Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raatorehellinen "treffi-ilmo"

Vierailija
08.10.2020 |

Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.

Kommentit (2057)

Vierailija
1741/2057 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjolla 28v ylipainoinen nörttimies, jonka pitäisi hakeutua terapiaan mutta ei kehtaa mennä, koska "tähänkin asti on pärjännyt". Haluaisi löytää suurinpiirtein samanikäisen naisen mutta ei etsi, sillä ei osaa kuvitella että kukaan voisi edes pitää hänestä ihmisenä. Kavereita ja harrastuksia on, mutta pelkää olevansa vihattu myös niissä. Ainoat hyvät puolet ovat että ei ole lyhyt (184cm) ja entinen ammattikokki. 

Unelmatreffit olisi kotitreffit johon kuuluu hyvää ruokaa, hyvä leffa ja hyvää seksiä.

Vierailija
1742/2057 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on kivoja.

Oma ilmoitus:

Nainen, 58 vuotta. Läski kuin mikä. Elämäntapahippi (jotkut sanoo luonnonlapseksi) vaikka teenkin toimistoduunia. En tykkää ihmisistä, joten nyhvötän kotona ja katson telkkarista futista (Valioliiga tosi jees).

Sosiaalinen elämä tapahtuu futiskentän laidalla silloin kun viitsin lähteä. Liikunta ei oo koskaan ollut kivaa.

Rakastan kissoja, futista, tykkään autoista, niillekin annan aina nimen. Ajoittain iskee joku ihmeen sosiaalisuuskohtaus ja saatan istua työkavereiden kanssa aftereilla mutta lopulta pakenen omaan ihmeelliseen maailmaani. Haihattelija ja unelmoija, paitsi silloin kun joku sotku osuu vahingossa silmään ja sille sitten täytyy heti tehdä jotain (mutta aika suurpiirteinen oon kodin sotkuille).

Muuten kiltti ja sopeutuvainen, lempeä ja velmu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/2057 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellainen taiteilija ja kyllästynyt kaikkeen. Kaipaan säpinää. Olen ollut pitkässä parisuhteessa yli 35 vuotta. Myös pitkä sivusuhde löytyy eli kuusi vuotta. Etsin nyt luotettavaa vakkaria. Tule ja ylläty! Siis olen kirjailija ja tykkään kaikista.

Vierailija
1744/2057 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen salasuhteesta, koska kaipaan säpinää, jännitystä, ihastumista ja ennen kaikkea seksiä.

Olen kuitenkin naimisissa, joka toimii hyvin. Ei ole riitelyä, raha-asiat, asunto ym hyvin järjestetty. Lapsemme on mun maailman tärkein asia. Vaikka löytäisinkin jonkun naikkosen salaiseen panosuhteeseen tuskin mulla edes löytyisi siihen aikaa, koska lapsi ja oma harrastus vie kaiken vapaa-ajan.

Muuten olen mukava, siisti, kohtelias, hauska ja urheillinen. Lyhyellä aika välillä musta yleensä tykätään, mutta jossain vaiheessa musta tulee sarkastinen kuittailija ja itsekäs kaljan lipittelijä. Joten kannattaa olla mun kanssa vain max6kk tekemisissä.

M42

Vierailija
1745/2057 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen salasuhteesta, koska kaipaan säpinää, jännitystä, ihastumista ja ennen kaikkea seksiä.

Olen kuitenkin naimisissa, joka toimii hyvin. Ei ole riitelyä, raha-asiat, asunto ym hyvin järjestetty. Lapsemme on mun maailman tärkein asia. Vaikka löytäisinkin jonkun naikkosen salaiseen panosuhteeseen tuskin mulla edes löytyisi siihen aikaa, koska lapsi ja oma harrastus vie kaiken vapaa-ajan.

Muuten olen mukava, siisti, kohtelias, hauska ja urheillinen. Lyhyellä aika välillä musta yleensä tykätään, mutta jossain vaiheessa musta tulee sarkastinen kuittailija ja itsekäs kaljan lipittelijä. Joten kannattaa olla mun kanssa vain max6kk tekemisissä.

M42

Vierailija
1746/2057 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1747/2057 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepäinen vanha koppelo kokeilee onneaan. Ethän tupakoi, kapakoi tahi muuta mieloilua harrasta.

Vierailija
1748/2057 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42

Kuulostaa hyvältä 😍

T. Nro 1735

Vierailija
1749/2057 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

52 v nainen, piakkoin riiviöteineistä vapautuva. Kymmenisen vuotta tässä mennyt äidin roolia vetäessä, nyt alkaa oma aika.

Vertikaalisesti vähän rajoittunut, mutta horisontaalisesti kunnossa. Katseen kestävä.

Olen kiinnostunut henkimaailman asioista ja kuudennen aistin kehittämisestä.

Työssäni tapaan ihan liikaa ongelmissaan painivia ihmisiä,vapaa-ajalla ei napostele kuunnella turhanpäivästä itsesääli& elämänhallinnan puute länkytystä.

Haluaisin lähteä kanssasi katsomaan stand uppia. Ja, ehkä sitä voisi vuosien tauon jälkeen myös peittoa heilutella.

Vierailija
1750/2057 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

48-vuotias ulkoisesti jo parhaat päivänsä nähnyt introvertti nainen. Harrastan liikuntaa, ei ylipainoa. Pidän ihmisistä, mutta en jaksa kovin pitkään sosiaalisia tilanteita, joten käyn tosi harvoin missään. Kuljen verkkareissa ympäri vuoden ellei ole pakko pukeutua jotenkin muuten. Olen rauhallinen luonteeltani ja pienemmässä porukassa jopa puhelias.

Etsin miestä vakituiseen suhteeseen, jossa voitaisiin tavata n. kerran viikossa tai harvemmin. Läheisyyden, ulkoilun, ruoanlaiton ym. kotoilun merkeissä. Tykkään nukkua yksin.

Vierailija
1751/2057 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

34v uraansa panostava, introvertti, hyvännäköinen ja hoikka vauvakuumeinen nainen etsii hyvillä geeneillä varustettua siittäjää, josta saisi myös osa-aikaista lapsenhoitoapua ja hyvää seksiä. En välttämättä halua asua kanssasi, jollei asumus ole niin suuri, että saan sinuun halutessani välimatkaa.

Teen paljon töitä ja silloin en halua tulla häirityksi. Kiireaikana jääkaappi on tyhjä ja kämppä sekaisin, suihkuunkaan ei juurikaan ehdi/jaksa. Viikonloppuaamut on pyhitetty liikunnalle.

En osaa riidellä, paitsi humalassa. Mieluummin kirjoitan tunteistani sinulle wa:ssa, koska tunteista puhumisen kasvokkain koen noloksi ja vaivaannuttavaksi. Avaudun sinulle rasittavista työjutuistani ja toivon sinulta näkemystä ja ymmärrystä niihin. Suunnittelen elämässäni kaiken monta vuotta eteenpäin ja petyn ja turhaudun, kun asiat eivät mene mieleni mukaan.

Koen hirveää ahdistusta vanhenemisesta, siitä etten enää mahdu vaatteisiin, joita pidin 17v ja siitä että olen kaikkia ikärovereitani kaikessa jäljessä. Mikään ulkoinen asia ei tule muuttamaan tätä käsitystä itsestäni. Tarvitsen jatkuvaa vakuuttelua siitä, että olen mielestäsi edelleen haluttava, ihana ja upea. Jos en saa seksiä, uskon että se johtuu siitä, etten ole fyysisesti viehättävä.

Tule siis elämään kanssani mutta erikseen määrittelemättömässä osa-aikasuhteessa, jossa odotan töideni mukaan varattavan yhteisen ajan aina olevan silkkaa romantiikkaa!

Pelkään todella paljon että joku potentiaalinen deittikumppanini on sinun kaltaisesi enkä huomaa tätä tarpeeksi ajoissa. M32 

Hahahaha! Ketjussa on jos jotain mielenterveysdiagnoosia omaavaa ja sugar daddyn etsijää mutta tämä oli pahin?

Vierailija
1752/2057 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

38-vuotias yhden nepsy-eskarilaisen yh-mutsi tässä moi. Ulkonäöltäni olen nätti mutta rotevaa mallia. Ei kuitenkaan isommin ylipainoa. Taloudesta löytyy myös sohvalle karvojaan tiputteleva koira. Luonteeltani olen positiivinen ja avoin, ajoittain harrastan myös kriiseilyä ja ylianalysointia (ihmissuhteet). Tulen mainiosti toimeen itsekseni, suhteessa ollessa kaipaan aika paljon omaa tilaa. Minulla on korkea libido.

Etsin täysijärkistä ja tasapainoista miestä, jolla on aito halu olla kanssani. Juopot ja muut elämänhallintaongelmaiset taiteilijat älkööt vaivautuko.

Vierailija
1753/2057 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, hauska, pitkä ja komea, hyvin varusteltu mutta vähän ylipainoinen 38-vuotias insinöörimies etsii elämänsä viihdykkeeksi kilttiä ja mukautuvaista naista. Vien sinut upeisiin seikkailuihin ulkoilmaharrastusten pariin ja kokkaan hyvää ruokaa kotona. Miinuksena olen ylemmyydentuntoinen, kontrolloiva ja helposti suuttuvaa sorttia ja vihjailen väkivallalla jos en huutamalla saa tahtoani läpi. Tiedostan että tämä on ongelma ihmissuhteissa joten ajoittain ylikompensoin sitä miellyttämällä ja mukautumalla, joten et voi ikinä tietää mitä oikeasti haluan ja ajattelen - kunnes lopulta räjähdän. Loppupeleissä its my way or highway ja jokaisessa suhteessani minä olen ollut se osapuoli joka päättää suhteen. Unelmieni nainen olisikin sellainen kiltti ja hymyileväinen nukke joka pitää minulle seuraa ja tarjoaa säännöllistä seksiä mutta ei juurikaan ilmaise omaa tahtoaan tai tunteitaan. M38

Vierailija
1754/2057 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana :)

Vierailija
1755/2057 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+ korkeasti koulutettu, hyvätuloinen ja kultturelli mies etsii tositarkoituksella kumppania samanhenkisestä nuoremmasta naisesta. Minulla on taipumusta työnarkomaniaan, matala libido ja pieni vehje eikä seksi kiinnosta kuin harvakseltaan. Ulkoiset statussymbolit ovat minulle tärkeitä, ja haluan vaimon lähinnä kodinhoitajaksi ja pitämään fasadeita pystyssä. Paitsi että sinun tehtäväsi on huolehtia kodista ja mahdollisista lapsista, sinun tulee myös kustantaa puolet kuluistamme. Toivonkin, että sinullakin olisi joko kovat tulot tai varallisuutta, mielellään molempia.

Vierailija
1756/2057 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs, hauska, pitkä ja komea, hyvin varusteltu mutta vähän ylipainoinen 38-vuotias insinöörimies etsii elämänsä viihdykkeeksi kilttiä ja mukautuvaista naista. Vien sinut upeisiin seikkailuihin ulkoilmaharrastusten pariin ja kokkaan hyvää ruokaa kotona. Miinuksena olen ylemmyydentuntoinen, kontrolloiva ja helposti suuttuvaa sorttia ja vihjailen väkivallalla jos en huutamalla saa tahtoani läpi. Tiedostan että tämä on ongelma ihmissuhteissa joten ajoittain ylikompensoin sitä miellyttämällä ja mukautumalla, joten et voi ikinä tietää mitä oikeasti haluan ja ajattelen - kunnes lopulta räjähdän. Loppupeleissä its my way or highway ja jokaisessa suhteessani minä olen ollut se osapuoli joka päättää suhteen. Unelmieni nainen olisikin sellainen kiltti ja hymyileväinen nukke joka pitää minulle seuraa ja tarjoaa säännöllistä seksiä mutta ei juurikaan ilmaise omaa tahtoaan tai tunteitaan. M38

Tämmöinen helmi!

Vierailija
1757/2057 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämmöinen helmi!

Kuulostaa ikisinkulta.

Vierailija
1758/2057 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjolla 28v ylipainoinen nörttimies, jonka pitäisi hakeutua terapiaan mutta ei kehtaa mennä, koska "tähänkin asti on pärjännyt". Haluaisi löytää suurinpiirtein samanikäisen naisen mutta ei etsi, sillä ei osaa kuvitella että kukaan voisi edes pitää hänestä ihmisenä. Kavereita ja harrastuksia on, mutta pelkää olevansa vihattu myös niissä. Ainoat hyvät puolet ovat että ei ole lyhyt (184cm) ja entinen ammattikokki. 

Unelmatreffit olisi kotitreffit johon kuuluu hyvää ruokaa, hyvä leffa ja hyvää seksiä.

Aika söötti. Uskon, että tämä ilmoittelija on myös hyvännänäköinen.

Vierailija
1759/2057 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50+ korkeasti koulutettu, hyvätuloinen ja kultturelli mies etsii tositarkoituksella kumppania samanhenkisestä nuoremmasta naisesta. Minulla on taipumusta työnarkomaniaan, matala libido ja pieni vehje eikä seksi kiinnosta kuin harvakseltaan. Ulkoiset statussymbolit ovat minulle tärkeitä, ja haluan vaimon lähinnä kodinhoitajaksi ja pitämään fasadeita pystyssä. Paitsi että sinun tehtäväsi on huolehtia kodista ja mahdollisista lapsista, sinun tulee myös kustantaa puolet kuluistamme. Toivonkin, että sinullakin olisi joko kovat tulot tai varallisuutta, mielellään molempia.

Olisko tämä kirjoittelija yksi palstan aktiivipäivystäjiä.

Vierailija
1760/2057 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsepäinen vanha koppelo kokeilee onneaan. Ethän tupakoi, kapakoi tahi muuta mieloilua harrasta.

Itsepäiset ihmiset ovat todella pitkäveteistä seuraa, mutta ovatko myös itseään itsepäisiksi kutsuvat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi