Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kökkö. Mies sai potkut töistä :/

Vierailija
24.02.2014 |

Kriisi päällä, mies joutuu työttömäksi, mitä nyt eteen?! En osaa ajatella mitään, olen aivan shokissa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mies saa ansiosidonnaista ja sinä palkkaa. Siitä se lähtee. Ei kahden hengen talous toisen työttömyyteen heti kaadu. Mies rauhoittuu ja alkaa etsimään uutta duunia. Kyllä te pärjäätte!

Vai onko kyseessä av-mamma, joka haluaa olla seuraavat 10 vuotta kotona ja nyt on paniikki, kun miehellä ei ole duunia? No, sinä lähdet töihin heti ja mies jatkaa kotona hetken, kunnes löytää työn!

Vierailija
2/25 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Kyllä meillä moni asia helpottuu tämän takia. Surullista, sillä mies piti työstään. Täytyy toivoa että uusi paikka järkkääntyy mahdollisimman pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ala ja mistä päin Suomea?

Vierailija
4/25 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps mies ei ole ehtinyt edes töistä vielä kotiin.

Vierailija
5/25 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 19:53"]

Kiitos! Kyllä meillä moni asia helpottuu tämän takia. Surullista, sillä mies piti työstään. Täytyy toivoa että uusi paikka järkkääntyy mahdollisimman pian.

[/quote]

Helpottuu? Mutta silti kamala paniikki?

Vierailija
6/25 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sun mies.

Vierailija
7/25 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sun mies.

Vierailija
8/25 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka sanoi paniikki, sanoin että olen shokissa! etkö ole koskaan saanut uutisia jotka ovat täydellinen yllätys ja jotka saavat sinut vain haukkomaan henkeäsi?

Vierailija
9/25 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehesi saa pian uutta duunia...täällä niin moni mies valittaa kun mies on alkanut ryyppäämään työttömäks jäätyään..tuntuu et miehillä on yleensä toi työttömyys kovempi paikka kun naisilla. Ja toivottavasti miehesi kuului liittoon ja se työssäoloaika on täynnä. (10kk) Mutta ette te ainoa perhe Suomenmaassa ole tässä jamassa....

Vierailija
10/25 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriisi päällä, shokissa, mies ei ole vielä edes tullut töistä kotiin???

Voi jösses :D

Mutta mitä väliä, nythän teillä elämä helpottuu tai jotain, so?

Miksi se sai kenkää???

Vierailija
11/25 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 20:00"]Toivottavasti miehesi saa pian uutta duunia...täällä niin moni mies valittaa kun mies on alkanut ryyppäämään työttömäks jäätyään..tuntuu et miehillä on yleensä toi työttömyys kovempi paikka kun naisilla. Ja toivottavasti miehesi kuului liittoon ja se työssäoloaika on täynnä. (10kk) Mutta ette te ainoa perhe Suomenmaassa ole tässä jamassa....

[/quote]Ei auta jos kuuluu liittoon, ei liitto maksa ansiosidonnaista vaan työttömyyskassa.

Vierailija
12/25 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 20:03"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 20:00"]Toivottavasti miehesi saa pian uutta duunia...täällä niin moni mies valittaa kun mies on alkanut ryyppäämään työttömäks jäätyään..tuntuu et miehillä on yleensä toi työttömyys kovempi paikka kun naisilla. Ja toivottavasti miehesi kuului liittoon ja se työssäoloaika on täynnä. (10kk) Mutta ette te ainoa perhe Suomenmaassa ole tässä jamassa....

[/quote]Ei auta jos kuuluu liittoon, ei liitto maksa ansiosidonnaista vaan työttömyyskassa.

[/quote]Jos kuuluu liittoon, niin kuuluu myös työttömyyskassaan.

Vierailija
13/25 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Työssäoloehto on nykyään 6 kk.

Vierailija
14/25 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se alkoholistisika.

Vierailija
15/25 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa, että miksi se sai potkut? Sehän on nykyään lähes mahdotonta saada potkuja, ellei sitten mokaile oikein urakalla ja toistuvasti. Nykyään porukkaa irtisanotaan lähinnä yt-neuvottelujen kautta, ei ne ole potkut, tai ei ainakaan minä en lue firman lakkauttamista/ irtisanomisia taloudellisen tilanteen takia potkuiksi...

Vierailija
16/25 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on saanut kaksi kertaa kenkää ja en kyllä osaa sääliä, kun meidänkään perheen huolet ei ketään kiinnostanut. No siitä kyllä selvii ja tänä päivänä moni irtisanotaan. Yllättävän yksin noissa tilanteissa on. Odotin kuopusta kun mies sai ekan kerran kenkää. Me myytiin heti uudenkarhea automme ja se menikin heti kaupaksi autoliikkeeseen. Kaikesta luovuttiin mistä vain voitiin. Sen jälkeen tuli vielä toinenkin kerta ja mun mies on alalla jossa on jatkuvasti yt neuvotteluita. Kyllä nuo potkut on meitä kasvattaneet elämää kohtaan nöyriksi. Selvitty ollaan vaikka tiukkoja päiviä on ollut. Itse en ole työelämässä, kun olin kotona omaishoitajana.

Vierailija
17/25 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla porvoosta?

Vierailija
18/25 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä irtisanominen yt tilanteessa on potkut. Mitä muuta ne on? Nimimerkki vierestä vietiin, mutta omatyöpaikka säillyi.

Vierailija
19/25 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkujen tai irtisanomisen syynä tuotannolliset ja taloudelliset syyt. EI ole provo, vaan ihan täyttä totta.

Halusin jakaa tämän, koska en usko että kerron tästä kenellekään ellei ole pakko. Äh, iso juttu ja vaikeaa purkaa sanoiksi! Ikävää sanoa, mutta tästä on juuri se hyöty, että nyt me emme hetkeen tarvitse lapsille hoitajaa.. :/ ja sitähän mä olen vähän aikaa toivonutkin. Pitäisi varoa mitä toivoo, sen voi sitten yhtenä päivänä vaikka saada.

Vierailija
20/25 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi elämä on meillä valmiiksi työttämillä helppoa, kun ei tarvitse potkuja pelätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme