Kysymys rehellisille naisille. Kannattaisiko lopettaa haaveilu parisuhteesta?
Mietin tässä itseäni. Eli onko minulla mitään tarjottavaa naisille. Eikä näytä hyvältä.
Olen 39v, pituutta 172cm.
Vartaloni on kuin nuorella pojalla. Tässä lookalike:
https://st4.depositphotos.com/16122460/27217/i/1600/depositphotos_27217…
Kasvonpiirteet ovat nörttimäiset ja hiusraja on paennut jo alle nelikymppisenä. Näytän myös ikääntyneeltä. Tämä mies oli eniten minun näköinen kuvapankkien kuvista, paitsi että on varmasti minua vanhempi:
https://cdn.thewirecutter.com/wp-content/uploads/2019/12/online-prescri…
Olen pienituloinen, ja mikä pahempaa, siihen tyytyväinen. Elintaso on melkeinpä opiskelijaluokkaa, vaikka olenkin työelämässä.
Harrastukset ovat tavallisia, eli luonnossa liikkuminen ja valokuvaus. Kavereita on, mutta harvoin nähdään koska heillä on perheet ja minulla ei.
Mikä pahinta, en haluakaan perhettä. Kaupan päälle olen ujo enkä ollenkaan miehekkäästi käyttäytyvä. Melkeinpä tykkäisin eniten jos nainen olisi aktiivisempi/reippaampi osapuoli.
Naismakukaan ei tuo helpotusta, koska minulla on yksi oma "tasoni" huomioon ottaen kohtuuton toive, eli suhteellisen naisellinen vartalo. Että olisi vähän sitä peffaa ja reittä, mutta ei isoa vatsaa. Se on paljon vaadittu, kun ei tuollaisia naisia ole monilla komeillakaan miehillä. Anteeksi jos ketään loukkaa, mutta pinnallisia kriteerejä on varmasti osalla teistäkin.
Ei tule hyvä mieli kun tätä miettii, mutta itselleen on pakko olla rehellinen.
Rehellisesti. Mieti itseäsi ja tällaista miestä (älä jotain kuviteltua naista, koska se Joku Nainen löytyy jokaiselle miehelle). Olisiko aika luovuttaa ja keskittyä täysipainoisesti harrastuksiin?
Ei pään silittelyä tai siloittelua. Kiitos.
Kommentit (267)
ap:n tulee ymmärtää että jokainen nainen jonka vartalo ei muistuta rantapalloa, katsotaan palstalla fitnessmissiksi.
Sen sijaan esimerkiksi "liikunnallinen mies" tarkoittaa miestä joka on pitkä, harteikas, V-kroppainen, luontaisesti raamikas, erittäin lihaksikas.
Olen rehellinen:
Ulkonäkö ei merkitse minulle pätkääkään, mutta olet niin epävarma etten kestäisi sitä sinussa.
Minulla on jo lapsia, joten olen jo senkin puolesta karsiutunut.
Muistutat yhtä tuttavaani ja jos olet sama mies, ei sinussa ole muuta vikaa kuin tuo itseluottamus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
myöstimmimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tyyppiä et ole. Enkä kyllä minäkään varmasti sun. Vaikutat liian hissukalta ja perässähiihtäjältä. Mä traumatisoisin sut viikossa.
Kannattaa tosiaan miettiä tuota "haluan naisen, jolla on kurvikas peffa-reisi-osasto, mutta litteä vatsa" -juttua tarkemmin. Tollainen kehotyyppi on Suomessa hyvin harvinainen. Itselläni vatsa kasvaa samaa tahtia perseen ja reisien kanssa, ja ainoa tapa saada sellainen kroppa olisi, että pysyttelisin minimirasvoissa ja hankkisin kurvit lihaksilla. Eli viettäisin paljon aikaa salilla kyykkäämässä. Vietätkö sä paljon aikaa salilla? Miten sä ajattelit hankkia kuuman salikissan, jos omat käsivarret on kuin pulkannarut? Itse kun siis kommeintoit tuota kuvan ainoaa paksumpaa naista, että ei varmaan olisi samanlaiset elämäntavat teillä. Et sä kyllä tolla fysiikalla itsekään mikään aktiiviurheilija ole. Siinä voisi olla sulle kehityskohta.
Siis täh?
https://cdn-prod.medicalnewstoday.com/content/images/articles/321/32100…
Siis tuon kuvan mies, ja oletetaan iäksi 39v, vastaa liikunallisuuden osalta kakkoskuvan keskimmäistä naista?
Haista nyt v...kukkanen.
Taidat olla niitä naisia joiden mielestä "urheilullisuus" on miehellä yhtä kuin 185m pituutta, 100kg painoa, ja vähän mahaa päälle että tuntisit itsesi pieneksi miehen rinnalla.
Jotain rajaa nyt näihin.
Siis tyyppi eroaa siitä pullukkamimmistä siten, että ei liho. Miehet hyvin usein ei liho yhtä helposti kuin naiset. Mutta siis ei tuo mitenkään kovin atleettinen kroppa ole. Kuvassa on aiha mies. Itellä on melkein saman kokoinen haba, enkä ole käynyt salilla kohta 10 vuoteen.
Melkein saman kokoinen haba, josta suurin osa läskiä?
Ja minkä kokoinen vatsa?
Suurimmaksi osaksi lihasta. Vatsaa on vähän liikaa omaan makuun kun vartalon malli on mitä on ja vatsaan kertyy eniten, mutta sen kun laihduttaa, niin katoaa myös rasvaa tuolta perse-reisi -osastolta aika paljon. Vaatekoko on S-M, eli en mä mikään hillitön tankkerikaan ole.
Vastauksista näkeekin mikä tuon kroppatyypin ongelma on.
Naisia kiinnostaa ensisijaisesti genetiikka. Pituus, harteikkuus, luontainen lihaksikkuus. Yksinkertaisesti koko, että mies on iso.
Semmoiselle miehelle on lisäksi plussaa jos on vielä timmi, mutta ei ole pakko olla. Semmoinen mieshän saa sen fitnessnaisen, tietty.
Ap:n kaltaisella miehellä ei ole mahkuja yhtä sporttisiin naisiin, koska puuttuu se genetiikka, ja lompakko ei ole riitävän paksu.
Ei-sporttinen nainen ei halua timmiä miestä vaan sen dad bod-miehen joka on naiseen verrattuna isompi, eikä ramppaa liikaa salilla vaan tekee jotain "hyödyllistä" kotona.
Naamastaan ap on tavis. Kokemattomuus ja epämiehekkyys tiputtavat ap:n tasoa. Ja velanaisilla on rima korkeamma koska ei tarvita miestä.
Heikot tsäänssit on löytää nainen. Sori.
Vierailija kirjoitti:
10 wuotta wanha ketju
Zinc
Mitä sekoilet? Tänään aloitettu ketju näyttäisi minusta olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monikaan nainen ei halua nykyään lapsia vaan on oikein tyytyväinen parisuhteeseen.
Mutta jos on muodokkaampi sieltä ja täältä niin saat varautua että on vähän vatsaakin😀. Se pitää kyllä hyväksyä.
Voit löytää kumppanin ilman muuta!
Mutta eihän Kardashianeillakaan eikä JLo:llakaan ole vatsaa.
Kardashianit siirtävät säännöllisesti vatsansa persuksiinsa ja jlo taas on erittäin urheilullinen päärynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
myöstimmimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tyyppiä et ole. Enkä kyllä minäkään varmasti sun. Vaikutat liian hissukalta ja perässähiihtäjältä. Mä traumatisoisin sut viikossa.
Kannattaa tosiaan miettiä tuota "haluan naisen, jolla on kurvikas peffa-reisi-osasto, mutta litteä vatsa" -juttua tarkemmin. Tollainen kehotyyppi on Suomessa hyvin harvinainen. Itselläni vatsa kasvaa samaa tahtia perseen ja reisien kanssa, ja ainoa tapa saada sellainen kroppa olisi, että pysyttelisin minimirasvoissa ja hankkisin kurvit lihaksilla. Eli viettäisin paljon aikaa salilla kyykkäämässä. Vietätkö sä paljon aikaa salilla? Miten sä ajattelit hankkia kuuman salikissan, jos omat käsivarret on kuin pulkannarut? Itse kun siis kommeintoit tuota kuvan ainoaa paksumpaa naista, että ei varmaan olisi samanlaiset elämäntavat teillä. Et sä kyllä tolla fysiikalla itsekään mikään aktiiviurheilija ole. Siinä voisi olla sulle kehityskohta.
Siis täh?
Siis tuon kuvan mies, ja oletetaan iäksi 39v, vastaa liikunallisuuden osalta kakkoskuvan keskimmäistä naista?
Haista nyt v...kukkanen.
Taidat olla niitä naisia joiden mielestä "urheilullisuus" on miehellä yhtä kuin 185m pituutta, 100kg painoa, ja vähän mahaa päälle että tuntisit itsesi pieneksi miehen rinnalla.
Jotain rajaa nyt näihin.
Siis tyyppi eroaa siitä pullukkamimmistä siten, että ei liho. Miehet hyvin usein ei liho yhtä helposti kuin naiset. Mutta siis ei tuo mitenkään kovin atleettinen kroppa ole. Kuvassa on aiha mies. Itellä on melkein saman kokoinen haba, enkä ole käynyt salilla kohta 10 vuoteen.
Ja minkä kokoinen vatsa?
Suurimmaksi osaksi lihasta. Vatsaa on vähän liikaa omaan makuun kun vartalon malli on mitä on ja vatsaan kertyy eniten, mutta sen kun laihduttaa, niin katoaa myös rasvaa tuolta perse-reisi -osastolta aika paljon. Vaatekoko on S-M, eli en mä mikään hillitön tankkerikaan ole.
Ja veikkaanpa että kun laihdutat, katoaa maagisesti se "lihaskin" hauiksista.
Koska keskustelu tuntuu pyörivän vatsojen ympärillä, niin en sanonut ettei saisi olla ollenkaan vatsaa tai että pitäisi olla six-pack :D
Mutta niin, omat mieltymykset ovat sellaiset että peffaa olisi selkeästi enemmän kuin vatsaa.
Se on semmoista. Onhan naisiakin jotka toivovat vaikka että miehen hartiat olisivat lantiota leveämmät, tai ettei mies olisi ihan tiimalasikroppainen kuitenkaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 wuotta wanha ketju
Zinc
Mitä sekoilet? Tänään aloitettu ketju näyttäisi minusta olevan.
Zinc on varmaan aikamatkaillut taas. 😄
M31
Tää aloittaja on vähän samanlaisessa tilanteessa kuin minä, mutta olen kyllä jo luopunut noista perhehaaveista. Se juna kyllä meni jo.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
myöstimmimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis täh?
Haista nyt v...kukkanen.
Jotain rajaa nyt näihin.
Ja minkä kokoinen vatsa?
Ja veikkaanpa että kun laihdutat, katoaa maagisesti se "lihaskin" hauiksista.
Se on tottakai mahdollista, sillä lihasmassaakin katoaa laihduttaessa. Mutta tiedän sen olevan lihasta. Kun sitä jännittää, se menee kovaksi ja muodostaa patin;) Ja olen aika riski myös. Ammatti on aika fyysinen.
Koeta ottaa lisää massaa salilta jolla kompensoida lyhyyttäsi. Joillakin tepsiny ihan hyvin
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Koska keskustelu tuntuu pyörivän vatsojen ympärillä, niin en sanonut ettei saisi olla ollenkaan vatsaa tai että pitäisi olla six-pack :D
Mutta niin, omat mieltymykset ovat sellaiset että peffaa olisi selkeästi enemmän kuin vatsaa.
Se on semmoista. Onhan naisiakin jotka toivovat vaikka että miehen hartiat olisivat lantiota leveämmät, tai ettei mies olisi ihan tiimalasikroppainen kuitenkaan.
ap
Joo, ei se haittaa vaikka sellaisen naisen haluatkin. Mutta tosiaan jos suurin osa naisista pääsee siihen jumppaamalla, niin ehkä he haluavat miehen joka jumppaa. Ja heille on varmasti olemassa paljon jumppaavia ottajia. Eli ehkä sunkin pitäisi kokeilla, niin mahkut saattaisi parantua. Etenkin jos sulla ei ole hirveästi mitään muuta millä tehdä vaikutus.
Vierailija kirjoitti:
Vastauksista näkeekin mikä tuon kroppatyypin ongelma on.
Naisia kiinnostaa ensisijaisesti genetiikka. Pituus, harteikkuus, luontainen lihaksikkuus. Yksinkertaisesti koko, että mies on iso.
Semmoiselle miehelle on lisäksi plussaa jos on vielä timmi, mutta ei ole pakko olla. Semmoinen mieshän saa sen fitnessnaisen, tietty.
Ap:n kaltaisella miehellä ei ole mahkuja yhtä sporttisiin naisiin, koska puuttuu se genetiikka, ja lompakko ei ole riitävän paksu.
Ei-sporttinen nainen ei halua timmiä miestä vaan sen dad bod-miehen joka on naiseen verrattuna isompi, eikä ramppaa liikaa salilla vaan tekee jotain "hyödyllistä" kotona.
Naamastaan ap on tavis. Kokemattomuus ja epämiehekkyys tiputtavat ap:n tasoa. Ja velanaisilla on rima korkeamma koska ei tarvita miestä.
Heikot tsäänssit on löytää nainen. Sori.
Olemme vissiin lukeneet ihan eri ketjua. Tämän ketjun vastaajista moni on sanonut, että ei pitäisi ap:n ulkoista olemusta ongelmana, sikäli kun se linkitettyjä kuvia vastaa. Ap ei kuvauksensa perusteella myöskään etsi sinänsä sporttista naista, vaan vartalotyypiltään tiimalasia tai päärynää, joka on myös nlrmaalipainoinen. Toisin sanoen ap on tässä se, jota näyttää kiinnostavan ensisijaisesti genetiikka. Ylipaino ei tietenkään ole geneettinen ominaisuus, mutta vartalotyyppi kyllä on. Aloittajan lähes ainoa naiselle asettama kriteeri kohdistui juurikin vartalotyyppiin.
En olisi kiinnostunut sinusta. En halua ukkoa, joka ei ole keski-ikään mennessä seurustellut. Niissä on kokemukseni mukaan yleensä jotain outoa, anteeksi vaan. Muu vielä nippa nappa menettelis.
No, tässä 37v sinkkunaisen kommentit.
Tuo kroppa on täydellinen. Siis huh, pelkkä kuva säväytti. Mutta ikääntyneet kasvot ei kuulosta viehättävältä, käytätkö ihonhoitotuotteita? Suojaudutko auringolta?
Vaatimattomat tulot on ok, en itse omista mitään, ei ole isoja säästöjä enkä siis vaatisi mieheltäkään moista. Mutta nuukuutta en hyväksy. Elämästä on nautittava nyt. Huomenna voi olla myöhäistä.
Lapsia en itsekään halua.
Mutta perheenpääksi en alkaisi. En ala tekemään aloitteita kaikkeen ja vetämään miestä perässä. Jotain elämää, kipinää, on myös löydyttävä. Joku harrastus, intohimo, kiinnostuksen kohde. Ja pitää pystyä puhumaan kaikesta, tieteestä historiaan ja astronomiasta popmusiikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet pyytelevät niin usein anteeksi ulkonäkökriteerejään? Ei naisetkaan pyytele niitä anteeksi. No naisille se on tietty sallitumpaa.
Tämä kyllä monesti ihmetyttänyt itseäkin miksi miehillä ei saisi olla ulkonäkö vaatimuksia.
Vierailija kirjoitti:
ap
Sofia Vergaran mallisia naisia tuleekin cittarissa vastaan joka päivä. Poimit niistä jonkun.
Vierailija kirjoitti:
No, tässä 37v sinkkunaisen kommentit.
Tuo kroppa on täydellinen. Siis huh, pelkkä kuva säväytti. Mutta ikääntyneet kasvot ei kuulosta viehättävältä, käytätkö ihonhoitotuotteita? Suojaudutko auringolta?
Vaatimattomat tulot on ok, en itse omista mitään, ei ole isoja säästöjä enkä siis vaatisi mieheltäkään moista. Mutta nuukuutta en hyväksy. Elämästä on nautittava nyt. Huomenna voi olla myöhäistä.
Lapsia en itsekään halua.
Mutta perheenpääksi en alkaisi. En ala tekemään aloitteita kaikkeen ja vetämään miestä perässä. Jotain elämää, kipinää, on myös löydyttävä. Joku harrastus, intohimo, kiinnostuksen kohde. Ja pitää pystyä puhumaan kaikesta, tieteestä historiaan ja astronomiasta popmusiikkiin.
Mistähän tällaisia naisia löytäisi oikeassa elämässä?
M38
Ja minkä kokoinen vatsa?