Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys rehellisille naisille. Kannattaisiko lopettaa haaveilu parisuhteesta?

Vierailija
29.09.2020 |

Mietin tässä itseäni. Eli onko minulla mitään tarjottavaa naisille. Eikä näytä hyvältä.

Olen 39v, pituutta 172cm.

Vartaloni on kuin nuorella pojalla. Tässä lookalike:

https://st4.depositphotos.com/16122460/27217/i/1600/depositphotos_27217…

Kasvonpiirteet ovat nörttimäiset ja hiusraja on paennut jo alle nelikymppisenä. Näytän myös ikääntyneeltä. Tämä mies oli eniten minun näköinen kuvapankkien kuvista, paitsi että on varmasti minua vanhempi:

https://cdn.thewirecutter.com/wp-content/uploads/2019/12/online-prescri…

Olen pienituloinen, ja mikä pahempaa, siihen tyytyväinen. Elintaso on melkeinpä opiskelijaluokkaa, vaikka olenkin työelämässä.

Harrastukset ovat tavallisia, eli luonnossa liikkuminen ja valokuvaus. Kavereita on, mutta harvoin nähdään koska heillä on perheet ja minulla ei.

Mikä pahinta, en haluakaan perhettä. Kaupan päälle olen ujo enkä ollenkaan miehekkäästi käyttäytyvä. Melkeinpä tykkäisin eniten jos nainen olisi aktiivisempi/reippaampi osapuoli.

Naismakukaan ei tuo helpotusta, koska minulla on yksi oma "tasoni" huomioon ottaen kohtuuton toive, eli suhteellisen naisellinen vartalo. Että olisi vähän sitä peffaa ja reittä, mutta ei isoa vatsaa. Se on paljon vaadittu, kun ei tuollaisia naisia ole monilla komeillakaan miehillä. Anteeksi jos ketään loukkaa, mutta pinnallisia kriteerejä on varmasti osalla teistäkin.

Ei tule hyvä mieli kun tätä miettii, mutta itselleen on pakko olla rehellinen.

Rehellisesti. Mieti itseäsi ja tällaista miestä (älä jotain kuviteltua naista, koska se Joku Nainen löytyy jokaiselle miehelle). Olisiko aika luovuttaa ja keskittyä täysipainoisesti harrastuksiin?

Ei pään silittelyä tai siloittelua. Kiitos.

Kommentit (267)

Vierailija
101/267 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sinua huolisi; haluan lapsia ja särähti korvaan tuo että haluat itseäsi reippaamman oma-aloitteisen naisen. Olen itse aika menevä ja aktiivinen, enkä halua perässävedettävää kumppania. Mutta muuten kuvailussasi ei ollut vikaa. Voin kuvitella että esim yksi rauhallinen, vähän nörtihtävä ystäväni voisi kiinostua sinusta.

Vierailija
102/267 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska keskustelu tuntuu pyörivän vatsojen ympärillä, niin en sanonut ettei saisi olla ollenkaan vatsaa tai että pitäisi olla six-pack :D

Mutta niin, omat mieltymykset ovat sellaiset että peffaa olisi selkeästi enemmän kuin vatsaa.

Se on semmoista. Onhan naisiakin jotka toivovat vaikka että miehen hartiat olisivat lantiota leveämmät, tai ettei mies olisi ihan tiimalasikroppainen kuitenkaan.

ap

Siinä on vain sellainen ero että miehellä jolla on lantio leveämpi kuin hartiat on lähes varmasti ylimääräinen kromosomi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/267 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

myöstimmimies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tyyppiä et ole. Enkä kyllä minäkään varmasti sun. Vaikutat liian hissukalta ja perässähiihtäjältä. Mä traumatisoisin sut viikossa.

Kannattaa tosiaan miettiä tuota "haluan naisen, jolla on kurvikas peffa-reisi-osasto, mutta litteä vatsa" -juttua tarkemmin. Tollainen kehotyyppi on Suomessa hyvin harvinainen. Itselläni vatsa kasvaa samaa tahtia perseen ja reisien kanssa, ja ainoa tapa saada sellainen kroppa olisi, että pysyttelisin minimirasvoissa ja hankkisin kurvit lihaksilla. Eli viettäisin paljon aikaa salilla kyykkäämässä. Vietätkö sä paljon aikaa salilla? Miten sä ajattelit hankkia kuuman salikissan, jos omat käsivarret on kuin pulkannarut?  Itse kun siis kommeintoit tuota kuvan ainoaa paksumpaa naista, että ei varmaan olisi samanlaiset elämäntavat teillä. Et sä kyllä tolla fysiikalla itsekään mikään aktiiviurheilija ole. Siinä voisi olla sulle kehityskohta. 

Siis täh?

https://cdn-prod.medicalnewstoday.com/content/images/articles/321/32100…

Siis tuon kuvan mies, ja oletetaan iäksi 39v, vastaa liikunallisuuden osalta kakkoskuvan keskimmäistä naista?

Haista nyt v...kukkanen.

Taidat olla niitä naisia joiden mielestä "urheilullisuus" on miehellä yhtä kuin 185m pituutta, 100kg painoa, ja vähän mahaa päälle että tuntisit itsesi pieneksi miehen rinnalla.

Jotain rajaa nyt näihin.

Kyllä se salikissa haluaa lihaksikkaan miehen.

Varmasti usein näin eikä se ole mitenkään kohtuutonta.

Vierailija
104/267 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea kaikkia kommentteja, mutta itse voisin pyytää treffeille jos olisin sinkku. Olettaen, että ujoudesta huolimatta keskustelet kuitenkin takaisin jos toinen aloittaa.

Vinkiksi antaisin, että kannattaa (joskus koronan laannuttua..) suunnata anime- yms. con -tapahtumiin, mikäli sen suuntainen nörttiys ei naisessa häiritse sinua.

Vierailija
105/267 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et olisi tyyppiäni, koska et halua lapsia. Jos haluaisit lapsia ja olisit ns. hyvä tyyppi, niin tutustuisin sinuun mielläni. Olen tosin sinulle liian lihava, vaikka vartalon muoto muuten on lähellä ihannettasi.

Vierailija
106/267 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään muu sinussa ei olisi minusta karkottavaa, mutta ajatus siitä että on (vartaloltaan)  _vain yksi_ naistyyppi jonka koet viehättäväksi tuntuu minusta oudolta.

Perustelen omalla kokemuksella. Mun ihannemiestyyppi on iso karvainen rokkari, jolla sopivasti vatsaa, ei peruskomea vaan sellainen rouhea. Olen silti seurustellut myös lyhyehkön todella komean sekä  kasvoiltaan ja olemukseltaan hyvin tavanomaisen mutta pitkän miehen kanssa. On ollut pitkähiuksisia ja kaljuja kumppaniehdokkaita, joita olen tapaillut. Oma mieheni on ns. ihannemiestyyppini vastakohta, ehkä vähän aloittajan tyylinen ulkonäöltään ja ehdottomasti komein ja seksikkäin mies, jonka olen koskaan tavannut. Kun katson häntä, sukat pyörii jalassa vielä parinkymmenen vuoden jälkeenkin, sitä se kemia ja rakkaus teettää. Joku muu varmaan pitäisi muita tapailemiani miehiä paljon komeampina.

Kun se ulkonäkö ei ole se juttu, vaan kemia. Kun on kemiaa, myös ulkonäkö viehättää ja jos ei ole kemiaa, ei täydellisesti omaan ihanteeseen sopiva tunnu mitenkään kiinnostavalta.

Joten, jos ap hirttäytyy omaan ihanteeseensa niin voi olla että jää yksin. Myös kaikenlaiset "taso"-vaatimukset ovat vastenmielisiä ja kertovat hyvin huonosta itsetunnosta, joka voi olla turn-off.

Vierailija
107/267 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset.

Ketjussa on nyt sivukaupalla juttua salikissoista.

https://cdn-prod.medicalnewstoday.com/content/images/articles/321/32100…

ap:n mukaan kaikki tämän kuvan naiset ovat kropaltaan häntä miellyttäviä, ja olisivat vaikka ikää olisi enemmän, mutta hän mainitsi että suurikokoisin kuvan naisista ehkä omaisi erilaiset elämäntavat.

Nämäkö ovat kaikki salikissoja?

Oikeasti?

Oman kroppansa ap kuvasi tällaiseksi. Jos tämmöinen kroppa 39v miehellä on treenaamaton laihaläski ja nuo naiset ovat salikissoja, niin sitten on pakko todeta että naiset ovat todellakin seonneet lopullisesti.

ps. ihan tasan tarkkaan jokaisella ketjuun postanneella naisella on ulkonäkökriteerejä. Pituuskriteeriä ei muka ole mutta oikeasti tosi lyhyt mies ei kävisi. Ei saa valittaa jos nainen ei pidä huolta painostaan, mutta jos mies ei pidä huolta hampaistaan niin sehän on nou-nou. Ihan turha jeesustella.

Vierailija
108/267 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä ap muuten sanoi että vain yksin vartalotyyppi kelpaa?

ap mainitsi ettei tykkää jos naisella on iso maha mutta ei peffaa ja reittä.

Tuon mukaanhan on vain yksi vartalotyppi joka ei kelpaa, eli ylipainoinen ja treenaamaton omena. Muut kävisi.

Eikö naisilla ole vastaavia mieltymyksiä? 155cm tiimalasivartaloinen mies kävisi? Tai 165cm langanlaiha mies valtavalla pömppövatsalla?

Vierailija
109/267 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään muu sinussa ei olisi minusta karkottavaa, mutta ajatus siitä että on (vartaloltaan)  _vain yksi_ naistyyppi jonka koet viehättäväksi tuntuu minusta oudolta.

Perustelen omalla kokemuksella. Mun ihannemiestyyppi on iso karvainen rokkari, jolla sopivasti vatsaa, ei peruskomea vaan sellainen rouhea. Olen silti seurustellut myös lyhyehkön todella komean sekä  kasvoiltaan ja olemukseltaan hyvin tavanomaisen mutta pitkän miehen kanssa. On ollut pitkähiuksisia ja kaljuja kumppaniehdokkaita, joita olen tapaillut. Oma mieheni on ns. ihannemiestyyppini vastakohta, ehkä vähän aloittajan tyylinen ulkonäöltään ja ehdottomasti komein ja seksikkäin mies, jonka olen koskaan tavannut. Kun katson häntä, sukat pyörii jalassa vielä parinkymmenen vuoden jälkeenkin, sitä se kemia ja rakkaus teettää. Joku muu varmaan pitäisi muita tapailemiani miehiä paljon komeampina.

Kun se ulkonäkö ei ole se juttu, vaan kemia. Kun on kemiaa, myös ulkonäkö viehättää ja jos ei ole kemiaa, ei täydellisesti omaan ihanteeseen sopiva tunnu mitenkään kiinnostavalta.

Joten, jos ap hirttäytyy omaan ihanteeseensa niin voi olla että jää yksin. Myös kaikenlaiset "taso"-vaatimukset ovat vastenmielisiä ja kertovat hyvin huonosta itsetunnosta, joka voi olla turn-off.

Minulla naisena sama. Kumppanit ja ihastukset ovat kaikki olleet ihan erilaisia toisistaan. On ollut pitkää, pätkää, massiivista, ruipeloa, lihaksikasta, normaalivartaloista, kaljua, pitkälettiä, siilitukkaa, parralla ja ilman, rokkaria ja kirjanörttiä koodaria ja punkkaria, oman ikäistä, vanhempaa, vähän nuorempaa.

Joskus opiskeliaikoina luokkakaverit halusivat tietää millainen minun miesmakuni on. Oli pakko sanoa, että en tiedä! En tosiaankaan tiedä. Blondit miehet ovat kivoja, mutta pitääkö puolisoni olla blondi tai saako blondi mies automaattisesti etulyöntiaseman silmissäni muihin miehiin nähden? Ei.

Mun vaatimukset on ihan aineettomia kuten samanlaiset arvot ja moraali. Ja että mies TUNTUU hyvälle. Että on kiva olla hänen kanssaan. Siihen ei voi vaikuttaa muulla kuin sillä millainen tyyppi on korviensa välistä ja millainen arvomaailma hänellä on. Sitä kautta selviää, miten hän arvottaa muut, kohtelee heitä ja mitkä ovat hänelle tärkeintä elämässä.

En minä sen kropan kanssa halua parisuhdetta. Tai tukan. Tai naaman. Kyllä minä ihan sen ajattelevan ja tuntevan ihmisen kanssa meinasin hynttyyt iskeä yhteen.

Vierailija
110/267 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea se on tuollaisen pohjalta sanoa. Paljon tekee esim jos olet ystävällinen ja on hyvät käytöstavat, ja pukeudut kivasti ja tuoksut hyvältä ja harrastat jotain mukavaa, ja seuraat mitä maailmassa tapahtuu ja osaat jutella jostain.

Täytän nuo, paitsi en itse osaa sanoa tuoksunko hyvältä ja se harrastanko jotain mukavaa on makuasia.

Minusta nuo listaamasi kuulostavat "yleisesti" kivoilta asioilta, ei sellaisilta jotka ratkaisevat kiinnostaako joku romanttisessa mielessä.

ap

Kyllä ne ratkaisevat silloin kun ne puuttuvat. No ei ehkä harrastukset, mutta epäystävällisyys, huonotapaisuus, paha haju ja täysi tuppisuisuus ovat kyllä ehdottomia ongelmia.

Minusta myös täysi maailman seuraamattomuus, mutta se ei varmaan ole kynnyskysymys kaikille

Vierailija
111/267 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla naisena sama. Kumppanit ja ihastukset ovat kaikki olleet ihan erilaisia toisistaan. On ollut pitkää, pätkää, massiivista, ruipeloa, lihaksikasta, normaalivartaloista, kaljua, pitkälettiä, siilitukkaa, parralla ja ilman, rokkaria ja kirjanörttiä koodaria ja punkkaria, oman ikäistä, vanhempaa, vähän nuorempaa.

Joskus opiskeliaikoina luokkakaverit halusivat tietää millainen minun miesmakuni on. Oli pakko sanoa, että en tiedä! En tosiaankaan tiedä. Blondit miehet ovat kivoja, mutta pitääkö puolisoni olla blondi tai saako blondi mies automaattisesti etulyöntiaseman silmissäni muihin miehiin nähden? Ei.

Mun vaatimukset on ihan aineettomia kuten samanlaiset arvot ja moraali. Ja että mies TUNTUU hyvälle. Että on kiva olla hänen kanssaan. Siihen ei voi vaikuttaa muulla kuin sillä millainen tyyppi on korviensa välistä ja millainen arvomaailma hänellä on. Sitä kautta selviää, miten hän arvottaa muut, kohtelee heitä ja mitkä ovat hänelle tärkeintä elämässä.

En minä sen kropan kanssa halua parisuhdetta. Tai tukan. Tai naaman. Kyllä minä ihan sen ajattelevan ja tuntevan ihmisen kanssa meinasin hynttyyt iskeä yhteen.

Miten tuo ei päde ap:n tapauksessa?

Tuossa kuvassahan oli pari hoikkaa, pari pyöreähköä, yksi reippaasti ylipainoinen. Oli eri pituisia, eri värisiä hiuksia, jne. Kaikki olisivat ap:lle kelvanneet.

Hyvin mahdollisesti sinullakin on miehessä joku juttu joka ei kävisi, vaikka kaikki muu kävisikin. Ap:lle se on yhdistelmä iso maha + ei reisiä eikä peffaa, Ymmärrän hyvin, itseäkään ei tuollainen miellyttäisi.

m87

Vierailija
112/267 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea se on tuollaisen pohjalta sanoa. Paljon tekee esim jos olet ystävällinen ja on hyvät käytöstavat, ja pukeudut kivasti ja tuoksut hyvältä ja harrastat jotain mukavaa, ja seuraat mitä maailmassa tapahtuu ja osaat jutella jostain.

Täytän nuo, paitsi en itse osaa sanoa tuoksunko hyvältä ja se harrastanko jotain mukavaa on makuasia.

Minusta nuo listaamasi kuulostavat "yleisesti" kivoilta asioilta, ei sellaisilta jotka ratkaisevat kiinnostaako joku romanttisessa mielessä.

ap

Kyllä ne ratkaisevat silloin kun ne puuttuvat. No ei ehkä harrastukset, mutta epäystävällisyys, huonotapaisuus, paha haju ja täysi tuppisuisuus ovat kyllä ehdottomia ongelmia.

Minusta myös täysi maailman seuraamattomuus, mutta se ei varmaan ole kynnyskysymys kaikille

Tuo ei ollut mitä kysyttiin.

Ap halusi tietää mikä herättää romanttisen/seksuaalisen kiinnostuksen, ei mikä pilaa sen jos se puuttuu.

Vierailija
113/267 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun potentiaalisista kumppaneista tipuit jo, kun oletit että a) kaikki naiset on samanlaisia, b) sinulla on huono itsetunto. Vartalo/ulkonäkö oli ok.

Vierailija
114/267 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin vapaa, olisin kiinnostunut todennäköisesti ap:stä. Nörttilook on aina purrut minuun ja oma mieheni muistuttaa kasvoiltaan jonkin verran tuota esimerkkiä (tosin vaalea, pidempi tukka ja hiusraja ei ole paennut). Olen aina halunnut mielummin ujon kuin rehvakkaan miehen Ns. tosimies on aidosti sitä mitä on ja minusta se on juröuri miehekkyyttä.

Vierailija
115/267 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta täällä on tullut naisilta järkeviä ja tyhmiä kommentteja. Älä ap tai muut miehet/naiset kiinnittykö niihin tyhmiin (salikissa jne) kommentteihin. Kinastelun kun jättää pois niin tää on jo ihan yllättävän asiallinen keskustelu, asiallinen ap auttaa. Ei triggeröidytä ja provosoiduta, hämmentäjiä ei kiinnosta hyvä keskustelu.

Nainen87

Vierailija
116/267 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein, oikein miellyttävä ulkonäkö kaikin puolin, juuri kätevä pituus (vaikka se ei olekaan tärkeää), mukava luonnonläheinen elämäntyyli ja arvomaailma. ihan on hyvät harrastukset, ei niiden kalliita tarvitse olla. Ujous ei haittaa ollenkaan, herkkyyttä saa löytyä. Luonnetta on tietysti näin vähin tiedoin vaikea arvioida kovin perusteellisesti.

Itse olen ikätoveri ja X-vartaloinen luonnostaan. Seuraavaksi kuitenkin jäävään itseni, sillä pari teiniä pyörii kuvioissa osan aikaa, ja tämän takia olen lisäksi myös käytännössä sidottu kaupunkiasumiseen. Eli minunkin mielestäni oikein sopiva mies jollekulle muulle!

Vierailija
117/267 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että on ihmisiä jotka ei saa ketään. Jalattomat, kädettömät, kasvoista palaneet, vammaiset, 300-kiloiset... kaikenlaiset pariutuu. Se että jos on 40 v. eikä koskaan seurustellut, niin tekee jotain väärin. Todennäköisesti tapaa liian vähän ihmisiä, että mitään pääsisi syntymään.

Vierailija
118/267 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole muita toiveita naiselle kuin ulkonäkö? Tuo ja se, että naisen tietty ulkonäkö on sulle tärkeä, ovat ainoat asiat, joita pidin sinussa huolestuttavan kuuloisena. Mutta tästä huolimatta voisin suhun kyllä tutustua, ehket ole kuitenkaan pinnallinen?

..Paitsi että ei, sillä mulle et sopisi kuitenkaan, koska et halua perhettä ja minä vielä haluaisin (vähän kiire jo tosin...) Ulkonäkötoiveisiin saattaisin jopa mahtua, olen kylläkin muutaman sentin sua pidempi. Samaa ikäluokkaa sun kanssa oon.

Mutta jos en haluaisi lapsia, niin asian ratkaisisi ehdottomasti sun luonne, elämänasenne ja senkaltaiset asiat, ja tietenkin kemiaa ja vetovoimaa tarvisi vähän myös. Toisen varallisuudella ei ole mulle merkitystä, tai siis on sillä tavalla, ettei toinen olisi nostanut rahaa millekään jalustalle, oli sitä sitten tai ei. Taidat sopia hyvin tähän toiveeseen. Luonnossa liikkuminen plussaa, itsekin tykkään ja käyn usein luonnossa, ja valokuvaus on kiva harrastus. Itse ja tykkään nähdä ja tehdä taiteellisia asioita.

Meillä ei tärkeät toiveet (perhe) kohdanneet, mutta näe mitään estettä kertomasi perusteella, mikset voisi löytää kumppania. Haittaisiko muuten, jos naisella olisi jo lapsi tai lapsia ennestään?

Vierailija
119/267 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tilanne on aika samanlainen kuin minun viitisen vuotta sitten. Ehkä minulla oli etuna nuorekkaammat kasvot, joka auttoi sikäli että nuoremmat ja puumat kiinnostuivat (siis yhden käden sormilla laskettava määrä edellä mainittuja).

Perusnaisen unelmamies et ole. Perusnaiselle plussaa ovat ne suojelijan ja elättäjän ominaisuudet. Pituus, koko, valppaus, reippaus, aktiivisuus, määrätietoisuus, kunnianhimo, kokemus, mielellään dominoiva seksuaalisuus ja halu olla perinteinen mies treffeillä. Olennaista on vertailu mieheen: mies ei saa olla lyhyempi, pienempi, vähemmän assertiivinen, tms.

Mahdollisia teitä on kaksi. Joko pyrit kehittymään perusmiehenä, mikä luultavasti tarkoittaa feikkaamista ja sitä ettet löydä unelmanaistasi. Tai sitten hyväksyt suuren mahdollisuuden ettei naista löydy ja olet oma itsesi.

Itse valitsin, kokeiltuani ensimmäistä, jälkimäisen. Naisten enemmistölle muutuin lähes vastenmieliseksi, mutta niille harvoille joita kaltaiseni mies miellytti, muutuinkin mielenkiintoiseksi. Naisystäväni vihaisi stereotyyppistä perinnemiestä. Hassuinta on että olemme tunteneet puolituttuina kauan, mutta hän piti minua liian sellaisena kiinnostuakseen. Feikkaamalla pääsin treffeille mutta en jaksanut sitä kauaa, olemalla oma itseni olin vuosia ilman naista, mutta lopulta se kannatti.

Vierailija
120/267 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastauksista näkeekin mikä tuon kroppatyypin ongelma on.

Naisia kiinnostaa ensisijaisesti genetiikka. Pituus, harteikkuus, luontainen lihaksikkuus. Yksinkertaisesti koko, että mies on iso.

Semmoiselle miehelle on lisäksi plussaa jos on vielä timmi, mutta ei ole pakko olla. Semmoinen mieshän saa sen fitnessnaisen, tietty.

Ap:n kaltaisella miehellä ei ole mahkuja yhtä sporttisiin naisiin, koska puuttuu se genetiikka, ja lompakko ei ole riitävän paksu.

Ei-sporttinen nainen ei halua timmiä miestä vaan sen dad bod-miehen joka on naiseen verrattuna isompi, eikä ramppaa liikaa salilla vaan tekee jotain "hyödyllistä" kotona.

Naamastaan ap on tavis. Kokemattomuus ja epämiehekkyys tiputtavat ap:n tasoa. Ja velanaisilla on rima korkeamma koska ei tarvita miestä.

Heikot tsäänssit on löytää nainen. Sori.

Täällä taas yksi pelkkää pintaa tuijottava antaa ohjeita toiselle. Heikot on tsäänssit, joo, jos etsitään vain kuorta. Yksikään kokonainen ihminen ei kiinnostu.