Raatorehellinen "treffi-ilmo"
Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.
Kommentit (2057)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 45 vuotias yksinäinen nainen, jolla ei ole yhtään ystävää. Minulla on vakava masennus ja sosiaalisten tilanteiden pelko, lannistun ja ahdistun myös hyvin herkästi. Asioiden aloittaminen on hankalaa, enkä osaa päättää mitä teen, jos vaihtoehtoja on useampi kuin yksi. Olen lyhyt, kalju ja muutama kilo ylipainoa. Minulla on kuulemma kauniit silmät. En polta tupakkaa, enkä käytä alkoholia juuri lainkaan. Olen jatkuvasti kotona, koska ulos meneminen on haastavaa. Haluaisin kyllä käydä ulkonakin ja ehkä matkustaa jonnekin, mutta en yksin uskalla mennä. Pelaan tietokonepelejä ja olisi mukavaa, jos sinäkin tykkäisit pelata jotain kanssani. Tykkään myös kirpputoreista, mutta en ole pitkään aikaan päässyt käymään. En ole heti valmis muuttamaan yhteen, vaan on parempi että molemmilla omat asunnot, jolloin pääsee helpommin hetkeksi omaan rauhaan. Minulla on yksi aikuinen lapsi. Olisi mukava, jos tykkäisit siivota ja laittaa ruokaa sekä korjata kotona jotain, vaihtaa vaikka lamput tai auttaa tietokoneongelmissa. Olethan kiltti, rehellinen ja tykkäät kissoista myös. Sukupuolellasi ei ole niin väliä, pidän molemmista. Seksistä en ole kovin kiinnostunut, mutta toisinaan kaipaan läheisyyttä ja hipsuttelua.
Kuulostat herttaiselta 😊
Tietokonehommista en tajua sitten mitään, mutta pienet remppahommat onnistuu.
Mä puuhastelen ja auttelen mielelläni, voitais olla frendejä, kuulostat paljon itseltäni
Tekisi mieli halata sua! :)
No hei, tein tällaisen väliaikaisen sähköpostin kuukiwi(a)mail.com, jos vaikka haluat kirjoittaa minulle jotain. :) Ai niin tosiaan, älkää lähettäkö elimien kuvia, en tarvitse niitä. Kiitos
Olen naimisissa, mikä on jokseenkin yllättävää tällä cv:llä, mutta jos olisin sinkku niin ilmoitus menisi näin:
Täällä kolmekymppinen neitonen hei. Ulkonäköni on vaihdellut vuosien mittaan painon heitellessä + - 25kg. Ethän siis säikähdä tällä hetkellä runkoon jumiutuneita liikakiloja. Vatsani on kuin pullataikina, koska löysää nahkaa löytyy. Kasvoni eivät ole upeimmat mitä olet nähnyt ja elämän karikot alkaa jo näillä ikävuosilla näkyä, onhan sinulla valuuttaa maksaa minulle tarvittaessa kasvojen kiristys jos/kun niin haluan. Hiukseni ovat pitkät ja paksut, mutta niiden puolesta mummoutuminen on jo alkanut enkä aio nyppiä harmaita hiuksia pois, antaa sojottaa.
Luonteenlaadultani olen melko oikukas ja pitkää pinnaa vaativa. Et varmaankaan ymmärrä käyttäytymistäni ja saatat jäädä suu auki tuijottamaan toimintaani. Jotta voisit edes hieman yrittää ymmärtää, kerrottakoon, että omaan traumataustan. Olen hyvin herkkis, mutta toisalta hyvin jääräpäinen, joka voi aiheuttaa pientä vääntöä suhteessa. Yleensä olen kaikesta oikeassa ja suutun jos olet eri mieltä. Alkkikset, narkit ja muut pahasti ongelmaiset sivuutan, koska haluan olla suhteessa turvassa ja omissa ongelmissani riittää työnsarkaa. Olethan siis suhteellisen tasapainoinen. Hyvänä puolena sanottakoon, että olen kovin lämmin, lojaali ja läheisilleni kaiken antava ihminen. Huumorintajuni on huono ja mauton, joten saat minut todennäköisesti nauramaan helposti.
Työni uuvuttaa minut, joten annathan minun olla hiljaa ja mököttää rauhassa silloin kun sitä tarvitsen. En jaksa jatkuvaa höpöttämistä enkä husaamista. Tykkään olla lähellä, mutta en välttämättä puhua. Käythän itsekin töissä.
Ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa, mutta huolehdithan hygieniastasi ja hoidatat hampaitasi. Käytät siistejä ja ehjiä vaatteita. Omaat myös hyvät käytöstavat ja et ole sosiaalisesti täysin kömpelö. Pieni erakkomaisuus ei haittaa, koska olen sitä itsekin. Toivottavasti et jumiudu sohvaan ja pelaa pelejä pitkin päivää vaan sinusta saa seuraa erilaisiin tekemisiin. Olethan hienotunteinen, koska loukkaannun helposti ja olen pitkävihainen. Ethän myöskään huuda minulle, koska huutaminen ahdistaa. Se tietää sitä, että et saa koskea minuun ennenkuin olen täysin leppynyt ja siinä voi kestää.
Pidäthän eläimistä. Toivottavasti sinulla ei ole lapsia tai ovat jo aikuisuuden kynnyksellä, äitipuolen rooli ei kiinnosta. Toivon, että olisit minua jonkin verran vanhempi tai selvästi aikuistunut jo aikaa sitten. Mikään kodinhoitajasi en ole, joten et pelkää tehdä kotitöitä tai käydä kaupassa.
Seksistä pidän ja toivottavasti sinäkin, mutta mitään outouksia en harrasta makuuhuoneen puolella.
Vierailija kirjoitti:
45v kahden lapsen vuoroviikkoisä 190/82. Treenaan kuutena päivänä viikossa, joten minulla ei ole aikaa parisuhteelle tai yhteisille tekemisille varsinaisesti kuin sunnuntaisin. En juurikaan ole kiinnostunut seksistä ja mietin muuttoa toiselle paikkakunnalle lähivuosina.
Ihana mies. 🤩 Kuulostat helmeltä.
36v, 189/85 mies, leski, 2-lasta, 2x k-koulutettu mutta monellakin eri tapaa elämänkin koulua kokenut. Tummat hiukset, tosin harmaantumassa, nekin.
Huonoihin tapoihin kuuluisi kaikki mitä ihminen vaan voi keksiä maan ja taivaan väliltä. Mahdollisesti jopa sellaisia mitä ei tulla vielä seuraavaan tuhanteen vuoteen keksimäänkään.
Harrastuksia olisivat yleinen hyvinvointi, purjelento, purjehtiminen, luontoseikkailut sekä epätoivoinen kitaransoiton opiskelu.
Työntekopuolella ollut työtekijänä, sittemmin yrittäjänä jne. Nykyään keskityn enemmän elämänlaatuun, kun mahdollisuus siihen kerta on.
Luonnetta voisi kuvailla monellakin eri tapaa, taikka teknis-yksityiskohtaisestikin, mutta kiteyttäen varmasti eläväiseksi.
Minusta tämä palsta on ollut aito; Täten lienee jakamisen arvoista paljastaa yksi ihminen lisää joka tällaisia palstoja lukee - ja niistä pikku ilon elämäänsä hetkellisesti sai.
Täydellinen nainen tarjolla.Olen hyvännäköinen,siisti,hoikka ja terve.Rahaakin minulla on ja kiva vakituinen työpaikka.Ystäviä ja harrastuksia sopivasti.Olen erittäin hyvä ruuanlaittaja,tykkään taloustöistä.Kotonani on aina siistiä. Syön terveellisesti , juomista ja tupakointia en harrasta. Luen kehittävää kirjallisuutta ja lehtiä.Hömppää ja kevyttä ohjelmaa en lue enkä katso tv;stä. Koti,uskonto ja isänmaa ovat mottoni joka asiassa.Pidän siististä,vähäeleisestä ja perinteisestä elämästä.En korota ääntäni milloinkaan ja suhtaudun asioihin tyynesti,mielestäni isoääniset ja elämästään kaiken kertovat ovat moukkamaisia.Olen erittäin rehellinen ja luotettava.
Mihin ne huonot puolet unohtui?
Neiti X kirjoitti:
Täydellinen nainen tarjolla.Olen hyvännäköinen,siisti,hoikka ja terve.Rahaakin minulla on ja kiva vakituinen työpaikka.Ystäviä ja harrastuksia sopivasti.Olen erittäin hyvä ruuanlaittaja,tykkään taloustöistä.Kotonani on aina siistiä. Syön terveellisesti , juomista ja tupakointia en harrasta. Luen kehittävää kirjallisuutta ja lehtiä.Hömppää ja kevyttä ohjelmaa en lue enkä katso tv;stä. Koti,uskonto ja isänmaa ovat mottoni joka asiassa.Pidän siististä,vähäeleisestä ja perinteisestä elämästä.En korota ääntäni milloinkaan ja suhtaudun asioihin tyynesti,mielestäni isoääniset ja elämästään kaiken kertovat ovat moukkamaisia.Olen erittäin rehellinen ja luotettava.
Vierailija kirjoitti:
Jättiveloissa pankille oleva pömppävattainen kalju 32v mies. Kesäisin ajan moottoripyörällä joka paikkaan satoi tai paistoi. Minulla on siististi sisällä tehtävä hyväpalkkainen työ. sen takia pystyn olemaan jättiveloissa. Jos olisin hoitanut asiat toisin niin olisin varmaan varakas, menee tämä näinkin. Nyt olen rikas vain osituksessa tai perunkirjoissa. Loput tulot meneekin sitten pärrään. Syksyisin tosin metsästän eläimiä, ja laitan niistä hyvää ruokaa. Kasvatan myös vihanneksia ja juureksia omaan käyttöön. Kaupasta haen lähinnä maitotuotteet, leivän ja mausteet. Asun maaseudulla keskellä ei mitään, täältä on pitkä matka joka paikkaan. Taloni puitteet ja miljöö on lisäksi suoraan kauhuelokuvasta, tarkoituksella. Pidän sen kuitenkin siistinä ja kunnossa. Enkä ole lähdössä mihinkään, kenenkään vuoksi. Tänne voi tulla. Soitan kitaraa, etäisesti vanhoilta rock hiteiltä kuulostavia omia tulkintojani. Pelaan pleikkarilla ajopelejä, koska nopeaa reagointia vaativat pelit ovat terapiaa aivoilleni. Helppo keskittyä ja ei ehdi ajatella muuta. Tykkään katsoa elokuvia, mielestäni parhaat tehtiin 90 luvulla. Urbaaneja liikuntamuotoja juuri en harrasta, luonnossa ulkoilen paljon. hiihtämään olen hyvä. En käy baareissa enkä ehdi muutenkaan juoda paljoa alkoholia, haittaa harrastuksia. Pikkusikareita poltan muutaman kuukaudessa, en lopeta enkä koe niiden haittaavan elämääni mitenkään. Partaa en ole ajanut muutamaan vuoteen. Huumorintajuni on vastakohta ruoanlaittotaidoilleni, mauton ja musta.
Olethan nätti, n. 28-42 v naisihminen, jolle käy että saatan käydä kotona vaihtamassa välillä vaatteet, ja jatkan omia touhujani. Yksi lapsi on, rakastan häntä enemmän kuin mitään, mutta en kaipaa enempää. Pidät eräilystä ja tykkäät elää puolittain yhteiskuntaihanteiden vastaisesti niin olen unelmiesi syrjäseutujen flanellipaitainen mies. Kesäviikonloppuisin haluat elää kuin koditon kiertäessämme suomea motskarilla.
Ainiin unohtu kertoa, aina inspiraation iskiessä harrastan puukäsitöitä, olenkin tehnyt osan huonekaluista itse. Ne vasta kauhuelokuvamiljööhön sopivatkin. Jos sinulla on sisustusideoita niin toivottavasti on myös habaa. Painavat saakelisti enemmän kuin ikeasta roudatut. Autan kyllä toisesta päästä.
Saatan joskus hetken aikaa pystyä esittämään normaalia ihmistä, esimerkiksi kavereillesi ja vanhemmillesi.
Tässähän se unelmien trehviseura olisi, mutta olen 44 vee, joten auttamatta liian vanha!!:(
Kadaaverisen rehellistä. Taitaa haista.
34 vuotias mies.
Käyn töissä ja tykkään tehdä kotitöitä.
Harrastuksena minulla on metsästys, johon suurin osa vapaa-ajastni kuluukin. Tykkääthän sinäkin kulkea luonnossa?
Lapsia en halua, mutta jos sinulla niitä edellisestä suhteesta on, niin ne ei sinua sulje pois.
Seksin suhteen avoin ja halukas kokeilemaan uusia asioita, lisäksi seksi on minulle iso ja tärkeä osa toimivaa parisuhdetta. Luottamus ja tuki ovat myös niitä suhteen perus pilareita mielestäni.
Pituutta on 180cm ja painoa muutama kilo yli sadan, eli vatsaa on.
Alkoholia käytän harvakseltaan, todella harvoin humalaan asti. Tupakkaa poltan.
Tykkään ratkaista riidat ja asiat reilulla keskustelulla.
Luonteeltani olen rauhallinen ja tykkään miettiä asoita mahdollisimman monelta kantilta ja ottaa toiset huomioon.
Olen 40+ vuosia sinkkuna ollut (välillä jopa viihtynyt) liikkuvainen, koulutettu ja ihan ok-näköinen nainen. Kaipaan kumppania tai vaikka villiä kesäheilaa, mutta olen kehitellyt itselleni jonkinmoisen esteen nettitreffien suhteen ja olen muutenkin surkea lähestymään miehiä romanttisessa mielessä.
Nyt kaipaus läheisyydestä on tullut kipeäksi asiaksi ja olen jotenkin jumissa asian kanssa. En tiedä mitä pelkään, mutta tuntuu vaikealta pistää oma kelpaavuutensa mittariin.
Lähtisitkö sinä kanssani terapeuttisille treffeille? =)
Lähtisin!
M49
Vierailija kirjoitti:
Olen 40+ vuosia sinkkuna ollut (välillä jopa viihtynyt) liikkuvainen, koulutettu ja ihan ok-näköinen nainen. Kaipaan kumppania tai vaikka villiä kesäheilaa, mutta olen kehitellyt itselleni jonkinmoisen esteen nettitreffien suhteen ja olen muutenkin surkea lähestymään miehiä romanttisessa mielessä.
Nyt kaipaus läheisyydestä on tullut kipeäksi asiaksi ja olen jotenkin jumissa asian kanssa. En tiedä mitä pelkään, mutta tuntuu vaikealta pistää oma kelpaavuutensa mittariin.
Olen 35 vuotias nainen
Ahdistun jos en saa olla oma itseni :D :D
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin!
M49Vierailija kirjoitti:
Tämä on siinä mielessä mahdoton tilanne, että tarvittaisiin positiivinen treffikokemus, ja sitähän ei kukaan voi toiselle näkemättä taata. Harkitsen nettitreffailua jossain vaiheessa. Ehkä. 😄
Tässä nuori ja normipainoinen, pitkähiuksinen mut naamaltaan aika vaatimattoman näköinen ja mielestäni hieman ruma nainen. Töissä hoitajana, joten en oo mikään rikas. Varsinkaan ku olen kova nettishoppailemaan, toistaiseksi ei kuitenkaan velaksi asti. Töitä teen niin ettei vapaa-ajal jaksa juurikaan tehdä kotitöitä. Siks mun kämppä on sotkunen enkä juuri kotiruokaakaan tee, ellen satu olemaan tavallista pirteämpi. Harvoin kun olen oikeasti pirteä, niin olen kuin pyörremyrsky. Saatan siivota huoneen vartissa ja saada päivän aikana vaikka ja mitä aikaseks, hyödyllistä ja turhaa.
En ole mikään huumoriniekka, mut tykkään nauraa toisten vitseille. Hyviä parisuhteita ei takana ole, yhden kans ollu pidemmässä suhteessa mut se jätti vain kovan hylkäämiskokemuksen jäljelle. Lisäksi olen saanu kokee miehiltä seksuaalista ahdistelua ja väkivaltaa, josta jääny vahvat jäljet muistiin. Joten jos lähestyt, lähestythän kohteliaasti niin et pelästytä minua.
Minulla on ollut diagnosoimaton ja hoitamaton masennus joka oli johtamassa itsetuhoisuuteen. Itsensä tappaminen oli myös suunnitteilla, mutta se jäi vain ajatuksen tasolle. Nyt masennus näyttää hieman helpottavan, tosin varmasti tulet huomaamaan jälkiä itsetunnossa. Eläinrakas olen, toivon että sinäkin. Lapsia haluan jos ne ovat tullakseen.
Olen 25 ja etsin vanhempaa miestä. Sopii jos olet vaikka 50 , kunhan teet hyvää ruokaa ja tykkäät juoda ja ostat sillon tällöin mulle jotain kivaa.
PS . Ei ole väliä oletko alkoholisti, minä olen ja myös monimelenterveys ongelmainen ja saatan psyookseissa haluta ottaa henkesi. Mutta seksistä tykkään paljon ja siinä saat määrätä.
Olen keski-ikäinen mies. Kroppa kuin nuorella pojalla, naama kuin ikäiselläni miehellä. En uskalla tehdä aloitetta, koska huolimatta näennäisesti hyvästä sosiaalisesti ulosannistani, olen ujo enkä usko olevani haluttava kenenkään silmissä.
Voit kuvitella minun olevan tavallinen mies, mutta romanttinen toiveeni olisi tulla aloitteellisen ja vahvan naisen viemäksi.
Jos tekisit aloitteen, en uskoisi että olet kiinnostunut ennen kuin raahaat minut väkisin kahville.
Ps. Mulla ei siis todellakaan ole mitään naiseksi puleutuneita vastaan, mutta siitä seuraa vain surua jos suhteessa on vain ystävä ja kulissi.