Raatorehellinen "treffi-ilmo"
Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.
Kommentit (2057)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsepäinen vanha koppelo kokeilee onneaan. Ethän tupakoi, kapakoi tahi muuta mieloilua harrasta.
Itsepäiset ihmiset ovat todella pitkäveteistä seuraa, mutta ovatko myös itseään itsepäisiksi kutsuvat?
Sen kun tietäisi..
-se itseään itsepäiseksi kutsuva koppelo-
Miespuolinen vastineesi tässä moi! Mistäpäin mahdat olla!?
Vierailija kirjoitti:
48-vuotias ulkoisesti jo parhaat päivänsä nähnyt introvertti nainen. Harrastan liikuntaa, ei ylipainoa. Pidän ihmisistä, mutta en jaksa kovin pitkään sosiaalisia tilanteita, joten käyn tosi harvoin missään. Kuljen verkkareissa ympäri vuoden ellei ole pakko pukeutua jotenkin muuten. Olen rauhallinen luonteeltani ja pienemmässä porukassa jopa puhelias.
Etsin miestä vakituiseen suhteeseen, jossa voitaisiin tavata n. kerran viikossa tai harvemmin. Läheisyyden, ulkoilun, ruoanlaiton ym. kotoilun merkeissä. Tykkään nukkua yksin.
Pan, poly, trans, pre-op, bipolaarinen anarkisti seksityöläinen etsii sponsoria joka voisi maksaa silikonit ja huulten täytteet.
Nyrkkeilyllä ja viinalla aivonsa pehmentänyt äkkipikainen 50-vuotias mies etsii seuraa juomista harrastavista naisista. Olen myös ylipainoinen ja hampaita on jäljellä muutama, tosin nekin ovat löyhästi enää kiinni. Saan pian tekohampaat maksusitoumuksella. Töissä en ole käynyt kymmeneen vuoteen.
No kokeillaanpa.
Tarjolla tänään hieman yli 40-vuotias mies. Luonteeltani olen passiivis-agressiivinen ja kyynisrealistinen pessimisti, joka ei osaa ottaa mistään opikseen vaikka kuinka monta kertaa samaan seinään törmäisi. Joskus saatan törmätä siihen varmuuden vuoksi vielä kerran silkkaa piruuttanikin.
Ulkoasuun kuuluvat pitkät hiukset ja parta, tatuoinnit sekä lävistykset, eikä niihin tai myöhempiin lisäyksiin ole kenelläkään asiaa yrittää puuttua. Useimmiten habitukseni on rähjäinen, näen vaivaa ulkonäköni eteen tasan silloin kun jaksan ja kiinnostaa. En ole lihaksikas, ylipainoa on kaksinumeroisen luvun verran, mutta kuitenkin silti sen verran vähän että näen vielä vehkeeni muutenkin kuin peilistä. Ryhti on kuin lapamadolla, ja karvaa kaikkialla.
Lempivaatteina bändi/leffa/muuten kyseenalaiset paidat, reisitaskuhousut tai -shortsit sekä lippis joka peittää hyvin letin alkaneen harvenemisen. Halvat Aviator-kopiot ovat myös must. Käytän joskus sandaalien kanssa sukkia, tosin nilkkamallisia, koska kärsin mieluummin Airistolaisten paheksunnasta kuin rakoista. Hampaat ovat omat, ja suurin piirtein jopa kunnossa sekä paikallaan, mutta harva niitä näkeekään koska hymyilen vain kun on oikeasti aihetta. Hygieniastani huolehdin mutta silti en välttämättä viitsi aina käydä joka päivä suihkussa, joten saatan joskus haista.
En omaa kummoista koulutusta enkä tilipussiakaan, sen sijaan löytyy masennusta, mielialan vaihteluita, pitkäaikaissairauksia, yhteiskunnasta syrjäytymistä, työkyvyttömyyttä, Kelan tuilla elämistä, holtitonta (vähäisenkin) rahan käyttöä ja yleistä holtittomuutta. Minusta voi saada välillä pitkiäkin taukoja koska minulla on taipumusta päätyä toisinaan suljetulle henkeä vetämään. En näe itselläni oikein minkäänlaista tulevaisuutta ja olen alistunut nykytilanteeseen.
Ollessani jonkun kanssa jostain eri mieltä, olen helposti kiivastuva ja konfliktinhakuinen riitelijä. En ole avoin uusille asioille. Sosiaalinen olen silloin kun minulle sopii enkä useimmiten jaksa muita ihmisiä, pakotettuna sosiaalisiin tilanteisiin olen paikalla mutten läsnä ja todennäköisesti samalla myös hyvin tympeää seuraa. Mielestäni nyky-yhteiskunnan näkemys tasa-arvosta on kieroutunut, minulle se näyttäytyy niin että naisten tulee saada olla miten huvittaa kun taas miesten ei pidä uskaltaman puhua tai tehdä enää yhtään mitään. Huumorintajuni on hyvin synkkä ja musta, mikä voi toisinaan aiheuttaa mielenkiintoisia tilanteita ja/tai väärinkäsityksiä. Sanon asiat suoraan ja kaunistelematta, ja toisen tunteita säästelemättä, mikä useimpia joko järkyttää tai vähintäänkin ärsyttää.
...
...
Vapaa-ajallani tykkään katsella elokuvia, pelailla, valvoa yöt ja juoda joko kaljaa tai Camparia. Tai molempia. Useimmiten sorrun kuitenkin vain lojumaan sohvalla musiikkia kuunnellen, kaljaa tai Camparia tietenkään silti unohtamatta. Tupakoin. Joskus saatan myös lukea, kirjoittaa tai piirtää, mutta niiden edellyttämää pyhää kolmiyhteyttä eli aikaa, rauhaa ja keskittymiskykyä, on tarjolla vain harvoin. Politiikka ja penkki- tai muu urheilu ei kiinnosta yhtään, paitsi jos politiikkaan liittyy jollain tapaa maahanmuuttovastaisuus. Vihaan tilaisuuksia joihin liittyy pönöttäminen ja pukeutumispakko. Festarit ja selvin päin oleminen ovat minulle mahdoton yhtälö. Osaan ja kykenen hoitamaan kotityöt riittävän hyvin pärjätäkseni mainiosti jopa ihan itseksenikin, mutta mieluiten jätän ne muiden hoidettavaksi jos mahdollista.
Läheisyyttä annan ja haluan vaihtelevasti, pahalla päällä ollessani minulta ei sitä tipu enkä myöskään itse siedä sitä. Myöhäisenä ajankohtana harrastetun seksin jälkeen käyn mieluiten nukkumaan, muulloin saatan vaivautua vähän enemmänkin sekä ennen että jälkeen. Olen pettänyt osassa aiemmista suhteistani. Yhteen en aio muuttaa kenenkään kanssa enää ikinä. Mustasukkaisuutta ja kontrollinhalua en siedä pätkääkään. Mikäli haaveilet lapsi- tai vauva-arjesta, tai olet tuomassa parisuhteeseen omia kaupanpäällisiä, kannattaa etsiä joku muu koska omassa jälkikasvussakin on tarpeeksi tekemistä ja putketkin on pantu poikki vuosia sitten.
Lyhythiuksiset tai kaljut naiset sekä kiihkofeministit älköön vaivautuko, muunsukupuoliset ja transnaiset käsitellään tapauskohtaisesti. Muistetaan sitten käytöstavat siellä jonossa.
PS. Kuva ois kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
48-vuotias ulkoisesti jo parhaat päivänsä nähnyt introvertti nainen. Harrastan liikuntaa, ei ylipainoa. Pidän ihmisistä, mutta en jaksa kovin pitkään sosiaalisia tilanteita, joten käyn tosi harvoin missään. Kuljen verkkareissa ympäri vuoden ellei ole pakko pukeutua jotenkin muuten. Olen rauhallinen luonteeltani ja pienemmässä porukassa jopa puhelias.
Etsin miestä vakituiseen suhteeseen, jossa voitaisiin tavata n. kerran viikossa tai harvemmin. Läheisyyden, ulkoilun, ruoanlaiton ym. kotoilun merkeissä. Tykkään nukkua yksin.
Kuopion tienoilta, mistäs sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuopion tienoilta, mistäs sinä?
Pirkanmaalta 😭
Eronnut 42v mies jolla kolme kouluikäistä lasta. Maisterintutkinto ja vaativa ja kovapalkkainen työ IT-alalla. Olen sosiaalinen ja puhun kovalla äänellä. Harrastan maratonjuoksua ja polkujuoksua ja kesällä pyöräilyä, mutta hiihtämisestä en tykkää. Matkailu on hyvä tekosyy päästä juoksemaan uusiin paikkoihin.
Tykkään juoda olutta, mutta sitä pitää vältellä että ei tule liikaa juotua. Suutun jos minulle ehdotetaan että voisit jättää treenin väliin ja jäädä kotiin sohvalle. En yleensäkään katso paljoa telkkaria. Sen sijaan tuijotan puhelinta tai läppäriä jatkuvasti. Ajoittain myös lehtiä ja kirjoja. Luen myös ruokapöydässä ja melkein koko ajan muutenkin ellen ole treenaamassa. Tykkään nippelitiedosta, mutta pidän sen itselläni koska normaaleja ihmisiä ei nippelitieto kiinnosta. Kotitöiden suhteen hieman laiska, mutta kokkailusta tykkään ajoittain.
Omat lapset ovat minulle erittäin tärkeitä ja heidän kanssaan teen paljon asioita kun on minun viikkoni. Eläimistä tykkään, mutta en jaksaisi itse hoitaa omaa lemmikkiä.
Treffikumppanini odotan olevan itsenäinen uranainen joka treenaa tavoitteellisesti. Lapsia saa olla. Mieluiten yliopistotutkinto tai hyvästä AMK:sta. Vaikks tulenkin hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa niin mitään duunaria tai hoitsua en halua puolisoksi. En edes lääkäriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjolla 28v ylipainoinen nörttimies, jonka pitäisi hakeutua terapiaan mutta ei kehtaa mennä, koska "tähänkin asti on pärjännyt". Haluaisi löytää suurinpiirtein samanikäisen naisen mutta ei etsi, sillä ei osaa kuvitella että kukaan voisi edes pitää hänestä ihmisenä. Kavereita ja harrastuksia on, mutta pelkää olevansa vihattu myös niissä. Ainoat hyvät puolet ovat että ei ole lyhyt (184cm) ja entinen ammattikokki.
Unelmatreffit olisi kotitreffit johon kuuluu hyvää ruokaa, hyvä leffa ja hyvää seksiä.
Aika söötti. Uskon, että tämä ilmoittelija on myös hyvännänäköinen.
Kiitos. Kommenttisi piristi päivääni.
omissa oloissaan viihtyvä seksiaddikti, komea olen kyllä, traumasi ei kiinnosta, kodinylläpito ei kiinnosta, lapsien voidaan tehdä kunhan hoidat niiden tarpeista ainakin 70%
Esko Murto Varkaudesta kirjoitti:
No kokeillaanpa.
Tarjolla tänään hieman yli 40-vuotias mies. Luonteeltani olen passiivis-agressiivinen ja kyynisrealistinen pessimisti...
Kappas, arvostettavan raatorehellinen, sopivan epäsovinnainen ja -sosiaalinen, nörtähtävä ja viäräleukainen metallimörrimöykkyoletettu. Ja vieläpä jonkun sortin kaappi-intellektuellikin mokoma. Nimimerkki lienee siten anagrammi. Selvitin jo "outo retku", enkä enempää taida tarvita tietääkään. Olisikohan siellä kauan kaipaamani puolivillainen (no, tässä tapauksessa myös -valoinen) köyhän naisen Nikula. Edes Hynyskä?
T. Neiti Orvokki Hääppönen, 44v.
Vierailija kirjoitti:
Itsepäinen vanha koppelo kokeilee onneaan. Ethän tupakoi, kapakoi tahi muuta mieloilua harrasta.
Mieloilu?
Mieloilusta tykkäisin kovasti jos tietäisin mitä se on. Oon pieni, ruma, pää om heikkoa tekoa mutta sydän puhdasta kultaa. Mulla oli kerran romanttinen suhe, mutta pilasin sen näitten ilmavaivojen takia. Tovoisin vielä löytäväni edes jonkun. Jos kapakoit tai kopeloit ei haittaa. Päiväkahvien merkeissä tapaisimme (500 euroa/tunti)
58 v introvertti skitsoidi mies , lapseton, ei etsi seuraa, ainoastaan tekee vain tämän ilmoituksen.
Olen 22-v yksinhuoltaja jolla on mielenterveysongelmia (kaksisuuntainen mielialahäiriö, paniikkihäiriö, ja syömishäiriö). Minulla on hyvin hämärä menneisyys ja tulen piilottamaan sinulta paljon asioita. Lapsen isästä ei tarvitse huolehtia koska en tunne häntä ja hän ei tiedä lapsen olemassaolosta. En koskaan tule lähtemään kanssasi ravintoloihin tai suostu mihinkään viime hetken ruokaehdotuksiin (tarvitsen päivän varoitusajan sille jos esim syömme jäätelöä).
Olen pilannut kaikki menneet suhteet sabotoimalla ne koska pelkään läheisyyttä ja minulla on traumoja miehistä ja pidän suurinta osaa miehistä ahistavina mutta toivon että olisit yksi siitä pienestä osasta miehiä jotka ovat empaattisia, kunnioittavat sanaa ei ja joiden ajatukset eivät vain pyöri seksissä. Jos meistä tulisi jotain vakavaa niin tiedä vain että tuleva anoppisi on narsisti
Vierailija kirjoitti:
Olen 22-v yksinhuoltaja jolla on mielenterveysongelmia (kaksisuuntainen mielialahäiriö, paniikkihäiriö, ja syömishäiriö). Minulla on hyvin hämärä menneisyys ja tulen piilottamaan sinulta paljon asioita. Lapsen isästä ei tarvitse huolehtia koska en tunne häntä ja hän ei tiedä lapsen olemassaolosta. En koskaan tule lähtemään kanssasi ravintoloihin tai suostu mihinkään viime hetken ruokaehdotuksiin (tarvitsen päivän varoitusajan sille jos esim syömme jäätelöä).
Olen pilannut kaikki menneet suhteet sabotoimalla ne koska pelkään läheisyyttä ja minulla on traumoja miehistä ja pidän suurinta osaa miehistä ahistavina mutta toivon että olisit yksi siitä pienestä osasta miehiä jotka ovat empaattisia, kunnioittavat sanaa ei ja joiden ajatukset eivät vain pyöri seksissä. Jos meistä tulisi jotain vakavaa niin tiedä vain että tuleva anoppisi on narsisti
Tuli vaan negatiivisia asioita kirjoitettua 😅 No mutta oon kans sellanen joka aidosti tekee mitä tahansa rakkaittensa puolesta. Lähen mukaan kaikkiin sun hulluimpiin ideoihin kunhan ne ei liity ruokaan tai vaaranna mun lasta. Tykkään pitää hauskaa mut mun lapsi on mulle tärkein. Mä vaan haluaisin miehen joka ois aidosti läsnä ja tekis kaikkea meidän kans, ei vaan istuskeltais sohval kännyköil :(
"Sellainen" taiteilija - kirjailijalta olisi odottanut parempaa ilmoitusta.
Mielipiteeni salasuhteilijoista on se, että etsivät draamaa tylsään elämäänsä, kerrankin joku allekirjoittaa mielipiteeni. Siitä piste.