Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raatorehellinen "treffi-ilmo"

Vierailija
08.10.2020 |

Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.

Kommentit (2057)

Vierailija
1701/2057 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Olen 36-vuotias nainen. Eronnut, yksi lapsi. Kärsin ahdistuksesta ja masennuksesta, traumataustaa Välillä hyviä ja välillä huonoja päiviä. Hyvinä olen normaali huonoina itkuinen, ahdistunut jopa raivohullu.

Tykkään lapsista, eläimistä, kotona puuhailusta. Aina en jaksa siivota, vuorotyö rasittaa. Matkustelu kiinnostaa. Rahaa on sen verran että pärjään hyvin.

Ihan nätti, tosin kiloja vähän kertynyt. Tykkään lenkkeillä ja liikkua muutenkin.

Sinulta odotan aitoa rakkautta, minun hyväksymistä tällaisena kuin olen, pitkiä keskusteluja ja että saan apuja miesten töissä.

Vierailija
1702/2057 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelua pelkäävä ja kartteleva, pussailusta ja läheisyydestä kuitenkin salaa haaveileva sarja-ahdistuja ja neuroottinen itsekseen puhujanainen unelmoi vaihtuvista prinsseistä, voisitko sinä olla kuitenkin monogaaminen ja vain minun prinssi. Olisin sinulle uskollinen muuten, lukuunottamatta ihastumista muihinkin ja flirttailua muiden kanssa, koska en pysty hillitsemään elämäniloani. Puhun ja vitsailen myös liikaa, saatan olla ärsyttävä ja viedä paljon tilaa. Lapseton, kolmekymppinen ja on jo ihan sopivasti ollut kumppaneita, niin että en edes tiedä haluanko enää seurustella. Monet kokemukset miehistä ovat olleet mitä kauheimpia, mutta silti en vaihtaisi niitä pois, koska olen mielestäni viihdyttävä ollessani vähän överi. Mielenterveysongelmiakin on ollut, mutta ne ovat parantuneet hyvän hoidon (väliaikainen lääkitys ja pitempi terapia) ansiosta. En haluaisi omia lapsia, mutten ole ehdoton siitä onko/eikö ole sinulla lapsia. En haluaisi muuttaa yhteen ennen eläkeikää, koska toimisto on toinen kotini, mutta olisi ihanaa jos olisi läheinen tuki ja turva kuolemaan asti. En ehkä osaisi pitää sormusta kädessä, koska pelkäisin että hukkaisin sen. Minun on myös vaikea luottaa tuntemattomiin ihmisiin, mutta läheisimpiini luotan kuin kallioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/2057 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehitysvammainen impotentti mies tahtoo nuolla pillua

Vierailija
1704/2057 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton 35-vuotias neitsytnainen etsii rakkautta. Kasvanut kristillisessä yhteisössä, mutta onnistunut irtautumaan siitä opiskeluaikoina kotoa pois muutettuaan. Suuri sydän, valtava valasmaha jonka peittää löysiin paitoihin. Ei tupakoi. Nörtti eikä mitenkään coolilla tavalla.

Vierailija
1705/2057 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppinen eronnut ja karannut nainen, joka etsii jotain mitä ei varmaan ole olemassakaan. Omaa silmää miellyttävää miestä, joka olisi sekä paras ystävä että toivottavasti rakas loppuelämän kumppani. Pitäisi siis olla sekä kemiaa että fysiikkaa, ja vähän psykologiaakin vissiin.

Itse olen nätti ja kohtuu fiksu, mutta olen kärsinyt lapsuuden traumojen siivittämänä pitkäaikaisesta ahdistuksesta ja masennuksesta. Ellen olisi rehellinen myös itselleni, etsisin nyt jotakuta vain henkilökohtaiseksi seksi- ja unileluksi sekä vähän terapeutiksikin. Oikeaan suhteeseen en vieläkään uskaltaisi lähteä, enkä ole varma olenko koskaan sellaisessa ollut.

Ei voi saada kaikkea: kaunis, älykäs ja täyspäinen - valitse kaksi, et saa kolmatta. Iän ja lääkityksen myötä tosin jonkinlaista tasoittamista tapahtunut näiden ominaisuuksien välillä.

Tykkään vähän kaikesta ja monet asiat kiinnostavat, mutta useimmiten ne jäävät ideoiden tasolle, mikä voi olla hyväkin. Pidän taiteesta ja muutenkin pakenen mieluusti mielikuvitusmaailmoihin. En ole kuitenkaan erityisen hengellinen, en usko oikein mihinkään, etkä saisi kirkkohäitä. En ole varma uskonko edes ihmisyyteen tai itseeni. Lapsia kohtaan koen korkeintaan jonkinlaista omaan elämään liittyvää haikeutta, kun itselläni ei lapsuutta ollut. Et siis saa myöskään lapsia kanssani. Saatan vaikuttaa henkevältä, mutta silloin vain dissiosioin. Dissosioidessani moni helppo käytännön suoritus voi päättyä katastrofiin. Silloin tällöin, jos sille päälle satun, olen kuitenkin melkein insinöörimäisen luova. Useimmiten luovuus ja inspiraatio ilmenee kuitenkin kesken jäävinä maalauksina, ihmissuhteina ja opintoina.

Aiemmat suhteeni ovat olleet lähinnä surullisia. Olen kokenut sielunkumppanuutta lapsellisten miesten kanssa, koska olen pohjimmiltani itsekin ollut sellainen. Olemme sitten mököttäneet yhdessä, kumpikaan saamatta dissosiatiiviseen monipersoona-toiseen kontaktia, tarpomalla tylsässä arjessa yhdistävinä tekijöinä mm. uniongelmat, sosiaalisten tilanteiden pelko ja sokeriaddiktio, kun emme ole osanneet ratkaista toistemme lapsuuden traumoja.

Jos haluat minut, sinun on ensin kyettävä lähes lukemaan ajatuksiani, koska itse en mitään kerro tai näytä. Saatan myös yllättäen kadota, kun persoonan osa vaihtuu. Jos olet itsekin hullu, yrität ehkä etsiä minua. Sitten jos löydät minut, sinun on seuraavaksi löydettävä epäilysten ja pelkojeni labyrintin läpi sydämeeni, joka ehkä on vielä elossa.

En siis oikein osaa olla avoin ja saatavilla, joten todennäköisesti vain joku narisistinen sekopää jaksaa yrittää hurmata minua, jos näkee minusta jotenkin hyötyvänsä. Onneksi suren vielä edellistä hullua, niin saan ainakin sen aikaa olla rauhassa.

Vierailija
1706/2057 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sen positiivisen treffikokemuksen pitäisi sisältää?

M49

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin!

M49

Vierailija kirjoitti:

Olen 40+ vuosia sinkkuna ollut (välillä jopa viihtynyt) liikkuvainen, koulutettu ja ihan ok-näköinen nainen. Kaipaan kumppania tai vaikka villiä kesäheilaa, mutta olen kehitellyt itselleni jonkinmoisen esteen nettitreffien suhteen ja olen muutenkin surkea lähestymään miehiä romanttisessa mielessä.

Nyt kaipaus läheisyydestä on tullut kipeäksi asiaksi ja olen jotenkin jumissa asian kanssa. En tiedä mitä pelkään, mutta tuntuu vaikealta pistää oma kelpaavuutensa mittariin.

Lähtisitkö sinä kanssani terapeuttisille treffeille? =)

Tämä on siinä mielessä mahdoton tilanne, että tarvittaisiin positiivinen treffikokemus, ja sitähän ei kukaan voi toiselle näkemättä taata. Harkitsen nettitreffailua jossain vaiheessa. Ehkä. 😄

Vierailija
1707/2057 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raavas, hyvännäköinen mies, jolla epämääräinen persoonallisuushäiriö. Tulet kanssani varmasti toimeen, jos osaat olla hiljaa ottaessani nokosia keskellä päivää. Satunnaista juoppoutta.

Kiltti kuin sydänkäpy, paitsi jos suututetaan (mökötys.)

Tarvittaessa löytyy nopeutta, tarmoa, joskus seurauksena (sutta ja sekundaa.)

Jos kutsut iltaa viettämään, istun yleensä tuppisuuna, ellet kaada lasiini salaa pirtua.

Uskollinen. Empaattinen. Oikeasti.

Tulethan kanssani tälle epämääräiselle +0- retkelle, jota elämäksi kutsutaan.724

Vierailija
1708/2057 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v lihava monen aikuisen lapsen äiti. Laiska, tupakoimaton mutta tykkään syödä ja juoda hyvin. Haaveena irstas seksisuhde ilman sitoumuksia. Kunnon panoa, mielellään monesta kulmasta ja vaihtelevien kumppanien kanssa.

Vierailija
1709/2057 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

32v mies, 180cm, hoikka peräkammarin muusikaalinen renttu, joka ei ryhtynyt muusikoksi. Rehellinen, ystävällinen mutta huono keskustelija. Kuuden jälkeen töihin heräävä arjen sankari ja hyvin tyytyväinen valintaansa. Kynä voittaa miekan mentaliteetti. Poltan ja juon. Rakastan videopelejä, jääkiekkoa ja kissoja. Tyytyväinen elämääni mutta tekisitkö siitä onnellisen?

Vierailija
1710/2057 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

46-vuotias kylmästi jätetty ja tämän vuoksi mahdollisesti hyvää vauhtia katkeroituva teinin äiti etsii rakkautta. Siis oikeaa rakkautta ja tahtotilaa olla yhdessä kanssani kuolemaan asti.

Rakastan koiraani enemmän kuin itseäni.

Uppoudun joskus kirjaa lukiessani niin pahasti omiin maailmoihini etten jaksa keskittyä ympärilläoleviin ihmisiin juurikaan.

En aio passata enkä hemmotella enää yhtään ainoaa miestä.

Minulla on paljon ilmavaivoja itselläni joten sinäkin voit pieriä ääneen niin paljon kuin sielu sietää.

En välitä koulutuksestasi jos pidät minua kädestä kun minua pelottaa vaikkapa syöpälääkärin vastaanotolla.

Minä en halua panna enää ikinä, pelkästään rakastella.

Raha-asiat ovat kunnossa joten sullakin pitää olla. Huom rahan määrästä ei ole väliä, kunhan olet pitänyt huolta että ne on riittäneet sulle eikä oo outoja pikavippejä tms.

Minut on löydettävä sieltä kassajonosta tai kirjastosta koska en ole somessa enkä deittiäpeissä. Teet minuun vaikutuksen olemalla ystävällinen ja katsomalla silmiin.

Vierailija
1711/2057 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava nelkymppinen nainen reikäisessä t-paidassa täällä makoilee sohvalla katsellen unelmahäitä. Aika harvoin jaksan ajella jalkakarvoja, toki jos treffeille mennään yritän panostaa. Kotona ollessani takaraivoon kertyy aikamoinen takku, hiuksia leikkaan itse enkä ole värjännyt niitä enää vuosiin. Tykkään hoilata yksinäni karaokea, viinakin maistuu, vaikken kunnon kännejä vetelekään. En koskaan imuroi. Parin viikon päästä pitäisi maksaa melkein parin tonnin luottolasku. Olisitko sinä minun pelastajani?

Vierailija
1712/2057 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

39-vuotias korkeakoulutettu kantakaupungissa asuva perheenäiti etsii uutta elämänkumppania nykyisen masentuneen tilalle. Kaksi lasta tulee kaupan päälle, isänsä heistä tuskin huolehtii.

Olen lievästi ylipainoinen entinen kaunotar. Rakastan itseäni ja elämääni enemmän kuin koskaan. Minulla on pettämätön tyylitaju ja olen yleensä hyvällä tuulella. Heikkouksiani ovat järjestyksen kaipuu ja raivokas tasa-arvoisuus. Lapsia ja taloutta hoidan jämäkästi ja pitkäjänteisesti. Osaan pelata niillä korteilla, jotka kulloinkin satun saamaan. Tienaan hyvin.

Etsin kumppania jakamaan kanssani varsin tavallisen perhe-elämän työt ja ilot sekä ajatukset maailmasta. Odotan sinulta tasapainoisuutta ja kykyä kriittiseen ajatteluun sekä valmiutta kasvaa isäksi lapsilleni.

Vierailija
1713/2057 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klasarimuusikko etsii huonokuuloista naista. Mielellään alle 160 cm pitkä ja korkeesti koulutettu. Inhoon koiria ja tykkään kissoista. Oo mun misu. Vaimo mulla on, mutt mitäs siitä, se on pihalla. Itsekin vähän tai paljon.

Vierailija
1714/2057 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

39-vuotias lapseton sinkku nainen. En ole koskaan ollut kihloissa tai aviossa. Olen masentunut ja ahdistunut kroonisesti. Minulla on traumatausta ja olen ollut suuren osan aikuisiästäni työkyvyttömyys eläkkeellä.

Käyn terapiassa ja syön mielialalääkkeitä. Opiskelen kolmatta ammattia. Minulla on yksi ammattikorkeaturkinto marginaalialalle, jolla ei ole käytännössä juurikaan mahdollista työllistyä. Minulla on yli kymppitonni ulosotossa pääasiassa vanhaa opintolainaa. Välillä en jaksa siivota. En kokkaa koska asun yksin. Kumppanina olen empaattinen ja lojaali. Olen lievästi ylipainoinen ja haluaisin kumppanin jonka kanssa innostuisin liikkumaan luonnossa säännöllisesti. Kumppanilta toivon empaattisuutta ja rauhallista luonnetta. Minua ei kiinnosta kumppanin varakkuus tai varattomuus. Olisi mukava jos olisi yhteistä puhuttavaa taikka yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Toiveissa tulevaisuudessa valmistuminen ja kuntoutuminen niin että voisin tehdä edes osaaikaisesti työtä.

Vierailija
1715/2057 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää!!

Vierailija
1716/2057 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän teitä pleksiin, jos tuutte kadulla vastaan. M29

Vierailija
1717/2057 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannusheilaa?

Vierailija
1718/2057 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että synnyin.

Vierailija
1719/2057 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu mun muijax mulla on aina alkoo ja narccii. Saat niitä ilmaiseksi jos otat poskeen joka päivä.

M32

Vierailija
1720/2057 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedän teitä pleksiin, jos tuutte kadulla vastaan. M29

Millä vedät? Ja mitä sä siel kadul himmaat? Muista syödä lääkkeeksi. A45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi