Siis oikeastikko jotkut piereskelee kumppanin läsnäollessa? Sama kun röyhtäilisit toisen naamalle, eikö ihmisillä ole mitään käytötapoja?🤢
Siis oikeastikko jotkut piereskelee kumppanin läsnäollessa? Sama kun röyhtäilisit tai oksennat toisen naamalle, eikö ihmisillä ole mitään käytötapoja?🤢
Kommentit (80)
Joo, ihan sama asia päästää pieru ja oksentaa toisen naamalle. Nää sun peruihmettelyt on aina samanlaisia. Vuodesta toiseen.
Kyllä meillä saa pahat henget päästää pierun muodossa pihalle mutta ei toisen naamalle. Kotona saa olla rennosti. Meillä ukki aina totesi kun joku pieras että pahat henget puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Susta en osaa sanoa mutta mulla ei oo tapana piereskellä kenenkään naamalle. Sohvalla voin kyllä rupsutella ja vaikka röyhtäilläkin jos siltä tuntuu. Ja mun kumppani saa rupsutella ihan rauhassa myös. On se kamalaa jos kotona ei edes pierrä saa rauhassa ilman että joku palstalla yökkäilee🤣
Te varmaan myös kusette ja ulostatte sohvalle? Pieremään mennään vessaan normaalit ihmiset.
Ap
Se joka pieruaan pidättelee on muutakin salattavaa.
Ei ole terveellistä pidätellä ilmoja suolistossa.
Fiksut ihmiset syö siten, ettei ole ilmavaivoja.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ihan sama asia päästää pieru ja oksentaa toisen naamalle. Nää sun peruihmettelyt on aina samanlaisia. Vuodesta toiseen.
Jos pieret samassa tilassa toisen kanssa niin ulostetta lentää toisen kasvoille 🤢.....
Ap
Ei niitä monillakaan enää tunnu olevan. Tänä aamuna joku nainen röyhtäisi ruokakaupassa melkein mun naamaan kun oltiin kumpikin ottamassa tomaatteja..
Piereskely on yhtä tuomittavaa kuin antaa itsensä mätistyä ällöttäväksi läs kiksi.
Ruokapöydässä on kohtelias tapa pieraista lopuksi.
Se tarkoittaa että emäntä oli tehnyt hyvät ruuat.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole terveellistä syödä niin, että tulee ilmavaivoja.
Sohva haisee perseeltä miehen jäljiltä!
Vierailija kirjoitti:
Normaalit käytöstavat omaava menee vessaan pieremään.
Ap
Vaimolla on tapana istua alasti naamani päälle ja pieraista varren kanssa kun nukun. Hänen mielestään todella hauskaa. Yleensä vielä tankannut hernekeittoa ja ruisleipää ennen tätä toimitusta maksimoidakseen yökötyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalit käytöstavat omaava menee vessaan pieremään.
Ap
Entäs yöllä nukkuessa? Pieret kuin korsteeni ja miehesi meinaa tukehtua.
Vierailija kirjoitti:
Vaimolla on tapana istua alasti naamani päälle ja pieraista varren kanssa kun nukun. Hänen mielestään todella hauskaa. Yleensä vielä tankannut hernekeittoa ja ruisleipää ennen tätä toimitusta maksimoidakseen yökötyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pieret samassa tilassa toisen kanssa niin ulostetta lentää toisen kasvoille 🤢.....
Ap
Ei me alasti kotona eikä muuallakaan keikistellä. Meillä on normaalien ihmisten tapaan housut jalassa. Jos sä koikkelehdit housuitta ja olet jatkuvalla ripulilla niin ei me muut olla. Jos sun patska lentää ympäriinsä pieraistessa niin hae hyvä ihminen apua lääkäriltä.
Meillä emäntä pieree vaikka käytän sen peppua tyynynä.
Susta en osaa sanoa mutta mulla ei oo tapana piereskellä kenenkään naamalle. Sohvalla voin kyllä rupsutella ja vaikka röyhtäilläkin jos siltä tuntuu. Ja mun kumppani saa rupsutella ihan rauhassa myös. On se kamalaa jos kotona ei edes pierrä saa rauhassa ilman että joku palstalla yökkäilee🤣