Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko meille tavismiehille tarjolla enää muuta kuin tyytymissuhteita?

Vierailija
11.10.2020 |

Tällä hetkellä tuntuu siltä, että ei ole 😐 En halua enää tyytyä, joten loppuelämä taitaa sitten mennä ilman naista. Pääsin sentään kerran parisuhteeseen, joka tosin jäi melko lyhyeksi.

Kommentit (435)

Vierailija
181/435 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mietitäänpä millainen on tavisnainen joka tavismiehelle olisi tarjolla.

Ennen se tavismies oli hoikka ja parikymppinen.

Nyt tavisnainen on ylipainoinen, muistuttaa vartaloltaan venäläismummoa ja ikää on lähemmäs 30 koska piti nauttia vapaudesta ja vakiintuminen ahdisti.

50-luvun, 60-luvun, 70-luvun, 80-luvun ja vielä 90-luvunkin tavisnainen kelpaisi mainiosti (tosin 90-luvulla naiset alkoivat jo elää nykyistä sinkkuelämää parikymppisinä). Nykyajan tavisnainen ei, koska pullasta ja suklaastahan ei voi luopua ja koska Tinderissä saa tykkäyksiä, niin tokihan pullukankin on varaa vaatia laatumiestä jolta löytyy voittajageenejä ja kunnianhimoa.

?? Ennen tavismies oli hoikka ja parikymminen, nyt tavisnainen on ylipainoinen? Miten nämä liittyvät toisiinsa?

Vierailija
182/435 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalle on ja osalle ei. Kaikki ei saa sitä unelmakumppania.Itse olen valinnut yksinolon sen tyytymisen sijaan, mutta en tiedä kumpi sitten parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/435 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys.

Sanoin että jos nainen on pullukka, minä en haluaisi hänen kanssaan seksiä. Sain pelkkiä alapeukkuja.

Kun nainen kirjoittaa että jos mies on lyhyt ja hintelä, ei hän haluaisi miehen kanssa seksiä, tulisi pelkkiä yläpeukkuja.

Miksi näin?

Koska sinä solvasit ensin noin sinua solvattiin takaisin.

Jos olet noin pinnallinen niin se on voi.

Jos naiset ovat pullukoita nykyään niin ennen miehillä oli vahvempi libido ja miehisyys kuin nykypäivän tahvoilla. Voidaanhan sitä keskittyä kaivamaan kaikkea kakkaa molemmista, jos ei haluta keskittyä positiivisiin asioihin.

Ja tämän johdannaisena:

Miksi on niin että jos miehet eivät syty pullukoista, on syynä miesten heikko miehisyys kun ei p.lllu kelpaa.

Mutta jos naiset eivät syty lyhyistä, hintelistä, mahakkaista, kaljuista, tms miehistä niin siinähän on kyse voimaantumisesta ja siitä että naiset uskaltavat rohkeasti vaatia.

Tässäkin kun nainen tekee saman asian, se muuttuukin positiiviseksi.

Olet niin tylsä. Yrität peittää toiveesi vilkkaasta irtoseksistä parisuhteen kaipuuksi. Parisuhteessa sytytään kaikenlaisista ihmisistä.

Nuiruuden ensirakkauteni oli ihan älyttömän komea. Itse täysin keskinkertainen tai alle, en meinannut saada sanaa suustani yrittäessäni puhua hänelle. Kuvittelin, että hän herää ja tajuaa puutteeni ja ottaa jonosta toisen. No, vuosikymmeniä on kulunut. Kaivoin hänet netistä. Hän on lyhyt paksu keski-ikäinen mies, hiusraja liikkunut taaemmas ja kaksoisleukaa. Mutta edelleen vanhat tunteet heräävät eloon, kun katson hänen kuvaansa. Ei se ollut se hieno kuori, johon rakastuin vaan se persoona.

Vierailija
184/435 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mietitäänpä millainen on tavisnainen joka tavismiehelle olisi tarjolla.

Ennen se tavismies oli hoikka ja parikymppinen.

Nyt tavisnainen on ylipainoinen, muistuttaa vartaloltaan venäläismummoa ja ikää on lähemmäs 30 koska piti nauttia vapaudesta ja vakiintuminen ahdisti.

50-luvun, 60-luvun, 70-luvun, 80-luvun ja vielä 90-luvunkin tavisnainen kelpaisi mainiosti (tosin 90-luvulla naiset alkoivat jo elää nykyistä sinkkuelämää parikymppisinä). Nykyajan tavisnainen ei, koska pullasta ja suklaastahan ei voi luopua ja koska Tinderissä saa tykkäyksiä, niin tokihan pullukankin on varaa vaatia laatumiestä jolta löytyy voittajageenejä ja kunnianhimoa.

Koko keskustelu on älytön. Suomessa tavis on lihava, usein mielenhäiriöinen mölli, joka on ikävystyttävä sisältä ja ulkoa.

Muualla Euroopassa ja Länsi-Suomessa suureksi osaksi tavisnainen on pitkähiuksinen, hoikka, älyllisesti vireä pakkaus.

Suomessa tavis mies on ruma, lyhyt ja usein ylipainoinen sekä mielenhäiriöinen. Muualla Euroopassa ja Länsi- Suomessa...

Mä sanoisin, että geenit ja rotu on se seikka, mikä aina unohdetaan näistä taso- ym. keskusteluista. Eikä millään pahalla. Se vaan on niin.

No et ole sitten koskaan käynyt sen Takakälviän ulkopuolella 😂

Vierailija
185/435 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyytymissuhde? :D Onks sit myös kurotussuhde? :o Eikös tyytymissuhde oo itelle helpompi, nii ei tarvii hakee parempaa koulutusta ja yrittää saada työpaikkaa tai ylennyksii ja mammonaa? Miks ihmees pitäs tehä sen vaikeimma kautta? :o Ny en tajuu mitä AP tarkottaa… M25

Sulla on hyvä huumori, toisin kuin ap:lla.

186/435 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

?? Ennen tavismies oli hoikka ja parikymminen, nyt tavisnainen on ylipainoinen? Miten nämä liittyvät toisiinsa?

No jos se nykyinen tavismies on sairaseläkeläisistä Reino 60v. Lapinjärveltä joka muistelee nuoruutta... ei tuossa muuten oikein järkeä ole.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
187/435 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta minun mielestäni tavisnättejä naisia ovat vaikkapa Elena Leeve, Suvi Teräsniska, Emmi Parviainen, nuori Marjo Matikainen, Hanna-Riikka Siitonen ja Nina Tapio, jne.

Onko tämä siis tavisnättien taso jota ap haikailee muttei saa? Vai puhummeko vielä nätimmästä?

Marjo Matikainen oli nätti vanhempanakin. Tässä kuvassa 42v ja todella upea. Elämäntavat näkyvät kasvoista, ei tarvita sentin pakkelikerrosta ja filtteriä.

https://www.hiihtoliitto.fi/site/assets/files/9521/kuva0_suuri-38925.76…

Todellakin kelpaisi, eikä tarvitsisi olla urheilija, kunhan olisi edes liikunnallinen. Olen itse noin kolmevitonen.

Harmi kyllä elämme vuotta 2020 eikä 1950. Minä voisin saada Marjon näköisen naisystävän jos tämä olisi sairaalloisen ylipainoinen ja vihaisi liikuntaa. Päin vastoin kuin minä.

Vierailija
188/435 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos se nykyinen tavismies on sairaseläkeläisistä Reino 60v. Lapinjärveltä joka muistelee nuoruutta... ei tuossa muuten oikein järkeä ole.

Liittyvät siten että nainen jonka mies ennen sai oli parikymppinen, koska sinä iässä pariuduttiin?

189/435 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittyvät siten että nainen jonka mies ennen sai oli parikymppinen, koska sinä iässä pariuduttiin?

Juu. Ja Reino alkaa nyt vasta tajuta, että juna meni jo.

Vierailija
190/435 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ei vain ole mahdollisuus niihin naisiin joihin ihastuu, ja joutuu ottamaan jonkun muun, koska vaihtoehtona on koko elämä ilman parisuhdetta?

Ei kukaan ”joudu” ottamaan ketään.

Jos et saa haluamaasi naista, olet ilman. Hyvin yksinkertaista.

Ei kaikkien ihmisten kuulukaan olla parisuhteessa, saati lisääntyä.

No ei, mutta jos vaihtoehtoina on joko koko elämä yksin, tai sitten tyytymissuhde, niin moni valitsee jälkimmäisen.

Kaikki kun eivät niitä ihastuksiaan saa.

Älä ikinä, ikinä mene yhteen jonkun kanssa, johon et ole ihastunut. Pilaat molempien elämän.

Eli sanot minulle että pitää olla koko elämä yksin?

Joko työstät tunne-elämäsi puutteita ja aukkoja jotta olet kykenevä oikeaa suhteeseen, tai olet yksin. Veikkaan jälkimmäistä.

Miten tällainen vaikuttaa siihen että en saa niitä joihin ihastun?

191/435 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuta mitenkään. Mutta pitäähän terapeuttienkin saada rahaa jostain.

Ne osaa lohduttaa.

Vierailija
192/435 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei oli itse instahunks tai liikemies, voi unohtaa instabeibet. Katso omaa ulkonäköäsi ja etsi katseellasi samantyylistä naista.

Vierailija
193/435 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Seurustelumarkkinat ovat onnellisten, menestyvien, hyvännäköisten ja laadukkaiden elämää täysillä elävien instagram-poseerausihmisten temmellyskenttä. Taviksille saattaa jotain rippeitä joskus jäädä, muuten on aika mahdoton tilanne.

Vierailija
194/435 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin tietää ihan oikeasti miltä näyttää tavisnainen. Kuvia!

Mene johonkin kouluun tms. ja ota sieltä keskiverto-oppilas.

Zinc

Ei se sen vaikeampaa ole omin silmin nähdä keskivertoa.

Tavisnainen löytyy siis joltain yläasteelta? Minkä ikäinen olitkaan itse?

On niitä muitakin kouluja. Kuin vaikka yliopisto, tosin siinä kohtaa on jo alkanut valikoituminen, jos keskivertoa etsii. 

Ei kuitenkaan kannattane mennä etsimään rekkamiesten/naisten keskeltä keskivertoa.

Zinc

Mutta turha se on pällille yksinkertaisia asioita selittää. 

Vierailija
195/435 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ei vain ole mahdollisuus niihin naisiin joihin ihastuu, ja joutuu ottamaan jonkun muun, koska vaihtoehtona on koko elämä ilman parisuhdetta?

No ei, mutta jos vaihtoehtoina on joko koko elämä yksin, tai sitten tyytymissuhde, niin moni valitsee jälkimmäisen.

Älä ikinä, ikinä mene yhteen jonkun kanssa, johon et ole ihastunut. Pilaat molempien elämän.

Joko työstät tunne-elämäsi puutteita ja aukkoja jotta olet kykenevä oikeaa suhteeseen, tai olet yksin. Veikkaan jälkimmäistä.

Onhan se harmillista, jos ei saa ihastukseen vastakaikua. Sille ei voi mitään.

Vierailija
196/435 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta minun mielestäni tavisnättejä naisia ovat vaikkapa Elena Leeve, Suvi Teräsniska, Emmi Parviainen, nuori Marjo Matikainen, Hanna-Riikka Siitonen ja Nina Tapio, jne.

Onko tämä siis tavisnättien taso jota ap haikailee muttei saa? Vai puhummeko vielä nätimmästä?

Marjo Matikainen oli nätti vanhempanakin. Tässä kuvassa 42v ja todella upea. Elämäntavat näkyvät kasvoista, ei tarvita sentin pakkelikerrosta ja filtteriä.

https://www.hiihtoliitto.fi/site/assets/files/9521/kuva0_suuri-38925.76…

Todellakin kelpaisi, eikä tarvitsisi olla urheilija, kunhan olisi edes liikunnallinen. Olen itse noin kolmevitonen.

Harmi kyllä elämme vuotta 2020 eikä 1950. Minä voisin saada Marjon näköisen naisystävän jos tämä olisi sairaalloisen ylipainoinen ja vihaisi liikuntaa. Päin vastoin kuin minä.

Ja tällekin alapeukut.

Oliko Marjo Matikainen 42v sitten instamissitasoa?

Nähtävästi kyllä. Nykyään instamissiksi lasketaan jokainen nainen joka ei ole reippaasti ylipainoinen eikä ole vetänyt suklaalla ja sidukalla ihoaan 10 vuotta vanhemman näköiseksi, niin että jo kolmekymppisenä täytyy turvautua filttereihin ja pakkelikerrokseen.

Vierailija
197/435 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä, mutta sinun valinnoilla niin siinä tulee käymään. Eikä sinkkuudessa ole mitään vikaa. On ihan ok olla yksin ja itse asiassa se on helpompaa monessa mielessä kuin suhteessa oleminen. Tulee halvemmaksikin.

Jos haluat seksiä itseäsi parempitasoisten naisten kanssa niin se on todella helppoa. Maksaa noin 80-100€ laaki eli halpaa kun vertaa parisuhteeseen. Et joudu ostamaan mitään omakotitaloja etkä elättämään lapsia.

Tässähän puhuttiin yksin elämisestä eikä pelkästä panosta. Kyllä ihminen on yksin eläjä, vaikka käyttäisikin ihmiskaupan uhreja tyydyttämään halunsa: Ei se ole mikään parisuhde.

Totta kai tulee halvemmaksi tyhjentää itsensä johonkin  maksulliseen naisraukkaan jos siihen pystyy, mutta se ei ole perhe. Perhe maksaa parisuhteessa, ei niinkään se nainen. Suomessa naiset käy töissä ja vaikka naisille maksetaan huonosti, niin kyllä ne itsensä elättää. Yleensä juuri naiselle tulee parisuhde kalliiksi. Yksin pärjää paljon vähemmällä rahalla.

Parisuhteessa ei mitään omakotitaloja tarvita(mieti vanhat pariskunnat, kun lapset muuttaa kotoa, myyvät talon ja muuttavat kaksioon.) Lapset, eli perhe tarvitsee talon ja rahaa, ei se nainen, kuten erheellisesti monesti annetaan ymmärtää. Nainen kyllä elättää itsensä.

Vierailija
198/435 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei oli itse instahunks tai liikemies, voi unohtaa instabeibet. Katso omaa ulkonäköäsi ja etsi katseellasi samantyylistä naista.

Osa mieheistä näkee peilissä instahunksin vaikka todellisuus on kaukana siitä. Sitten petytään kun "omantasoiset naiset" eivät kiinnostukaan.

Vierailija
199/435 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyytymissuhde? :D Onks sit myös kurotussuhde? :o Eikös tyytymissuhde oo itelle helpompi, nii ei tarvii hakee parempaa koulutusta ja yrittää saada työpaikkaa tai ylennyksii ja mammonaa? Miks ihmees pitäs tehä sen vaikeimma kautta? :o Ny en tajuu mitä AP tarkottaa… M25

Sulla on hyvä huumori, toisin kuin ap:lla.

Kiitos. :) Mie en ymmärrä miks joillaki uraohjus o kriteeri naisessa tai miehes. Luulis et luonteella o suurempi merkitys yhdessäeloon. :) M25

Vierailija
200/435 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko se, jolle liikunta ja oma kroppa ovat tärkeitä ja joka hakee naista, jolla on yhtä lailla hyvä kroppa ja joka harrastaa aktiivisesti liikuntaa? Mutta et edelleenkään ymmärrä, että vaikka se unelmiesi nainen olisi hyväkroppainen ja liikkuva, niin hän voi hakea miehestä jotain ihan muita ominaisuuksia liikunnan/kropan lisäksi tai sen sijaan?

Minusta sinun ei pidä tyytyä vähempään kuin naiseen, johon ihastut. Veikkaan että edellinen ehkä ajatteli, että työstämällä tunne-elämääsi ymmärtäisit ehkä, mitkä muut ominaisuudet kuin liikunnallisuus ja hyvä kroppa ovat parisuhteen kannalta olennaisia.

Minun puolisollani on hyvä kroppa ja hän on ilo silmälle. Ei se silti meidän parisuhteemme perusta ole. Yhteiseen liikuntaharrastukseen kuluu tunti viikossa, pari lisää jos sellaiseksi lasketaan kävelyreissut. Seksiin vielä vähemmän. Jäljelle jää 108 hereilläolotuntia viikossa, joihin hänen kroppansa tai liikuntaharrastus eivät vaikuta millään tavalla. Eli kyllä parisuhteemme perusta on ihan muussa kuin hänen leveissä hartioissaan ja timmissä pepussaan.

Mutta kuten sanottu: etsi kunnes löydät naisen, johon ihastut ja ihastuminen syvenee rakastumisen kautta rakastamiseksi. Älä tyydy vähempään.