Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kieltäydyt kohtaamasta läheistäsi ja teet kaikkesi ettet tule kohtaamaankaan?

Vierailija
08.10.2020 |

Niin, siinäpä kysymys.
Jotkut tekevät kaikkensa sen eteen etteivät näkisi läheistään, ei koskaan.
Estävät sen täysin.
Samalla suku menettää oman sukulaisensa koska teot voivat olla niin raakoja että näin ei koskaan käy.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänpituiset päätökset.

Vierailija
2/8 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt siskoani sitten esikoiseni ristiäisten. Varasti kamapäissään lapsen lahjarahat. En edes tiedä onko se narkki elossa enää, esikoinen on nykyään 8.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa loukkauksia. Elämäni on laadultaan parempaa kun ei tavata eikä tarvitse kuunnella mitkä elämän valintani ovat huonoja.

Vierailija
4/8 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole sitten koronasta kuullut?

Vierailija
5/8 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkistä väkivaltaa ja lopulta fyysisellä väkivallalla uhkailua. Saavat minun puolestani ajatella siellä keskenään mitä haluavat siitä, että olen estänyt täysin. Bää, sanoi musta lammas ja jatkoi ruohonsyöntiä aidan toisella puolella. 

Vierailija
6/8 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän pitää asianosaiselta itseltää kysyä.

Vierailija
7/8 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat yhteiskunnasta ja nykypäivän menosta täysin ulkopuolelle jääneitä valkoroskia ja juntteja. Työnteko ei kiinnosta, mutta kaikkeen löytyy aina neuvoja. Lisäksi varastetaan, valehdellaan ja arvostellaan mun kotia.

Vierailija
8/8 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilasi lapsuuteni alkoholiongelmallaan ja persoonallisuushäiriöillään eikä ole koskaan pahoitellut sitä. Ei ylipäätän tunnu lainkaan hahmottavan, millaiset välit perheenjäsenillä olisi tavoiteltavaa olla. Esimerkiksi jouluisin tämän huomasi selvästi, kun ei vaan osannut silloinkaan edes istua yhteiseen pöytään muun perheen kanssa saati että olisi ollut jotain aitoa vuorovaikutusta. Täysin mätämunana pidän häntä, ja olen nyt kallistumassa siihen, etten aikanaan mene hautajaisiinkaan. Hänkään ei tullut esim. mun kevät- tai joulujuhliin. Rippi- ja ylioppilasjuhlia kieltäytyi järjestämästä, silloinen kumppaninsa onneksi pisti vastaan ja järjesti ne. <3