka hänelle pitää saada apua. Kysele häneltä että miten hän voi, onko hän jo hankkinut apua. Paasaa hänelle sitä ettei hän saa kieltyäytyä avusta, hänen täytyy ottaa apu vastaan, paasaa hänelle, paasaa hänelle, ole hurjan huolissasi hänestä. Aivan varmasti hänellä on jokin kamala mielenterveyden ongelma ja kyllähän se pitää saada hoidettua äkkiä koska muutoinhan saattaa tapahtua vaikka mitä kamalaa. Painosta häntä menemään hoitoon! Jankkaa, jankkaa, jankkaa! Ahdistele häntä auttamistyrkytyksellä vaikka maailmanloppuun saakka!

Tuo hänelle joka himskatin päivä kaikenmaailman informaatiolehtisiä joissa kerrotaan mielenterveysongelmista ja siitä miten voi saada apua. Kerro hänelle moneen kertaan jonkin auttavan palvelun puhelinnumero. Anna monta kertaa se numero! Muista aina kysellä että "soititko jo? oletko jo soittanut? mitä ne sanoi? saatko apua? olethan sä soittanut? olethan?"

Kerro hurjan huolissasi kaikille muillekin siitä että hänellä on jokin hätä. Kerro KAIKILLE, kerro ehdottomasti silloin kun hän on paikalla vieressä kuulemassa. Hän saa vierestä kuulla kun sinä kerrot sadalle tuttavalle "tuolla Matilla on jokin hätä, jokin mielenterveysongelma, kyllä meidän kaikkien nyt täytyy auttaa häntä, puhu sinä hänelle, puhu hänelle, ehkä hän uskoo sinua, häntä ei saa hylätä!"

Hupinsa kaikilla. Jos sinulla on elämä niin et varmaan tuollaiseen kampanjaan ryhdy.

Oletko sä ite narsku? Tiedoksesi että mielentervysongelmissa ei oo mitään hävettävää ja salattavaa enää nykyään. Nää sun juttus on kivikaudelta ja noloa settiä.

Vierailija
292/1115 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

F60.8 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...Hän otti poikani silmätikuksi ja ”kasvatti” vailla mitään emptiaa.

Saanko olla utelias, vaikka aihe on varmaan arka ja kivulias?

Oliko poikasi kolmikosta juuri se, joka haastoi taikka kyseenalaisti eniten tämän miehen ajatuksia taikka auktoriteettia?

Olipa hyvinkin ja on edelleen. Toki kyseenalaistaa edelleen lähes kaiken eikä auktoriteetteja kumartele. Mutta pikkupoikana (ikävuodet 5-11) olisi tarvinnut huumoria, leikillistä painia ja aikuista kaveria miehestä, ei uutta isää. Narsisti oletti, että kaikki kunnioittavat häntä, tekipä tai sanoipa mitä tahansa. Poikapa ei kunnioittanutkaan ja sekös vaan lisäsi narsistin raivoa. Pahimmillaan meni yksi kokonainen kesäloma niin, että mies piti pojalle mykkäkpulua ja minulle aina kun otin asian puheeksi. Kaikki tietysti oli ja on edelleen minun syytäni. Jospa vaan olisin käskenyt poikaani edes sitä ja tätä, olisin edes niin ja näin toiminut kun hän neuvoi, silloin ei olisi tarvinnut suuttua tai pitää mykkäkoulua. Ja kyllä, nykyään jo ymmärrän, että mikään teko ei olisi ollut hänelle kyllin hyvä, vaan aina olisi tullut uusi ja uusi aihe narsistin ”kostolle”.

Vierailija
293/1115 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PS. Narsistithan ei osaa käyttäytyä vaan tykkää tilaisuuden tullen esim raivota. Myös poliisit harrastavat sitä, tähän tyyliin:

Jos uskallat niin tuollaisessa tilanteessa naura poliisille päin naamaa.

Tai voit esittää ettet edes kuule häntä, sinua ei kiinnosta tippaakaan, vähättele häntä, esitä ettei hänen asiallaan ole mitään merkitystä, et edes huomaa poliisia. Sano että "häh? mitä sä sanoit? en mä kuullut? sano uudestaan, sano kovempaa, puhu ääneen äläkä piipitä."

Tai sitten HUOLESTU poliisista. Soita 112, aloita hirveä hässäkkä, kerro sinne että siellä on poliisi jolla on jokin sairaskohtaus meneillään, poliisi tarvitsee apua, hänellä on varmaan jokin psykoosi tai hermoromahdus meneillään koska hän ei ollenkaan pysty kontrolloimaan itseään, hän on aivan sekaisin, aggressiivinen ja heiluu ja huutaa ja varmaan saattaa pian seota kokonaan ja satuttaa pian varmaan pahasti itseään tai tiesketä, apua äkkiä ambulanssi paikalle auttamaan tuota poliisia!

--

Narsistit on nimittäin tottuneet siihen että niitä vastustetaan, ne tykkää riidellä, ne haluaa olla sua vastaan, ne haluaa tehdä riidasta aina vain suuremman. Ne haluaa riitaa! Mutta ne ei todellakaan sillä hetkellä halua että sä huolestut niistä ja alat järjestää niille apua. Narsisti tahtoo sotaa, ei apua.

Vierailija
294/1115 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä ite narsku? Tiedoksesi että mielentervysongelmissa ei oo mitään hävettävää ja salattavaa enää nykyään. Nää sun juttus on kivikaudelta ja noloa settiä.

Narsisti tahtoo aina olla parempi kuin sinä. Narsisti tahtoo määrätä sinua, hän ei todellakaan tahdo sinun apuasi, on se apu sitten mielenterveysapua tai mitälie muuta apua vaikkapa ihan vain säälin vuoksi. Narsisti ei sääliäsi tahdo vaan ihailuasi.

Narsisti on ylpeä kun saa auttaa kurjaa koditonta antamalla rahaa. Narsistia todellakin loukkaa jos kurja koditon yrittää auttaa narsistia antamalla rahaa.

Narsitille sosiaaliset roolit ovat älyttömän tärkeitä. Hän on parempi, sinä olet huonompi. Rooleja ei saa vaihtaa, ei saa kääntää päinvastaiseksi. Narsisti ei ikinä hyväksy sitä, hän ei ikinä hyväksy että hän muka olisi sinua huonompi.

Vierailija
295/1115 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PS. Narsistithan ei osaa käyttäytyä vaan tykkää tilaisuuden tullen esim raivota. Myös poliisit harrastavat sitä, tähän tyyliin:

Jos uskallat niin tuollaisessa tilanteessa naura poliisille päin naamaa.

Tai voit esittää ettet edes kuule häntä, sinua ei kiinnosta tippaakaan, vähättele häntä, esitä ettei hänen asiallaan ole mitään merkitystä, et edes huomaa poliisia. Sano että "häh? mitä sä sanoit? en mä kuullut? sano uudestaan, sano kovempaa, puhu ääneen äläkä piipitä."

Tai sitten HUOLESTU poliisista. Soita 112, aloita hirveä hässäkkä, kerro sinne että siellä on poliisi jolla on jokin sairaskohtaus meneillään, poliisi tarvitsee apua, hänellä on varmaan jokin psykoosi tai hermoromahdus meneillään koska hän ei ollenkaan pysty kontrolloimaan itseään, hän on aivan sekaisin, aggressiivinen ja heiluu ja huutaa ja varmaan saattaa pian seota kokonaan ja satuttaa pian varmaan pahasti itseään tai tiesketä, apua äkkiä ambulanssi paikalle auttamaan tuota poliisia!

--

Narsistit on nimittäin tottuneet siihen että niitä vastustetaan, ne tykkää riidellä, ne haluaa olla sua vastaan, ne haluaa tehdä riidasta aina vain suuremman. Ne haluaa riitaa! Mutta ne ei todellakaan sillä hetkellä halua että sä huolestut niistä ja alat järjestää niille apua. Narsisti tahtoo sotaa, ei apua.

Ei kannata alkaa pelleilemään, vaan oikeasti pysyä poissa. Mun narsku sukulaiselta, siis tältä äiti Teresalta tulee nykyään viestejä, jossa hän haastaa tappeluun. Tää nainen on kohta 70!! Hän vaatii tapaamisia, haukkuu minua pelkuriksi ja haastaa riitaa. En ole vastannut.

Vierailija
296/1115 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

muistakaa tehdä pesäeroa ja etäisyyttä myös hovin jäsenten kohdalla narsku pitää heitä nuorassaan ja he informoi sinusta narskulle kaiken tv. kokemusta on

Kyllä. Flying monkey on pelkkä tiedon välitin, vaikka luulee olevansa korvaamaton apu ja ystävä.

Vierailija
297/1115 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole jo vainoharhaista? Mietihän vähä mitä puhut.

Vierailija
298/1115 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron tositarinan niin, että yksityiskohtia on muunneltu ajan, paikan, kohteen, oman roolini, ja osallistujien profiilin suhteen. Koetan kuitenkin olla looginen. 

Olen mukana taustatehtävissä eräässä harrastuksessa, jossa on kaksi eri joukkuetta, paikallista. Pari vuotta sitten harrastukseen tuli mukaan aktiivinen henkilö. Hän oli erityisen aktiivinen taustatöissä, varainkeräyksessä, harrastetilojen siivouksessa jne. Meillä on pieni harrastustila ja iso harrastustila. Tuossa isommassa harrastetilassa toimii pienempi porukka, joka on samalla aktiivisempi, tunnetumpi ja menestyvämpi. Pienen harrastustilan porukkaa on enemmän, mutta he osallistuvat vähemmän yhteisiin tapahtumiin. Pari toimii molemmissa, eikä se ole kielletty keltään, mutta tällainen jako on vain jotenkin tullut. Sanotaan vaikka näin, hieman muunnellen, että pienessä toimii harrastelijat ja isossa kilpailijat. Tämä henkilö oli todella toimelias ja siitä tykättiin, hän myös suunnitteli paljon. Välillä niin paljon, että osa hommista jäi tekemättä, mutta ei sillä väliä, koska hän sai paljon aikaan, toimien kuitenkin aktiivisemmin pienen tilan puolella. No - jokin konflikti tuli siinä pienessä harrastustilassa ja hän vaihtoi isompaan - myöhemmin tajusin, että se vaihto isompaan tuli siksi, että isompi oli enemmän julkisuudessa. En vieläkään oikein tiedä, mistä se konflikti tuli, mutta olen jo aiemmin havainnut pienen tilan vetäjässä narsistisia piirteitä, joiden kanssa kuitenkin elää, kun antaa mennä hänen manipulointinsa toisesta korvasta sisään toisesta ulos. Eikä hän ole sellainen pesunkestävä narsku, kunhan on olevinaan samaa mieltä, vaikka ei olekaan. Mutta kyse ei ole hänestä, vaan tästä uudesta. Minulla hälytyskellot soivat jo jossain vaiheessa, sillä hän raivostui minulle pari kertaa pikkuasioista, sitä ei ole kukaan muu tehnyt ja kyse on ihan mitättömistä asioista. Ajattelin alkuun hänen olevan vain adhd - mitä luultavasti on myös. 

Tuli sitten korona. Koronan aikana ei voinut harrastaa, ei järjestää varainkeräystä, ei mitään, mutta vuokrat tiloista juoksivat. Tämä uusi henkilö huomasi tilaisuutensa. Hän alkoi kerätä varoja harrastusporukalle täysin omatoimisesti ja kerätä itselleen sitä hovia ympärilleen. Hän muisti - myös minulle - joka välissä mainita, ettei joukkueenjohtaja kiitä koskaan. Minäkin alkuun menin lankaan. Hän sai ennen hyvin toimeen keskenään tulleet ihmiset jaettua kahteen sotaleiriin, sitten oli meitä, jotka olimme vähän kaksinaamaisia, koska emme halunneet riidellä kenenkään kanssa. Koronan jälkeen lopulta heinäkuussa päätettiin järjestää pienet kisat ja samassa yhteydessä varainkeräystapahtuma, johon tarvittiin osallistujia ns tiskin taakse. Tämä oli aktiivinen tapansa mukaan, mutta hän määräsi että pienen joukkueen porukka ei saa osallistua lainkaan. Tämähän ei käynyt kellekään, vaan hänen ideansa ottaa tapahtumaan tilalle omia, täysin tuntemattomia kavereita torpattiin. Hän raivostui, todella raivostui. Hän alkoi julkisesti julistaa kuinka joukkuuessa on häntä kohdeltu huonosti, soitella joukkuueen kannattajille, joiden nimen jostain vain sai käsille. Lisäksi hän tuhosi kaikki yksityiskohdat tekemästään varauskeräyksestä sanomalla "kun en minä ei kukaan muukaan tätä sitten tee". Hän soitti minullekin ja sanoi, että nyt ne perutaan sitten. Seuraavana päivänä hän soitti uudelleen ja oli todella närkästynyt, kun tapahtumaa ei peruttukaan. Hän julisti, että se todellakaan onnistu ilman häntä ja typeriä ovat jos eivät peru. En itse tuohon sanonut oikeastaan  mitään ja sen jälkeen estin hänen numeronsa - puheluun sisältyi tunti muiden haukkumista, eikä tuota jaksa kukaan. 

Jatkuu..

Vierailija
299/1115 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiin 300 loppuosa

No tapahtuma järjestettiin ja sehän onnistui paremmin kuin koskaan. Hän oli ilmeisesti raivostunut tästä, sillä on tullut useita viestejä, kuinka hän on kertonut "totuuksia joukkueista ja niiden varainkeruusta" ihmisille, jotka eivät häntä edes tunne. Osa uskoo, osa ei. Uskon, että narsisti koki koko tapahtuman järjestämisen ja varsinkin sen onnistumisen kostona itselleen. Koska narsisti nyt vain ajattelee kaiken itsensä kautta. Lisäksi on selvinnyt, että hän on harrastanut omatoimisessa varainkeruussa seuran sääntöjen vastaisia keinoja - saadakseen itselleen mainetta ja kunniaa - ja on epäilyjä, että osa varoista on jäänyt hänelle itselleen. Siitä on jopa pieniä todisteita, mutta seura on päättänyt painaa asian toistaiseksi villaisella, koska oikeusjuttu on raskasta, hän on siirtynyt riehumaan uuteen isompaan seuraan, jossa sitä ei luultavasti enää paineta villaisella. 

Vierailija
300/1115 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin loukkaus on epäillä tai arvioida sitä kykyä, jonka ympärille narsistin ego rakentuu. Ei tarvitse edes loukata. Riittää että sanoo aiheesta jotain.

Ns. yhteisestä projektista poistuminen voi olla paha juttu, tai siitä omien mielipiteiden esittäminen. Jos tämän jälkeen pistää viestimet kiinni eikä reagoi häneen, kostokierros alkaa.

Toinen jalka haudassa - tai tarpeen vaatiessa sellaista esittävästä - ihmisestä löytyy kummasti energiaa tällaisessa tilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä