Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko meille tavismiehille tarjolla enää muuta kuin tyytymissuhteita?

Vierailija
11.10.2020 |

Tällä hetkellä tuntuu siltä, että ei ole 😐 En halua enää tyytyä, joten loppuelämä taitaa sitten mennä ilman naista. Pääsin sentään kerran parisuhteeseen, joka tosin jäi melko lyhyeksi.

Kommentit (435)

Vierailija
161/435 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys.

Sanoin että jos nainen on pullukka, minä en haluaisi hänen kanssaan seksiä. Sain pelkkiä alapeukkuja.

Kun nainen kirjoittaa että jos mies on lyhyt ja hintelä, ei hän haluaisi miehen kanssa seksiä, tulisi pelkkiä yläpeukkuja.

Miksi näin?

162/435 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olet oikeassa, tästä syystä minulle ei kelpaa oman tasoiseni nainen.

Hyvä. Nyt kun olet ymmärtänyt tämän, sulla on 2 vaihtoehtoa:

A) tyydyt tilanteeseen

B) nostat omaa tasoa

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/435 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai nainen koittaa edes antaa mahdollisuuden tuollaiselle miehelle? Itse en edes antaisi sun laiselle miehelle mahdollisuutta edes.

Vierailija
164/435 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys.

Sanoin että jos nainen on pullukka, minä en haluaisi hänen kanssaan seksiä. Sain pelkkiä alapeukkuja.

Kun nainen kirjoittaa että jos mies on lyhyt ja hintelä, ei hän haluaisi miehen kanssa seksiä, tulisi pelkkiä yläpeukkuja.

Miksi näin?

Koska sinä solvasit ensin noin sinua solvattiin takaisin.

Jos olet noin pinnallinen niin se on voi.

Jos naiset ovat pullukoita nykyään niin ennen miehillä oli vahvempi libido ja miehisyys kuin nykypäivän tahvoilla. Voidaanhan sitä keskittyä kaivamaan kaikkea kakkaa molemmista, jos ei haluta keskittyä positiivisiin asioihin.

Vierailija
165/435 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei syty naisista niin ei varmaan oikeasti ihan kauheasti pidä heistä tai kaipaa sellaista oikeasti. Ehkä se joku suojamekanismi, että suhteeseen kypsymätön ihminen ihastuu kiiltokuviin, kunnes on kehittynyt valmiiksi.

Ikäänkuin teini-iän kaukoihastukset siis.

Olin minäkin ala-asteella niin kovin rakastunut Backstreet boysin Nickiin, mutta kun kasvoin niin ymmärsin että rakastuminen, rakkaus ja parisuhde ovat jotain muuta kuin julisteen ihaileminen ja päiväkirjaan sydänten piirteleminen. Ehkä nämä miesparatkin pääsevät vielä tuon vaiheen yli.

Vierailija
166/435 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakkahattutäti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ei vain ole mahdollisuus niihin naisiin joihin ihastuu, ja joutuu ottamaan jonkun muun, koska vaihtoehtona on koko elämä ilman parisuhdetta?

Ei kukaan ”joudu” ottamaan ketään.

Jos et saa haluamaasi naista, olet ilman. Hyvin yksinkertaista.

Ei kaikkien ihmisten kuulukaan olla parisuhteessa, saati lisääntyä.

No ei, mutta jos vaihtoehtoina on joko koko elämä yksin, tai sitten tyytymissuhde, niin moni valitsee jälkimmäisen.

Kaikki kun eivät niitä ihastuksiaan saa.

Älä ikinä, ikinä mene yhteen jonkun kanssa, johon et ole ihastunut. Pilaat molempien elämän.

Eli sanot minulle että pitää olla koko elämä yksin?

Vierailija
167/435 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten mukaan pitäisi katsoa oikeanlainen ihminen ja unohtaa vaatimuslistat.

Naisillahan niitä ei toki ole. Käy naista lyhyempi mies, naista hintelämpi mies, naista puolet vähemmän tienaava mies, jne. Juu-u.

No sanotaanko että luovun vaatimuksista ja vastaan kyllä pullukkanaiselle. Unohdetaan ne yhteiset harrastuksetkin.

Seksiä en suhteessa haluaisi koskaan, syystä että halaus toisi välittömästi mieleen isomummun turvallisen sylin eikä ikäistäni naista joka herätää seksuaaliset halut.

Tämäkö olisi hyvä sitten?

Sinulle siis parisuhdekin voi olla sellaisen naisen kanssa, joka ei sytytä sinua millään tavalla eikä teillä ole mitään yhteistä, ei edes yhtä harrastusta? No mitä te sitten tekisitte? Tapaisitte joskus ohimennen ulkona ja puhuisitte päivän uutisista? Ettehän te ikinä pääse edes vaiheeseen, jossa ruvetaan miettimään muutettaisiko yhteen!

Vierailija
168/435 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, mutta minun mielestäni tavisnättejä naisia ovat vaikkapa Elena Leeve, Suvi Teräsniska, Emmi Parviainen, nuori Marjo Matikainen, Hanna-Riikka Siitonen ja Nina Tapio, jne.

Onko tämä siis tavisnättien taso jota ap haikailee muttei saa? Vai puhummeko vielä nätimmästä?

Vierailija
169/435 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ei vain ole mahdollisuus niihin naisiin joihin ihastuu, ja joutuu ottamaan jonkun muun, koska vaihtoehtona on koko elämä ilman parisuhdetta?

No ei, mutta jos vaihtoehtoina on joko koko elämä yksin, tai sitten tyytymissuhde, niin moni valitsee jälkimmäisen.

Älä ikinä, ikinä mene yhteen jonkun kanssa, johon et ole ihastunut. Pilaat molempien elämän.

Olen eri, mutta kyllä. Ties vaikka viisikymppisenä rakastut ikäiseesi naiseen. Siihen asti tee omasta elämästäsi itsellesi mukava.

Vierailija
170/435 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika lailla niin. Jos et sitten jossain vaihessa tajua mistä rakkaudessa on oikein kyse.

Vierailija
171/435 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko työstät tunne-elämäsi puutteita ja aukkoja jotta olet kykenevä oikeaa suhteeseen, tai olet yksin. Veikkaan jälkimmäistä.

172/435 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä, mutta sinun valinnoilla niin siinä tulee käymään. Eikä sinkkuudessa ole mitään vikaa. On ihan ok olla yksin ja itse asiassa se on helpompaa monessa mielessä kuin suhteessa oleminen. Tulee halvemmaksikin.

Jos haluat seksiä itseäsi parempitasoisten naisten kanssa niin se on todella helppoa. Maksaa noin 80-100€ laaki eli halpaa kun vertaa parisuhteeseen. Et joudu ostamaan mitään omakotitaloja etkä elättämään lapsia.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
173/435 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys.

Miksi näin?

Jos naiset ovat pullukoita nykyään niin ennen miehillä oli vahvempi libido ja miehisyys kuin nykypäivän tahvoilla. Voidaanhan sitä keskittyä kaivamaan kaikkea kakkaa molemmista, jos ei haluta keskittyä positiivisiin asioihin.

Ja tämän johdannaisena:

Miksi on niin että jos miehet eivät syty pullukoista, on syynä miesten heikko miehisyys kun ei p.lllu kelpaa.

Mutta jos naiset eivät syty lyhyistä, hintelistä, mahakkaista, kaljuista, tms miehistä niin siinähän on kyse voimaantumisesta ja siitä että naiset uskaltavat rohkeasti vaatia.

Tässäkin kun nainen tekee saman asian, se muuttuukin positiiviseksi.

Vierailija
174/435 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko työstät tunne-elämäsi puutteita ja aukkoja jotta olet kykenevä oikeaa suhteeseen, tai olet yksin. Veikkaan jälkimmäistä.

Pariterapeutille voi varmaan mennä yksinkin työstämään tällaista onhelmaa, jotta olisi valmis suhteeseen.

Ap, kerropa omista vanhemmistasi ja pidätkö heitä hyvänä vai huonona esimerkkinä.

Vierailija
175/435 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten mukaan pitäisi katsoa oikeanlainen ihminen ja unohtaa vaatimuslistat.

Naisillahan niitä ei toki ole. Käy naista lyhyempi mies, naista hintelämpi mies, naista puolet vähemmän tienaava mies, jne. Juu-u.

No sanotaanko että luovun vaatimuksista ja vastaan kyllä pullukkanaiselle. Unohdetaan ne yhteiset harrastuksetkin.

Seksiä en suhteessa haluaisi koskaan, syystä että halaus toisi välittömästi mieleen isomummun turvallisen sylin eikä ikäistäni naista joka herätää seksuaaliset halut.

Tämäkö olisi hyvä sitten?

Et ilmeisesti ole koskaan kokenut molemminpuolista rakastumista? Ilman muuta jatka sinkkuna ja etsi unelmiesi naista. Se isomummun näköinenkin ansaitsee parisuhteen, jossa hän on hyvä omana itsenään.

Palstan gallupissa noin 80% naisista myönsi että heillä on tietty pituusraja jonka alittaminen olisi dealbreaker. Ei mahdollisuutta rakkauteen. Eikä kyse ollut edes lyhytkasvuisista miehistä.

Juu, ne kaikki vastanneet "naiset" oli toki naisia eikä miehiä. Itse tiedän vain yhden naisen, jolla oli miehelle tietyt vaatimukset kuten hiusten väri ja pituusraja. Nainen rakastui ja meni naimisiin miehen kanssa, jolla ei ollut hiuksia sen enempää kuin Homer Simpsonilla ja joka oli suunnilleen saman pituinen mitä mies.

Vierailija
176/435 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytymissuhde? :D Onks sit myös kurotussuhde? :o Eikös tyytymissuhde oo itelle helpompi, nii ei tarvii hakee parempaa koulutusta ja yrittää saada työpaikkaa tai ylennyksii ja mammonaa? Miks ihmees pitäs tehä sen vaikeimma kautta? :o Ny en tajuu mitä AP tarkottaa… M25

Vierailija
177/435 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys.

Miksi näin?

Siksi että sinä olisit tyytymässä tuollaiseen suhteeseen, ettet jäisi yksin. Nainen olisi mieluummin yksin kuin tyytyisi tuollaiseen suhteeseen.

Vierailija
178/435 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mietitäänpä millainen on tavisnainen joka tavismiehelle olisi tarjolla.

Ennen se tavismies oli hoikka ja parikymppinen.

Nyt tavisnainen on ylipainoinen, muistuttaa vartaloltaan venäläismummoa ja ikää on lähemmäs 30 koska piti nauttia vapaudesta ja vakiintuminen ahdisti.

50-luvun, 60-luvun, 70-luvun, 80-luvun ja vielä 90-luvunkin tavisnainen kelpaisi mainiosti (tosin 90-luvulla naiset alkoivat jo elää nykyistä sinkkuelämää parikymppisinä). Nykyajan tavisnainen ei, koska pullasta ja suklaastahan ei voi luopua ja koska Tinderissä saa tykkäyksiä, niin tokihan pullukankin on varaa vaatia laatumiestä jolta löytyy voittajageenejä ja kunnianhimoa.

Koko keskustelu on älytön. Suomessa tavis on lihava, usein mielenhäiriöinen mölli, joka on ikävystyttävä sisältä ja ulkoa.

Muualla Euroopassa ja Länsi-Suomessa suureksi osaksi tavisnainen on pitkähiuksinen, hoikka, älyllisesti vireä pakkaus.

Suomessa tavis mies on ruma, lyhyt ja usein ylipainoinen sekä mielenhäiriöinen. Muualla Euroopassa ja Länsi- Suomessa...

Mä sanoisin, että geenit ja rotu on se seikka, mikä aina unohdetaan näistä taso- ym. keskusteluista. Eikä millään pahalla. Se vaan on niin.

Vierailija
179/435 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta minun mielestäni tavisnättejä naisia ovat vaikkapa Elena Leeve, Suvi Teräsniska, Emmi Parviainen, nuori Marjo Matikainen, Hanna-Riikka Siitonen ja Nina Tapio, jne.

Onko tämä siis tavisnättien taso jota ap haikailee muttei saa? Vai puhummeko vielä nätimmästä?

Tuo on hyvä taso ja olen tykännyt alle tuon olevista naisistakin.

Ap

Vierailija
180/435 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys.

Miksi näin?

Ja tämän johdannaisena:

Miksi on niin että jos miehet eivät syty pullukoista, on syynä miesten heikko miehisyys kun ei p.lllu kelpaa.

Mutta jos naiset eivät syty lyhyistä, hintelistä, mahakkaista, kaljuista, tms miehistä niin siinähän on kyse voimaantumisesta ja siitä että naiset uskaltavat rohkeasti vaatia.

Tässäkin kun nainen tekee saman asian, se muuttuukin positiiviseksi.

Ihan jokainen ikään ja sukupuoleen katsomatta saa syttyä tai olla syttymättä toisesta ihan mistä syystä tahansa. Näin ollut aina ja on jatkossakin.