Raatorehellinen "treffi-ilmo"
Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.
Kommentit (2057)
Olen 35-vuotias ambivertti nainen, elikkä jaksan olla vähän aikaan sosiaalinen ja sitten painelen omaan kuplaani kun haluan olla rauhassa. Pelaan paljon tietokoneella ja olen jokseenki luova persoona, ehkä hieman boheeminen. Soitan pianoa, luen, piirrän yms. Tykkään ulkoilla, esim käydä makkaraa paistamassa jossain kodalla. Olen aika positiivinen ja optimistinen luonteeltani ja leikkimielinen, mutta olen todella ujo ja omaan huonon itsetunnon. Olen normaali painoinen ja lyhyehkö, harmaa hiirulainen joka kokee oman ulkonäkönsä pistein 4/10. Ehkä jos olen nukkunut hyvin ja silmän aluset ei ole niin mustat, niin sitten 5/10. Tirsk En meikkaa tai koristele muutoinkaan itsenäni. Pidän terveellisistä elintavoista, esim tiedän paljon ravinteista yms, mutta kyllä minulla on paheitakin kuten esim. tupakointi.
Pidän kissoista, joten pidäthän sinäkin. Ainiin, en kyllä etsi ketään, vaan viihdyn ihan yksikseni. Kiitos ja näkemiin. Hihi..
Neiti X kirjoitti:
Täydellinen nainen tarjolla.Olen hyvännäköinen,siisti,hoikka ja terve.Rahaakin minulla on ja kiva vakituinen työpaikka.Ystäviä ja harrastuksia sopivasti.Olen erittäin hyvä ruuanlaittaja,tykkään taloustöistä.Kotonani on aina siistiä. Syön terveellisesti , juomista ja tupakointia en harrasta. Luen kehittävää kirjallisuutta ja lehtiä.Hömppää ja kevyttä ohjelmaa en lue enkä katso tv;stä. Koti,uskonto ja isänmaa ovat mottoni joka asiassa.Pidän siististä,vähäeleisestä ja perinteisestä elämästä.En korota ääntäni milloinkaan ja suhtaudun asioihin tyynesti,mielestäni isoääniset ja elämästään kaiken kertovat ovat moukkamaisia.Olen erittäin rehellinen ja luotettava.
Niin, tämä taisi olla patologisen valehtelijan ilmoitus 😄
31-vuotias, työtön, masentunut, ahdistunut, paniikkihäiriöinen mutta muuten ihan mukava ja kiltti nainen. Lapseton. Huumorintajuinen, joskus lapsellinen, tykkään nauraa paljon (ja kovaa). Tykkään myös laulaa. En tykkää läheisyydestä paitsi harvoin. Suuteleminen on kivaa kunhan siinä on hyvä eikä henki haise. Olen ylipainoinen mutta tykkään kävelystä, pyöräilystä ja uimisesta.
Pidän pitkistä ja syvällisistä keskusteluista. Tykkään jos minua kuunnellaan aidosti. Tykkään myös olla hiljaa. Tykkään syvistä yhteyksistä ihmisten kanssa. En voi sietää pinnallisuutta. En kuitenkaan pidä liian puheliaista ja kovaäänisistä ihmisistä jotka tuovat itseään liikaa esille eikä heillä ole tilannetajua.
Tykkään aloittaa aamun hitaasti omissa oloissani juomalla kahvia. En toivota hyvää huomenta enkä hyvää yötä. Murahtelen ja piereskelen. Meikkaan jos siltä tuntuu omaksi ilokseni.
Hyvä ruoka on mielestäni yksi elämän parhaita nautintoja. Voittaa jopa seksin. Vihaan tiskaamista ja kritisoimista/arvostelua. Tykkään että asiat ja tavarat on kotona järjestyksessä mutta en jaksa ylläpitää järjestystä. En tykkää neuvomisesta. En neuvo sinua - älä sinäkään minua.
Makaan sohvalla ja katson youtubea. Lähden kyllä helposti mukaan yllytyksiin jos ne ovat tarpeeksi kiinnostavia (esim. extempore automatka Lappiin tai 30km pyörälenkki).
Etsin miestä joka on samalla paras ystäväni, jonka kanssa voi toteuttaa asioita joista pitää ja joka ei aina vastaa kaikkiin ehdotuksiin suorilta käsin ei. Olen luotettava, rehellinen ja uskollinen.
Vierailija kirjoitti:
Raavas, hyvännäköinen mies, jolla epämääräinen persoonallisuushäiriö. Tulet kanssani varmasti toimeen, jos osaat olla hiljaa ottaessani nokosia keskellä päivää. Satunnaista juoppoutta.
Kiltti kuin sydänkäpy, paitsi jos suututetaan (mökötys.)
Tarvittaessa löytyy nopeutta, tarmoa, joskus seurauksena (sutta ja sekundaa.)
Jos kutsut iltaa viettämään, istun yleensä tuppisuuna, ellet kaada lasiini salaa pirtua.
Uskollinen. Empaattinen. Oikeasti.
Tulethan kanssani tälle epämääräiselle +0- retkelle, jota elämäksi kutsutaan.724
Mä lähtisin jos oisin sinkku 😇
T. Samanlainen nainen lukuunottamatta juoppoutta ja persoonallisuushäiriötä (burnout kyllä löytyy)
Moi! Olen lukenut kaikki ilmoitukset ja monet ovat saanet mut nauramaan.
Olen kohta 55-vuotias nainen, olen asunut jenkeissa 20 vuotta. Olen polttanut siipeni yhden kerran liian monta kertaa ja sen takia mun on vaikea luottaa miehiin. Olen hauska ja huumorintajuinen, mutta muuten aika vaikea ja vaativa ihminen. Tempperamenttia loytyy ja olen pitkavihainen. Joskus nalkutan.
Mulla on 3 tyopaikkaa, joten en ehka loyda sulle paljon aikaa ja kahdeksan tunnin aikaerokin vaikuttaa.
Olin kaunotar nuorempana, mutta ika on tehnyt tehtavansa ja mulla on joitain vatsamakkaroita eika naamakaan ole niin silea enaan.
Tupakoin, mutta en juo.
Asun melkein keskella Usata (Jos tykkaan susta saat tarkemman osoitteen :p).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No moro! Mikä sun diagnoosi on?
Olen 34-vuotias nainen, jota kukaan ei usko.
Osaan mainiosti esittää reipasta ja rohkeaa, mutta olen halunnut vaan kuolla jo lapsesta asti, kaikki on vaikeaa mulle. Olen päässyt yli 20-vuoden syömishäiriöistä (kutakuinkin). Tilalle onkin sit puhjennut dissosiaatio ja ptsd, (traumatausta, väkivalta, hylkäämiskokemukset jne jne) juuri heitin keikan osastolla, siellä oli ihan kivaa! Ahdistuneisuushäiriö, paniikkikohtaukset ja pelot pitää mut riippuvaisena ja takertuvana Sinuun. Joudut ehkä hoitamaan kaupassa käynnit (jos uskallan mukaan, niin roolin sussankiinni) kun mua dissottaa, ahistaa ja on paniikki, et sä kuitenkaan tajuu!?! Mutta mä hoidan kokkailun ja tiskit. Mieheni on veikanneet mua nymfomaaniksi, ethän mieluummin tumputa? Tykkään miellyttää ja huomioida myös sängyssä, keittiön ja kaiken muun lisäksi. Ethän satuta mua? Joskus unohdan itse syödä angstipäissäni kokonaan, mutta sut mä ruokin oli mikä tahansa.
Olen arka, ujo, kiltti ja empaattinen mutta sihteessa uhattuna aivan kaamee ämmä, vaikea ja vttumainen enkä ota itsekään selvää mikä vaivaa. Paitsi KAIKKI!!!
Nyt käynnissä myös ADHD-tutkimukset. Välillä epäilevät epävakaata.
Oon hoikka ja hiton söpö, joka tuntuu riittävän miehille ja sit kaikki muu mussa onkin ollut ilmeisen prceestä koska olen ottanut turpiini useammassa suhteessa ja tunnun ajavan mieheni(kin) hulluiksi.
Juuri nyt järkyttävä masennuskausi ja haluun vaan kuolla, mutta yritän tässä olla positiivinen ja tehdä vaikutusta!
Voisitko olla mulle kiltti, mäkin haluaisin olla sulle?Keskustelisin mielelläni kanssasi diagnooseista ja musiikista. Laitathan tekstiviestiä, puhelimessa jäädyn.
Mää rakastan sua jo nyt!!!
Voidaanko olla kavereita <3
Voidaan 😊 kumppanin lisäksi uupuu ystävät.
Aaws! Jos et säikähtänyt ylläolevasta kylähullukommentista (joka olen minä, tadaa!) ja haluat vielä ystävän niin tutustutaan vaan 😁
Olis mahtavaa! Luin tekstisi ja ajattelin "ei hlvetti, jos toi ois mies, niin siitä tulis varmasti mun mies" 😁
Mulla on vähän Jeesus-kompleksi niin vedän puoleeni (ja tarvitsen?) itseänikin hullumpia tapauksia, joiden ongelmiin paneutua, jotta ei tarvitse kohdata omia ongelmia ja tehdä omalle elämälleni mitään.
Hyvä, jos et juo alkoholia. Juodessani mä tinttaan kuin sieni ja saatan kännissä lähennellä suakin enkä muista mitään siitä myöhemmin. Mutta jos seura ei juo niin en mäkään kehtaa (mullahan on rauhoittavani). Eihän tapella?
Meillä tulis varmasti mielenkiintoista ja mukavaa 🤗Mikä on sun diagnoosi ja lääkitys?
Terveisin tuo miehen ja kaverinkipeä moniongelmainen nainen
Oih, sittenhän mä olen just sellanen hullu jota tarvitset :D Eikä mua haittaa lainkaan jos mua lähennellään, päinvastoin ;) Mulla on siis dissosiatiivinen identiteettihäiriö ja keskivaikea masennus johon vedän brintellixiä maksimiannoksella, ja propralia ajoittaiseen ahdistukseen, DIDiin taas ei mitään lääkettä olekaan vaan traumaterapiaan pitäis mennä itseään "eheyttämään". Nää on mulla tällä hetkellä ihan hyvin hallussa toisin kuin kirjoittamastani viestistä voisi ehkä päätellä :D
T. kylähullu
Voi että, kuinka somaa 🤗
Miten nää ystävykset sais yhteen?
🙂🙂
Vierailija kirjoitti:
Nuori, koulutettu nainen. Ulkopuolisen silmissä nätti, ystävällinen ja sosiaalinen. Lähipiirini kuitenkin tietää, että inhoan lähes kaikkia ihmisiä. Olen hiljaa porukassa, mutta läheisieni seurassa en juuri vaikene. Luulen olevani aina oikeassa ja puhun helposti päälle ( harjoittelen kuuntelua) Tykkään laittautua, mutten koskaan lähteä pois kotoa. Sänky onkin lempipaikkani. Ahdistun helposti ja olen ajoittain erittäin epävarma. Vapaa-ajalla roikun puhelimella, luen kirjoja ja vietän aikaa koirani kanssa. En käytä alkoholia ja toivon ettet sinäkään käytä.
Puolisoltani toivon rauhallisuutta. Haaveilen kirjan lukemisesta sängyssä selät vastakkain ja keskusteluista tähtitaivaan alla. Plussaa jos haluat jäädä lastemme koti-isäksi. Laitan ruokaa ja siivoan, kunhan et sotke ja otat palvelun vastaan kiitollisena. Ethän myöskään ole kanssani samaan aikaan keittiössä kun leivon, sillä haluan toteuttaa harrastustani rauhassa. Ethän myöskään herää kanssani samaan aikaan sillä en halua puhua kenellekään aamulla. Jos rakastun, haluan olla kanssasi loppuelämän, sillä en halua tutustua uusiin ihmisiin
Oikeasti wau 😍😍😍
Rehellisesti? Seksittömässä liitossa elävä, parhaat vuotensa hukkaan heittävä (tai jo heittänyt) 30v nainen haaveilee salasuhteesta, johon ei todellisuudessa koskaan uskalla ryhtyä. Kaunis, hoikka ja treenattu brunette, jolla on lapset jo tehtynä ja pahimman pikkulapsivaiheen yli kasvatettuna. Hyväpalkkainen työ josta oikeasti pidän mutta valitan paljon. Fiksu ja hauska, ainakin omasta mielestään. Olen mukava vain silloin kun saan riittävästi seksiä. Tällä hetkellä mukavuus on tiessään. En tule koskaan jättämään miestäni, vaikka tulet toivomaan sitä. Älä siis rakastu. Eikä kannata olla herkkähipiäinen. Bi.
Vierailija kirjoitti:
50-vuotias seksiä vihaava erakko, jolla on terävä kieli ja muuta tekemistä kuin paapoa miestä. Hoikka, kauniskasvoinen, varakas, erinomainen kokki.
nimim. Unelmiesi nainen
Vihaat yhdyntää sen takia koska kukaan mies ei ole sinusta kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
50-vuotias seksiä vihaava erakko, jolla on terävä kieli ja muuta tekemistä kuin paapoa miestä. Hoikka, kauniskasvoinen, varakas, erinomainen kokki.
nimim. Unelmiesi nainen
Voi kun sais sellaisen, minua et tarvitse paapoa - osaan ihan itsekin.
Vierailija kirjoitti:
nimim. Unelmiesi nainen
Niin ja mulla on pehmeä kielikin :D
Hanki pölynimuri tai swedish suck machine