Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raatorehellinen "treffi-ilmo"

Vierailija
08.10.2020 |

Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.

Kommentit (2057)

Vierailija
1781/2057 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

32-vuotias hyvin pitkälti kokematon, erakoitunut ja syrjäytynyt mies vaikealla/keskivaikealla masennuksella, enkä voi luvata koskaan tervehtyväni. Kykeneväisyyteni rakkauteen on tuntematon, mutta itsetuntoni on joka tapauksessa niin rikki, etten osaa enkä uskalla näyttää sitä ensin, enkä todennäköisesti uskallakaan hyvin pitkään aikaan, joten toivottavasti olet joko kärsivällinen tai sitten tykkäät olla suhteen vievä osapuoli. Koulutustasosi, ammattisi tai tulevaisuudentoiveesi eivät sen suuremmin kiinnosta, voin lähteä uraohjukselle koti-isäksi tai sitten voidaan keskenämme chillailla auringonlaskuun tyhjää toimittaen.

Käyn kerran-pari viikossa kirjastossa, poltan puolikkaan askin tupakkaa päivässä, juon pari kertaa vuodessa perseet olalle ja olen kuulemma ainakin hämärässä ihan katseenkestävä. Hampaani ovat suorat, reiättömät ja omat. Viikset trimmaan kaksi kertaa kuukaudessa ja olkapäille ylettyviä maantienvärisiä hiuksia en koskaan. Olen normaalisti hiljainen ja viihdyn yksinäni, mutta pakon edessä kykenen kevyeen keskusteluun ja pärjään ihmisten ilmoilla tekemättä mahdottomia etikettivirheitä. Tykkään tehdä ruokaa ja maistella juustoja (ja se näkyy, myönnettäköön), osaan rempata autoa, lyhentää housut ja pitää vessan puhtaana, mutta vihaan suurella intohimolla imurointia. Hengailen kotona tavallisesti alastomana, toivottavasti et pistä pahaksesi, etkä tuo anoppia kyläilemään ilman ennakkovaroitusta.

Vierailija
1782/2057 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no lisää nyt!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1783/2057 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppua kaikille treffailijoille!

Vierailija
1784/2057 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 40-vuotias, ylipainoinen nainen. Minulla on kilot juuri siellä missä niitä yleisesti ei pidetä esteettisinä. Tyylitajuni on silti pettämätön.

Työskentelen tylsällä alalla ja olen tylsä muutenkin. En katsele telkkaria, en seuraa urheilua enkä pidä mökkeilystä.

Matkustan mieluummin kuin tuhlaan rahaa turhaan elektroniikkaan, alkoholiin tai vastaavaan. Ihailen salaa elegantteja superautoja, joihin sinulla ei ole varaa.

Minulla on upea lauluääni, mutta luultavasti musiikkimakumme ei kohtaa. En laula käskystä. En sheivaa iloksesi enkä tee mitään muutakaan mitä en halua. Inhoan tupakointia.

En viehäty titteleistä, en saavutuksista enkä siitä, keitä kaikkia sinä tunnet tai kenen julkkiksen kanssa kävit samaa koulua.

Olen kaikin puolin hankala ihminen.

Vierailija
1785/2057 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sinut juuri äsken aamuyön hyvin elävän tuntuisessa unessa. Olin lähdössä työpaikaltani ja tulit samaan hissiin. Olin juuri tullut ulkomailta hyvin omituisten tilanteiden ja tunnelmien läpi. Työkaverini oli esimerkiksi saanut lentokoneessa sydänkohtauksen, ja kun olin mennyt hakemaan henkilökuntaa apuun, olinkin löytänyt ohjaamosta asetelman, jossa kaksi lentoemäntä oli ottamassa lentäjiltä suihin, ja tämän jälkeen olin muun muassa tapellut toisen lentäjän kanssa.

Juttelin kanssasi hississä ja hetken mielijohteesta kysyin saisinko heittää sinut autolla kotiin. Myönnyit pyyntöön iloisesti. Sillä hetkellä jostain syystä tiesin, että olisit minulle se oikea, vuosikymmenien etsimisen jälkeen, ja epäilemättä sinä tunsit samoin. Olin iloinen sellaisesta oikeassa elämässä tapahtuneesta luonnollisesta kohtaamisesta. Tulimme ulos, ja äkkiä kävelimme pitkin kesäistä hiekkatietä jossain maaseudulla, ja sinulla oli kukkamekko päällä. Pysähdyit ja kyykistyit kaivelemaan laukkuasi, ja silloin näin osan selässäsi ja olkapäilläsi olevasta, ilmeisen suuresta tatuoinnista. Otit laukusta lusikallisen kokaiinia ja imaisit sitä nenääsi. Kävelimme eteenpäin ja sanoit olleesi varma, että minä kauhistuisin sellaista. Sanoin, että olen sisimmältäni boheemi, ja etten kauhistu mistään.

Heräsin pian tämän jälkeen, mutta oloni ei ollut pettynyt, vaan olin yhä hyvällä mielellä siitä, että olin tavannut sinut, vaikkakin ensi kertaa vain unessa.

Vierailija
1786/2057 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, paljon läskiä mutta myös hyvätuloisia,  varsinkin miehet. Pitkiä ja komeita suurin osa.

Vierailija
1787/2057 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia daameja tarjolle?

Vierailija
1788/2057 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkee joku jo ja ottakee miut!!!

Mie en kestä!!!

Vierailija
1789/2057 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulkee joku jo ja ottakee miut!!!

Mie en kestä!!!

Sama täällä!

M50

Vierailija
1790/2057 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulskahko ja olemukseltaan hieman veltto kolmekymppinen nainen etsii seuraa. Rakastin ennen liikuntaa, mutta kolmen lapsen ja opiskelun kanssa ei tunnu löytyvän aikaa liikkumiseen. Minulla on ilmiömäisen hyvä muisti, mitä tulee nippelitietoon ja eksän kummin kaiman kokonimeen. Saatan kuitenkin unohtaa maidon pöydälle ja kahvikupin sohvan alle. Kiihdyn nopeasti ja lepyn hitaasti, ja sanani ovat joskus liiankin teräviä. Tykkään seksistä, mutta olen kuitenkin liian laiska harrastamaan sitä säännöllisesti. Minulla on suuri oman tilan tarve, olen herkästi ahdistuva ja neuroottinen. Pidän siisteydestä, mutta en siivoamisesta, joten olisi hyvä jos sinä pitäisit siivoamisesta. Joskus murehdin elämää niin paljon etten saa unta.

😁

Vierailija
1791/2057 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1792/2057 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää!

Vierailija
1793/2057 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä pitkä, tumma, näyttävä 50+ businesslady etsii arvoistaan vastusta. Saatan olla määräilevä ja ilkeäkin, mutta jos onnistut kesyttämään, kehrään niin ettei kukaan koskaan. Minulla on valtaa, rahaa ja tyyliä, ja voin vaikuttaa pelottavalta (joskus olenkin) mutta urhealle ritarille luvassa tuntuva palkinto, jollet jää korkkarini alle.

Nyt tässä on tilaisuus hopeakettujen aatelille, alfojen alfalle. Bullshitin haistan kaukaa, joten paras olla katetta puheille. Minun jälkeeni ihmettelet, miksi koskaan katselitkaan tyttösiä.

Raatorehellistä kuvausta pyydettiin. Minusta tuo kuulostaa narsistin kuvitelmalta itsestään.

Sepä siinä onkin. Terveisin narsisti fanaatikko

Vierailija
1794/2057 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali painoinen, 21-vuotias nainen, psykopaatti, mielisairas, sairastan masennusta, eläinrakas, tarvitsen seksiä ja paljon, 160cm, 50kg, tykkään ulkoilusta, olen väkivaltainen, mutta osaan hallita sitä, vihaan ja inhoan lapsia, vaalea pitkä hiuksinen, harmaat silmät, tiimalasivartaloinen, työtön, en opiskele, en keksi enempää.

Vierailija
1795/2057 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvan reunalla tukka hapsottaen röhnöttävä emakko ehtii omaa karjuaan. Örähtele sie, kun mie röhkin...

Vierailija
1796/2057 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

28v miesneitsyt narkin näköinen hipinretku.

Mitään en osaa suhteissa ja seksissä, mutta lupaan oppia.

Vierailija
1797/2057 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta paskaa parisuhdetta viisaampana etsin lähinnä seksiseuraa. Tuttujen varalta naamioin sen tässä parisuhteeksi eri osoitteissa. En jaksa enää kenenkään kuorsaamista, mustasukkaisuuskohtauksia ja jälkien siivoilua, yksin on mukavampi. Olen ghostannut jo kymmeniä yksipuolisia "minä sitä, minä tätä" -tyyppejä, joita ei viestien yksipuolisuuden perusteella ilmeisesti kiinnosta kuin oma per s e. Oletko sinä seuraava?

Vierailija
1798/2057 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsässä yksin neuroottisen koiran kanssa asuva yli-ikäinen nörtti, joka ei jaksa siivota mutta jää töihin kiinni tunneiksi vaikka piti vain yksi pieni juttu hoitaa. Yksi tissi jäljellä. Seksi ei enää kiinnosta. Valtavasti ylipainoa ja rapakunto. En haluaisi poistua kotoa, mutta välillä on pakko. Tykkään jääkaappikylmistä nakeista enkä kokkaa, jos ei huvita. Viihdyn hyvin yksin, joten en tarvitse kumppania parisuhteeseen vaan auttamaan omakotitalon ylläpidossa.

Vierailija
1799/2057 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava keski-ikäinen nainen, jolla on vakavia mielenterveysongelmia ja kaksi teini-ikäistä lasta. Tupakoin ja käytän alkoa reilusti silloin kun käytän. Olen taipuvainen neuroottisuuteen. Jaksan pitää kämpän kuosissa joten kuten. Tykkään seksistä. Harrastan liikuntaa välillä.

Vierailija
1800/2057 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on todellisia helmiä! Ihmettelen jos ei ole vientiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi